خانه / اخبار / شام تولد ۴۲ سالگی دیوید بکهام چی بود؟ + فیلم
دیوید بکهام

شام تولد ۴۲ سالگی دیوید بکهام چی بود؟ + فیلم

دیوید بکهام ۴۲ ساله که چندی پیش جشن تولدش را به همراه خانواده اش در یک رستوران لوکس برگزار می‌کرد این بار نیز شکار دوربین های خبرنگاران شد وغوغایی در شبکه های اجتماعی بر پا کرد.

با این که او خودش در آشپزخانه استاد آشپزی است اما غذاهایی که در رستوران سفارش می‌دهد طرفدارانش را با سوالات بسیاری مواجه کرده است. البته سفارش غذای شب تولد قطعا حق طبیعی هر فردی است.

بعدی قبلی
دیوید بکهام
دیوید بکهام
دیوید بکام
بعدی قبلی

غذایی که توسط وی سفارش داده شد بشقابی مملو از انواع غذاهای مختلف بود. گرچه هر یک به تنهایی خوش طعم به نظر می‌آمد اما در ترکیب با یکدیگر کمی عجیب به نظر می‌رسید.

به گفته وبسایت بیزینس اینسایدر این بشقاب شامل مخلوطی از ران نمک زده خوک، نیمرو، سالاد کلم، حلقه‌های آناناس، پوره نخود، لوبیای پخته و قاچ‌های سیب زمینی بود.

موضوع اصلی که باعث جلب توجه خبرنگاران و سایت‌های خبری قرار گرفت ترکیب این غذاها بود چون اکثر ما ترجیح می‌دهیم هر کدام از آن ها را به تنهایی صرف کنیم. گرچه باقی سفارش‌هایش بسیار به جا بود، نوشیدنی فوق العاده و یک کیک شکلاتی خوشمزه که با تکه‌ای ورق طلا تزیین شده بود.

به هرحال چه کسی جرات قضاوت یک شخصیت محبوب با این همه طرفدار را دارد آن هم در شب تولدش؟

سورپرایز دیوید بکهام در شبکه‌های اجتماعی

[aparat id=”v1Pts”]

ناگفته نماند که ویکتوریا همسر بکام و چهار فرزندش در این روز بزرگ وی را در شبکه‌های اجتماعی غرق در احساسات کردند.

در حالی که ویکتوریا همسر بکهام تولد همسرش را با پستی در صفحه شخصی خود تبریک گفت، سه فرزند بزرگتر او یعنی بروکلین، رومئو و کروز نیز هرکدام به نوبه خود در صفحات اینستاگرام شخصی خود عکس‌هایی از لحظات خاصی که با پدرشان داشتند منتشر کردند.

تنها بکهامی که هنوز در اینستاگرام عضو نیست هارپر پنج ساله است با این وجود مادرش از طرف او نیز عکسی در حال فرستادن بوسه برای پدرش در اینستاگرام خود منتشر کرد و اینگونه هارپر کوچولو هم تولد پدرش را تبریک گفت.

در پاسخ به این همه ابراز علاقه و تبریک بکام عکسی از خانواده‌اش در صفحه شخصی خودش منتشر کرد در حالی که زیر نویسی با محتوای “یک عالمه عشق برای بابا” در زیر آن به چشم می‌خورد.

 

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.