خانه / تاپ / کافه رستوران فرین لذت صبحگاهی در عصری پاییزی

کافه رستوران فرین لذت صبحگاهی در عصری پاییزی

در این گزارش از مجله فیدیلیو سری زدیم به کافه رستوران فرین . این کافه رستوران با دکوری انگلیسی و منوی غذایی سالم و خوشمزه به سبک بین المللی، سعی دارد سطح بالایی از میهمان نوازی را به مشتریانش ارائه دهد. این کافه رستوران ریزه کاری‌های حرفه‌ای و جذابی در منو، سرویس و فضای خود دارد که به جرات مشابه آن را در جای دیگری نمی‌توانید تجربه کنید. اگر دوست دارید از این موارد جذاب با خبر شوید با ما در ادامه گزارش همراه باشید.

فرین کافه رستورانی با درب قرمز

کافه رستوران فرین از معدود کافه رستوران‌های تهران است که بر پایه اصول حرفه‌ای راه اندازی شده است. سیستم VALET اولین ویژگی خاص فرین است که با آن روبرو می‌شوید. یکی از مشکلات همیشگی محدوده سعادت آباد کمبود جای پارک است. سیستم VALET یک راهکار خوب است که رستوران فرین برای رفع این مشکل در نظر گرفته است. کافیست به مسئول این سرویس مراجعه کنید و سوئیچ ماشین را به ایشان بدهید و با خیال راحت وارد کافه رستوران فرین شوید. بعد از رفع نگرانی از بابت مشکل جای پارک می توانید با خیال راحت از درب قرمز رنگ و جذاب فرین و با برخورد گرم پرسنل آن وارد رستوران شوید.

میهمان نوازی به سبک فرین

فرین یک کافه رستوران و لانژ است. اگر با تفاوت این مکان‌ها آشنا نیستید این مطلب را حتما بخوانید. جالب است که فضای فرین به سه قسمت مجزا برای میهمانان آن قسمت تقسیم شده است. بخش اصلی با میز صندلی‌های ۴ تا ۸ نفره مربوط به رستوران است، با تابلوهای نقاشی زیبا و میز و صندلی‌های کلاسیک چیدمان شده است و تمام المان‌های یک رستوران لوکس و به اصطلاح Fine Dinning را دارد. قسمت دیگر کافه رستوران فرین به کافه آن تعلق دارد. کافه‌ای با پنجره‌های شیشه بزرگ و دکوری مینیمال، زیبا و ساده، که با میزهای کوچکتر پذیرای میهمانان کافه است.

یک دورهمی خاص در لانژ و VIP فرین

طبقه دوم کافه رستوران مربوط به بخش لانژ و VIP آن است. اتاق VIP یک فضای اختصاصی با تمام امکانات، نظیر تلویزیون، اینترنت و… که بهترین انتخاب ممکن برای یک جلسه و یا یک قرار کاری است. قسمت لانژ هم یک بخش اختصاصی با سطح بالایی از سرویس دهی و خدمات است. مبلمان و میز و صندلی‌های بسیار راحت، باریستای اختصاصی، سرو انواع نوشیدنی، آجیل و … که شما برای برگزاری تولد، میهمانی خودمانی، دورهمی دوستانه و … می‌توانید با رزرو و پرداخت ورودی و سرویس ویژه لانژ لذت و راحتی کامل را تجربه کنید.

کافه رستوران فرین محیطی گرم با آیتم‌های جذاب

فرین یک کافه رستوران با منوی کامل است که با سرو صبحانه از ساعت ۷ صبح شروع به کار می‌کند. اتفاق نادری که در میان کافه رستوران‌های منطقه سعادت آباد و کلا در تهران کمتر شاهد آن هستیم. اساس کار فرین بر تازه، سالم و خوشمزه بودن منو است. منوی صبحانه هم چند آیتم دارد که صبحانه سلامت از محبوب‌ترین آن‌ها است، البته که در فرین به هر نوع ذائقه و سلیقه ای احترام گذاشته شده است و آیتمی برای آن ها وجود دارد.

یک دمنوش پاییزه با عرقیجات گیاهی لطفا

کافه فرین از صبح و با سرو بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌های تازه و طبیعی در خدمت میهمانان است. سرو دمنوش‌های متفاوت، در کنار عرقیجات مختلف و البته باقلوای تازه ترکی از جذاب‌ترین پیشنهادات منوی کافه فرین است که در روزهای خنک پائیزی به شدت پیشنهاد می‌شود. مخصوصا زمانی که نم بارانی هم زده باشد و هوای مطبوع از لابه لای پنجره‌ها به داخل بیاید.

میهمانی مزه رنگ و بو

منوی خوشمزه و حرفه‌ای و البته سالم، این یک تعریف نسبتا ساده و مختصر از منوی رستوران فرین است. یک منوی جذاب که از اشتها آورها شروع می‌شود و به آیتم‌های بسیار خوشمزه دیگر ختم می‌شود. طراح و ایده پرداز منو کافه رستوران فرین استاد علا پیشرو از بزرگان هنر آشپزی ایران هستند و طعم خوشی را از هنر خود در این کافه رستوران به جا گذاشته‌اند.

سوپ، این خوشمزه گرم و لطیف و خامه‌ای، رستوران فرین از معدود رستوران‌هایی است که از تنوع سوپی بالایی برخودار است. سوپ قارچ، سوپ کدو حلوایی زنجبیلی که از پیشنهادات خاص است تا سوپ پیاز فرانسوی که در سرما لذتی دو چندان دارند. سالادهای خوش رنگ لعاب فرین هم از جذاب‌های منو هستند و در کل هر آیتمی در منوی اینجا که عنوان فرین را یدک می‌کشید تضمین کننده رضایت مطلق شما خواهد بود.

زمانی برای رستگاری گیاهخواران

کانسپت اولیه فرین بر این بوده که یک کافه رستوران با منویی سالم داشته باشد که این سالم و خوشمزه بودن همزمان در یک بشقاب سرو شود. یک بخش از منوی کافه رستوران فرین به گیاهخواران تعلق دارد. البته که این قسمت به قدری خوشمزه و جذاب است که هر گوشتخواری را وسوسه خواهد کرد. برگرهای گیاهی، بله برگر از نوع بسیار سالم، برگر هالومی (پنیر کبابی) از خاص‌ترین تجربه‌های غذایی شما خواهد بود. پیتزا و پاستای گیاهخواران، بشقاب گیاهی و هر آنچه یک گیاهخوار برای لذت بردن از غذا نیاز داشته باشد در منوی فرین یافت می شود.

اگر با گیاهخواری و انواع آن آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

همه غذاها در رستوران فرین از تازه ترین مواد ممکن و با خرید روزانه تهیه می‌شود. گوشت استیک‌هایی، که با سس‌های بسیار خوشمزه سرو می‌شوند، تاز بوده و در کل هیچ فریزی برای نگهداری غذا در فرین وجود ندارد. در رستوران فرین هیچ غذایی سرخ نمی‌شود و همگی یا در تنور یا در فر رست و برشته می شوند پس با خیال راحت یک پرس سیب زمینی تنوری جذاب سفارش دهید.

منو کافه رستوران فرین آیتم‌های اختصاصی کم ندارد که فقط در فرین یافت می‌شوند. اشتهاآوری مثل توپک پنیری میکس خوشمزه از چندین مدل پنیر است که با چند دیپ خاص مزه رویایی به خود می‌گیرند. پیتزای فرین با نان ها ترد و نازک و سس پستوی سرخ، برگر فرین با همبرگرهای دست ساز، سالاد فرین با سس های مخصوص همگی جشنواره‌ای از مزه و طعم‌های جذاب را تشکیل داده‌اند که چنگال به چنگال لذت غذایی را برای شما تعریف می‌کنند.

کیک تولدتان را میهمان ما باشید

میهمان نوازی‌ای که در رستوران فرین تجربه می‌کنید را شاید نتوانید به راحتی در رستوران دیگری تکرار کنید. شما می‌توانید تولد خود را در کافه رستوران فرین برگزار کنید و کیک تولد را میهمان اینجا باشید. شما می توانید شام را در فرین میل کنید و این دورهمی غذائیتان را با موزیک پیانو، که بطور زنده نواخته می‌شود، رویایی کنید.

فرین آنچه خوبان همه دارند

فرین یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین کافه رستوران‌های تهران است. میهمانوازی و برخورد گرمی که در فرین تجربه می‌کنید برای همیشه در خاطر شما خواهند ماند. از لحظه ورود به فرین تا خروج شما یک تیم حرفه‌ای در تلاش است که حس لذت و رضایت را به شما منتقل کند. فرین یک پیشنهاد فوق العاده برای صبحانه، برای یک دمنوش خوش عطر در عصر پاییزی، برای یک دورهمی در لانژ، برای یک جلسه کاری، برای یک وعده غذای خوشمزه، برای یک دیدار دو نفره و … است. منتظر تجربیات خوب شما از کافه رستوران فرین هستیم که در اینجا با ما و دیگر فیدیلیویی‌ها به اشتراک می‌گذارید.

برای مشاهده آدرس، منو مشخصات کافه رستوران فرین به این لینک مراجعه کنید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.