خانه / دسته‌بندی نشده / کدام غذاها را برای صرف در محل کار سفارش دهیم؟

کدام غذاها را برای صرف در محل کار سفارش دهیم؟

 

سر کار هستید و وقت ناهار رسیده است؟ اگر شرکت یا اداره‌تان سالن غذاخوری ندارد یا غذاهایش را دوست ندارید، اصلا نگران نباشید. هر شغل و شرایطی که داشته باشید، امکان سفارش انلاین غذا در این روزها نمی‌گذارد گرسنه بمانید. گزینه‌های متنوعی هم پیش رویتان است و با سفارش‌دادن غذای انلاین می‌توانید غذای دلخواهتان را نوش جان کنید.

به این پیشنهادها برای سفارش انلاین غذا فکر کنید

غذاهای آماده

شاید فکر کنید سفارش انلاین غذا در محل کار شدنی نیست. از کجا سفارش بدهید؟ چطور غذا را دریافت کنید؟ اصلا چه غذاهایی برای محل کار مناسب هستند؟ با اپلیکیشن‌های سفارش غذا به‌سادگی در عرض چند دقیقه می‌توانید در محل کار یا هر جای دیگری خرید اینترنتی غذا را انجام بدهید.

کافی است نشانی محل کارتان را مشخص کنید تا غذای محبوبتان خیلی سریع به‌ دست‌تان برسد. نه لازم است که سوار ماشین شوید و ترافیک سنگین را تا رسیدن به رستوران تحمل کنید و نه لازم است کارتان را تعطیل کنید و در صف غذای شرکت بایستید. فقط مسئله این است که چه غذاهایی سفارش بدهید. خب ما برایتان پیشنهادهایی داریم.

۱. سالاد ماکارونی و انواع پاستا

سالاد ماکارونی انتخاب خوبی است. هم سالم است و سبزیجات دارد و هم ماکارونی‌هایش شما را سیر و پرانرژی می‌کنند. انتخاب یکی از انواع پاستا هم فکر خوبی است. پاستاهای مختلف را می‌توانید به‌راحتی در مایکروویو گرم کنید. برای همین انتخاب بسیار خوبی برای محل کار به‌ نظر می‌رسد، البته به‌شرط وجود مایکروویو.

این غذاها معده را آنچنان سنگین نمی‌کنند که بعدش خواب‌آلود و خسته شوید. تنوع پاستاها در منوی رستوران‌های مختلف هم زیاد است. با اپلیکیشن غذا می‌توانید منوی رستوران‌های مختلف را ببینید و از بین بهترین‌ها و خوشمزه‌ترین‌ها انتخاب کنید.

۲. انواع سالاد و سینی سبزیجات

اگر رژیم غذایی دارید و اهل سالم‌خوری هستید، سالاد سفارش بدهید. هیچ محدودیتی وجود ندارد. سینی سبزیجات هم برای آن دسته از دوستانی توصیه می‌شود که برنامه رژیمی بسیار خاصی دارند و باید حجم و نوع مشخصی از سبزیجات را میل کنند.

هنگام سفارش آنلاین می‌توانید خواسته‌هایتان را هم در اپلیکیشن‌ بنویسید. خرید اینترنتی غذا دست‌تان را کاملا باز می‌گذارد و برای هر سلیقه‌ای غذای مناسب پیدا می‌کنید.

۳. ساندویچ‌های متنوع

سفارش انواع فست فود

 

اگر سرتان حسابی شلوغ است و ترجیح می‌دهید غذایی ساده و بی‌دردسر میل کنید، ساندویچ‌ها گزینه خوبی هستند. غذای بی‌دردسر یعنی غذایی مانند ساندویچ که جمع‌وجور است، ریخت‌وپاش ندارد و سریع خورده می‌شود.

با سرزدن به اپلیکشن‌های غذا می‌بینید که انواع ساندویچ مانند ساندویچ کوکو هم در فهرست غذاها هستند. برای کسانی که میلی به خوردن فست‌فودهایی مانند برگرها ندارند، گزینه‌های متنوعی وجود دارد. با سفارش غذا از فست‌فودهای معروف و رستوران‌های محبوب خود می‌توانید انواع ساندویچ را میل کنید و فوری به ادامه کار مشغول شوید.

۴. مرغ سوخاری و ساندویچ مرغ

در میان انواع فست‌فود، مرغ سوخاری هم انتخاب خوبی است. این غذای اشتهاآور می‌تواند خستگی را از تن‌تان بیرون بیاورد و سرحالتان کند. اگر با چند نفر از همکاران غذا سفارش می‌دهید، امکان به‌اشتراک‌گذاشتن غذا و تقسیم آن با چنین انتخابی راحت‌تر هم می‌شود.

ساندویچ مرغ ساده هم تقریبا از همین خانواده است. اگر دوست ندارید که سراغ غذاهای سوخاری و پرسُس بروید، ساندویچ مرغ ساده سفارش بدهید. با سفارش انلاین غذا لازم نیست که خیلی منتظر بمانید. اگر به‌موقع سفارش بدهید، خیلی زود می‌توانید ناهارتان را در محل کار نوش‌ جان کنید و به کار ادامه بدهید.

۵. انواع پیتزا

 

سفارش آنلاین پیتزا

غذایی کامل، خوشمزه و انرژی‌بخش می‌خواهید؟ سراغ پیتزا بروید. پیتزاهای متنوعی در منوی رستوران‌های مختلف اینترنتی وجود دارند. از میانشان گزینه مطلوب را انتخاب کنید.

حتی اگر دوست ندارید سالم‌خوری را کنار بگذارید هم می‌توانید پیتزاهای رژیمی و گیاهی سفارش بدهید و ناهاری خوشمزه میل کنید. دنیای پیتزاها هم بسیار متنوع است.

۶. سوپ‌های بسته‌بندی‌شده

انواع سوپ و غذای آماده

با سفارش آنلاین غذا دست‌تان برای انتخاب باز است. پس اگر دلتان غذاهای سنگین یا فست‌فودهای تکراری نمی‌خواهد، سوپ سفارش بدهید. رستوران‌های بسیاری هستند که سوپ و غذاهای مایع مانند آن را هم بیرون‌بر سِرو می‌کنند.

 

رستوران‌ها سوپ و غذاهای آبکی دیگر را در بسته‌بندی مناسب آماده می‌کنند و به دست‌تان می‌رسانند. سفارش سوپ برای کسانی خوب است که از طرف‌داران غذاهای رژیمی‌اند یا کسانی که زیاد در محل کار غذا سفارش می‌دهند و می‌خواهند کمی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

۷. الویه و خوراک سوسیس بندری

سالاد الویه و خوراک سوسیس بندری هم از غذاهای جذابی هستند که هم سبک‌اند و زود آماده می‌شوند و هم خوردنشان در محل کار راحت است. هزینه این غذاها هم نسبتا کمتر از گزینه‌های دیگر است.

۸. خرید اینترنتی غذاهای ایرانی

اگر اهل خوردن چلوخورشت‌های مختلف هستید و ناهار فقط با برنج برایتان معنا دارد، غذاهای ایرانی سفارش بدهید. وقتی با خرید اینترنتی غذا می‌گیرید، غذاها را کاملا مناسب حمل‌ونقل بسته‌بندی می‌کنند.

در آخر 

سفارش انلاین غذا در محل کار یا هر جای دیگری با اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا مقدور شده است. هدفشان هم این است که نیازهای کاربران را به بهترین شکل برآورده کنند. پس نگران ناهار و میان‌وعده‌های مختلف سر کار نباشید. حتی اگر شیفت شب هستید، با این اپلیکیشن‌ها شام خوشمزه‌ای بگیرید و با انرژی به کارتان ادامه بدهید.

 

 

درباره ali khani