خانه / تاپ / با کافه رستوران بدون قهوه لانجین آشنا شوید
با کافه رستوران بدون قهوه لانجین آشنا شوید

با کافه رستوران بدون قهوه لانجین آشنا شوید

لانجین از کافه­ های شناخته شده­ای است که شعبات مختلفی در نقاط مختلف شهر دارد. شعبه مطهری این کافه دوست داشتنی هم با همان طراحی و منوی مرسوم در لانجین مشتری­ های پر و پا قرصی دارد. البته با توجه به اداری بودن بافت این منطقه، بیشتر مشتریان لانجین مطهری را کارمندانی تشکیل می­دهند که خسته از یک روز کاری به کنج دنج یک کافه پناه می­برند.

این کافه رستوران با منوی متنوع، فضای داخلی و بیرونی و پرسنل خوب می­تواند یکی از انتخاب­های مناسب  برای بعداز ظهرهای کاری باشد. اگر گذرتان به این محدوده افتاد و از قضا هوس قهوه نکرده بودید، سری به این کافه بزنید. قبل از مراجعه مطلبی که توسط تیم مجله فیدیلو در مورد این کافه رستوران نوشته است را مطالعه کنید.

یک کافه رستوران خوشمزه

با کافه رستوران بدون قهوه لانجین آشنا شوید

اگر چه لانجین در دسته­ بندی کافه رستوران­ها قرار دارد؛ اما در این کافه، محبوب­ترین نوشیدنی کافه­ گردها که همان قهوه است سرو نمی­‌شود. شاید برایتان عجیب باشد؛ اما این شعبه از لانجین، بیشتر روی غذ ا و صبحانه تمرکز دارد و به نظر می­رسد که از قهوه غافل شده است.

در هر حال، در منوی کافه رستوران لانجین، انواع برگر، پیتزا، پاستا، پنینی و… در کنار سالاد و پیش غذاهایی مانند انواع سیب زمینی با سس پنیر و قارچ و نان سیر موجود است. اگر اهل صرف صبحانه خارج خانه هستید هم باید بگوییم که لانجین برای شما صبحانه مفصلی در نظر گرفته است که شامل صبحانه انگلیسی، املت اسفناج و قارچ،  سوسیس تخم مرغ، صبحانه سرد، پنکیک، وافل و وافل میکس است. اگر به وافل علاقمندید حتما وافل میکس لانجین را امتحان کنید و اگر اهل املت و نیمرو هستید هم صبحانه انگلیسی پیشنهاد ما به شماست.

کج دنج لانجین

با کافه رستوران بدون قهوه لانجین آشنا شوید

لانجین مطهری اگر چه نسبت به سایر شعبات جمع و جورتر است؛ اما فضای آن دقیقا نسبت خویشاوندی­اش را با لانجین گاندی و شهرک غرب فاش می­‌کند. در این کافه رستوران تعداد صندلی­ها به حدود ۲۰ تا ۲۵ عدد می­رسد که البته دو میز با دو تا سه صندلی هم در قسمت خارجی کافه که در حقیقت پیاده­ رو است قرار گرفته است.

ولی پیشنهاد می­کنیم قسمت داخلی را برای نشستن انتخاب کنید تا هم از بوی روغن و غذای رستوران­های اطراف در امان باشید و هم فرصت مشاهده منوی تصویری که از نمایشگر کافه نمایش داده می­شود را داشته باشید. با مشاهده این منو راحت­تر می­توانید غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

برای اطلاع از منو، آدرس و نظرات درباره این کافه رستوران اینجا را لمس کنید

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.