خانه / دسته‌بندی نشده / نان‌های مرد زنجبیلی نوتلایی
نان زنجبیلی نوتلایی

نان‌های مرد زنجبیلی نوتلایی

نان زنجبیلی یکی از شیرینی‌های خوشمزه و معروف کریسمس است که از دیرباز تا کنون در فصل تعطیلات کریسمس سرو می‌شود. بالاخره سال ۲۰۱۸ هم با همه دبدبه و کبکبه خود از راه رسید و با آن همه سنت‌های جشن دیرینه اش دنیا را به شادی وا داشت. در این میان برندهای خوراکی معروف و خوشمزه از آخرین تلاش‌هایشان برای جذب مشتری و ارائه خدمات کریسمسی خود رونمایی می‌کنند. نوتلا هم یکی از برندهای خوشمزه و معروفی است که از تمامی‌ توان و امکانات خود در جهت جلب مشتری استفاده کرده است. نوتلا در آخرین اقدام خود که در آستانه سال نو ارائه کرده طرز تهیه دسرهای نوتلایی خوشمزه مخصوص کریسمس خود را در اختیار طرفدارانش قرار داده است.

در ادامه این مطلب در بخش سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با سوپرایزهای کریسمسی جذاب و خوشمزه نوتلا بیشتر آشنا شوید.

نان زنجبیلی و دسرهای نوتلایی

نان زنجبیلی نوتلایی

کمپانی معروف نوتلا با انتشار پستی در شبکه اینستاگرام رسمی ‌این برند معروف طرز تهیه نان‌ زنجبیلی آغشته به شکلات‌های نوتلایی را برای هوادارانش قرار داده است. البته این نان‌ها تنها دستورهای غذایی نوتلا نیستند. نوتلا از هوادارانش خواسته که برای آشنایی بیشتر با دستورات غذایی نوتلایی به وبسایت این شرکت به آدرس Nutella.com مراجعه کنند و طرز تهیه دسرهای کریسمسی خوشمزه را در آن جا پیدا کنند.

در این پست که در اینستاگرام رسمی ‌برند نوتلا به تازگی منتشر شده است نوشته شده:

عجله کنید تا جایی که می‌توانید عجله کنید و این نان شیرینی‌های مرد زنجبیلی را با شکلات‌های فندقی نوتلا تهیه کنید. دستورهای تهیه دسرهای فصل تعطیلات کریسمس را در سایت نوتلا پیدا کنید.

این دسر خوشمزه نان زنجبیلی طرز تهیه آسانی دارد. فقط کافیست همانند ویدئوی منتشر شده نوتلا خمیر نان را با وردنه پخش کنید. سپس کاغذ مخصوص شیرینی پزی را بر روی آن بچسبانید و با قالب مردهای زنجبیلی را به طور دلخواه شکل بدهید. حالا تنها چیزی که می‌ماند آغشته کردن این مردهای زنجبیلی به شکلات‌های فندقی نوتلا است. اکنون می توانید با قیف فرم های قشنگ خامه ای روی آن ها به وجود بیاورید. خب دسر کریسمسی خوشمزه شما آماده است. یک لیوان شیر و یک شیرینی خوشمزه نوش جان شما.

 نان کشمشی سوخاری نوتلایی

نان زنجبیلی تنها دسر کریسمسی نوتلا در اینستاگرام این برند مشهور نیست. چندی پیش نیز کمپانی نوتلا با انتشار ویدئویی دیگر از طرز تهیه نان‌های کشمشی سوخاری و خوشمزه مخصوص کریسمس رونمایی کرده بود. این دسرهای خوشگل و خوشمزه که با استفاده از نان‌های کشمشی تهیه می‌شوند با طرز تهیه آسانی که دارند حسابی دل طرفداران نوتلا را برده اند. برای تهیه این دسر کافیست ابتدا نان‌های کشکشی را مثلثی و به شکل درخت کاج برش بزنید. سپس آن‌ها را به کره آغشته کرده و سرخ کنید. در انتها روی آن‌ها شکلات‌های نوتلا را بمالید و با قیف نقطه‌هایی به شکل برف از خامه سفید بر روی آن‌ها ایجاد کنید.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.