خانه / دسته‌بندی نشده / استارباکس و آشنایی با انواع لاته
استارباکس

استارباکس و آشنایی با انواع لاته

استارباکستفاوت بین آیتم های مختلف در منو یک کافه برای همه مشتری ها سوال است. بعضی کافه ها برای حل این مشکل توضیحاتی را به منو اضافه کرده‌اند و بعضی هم علاوه بر توضیح در منو، باریستا خود را موظف کرده‌اند تا آیتم‌ها را برای مشتری با جزییات شرح دهد.

حالا اگر شما اطلاعاتتان را درباره آیتم‌های مختلف نوشیدنی و قهوه بالا ببرید علاوه بر این که برای انتخاب دچار تردید نمی‌شوید، می‌توانید به دوستان و همراهانتان هم در انتخاب نوشیدنی دلچسب کمک کنید. لاته هم یکی از نوشیدنی‌هایی است که زیر مجموعه‌های زیادی دارد. زیرمجموعه‌هایی که هر کدام تفاوت کمی‌ با هم دارند اما طعم های جدیدی را می‌سازند.

استارباکس یکی از برندهای جهانی در صنعت قهوه است که با کافه‌های زنجیره‌ای خود در سراسر جهان شناخته شده است. این برند آخرین پست صفحه رسمی ‌اینستاگرامش را به توضیح لاته کاسکارا اختصاص داده و تفاوت آن را با لاته معمولی و لاته ماکیاتو توضیح داده. طبق این عکس لاته کاسکارا از نظر سطح شیرین بودن بین لاته معمولی و لاته ماکیاتو قرار دارد. پس اگر نوشیدنی ترکیبی شیر و قهوه تان را خیلی شیرین می‌خواهید ماکیاتو سفارش دهید. اگر با شکر متعادل دوست دارید لاته کاسکارا را انتخاب کنید و اگر طعم قهوه و شیر به تنهایی برایتان کفایت می‌کند لاته معمولی گزینه مناسبی است.

درباره ادمین