خانه / دسته‌بندی نشده / دایت کوک در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف
دایت کوک

دایت کوک در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف

دایت کوک این ماه را با ظاهر جدید و طعم‌های تازه و متفاوت خود آغاز کرده است. اگرچه طعم پایه این نوشیدنی تفاوت چندانی نداشته است اما این نوشیدنی این بار با ظاهر کاملا متفاوت به صورت کشیده‌تر، باریک‌تر و گرافیک جدید در میان طرفداران خود ظاهر شده است. نوشیدنی‌های جدید به صورت تکی و یا در جعبه‌های هشت عددی در دسترس هواداران این برند معروف قرار گرفته‌اند. در ادامه این مطلب در سوشیال‌بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با طعم‌ها و رنگ‌های جدید دایت کوک بیشتر آشنا شوید.

literal thirst trap #SoManyFlavors #DietCoke

A post shared by Diet Coke (@dietcoke) on

دایت کوک با رنگ های جدید از راه می رسد

دایت کوک به تازگی از بسته‌بندی‌های جدید نوشیدنی‌های خود رونمایی کرده است. البته در کنار این بسته‌بندی‌های جدید از طعم‌های خاص و متفاوت نوشیدنی نیز رونمایی شده است. اما نگران نباشید. این نوشیدنی‌های رژیمی که با قند مصنوعی شیرین می‌شدند هیچ تغییری در طعم دهنده‌های خود به وجود نیاورده‌اند. طعم‌های جدید عبارتند از : لیمو زنجبیلی، گیلاس، پرتقال خونی و منگو. دایت کوک در پست‌های اخیر خود که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی این برند مشهور منتشر شده اند، خبر از آمدن تازه واردهای خوشمزه و جدیدش را به هواداران خود داده است. در یکی از این پست‌ها که با هشتگ‌های یک عالمه طعم جدید مشخص شده است نوشته شده:

برطرف کننده تشنگی به معنای واقعی

اولین طعم جدید دایت کوک ترکیبی از نوشیدنی سابق و طعم گیلاس است که با رنگ قرمز مشخص شده است. این برند خوشمزه در پستی که به منظور معرفی این نوشیدنی منتشر کرده است نوشته:

طعم و عطر خوش گیلاس به همراه نوشیدنی دایت کوک. کی گفته قرمز و بنفش با هم جور نمی‌شوند؟

طعم بعدی که توسط این برند معرفی شده است، ترکیبی از نوشیدنی سابق با طعم منگو به همراه پرتقال خونی است که طعم مضاعف خاصی به وجود آورده است. دایت کوک از این طعم ویژه با عنوان طعم عشق یاد کرده است. در این پست این گونه نوشته شده:

طعم مضاعف دایت کوک منگویی +  پرتقالی. عاشق طعم عشق می‌شوید.

diet coke + new ginger lime diet coke. that’s a flavor triple threat.

A post shared by Diet Coke (@dietcoke) on

و آخرین طعمی که توسط این برند مشهور معرفی شده است باز هم ترکیبی از نوشیدنی سابق به همراه طعم مضاعف لیمو و زنجبیل است. در این پست نوشته شده:

دایت کوک + طعم جدید لیمو زنجبیلی. ترکیبی از طعم ها و عطرهای سه گانه.

خلاصه این کمپانی بنام سال ۲۰۱۸ را با تغییر و تحولات اساسی آغاز کرده و طرفداران خود را غافل‌گیر کرده است. حالا باید منتظر باشیم تا واکنش طرفداران این برند مشهور را به طعم‌های خوشمزه و جدید نوشیدنی‌ها ببینیم.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.