خانه / دسته‌بندی نشده / خفاش هالووین با دندان های خون آشام و در بسته‌ بندی‌های هاریبو در راه است
خفاش هالووین- هاریبو

خفاش هالووین با دندان های خون آشام و در بسته‌ بندی‌های هاریبو در راه است

خفاش هالووین با دندان‌های خونین در راه است مراقب باشید. قبل از این که خفاش‌های خون آشام هالووین خون شما را بمکند بهتر است خودتان یک گاز از این خون آشام‌های خوشمزه بزنید. در ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو در بخش سوشیال بار همراه ما باشید تا با محصولات هالووینی امسال هاریبو آشنا شوید.

خفاش هالووین- هاریبو

کمپانی معروف پاستیل‌های هاریبو امسال با خفاش هالووین راه خود را به عرصه رقابت‌های هالووین باز کرده است. خفاش‌های خون آشام پاستیل‌های مخصوص جشن هالووین برند مشهور هاریبو هستند که امسال به همین مناسبت روانه به بازار شده اند.

در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی هاریبو منتشر شده است عکسی از بسته پاستیل خفاش هالوین این برند به چشم می‌خورد در حالی که در پایین عکس نوشته شده:

خفاش‌های خون آشام در حال  رها شدن هستند. بد نیست قبل از این که یک لقمه چپتان کنند شما آن‌ها را یک لقمه چپ کنید.

خفاش هالووین- هاریبو

محصولات هالووینی هاریبو

اما بد نیست بدانید این خفاش‌ هالووین تنها سوپرایز امسال هاریبو نیست. کمپانی هاریبو چندی پیش نیز با انتشار عکسی از محصولات هالووینی خود سعی در جذب هواداران خود به سمت خرید محصولات هالووینی اش داشته است. در پست دیگری که چند روز قبل از این در اینستاگرام رسمی این شرکت منتشر شده بود هاریبو عکسی از کلیه محصولات هالووینی خود در کنار هم رو کرده بود که به واقع هم وسوسه انگیز بود.

در زیر این پست که عکس دسته جمعی محصولات هالووینی هاریبو را نشان می‌دهد نوشته شده:

راز بهترین خانه محله بودن در این است

البته هاریبو چندان هم بی ربط نمی‌گوید. به نظر من هم خانه ای که این همه خوراکی‌های خوشمزه در آن به چشم می‌خورد بی شک بهترین خانه محله است.

خب به هر حال باید دید در این بازار تنگاتنگ رقابت و این همه تبلیغ‌های وسوسه انگیز امسال رکورد فروش محصولات هالووینی به چه شرکتی تعلق می‌گیرد. البته بی شک آفرهای ویژه و قیمت‌های مناسب همیشه نقش اول را در این تبلیغات بازی می‌کنند.

 

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.