خانه / تاپ / باب کافه کافه‌ای در باب معاشرت، آرامش و حال خوب

باب کافه کافه‌ای در باب معاشرت، آرامش و حال خوب

آیا می‌دانید کافه‌ها هم برای خودشان سبک و ژانر مختلف دارند. کافه‌ای برای بازی، برای اهالی فوتبال، کافه هایی با محوریت تئاتر و سینما، … و کافه‌های با سبک سوشیال یا اجتماعی. محوریت این کافه‌ها روابط اجتماعی، معاشرت، گپ و آشنایی افرادی با علایق مشترک در زمینه‌های فرهنگی هنری است. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو می‌خواهیم با هم سری بزنیم به باب کافه یکی از خوش حس‌ترین کافه‌های اجتماعی این روزهای تهران.

باب کافه ترکیبی زیبا از چوب شیشه و آهن

باب کافه یک کافه با سبکی اجتماعی و طراحی هنری مدرن است. ورودی تمام شیشه‌ای با نمایی مشرف به سالن بزرگ کافه اولین ویژگی باب کافه است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. وارد باب کافه که شوید سقف بلند، طراحی متفاوت دیوارها و میزهای بزرگ آن حتما به چشم شما می‌آید.

باب کافه ماهیتی اجتماعی و سبکی هنری دارد. یکی از جذابیت‌های بصری باب کافه دیوارهای متفاوت آن است، جایی که هر دیوار با طراحی متفاوت در کنار یکدیگر ترکیب زیبایی را تشکیل داده‌اند. یک دیوار همچون کف، دیگری با صفحات آهنی کهنه، یکی به رنگی ساده و … . گفتیم سبک این کافه اجتماعی است. وجود دو میز سوشال (اجتماعی) بزرگ شاهد خوبی برای این اتفاق است. تغییر سبک کاری یا انتخاب مکانی‌هایی همچون کافه برای گذراندن اوقات فراغت بعد از کار و دانشگاه، تبدیل شدن کافه‌ها به مکانی که می‌توان در آن زمانی را به صرف یک نوشیدنی گذراند و کارهای شخصی خود را انجام داد باعث شده تا هر روز به تعداد کافه‌هایی با این سبک افزوده شود.

باب کافه قرار است یک سری اتفاقات خوب را در فضای خود باب کند. اتفاقاتی مانند دوستی و معاشرت‌های همیشگی، برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری، ایونت‌های فرهنگی و … . باب کافه، مانند یک سری کافه  های سوشال دیگر بی روح و صنعتی نیست، اینجا کافه‌ای است که صاحبینش برای تک تک جزئیات آن با عشق و علاقه، وقت و انرژی گذاشته‌اند و این اتفاق باعث شده تا شما در باب کافه اوقات خوشی داشته باشید و حس آرامش خوبی را از فضای کافه دریافت کنید.

باب کافه روستری، متخصص در انواع قهوه‌ها

نمی‌شود به کافه رفت و زمانی که در آنجا سپری می‌شود چیزی میل نکرد. یکی از لذت‌های کافه به نوشیدنی‌ها و اسنک‌های جذاب و خوشمزه آن است. منوی یک کافه چهارچوب و قوانین نا نوشته خاصی دارد که یک کافه استاندارد و با کیفیت، با توجه به سبکش، بهتر است که آن را رعایت کند. اگر این تفاوت ها را نمی‌دانید بهتر است مطلب تفاوت کافه و رستوران را مطالعه کنید. یکی از این قوانین در منوی کافه‌ها وجود انواع قهوه از قهوه‌های بر پایه اسپرسو تا انواع قهوهای دمی و موج سوم قهوه است. اگر قهوه خور حرفه‌ای هستید و یا به دنبال کافه‌ای هستید که قهوه‌های تکمیل و حرفه‌ای داشته باشد باب کافه می‌توانید به یکی از بهشت‌های قهوه ای شما تبدیل شود چون تیمی حرفه‌ای در زمینه قهوه دارد و خودشان قهوه‌هایشان را رست (برشته) می‌کنند.

قطعا این قهوه‌ها در کنار کیک و کوکی و کراسان جذاب‌تر می‌شوند و طعم ماندگارتری پیدا می‌کنند. منوی باب کافه در بخش نوشیدنی از انواع قهوه گرم و سرد و دمی شروع می‌شود که از بهترین پیشنهادهای این بخش قهوه جیبرالتر است که در منوی کمتر کافه‌ای پیدا می‌شود و از بهترین انتخاب‌های قهوه‌ای شما می‌تواند باشد. در سردنوش‌های اینجا نوشیدنی ویرجین مانگو هم از پرطرفدارها و یک انتخاب ویژه تابستانی لذت بخش است که نباید مزه کردن آن را از دست بدهید.

صبحانه صبحانه صبحانه

این کافه برنامه‌های خوشمزه‌ای برای صبحانه در نظر دارد چرا که باب کافه در محدوده تجاری اداری خیابان ونک قرار دارد و صبح‌ها پر می‌شود از کارمندانی که دوست دارند قبل از رفتن به سر کار با یک صبحانه جذاب روزشان را پر انرژی آغاز کنند. به همین منظور از ساعت ۷ تا ۹ صبحانه‌های جذابی به همراه آفرهای ویژه که نمی‌توان به سادگی از آن ها گذشت در اینجا منتظر شما هستند گزینه‌هایی مثل انواع مرباهای خانگی جذاب، وافل و … . پیشنهاد میکنیم یک بار ماچالاته را امتحان کنید تا طرفدار این نوشیدنی خوش رنگ با آنتی اکسیدان بالا شوید.

از ویژگی‌های منوی باب کافه وجود آیتم‌ها و مواد اولیه با کیفیتی است که در عین سادگی، طعم‌ها آن قدر قوی و جذاب و لذت بخش است که شما را شیفته این سادگی می‌کند در واقع رمز خوشمزگی غذاهای باب کافه در سادگی آن است. املت ایرانی و نیمرو با آیتم‌های انتخابی، سالادهایی مانند کینوا و سالاد اسفناج، ساندویچ‌ و پاستاهای خوشمزه همگی چاشنی‌های هستند که لذت بودن شما در کافه را بیشتر و بیشتر می‌کنند.

 

حس خوب قهوه خوب

باب کافه یک کافه جدید با فضای جذاب و هنری و امکانات و اتفاقاتی خاص و ویژه است. این کافه یکی از بهترین کافه‌ها برای شمایی است که کارهایتان را در کافه انجام می‌دهید و یا یک قهوه خور حرفه‌ای هستید، برای شمایی که محل کارتان در محدوده میدان ونک است و دوست دارید صبح ها با انرژی قهوه و کراسان تازه روز کاریتان را شروع کنید است. باب کافه مکانی است که شما می‌توانید پس از یک روز شلوغ و پر استرس به آن بروید و آرامش از دست رفته تان را در آن بیابید و از سکوت شب‌های این محدوده لذت ببرید. باب کافه کافه‌ای است که حتما باید آن را امتحان کنید تا متوجه منظور ما شوید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات باب کافه اینجا را کلیک یا لمس کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.