خانه / دسته‌بندی نشده / وعده سفر وی‌آی‌پی اورئو در تبلیغات جدید این برند
اورئو

وعده سفر وی‌آی‌پی اورئو در تبلیغات جدید این برند

مسابقه جدید اورئو

اورئو با مسابقه پرتاب بیسکویت‌های خود در سراسر دنیا طرفدارانش را به چالش دعوت کرده است. این برند معروف جهانی این بار با این مسابقه همه را غافل‌گیر کرده است.

در این مسابقه که تبلیغات آن در اینستاگرام شخصی اورئو به وفور دیده می­‌شود، طرفداران این برند مشهور در آمریکا باید بیسکویت‌های اورئو را از دورترین مسافتی که می­‌توانند به داخل لیوان خود پرتاب کنند. البته این پرتاب‌ها باید در مکان‌هایی صورت بگیرد که تا کنون کسی امتحان نکرده است. سپس فیلمی که از این صحنه تهیه کرده‌اند، برای این شرکت بفرستند.

اورئو تاکنون برای تبلیغ این مسابقه از افراد مشهوری مانند شکیل اونیل و نیمار  استفاده کرده است. گویا این برند معروف برای این مسابقه حسابی خود را به خرج انداخته است. البته در واقع باید از اسپانسرهای دست و دل‌باز  این برنامه تشکر کرد. در پستی که چندی پیش در صفحه اینستاگرام شخصی این برند معروف منتشر شد پرتاب های شکیل اونیل و نیمار نیز موجود است.

جوایز این برند خوشمزه

اما جوایزی که این شرکت برای پنج برنده خوش شانس خود در نظر گرفته با توجه به اطلاعیه‌ای که در وبسایت رسمی این شرکت منتشر شد عبارتند از:

  • یک سفر وی آی پی به نیویورک یا لس آنجلس و کالیفرنیا و به یکی از جشن‌هایی که توسط این شرکت برگزار خواهد شد. مکان دقیق این سفر در آینده توسط اسپانسر این برنامه مشخص خواهد شد.
  • گردش دور شهر و بلیط هوایی برای شخص برنده به همراه سه مهمان با هواپیمایی­های معتبر اطراف محل زندگی فرد برنده به لس انجلس، کالیفرنیا و یا نیویورک که مکان دقیق در آینده توسط اسپانسر برنامه مشخص خواهد شد.
  • ۵ روز و ۴ شب اقامت در اتاق یک تخته شخصی هتلی که توسط اسپانسر برنامه مشخص می­‌شود.

همه بلیط‌ ها برای جشن اورئو برای ۴ نفر خواهد بود جزئیات دقیق تر بعدا توسط اسپانسر برنامه اطلاع رسانی خواهد شد.

  • جایزه ویژه اورئو
  • ۲۰۰۰دلار برای مخارج سفر

البه این مسابقه فقط برای طرفداران این برند که در آمریکا هستند برگذار می­‌شود پس اگر شما نیز علاقمند به شرکت در این مسابقه هستید احتمالا باید هر چه سریع‌تر بلیطی به مقصد آمریکا تهیه کنید.

برای با خبر شدن از اخبار لحظه ای برندهای معروف و خوشمزه جهان با ما در مجله فیدیلیو بخش سوشیال بار همراه باشید.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.