خانه / دسته‌بندی نشده / تک شاخ‌ها به بسته‌های مارشمالو وارد شدند
اسب‌های تک شاخ

تک شاخ‌ها به بسته‌های مارشمالو وارد شدند

اسب‌های تک شاخ بین عموم و به خصوص کودکان از محبوبیت خاصی برخوردارند. کمپانی لاکی چارمز نیز این بار از همین موضوع استفاده کرده است و از این تک‌شاخ‌های خوشمزه در سرمایه‌گذاری جدید خود بهره برده است. در ادامه این مطلب در سوشیال بار از مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با تازه واردهای برند لاکی چارمز بیشتر آشنا شوید.

اسب‌های تک شاخ جدید لاکی چارمز

لاکی چارمز اسب‌های تک شاخ را به عنوان مهره دائمی به بسته‌های مارشمالوی خود وارد کرده است. بر طبق گفته‌های لاکی چارمز این برای نخستین بار است که پس از ۱۰ سال این کمپانی نمادی را به صورت دائمی به بسته‌های خود اضافه می‌کند. البته این تمام ماجرا نیست. اسب‌های تک شاخ این بار به طور کامل از رویای کودکان الهام گرفته و توسط آن‌ها درست شده‌اند.

در پستی که اخیرا در صفحه اینستاگرام رسمی لاکی چارمز منتشر شده است گفته شده:

وقتی تمام رویاهای تک شاخی شما به حقیقت می‌پیوندند.

در پست دیگری نیز که بلافاصله پس از پست اول منتشر شده است نوشته شده:

تک شاخ‌های جادویی دل‌فریب هم اکنون در بشقاب شما هستند.

مارشمالوی جدید یک اسب تک شاخ سفید است که با یالی به رنگ بنفش روشن و آبی در بسته‌های لاکی چارمز خودنمایی می‌کند. همان گونه که به یاد دارید چندی پیش لاکی چارمز مارشمالوهای ساعت شنی را از بسته‌های کورنفلکس حذف کرده بود. با این تفاسیر گویا این اسب‌های تک شاخ جایگزین ساعت‌های شنی لاکی چارمز هستند که چندی پیش توسط این برند معروف بازنشسته شده بودند.

با اضافه شدن تک شاخ‌ها، بسته‌های کورنفلکس لاکی چارمز هم اکنون حاوی مارشمالوهایی به شکل‌های قلب، ستاره‌ زرد رنگ، نعل اسب بنفش، شبدر، ماه آبی، رنگین‌کمان، بادکنک‌های قرمز و تک شاخ‌ها هستند. بسته‌های لاکی چارمز با اسب‌های تک شاخ جدید از هم اکنون در فروشگاه‌ها در اختیار هواداران این برند مشهور هستند و انتظار می‌رود تا ماه مارچ سال ۲۰۱۸ در سراسر جهان گسترش پیدا کنند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.