خانه / تاپ / فودکورت رویال تراس تهران در ۳۶۰ درجه
فودکورت رویال تراس

فودکورت رویال تراس تهران در ۳۶۰ درجه

 

فودکورت رویال تراس : تهران فودکورت کم ندارد ولی جدیدترینشان یکی از خاص‌ترین و زیباترین‌های آن‌هاست و بهترین چشم انداز را در میان دیگر فودکورت‌ها دارد. در محدوده سعادت آباد و در مرکز خرید رویال سنتر فودکورتی شروع به فعالیت کرده است که با تنوع خوب و مناسب در میان غذا و نوشیدنی و کیفیت و سرویس خوب و محیطی زیبا و راحت در همین مدت کم به یکی از محبوب‌ترین فودکورت‌های تهران تبدیل شده است. فودکورت رویال تراس تنها فودکورتی است که چشم اندازی ۳۶۰ درجه‌ای به کل تهران دارد و با تراسی چوبی و گل و گیاهی که مانع از تابش مستقیم نور آفتاب می‌شود محیطی شیک و دلچسب را برای یک وعده غذایی فراهم آورده است. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا با هم سری بزنیم به فودکورت رویال تراس.

دیگر همه اسم فودکورت و فودهال به گوششان خورده و اهل دلان حداقل به یکی دو فودکورت مختلف سر زده‌اند و چند طعم مختلف از آن را تست کرده‌اند. فودکورت تشکیل شده از یک سری مغازه‌های تامین کننده خوراکی (غذا، دسر، نوشیدنی) و یک فضای خودمانی و مشترک که مردم می‌توانند از هر نام و برندی که دوست داشتند غذا سفارش دهند و در آخر با سفارش‌های مختلف کنار یکدیگر بنشینند و از یک وعده غذای خوشمزه لذت ببرند. یکی از اتفاقات که در فودکورت‌ها به چشم می‌خورد تنوع زیاد میان نام‌های خوراکی است.

مختصر و مفید

در بعضی از فودکروت‌ها شاید تا ۱۰ نام مختلف پیتزا سرو کنند، ۵ برند برگر و سه چهار نوع مختلف غذاهای یکسان ایرانی و فرنگی. این اتفاق معمولا باعث سردرگمی مشتری و عدم توانایی در انتخاب درست و دلخواه غذای مورد نظر می‌شود. یکی از اتفاقات خوب فودکورت رویال تراس محدود اما متنوع بودن نام‌هایی است که در آن فعالیت می‌کنند. فودکورت رویال تراس با ۱۰ نام مختلف از دسر تا غذاهای شرق آسیا را پوشش می‌دهد. در ادامه به معرفی ۱۰ برند غذایی که در این فودکورت فعالیت می‌کنند می‌پردازیم.

۱- کافه ویونا

کافه ویونا از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین کافه‌های زنجیره‌ای ایران است که در اکثر مکان‌ها و مرکز خریدهای معتبر شهر شعبه دارد. خوبی یک کافه در فودکورت این است که اگر هوس یک فنجان قهوه خوب، یا چای و دمنوش کرده باشید و بخواهید با یک تکه کیک جذاب یا یک شیک و اسموتی فصل یک حال اساسی به خودتان داده باشید می‌توانید روی آن حساب کنید.

۲-کرم کافه

کافه قنادی به سبک فرانسوی، بله  بعد از صرف غذا یا بعنوان یک عصرانه کرم کافه یک انتخاب خوب و خوشمزه است.

۳-چیکسو

احتمالا برای شما هم پیش اومده که گرسنه باشید ولی نخواهید یک برگر یا یک پیتزا سفارش بدهید و بیشتر هوس یک وعده سبک و هیجان انگیز کرده باشید. چیکسو بهترین پیشنهاد برای شمایی است که دلتان یک وعده غذایی کوچک یا یک اشتها آور می‌خواهد. کتف و بال یا قارچ و سیب زمینی سوخاری. هر فودکورت یک سوخاری فروشی لازم دارد و چیکسو بهترین انتخاب برای رویال تراس است.

۴و ۵-بونو

بونو یکی از بهترین رستوران‌های تهران در زمینه غذای ایتالیایی است و حتی قهرمان پیتزای جهان هم این نظر را تائید کرده است. بونو در رویال تراس دو شعبه مجزا دارد، یک سالاد بار و دیگری مخصوص غذاهای ایتالیایی. وجود سالاد بار در یک فودکورت باعث می‌شود که گیاهخوارن هم بتوانند براحتی با دوستان و خانوادشان بیرون بروند و خیالشان راحت باشد که به جز مرغ و گوشت گزینه‌ای برای انتخاب کردن دارند. یک سالاد بار خوش رنگو لعاب و تر و تازه اتفاق سالمی است که در رویال تراس منتظر شماست. از هر چه بگذریم از پیتزای خوب نمی‌توان گذشت. پیتزاهای ایتالیای بونو با خمیر مخصوص و ترکیبات جذاب در کنار پاستاهای دست ساز با سس‌ها و چاشنی‌های خوشمزه و فراموش نشدنی.

۶- بامبو

غذاهای شرق آسیا از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای روز دنیا هستند شما هم اگر از طرفدارای غذای شرق آسیا مثل انواع نودل و اسپرینگ رول و … هستید بامبو با آتش بازی سرآشپزانش پیشنهاد خوشمزه‌ای برای شماست.

۷- دونر گاردن

دونر کباب یا همان کباب ترکی خودمان از سالم‌ترین فست فودهایی است که می‌توان پیدا کرد. اما ظاهر دونر کباب تا قبل از دونر گاردن برای ما سر و شکل دیگری داشت. نان‌های مخصوص با سس‌های جدید خوشمزه و گوشت تازه و مرغوب باعث شده که دونر گاردن به یکی از محبوب‌ترین کباب ترکی فروشی‌های تهران تبدیل شود.

۸- ته چین بار

جای یک رستوران با سبک ایرانی در رویال تراس خالی بود که ته چین بار با انواع کباب و برنج‌های ته چینی به خوبی و خوشمزگی آن را پر کرده است. ماست‌های خوشمزه و شربت‌هایی با عرقیات گیاهی و طعم قدیمی به راحتی می‌تواند شما را وادار کند که بیخیال هر نوع رژیمی که دارید بشوید و یک غذای مشتی بخورید و از زندگی لذت ببرید.

۹-جاست برگر

اگر شما هم از طرفداران پرو پاقرص برگر هستید جاست برگر علاوه بر اینکه برگرهای خوشمزه و جذاب و هوس انگیزی ارائه می‌دهد یک ویژگی خوب هم دارد و اینکه در سریع ترین زمان ممکن برگر شما را آماده می‌کند پس اگر تحمل صبر کردن ندارید جاست برگر بهترین پیشنهاد برای شما اهل دل عزیز خواهد بود.

۱۰- یویو کیدز کلاب

معمولا کودکان و خردسالان دوست ندارند پا به پای بزرگترها در این مکان‌های شلوغ راه بروند و معمولا یا حوصله شان سر می‌رود و یا بهانه می‌گیرند. کیدز کلاب که تنها کلاب کودکان در فودکورت‌های تهران است بهترین و مجهزترین و آرام‌ترین مکانی است که می‌توانید کودکانتان را به آنجا ببرید و از بازی‌ها و سرگرمی‌های جدید و جالب و جذاب آن لذت ببرید.

 

برای مشاهده آدرس و نظرات فودکورت رویال تراس اینجا را کلیک یا لمس کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.