خانه / دسته‌بندی نشده / با جلی‌بل‌های جدید طعم احساسات خود را بچشید
بسته‌های احساسات جلی‌بلی

با جلی‌بل‌های جدید طعم احساسات خود را بچشید

بسته‌های احساسات جلی‌بلی روز شما را می‌سازند. شادی، غم، عصبانیت، عشق، بازیگوشی و خلاصه هر حسی که داشته باشید فرقی ندارد. در بسته‌های احساسات جلی‌بلی برای همه نوع احساسات شما یک جلی بلی خوشمزه وجود دارد. بهترین طعم‌های جلی‌بلی با احساسات مختلف ترکیب شده‌اند و در نهایت به جای استفاده از لوگوی این برند با اموجی‌های مخصوص تزیین شده‌اند تا نشان‌دهنده حس مربوط به آن باشند. در ادامه این مطلب در بخش سوشیال بار از مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با بسته‌های احساسات جلی‌بلی بیشتر آشنا شوید.

بسته‌های احساسات جلی‌بلی

بسته‌های احساسی خوشمزه جلی‌بلی در هر موقعیتی به طرفداران آب‌نبات راه جدیدی برای تخلیه احساساتشان می‌دهند. به گفته این کمپانی اموجی‌ها بهترین راه برای نشان دادن احساسات در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و … هستند. به همین سبب این کمپانی درصدد استفاده از این اموجی‌های دوست‌داشتنی برای بسته‌های احساسات برآمده است.

۵ طعم جدید بسته‌های ترکیبی جلی بلی عبارتند از :

شادی مانند لیموی تازه در یک روز آفتابی می‌ماند و زردرنگ است. بازیگوشی طعم سیب ترش را دارد و به رنگ سبز روشن است. بدخلقی با مزه دارچین تند نمایان می‌شود. ناراحتی با طعم بلوبری عجین می‌شود. و عشق که با طعم آدامس بادکنکی و با رنگ صورتی خود شما را به اوج آسمان‌ها می‌برد.

چندی پیش جلی‌بلی با پستی که در اینستاگرام رسمی خود منتشر کرده بود نوشت:

دلتنگ تابستان هستید؟ بی‌شک از بسته‌های ترکیبی احساسات جلی بلی که طعم لیموی تازه را در یک روز آفتابی برایتان تداعی می‌کنند شگفت‌زده می‌شوید. البته ۴ طعم دیگر هم به جز این وجود دارند. بازیگوشی و سیب ترش، عصبانیت و دارچین، عشق و آدامس بادکنکی، ناراحتی و بلوبری. طعم مورد علاقه شما کدام است؟

در پست دیگری نیز که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی جلی بلی منتشر شده است خبر از ارائه محصولات جدید این شرکت در ماه مارچ داده شده‌است. در این پست نوشته شده:

ماه مارچ است درسته؟ از جلی‌بلی‌های ترکیبی احساسات برای نشان دادن احساسات خود استفاده کنید. شادی؟ غم؟ بازیگوشی؟ عشق؟ عصبانیت؟ ما را از احساسات خود مطلع کنید.

خلاصه با این بسته‌های احساسات جلی‌بلی هواداران این برند مشهور طعم احساسات خود را می‌چشند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.