خانه / تاپ / فروشگاه قهوه ملو شما را به یک قهوه باز حرفه‌ای تبدیل می‌کند!

فروشگاه قهوه ملو شما را به یک قهوه باز حرفه‌ای تبدیل می‌کند!

کارشناسان تخمین می‌زنند که روزانه ۲٫۲۵ میلیارد فنجان قهوه در سراسر جهان مصرف می‌شود. این عدد قابل تاملی است! قهوه جزو ۱۰ نوشیدنی‌ محبوب دنیاست. آیا تا به حال سعی کردید قهوه درست کنید؟ چقدر موفق بوده‌اید؟ قهوه خوب را می‌شناسید؟ یک قهوه اصیل و باکیفت چه ویژگی‌هایی دارد؟ می‌خواهید جواب این سوالات را بدانید؟ ما به شما می‌گوییم چطور!

در این مطلب از مجله فیدیلیو می‌خواهیم به شما یک فروشگاه حرفه‌ای قهوه را معرفی کنیم که نظیر آن را کمتر در سطح پایتخت دیده‌اید. جایی که شما از آنجا دست خالی بیرون نخواهید رفت و از آن مهم‌تر اینکه می‌توانید هر سوالی که در مورد نحوه خرید و دم کردن قهوه دارید، بپرسید و به یک باریستای حرفه‌ای تبدیل شوید!

کارکنان فروشگاه قهوه ملو هرچقدر که لازم باشد برای شما وقت می‌گذارند و به میزان کافی شما را راهنمایی می‌کنند تا یک قهوه “درست” باب‌سلیقه خود پیدا کنید و به شما یاد میدهند که چطور آن را “درست” کنید!

پس اگر قهوه‌خور حرفه‌ای هستید یا قصد پیوستن به لشگر عاشقان قهوه را دارید، معرفی فروشگاه کافه ملو در این مطلب فیدیلیو  را از دست ندهید.

اینجا سرزمین قهوه است

فروشگاه قهوه ملو در سال ۱۳۸۴ در خیابان بهار شروع به کار کرد. در آن زمان خرید و دم کردن قهوه در خانه به شکل امروز مرسوم و متداول نبود. اما به دلیل موقعیت مکانی فروشگاه، فروش قهوه ترک از همان ابتدا قابل توجه بود. نزدیکی به محله ارامنه نشین و علاقه آنها به قهوه ترک باعث شد تا این محصول فروشگاه خیلی زود محبوب شود. بعد به مرور زمان و با جا افتادن خرید و دم کردن قهوه، این فروشگاه با تنوع خوبی که در محصولات خود داشت، کم کم جای خود را میان قهوه‌بازان پیدا کرد و امروز یک نام آشنا در میان آنهاست.

فروشگاه قهوه ملو با ارائه انواع برندهای معتبر قهوه، قهوه‌های فوری، چای و دمنوش، انواع لوازم و تجهیزات صنعتی و خانگی مثل انواع قهوه‌سازها، ابزارهای دم‌آوری قهوه، ظروف سرو و نگهداری قهوه_ اگر نگوییم بی‌نظیر_ یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های فروش قهوه و لوازم جانبی آن در سطح تهران به‌شمار می‌رود.

برای قهوه‌باز شدن و برای قهوه‌باز ماندن روی کافه ملو حساب کنید

اینجا دانه‌های خام قهوه رست شده و با اضافه شدن ترکیبات خاصی به آنها، طیف وسیعی از قهوه‌ها برای انواع سلیقه‌ها آماده می‌شوند. در مجموعه قهوه ملو، حدود ۱۶ مدل قهوه وجود دارد که هر کدام بنابر ذائقه‌های مختلف تلخ، ملایم و غیره تهیه شده‌است. به جرات می‌توان گفت که در کافه ملو برای هر سلیقه‌ای قهوه هست و مشتری‌ها به راحتی می‌توانند قهوه دلخواه خود را پیدا کنند.

از طرفی دست شما در قهوه ملو همیشه باز است. اگر قهوه‌ای که به دنبالش هستید را در اینجا پیدا نکردید فقط کافی‌ست فاکتورهای مورد نظر خود را به فروشنده بگویید. اینکه مثلا می‌خواهید میزان تلخی، عطر، غلظت و کافئین قهوه شما چقدر باشد. آنها قهوه مورد نظرتان را همینجا و طبق فرمول درخواستی شما آماده می‌کنند. خلاصه اینکه تا وقتی شما قهوه دلخواه خود را پیدا نکنید آنها دست‌بردار نیستند!

شما یک باریستای حرفه‌ای هستید!

اما شاید مهمترین خصوصیت مجموعه قهوه ملو این است که تمام اطلاعات لازم درمورد نحوه دم آوری قهوه را در اختیار مشتریان قرارمی‌دهد. ممکن است بسیاری از ما مدت‌ها به فکر درست کردن انواع قهوه‌ها افتاده باشیم اما تصور اینکه درست کردن قهوه کار سخت و پیچیده‌ای است هرگز سراغ آن نرفتیم. کافه ملو جایی‌ست که می‌توانید از آن شروع کنید. خرید قهوه و لوازم جانبی آن به همراه توضیحات لازم برای دم کردن، این یک پکیج کامل است! البته اینجا نه فقط برای مبتدی‌ها بلکه برای کسانی که ید طولایی در دم‌آوری و سرو قهوه دارند هم خالی از لطف نیست.

هم قهوه بخرید هم قهوه نوش جان کنید

همانطور که ذکر شد اینجا یک فروشگاه قهوه است. اما قهوه آماده هم میتوانید سفارش دهید و در کنار یک خرید عالی از طعم یک فنجان قهوه داغ هم لذت ببرید. پیشنهاد ما به شما قهوه اسپرسو، لاته، دسر سرد “کرم اسپرسو قهوه” است.

سیر تا پیاز قهوه در وب سایت فروشگاه قهوه ملو

با سر زدن به وب سایت فروشگاه قهوه ملو می‌توانید به صورت آنلاین تمام محصولات فروشگاه را خریداری کنید. این امکان برای تهران و سایر شهرستان‌ها فراهم است. به‌علاوه می‌توانید از مطالب آموزشی جامع سایت استفاده کنید. از طرفی دوره‌های آموزشی باریستا که چندین بار در سال برگزار می‌شود را میتوانید در اینجا ببینید.

کافه ملو فروشگاهی برای مشتریان خانگی و همچنین کافی‌شاپ و رستوران‌هاست. با پیوستن به جمع مشتریان فروشگاه قهوه ملو از تخفیفات دوره‌ای و سایر امکانات فروشگاه بهرمند شوید. در پایان اینکه در آینده‌ای نه چندان دور کافه ملو به فروشگاه زنجیره‌ای تبدیل خواهد شد که آن را در سراسر شهر خواهید دید. پس نگران نباشید، هرجا که هوس قهوه کردید فروشگاه قهو ملو آنجاست!

همچنین میتوانید با پر کردن فرمی که در انتهای سایت کافه ملو است از جوایز نفیس هم بهره مند شوید برای مشاهده کلیک کنید

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی قهوه ملو بر روی نام کافه کلیک کنید

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.