خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / ۱۰ پیشنهاد عالی برای هدیه به عاشقان قهوه
بهترین هدیه برای عاشقان قهوه

۱۰ پیشنهاد عالی برای هدیه به عاشقان قهوه

خرید هدیه برای عاشقان قهوه به اندازه خرید لباس برای نوجوان سخت است: افرادی که به قهوه خود بسیار اهمیت می‌دهند، تمایل زیادی به ایده‌های منحصر به‌فرد در مورد نحوه بودادن، نگهداری، دم‌کردن و نوشیدن این اکسیر گرانبها دارند.

برای هدیه به این عاشقان قهوه و کافئین وسایل فوق‌العاده فراوانی وجوددارد: از اسباب‌بازی گرفته تا کتاب و لوازم جانبی تهیه قهوه. ما بهترین گزینه‌ها برای هدیه به عاشقان قهوه_ از تازه کار گرفته تا باریستای کاملا حرفه‌ای_ را در لیست خود گنجاندیم؛ پس با این مطلب از مجله فیدیلیو همراه باشید. اینجا پیشنهادات جذابی برای هدیه به عزیز قهوه دوست شما وجود دارد!

ترازو تایمردار قهوه

ترازو تایمردار قهوه یک هدیه عالی به عاشقان قهوه

ساعت ۷ صبح، دشوار است که دو فاکتور مهم یعنی وزن دقیق و روشن کردن تایمر را _زمانی که درحال دم‌کردن قهوه هستید_به‌یاد داشته‌باشید. ترازوی تایمردار قهوه یک راه حل ساده است؛ این نه تنها وزن را با دقت ۰٫۰۱ گرم اندازه‌گیری می‌کند، بلکه دارای یک تایمر داخلی نیز هست که به کاربر اجازه می‌دهد براساس زمان و وزن، قهوه را کاملا دقیق دم کند.

آسیاب قهوه

یک هدیه عالی به عاشقان قهوه، آسیاب قهوه

برای کسی که علاقه‌مند به تهیه قهوه خود است، آسیاب قهوه یک هدیه ایده‌آل است – هیچ راه بهتری برای تهیه خالص‌ترین و تازه‌ترین قهوه وجود ندارد. برخی از این دستگاه‌های آسیاب قهوه دارای تنظیمات پیشرفته هستند به طوری که می‌توانید روش‌های مختلف دم‌کردن قهوه را امتحان کنید.

قهوه ساز فرانسه

قهوه ساز فرانسه یک هدیه بی نظیر

این دستگاه قهوه ساز مقرون به‌صرفه ظرف چند دقیقه یک فنجان قهوه خوشمزه را به شما هدیه می‌کند! آنها در طرح‌ها و حجم‌های متفاوت وجود دارند. به هنگام خرید از مقاوت بدنه نسبت به حرارت و همچنین جنس فیلتر آن اطمینان حاصل کنید. فیلتر قهوه‌ساز نقش مهمی در عطر و طعم قهوه دارد. علاقه‌مندان به قهوه دوست دارند هر فنجان آنها سرشار از عطر و طعم باشد.

ست‌های چهارتایی لیوان‌ قهوه

ست‌های چهارتایی لیوان‌ قهوه هدیه ای فوق العاده به عاشقان قهوه

پیدا کردن لیوان‌های عالی کار آسانی نیست: معمولا ایرادی وجود دارد، گاهی وزن و گاهی ضخامت در لبه لیوان یا دستگیره؛ در انتخاب لیوان دقت کنید. ست‌های‌ چهارتایی یک شکل با وزن و اندازه مناسب هدیه‌ای عالی به هر عاشق قهوه است که دوست دارد دوستان خود را برای صرفه قهوه دورهم جمع کند. همچنین قابل ذکر است که لیوان‌هایی از جنس چینی پروسلین وجوددارد که قابل استفاده در ماشین ظرفشویی و ماکروفر هستند.

ماگ‌های بیرون‌بر

هدیه به عاشقان قهوه ، ماگ های بیرون بر شیشه ای

وقتی  هر روز صبح در حال تلاش برای گرفتن اتوبوس هستید ماگ‌های بیرون‌بر شیشه‌ای با ورزن و اندازه مناسب یک موهبت است! لیوان‌های شیشه‌ای با دوام بالا انتخاب خوبی هستند. به طور کلی ماگ‌های بیرون‌بر در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها وجود دارند که هرکدام از آنها با شخصیتی‌های مختلفی مطابقت دارد.

گیاه قهوه عربیکا

گیاه قهوه عربیکا یک پشنهاد عالی به عاشقان قهوه

چه می‌شد اگر می‌توانستید به دوست عاشق قهوه خود قول دانه‌های قهوه خانگی را برای سال‌های متمادی بدهید؟ درواقع پروش قهوه نیازمند کار زیاد و شرایط ایده‌آل برای رشد و دانه دادن است. اما گیاهان قهوه به‌تنهایی بسیار زیبا هستند و هدیه‌ای مثل درخت نهال عربیکا، زیبایی را برای سال‌های زیاد به نمایش می‌گذارد. این گیاه در مناطق گرمسیری ده‌ها کیلوگرم دانه می‌دهد، اما یکی از آنها در اتاق نشیمن با تنظیم دمای متعادل، ممکن است هر سال تعداد انگشت شماری دانه تولید کند.

ست‌های چهارتایی قاشق قهوه طرح قلب

هدیه به عاشقان قهوه

این قاشق‌های قهوه دوست داشتنی، روشی لطیف برای نشان دادن عشق شما به عزیزتان است. آنها اندازه مناسبی برای هم‌زدن یک مکعب قند در لیوان نوشیدنی بعد از شام دارند. بهتراست از قاشق‌هایی که از جنس استیل و مقاوم در برابر ماشین ظرفشویی ساخته شده‌اند خریداری کنید. هچنین می‌توان از آنها برای چای، بستنی و غیره استفاده کرد.

پازل طرح قهوه

هدیه به عاشقان قهوه ، پازل طرح قهوه

به کسی که همه ابزار لازم برای تهیه قهوه را دارد چه چیزی می‌توان هدیه داد؟ چیزی که آنها می‌توانند با آن بازی کنند اما کافئین زیادی ندارد! پازل‌های طرح قهوه یک هدیه مناسب برای کسانی است که نمی‌توانید هیچ ابزار جانبی برای تهیه قهوه آنها بخرید. ممکن‌است آنها پازل را قاب کرده و متناسب با محل آماده‌سازی قهوه خود آویزان کنند.

 شمع معطر اسپرسو

هدیه به عاشقان قهوه ، شمع با عطر اسپرسو

اگر کسی را می‌شناسید که عاشق بوی قهوه تازه به هنگام صبح است، به آنها اجازه دهید هر وقت می‌خواهد عطر قهوه را استشمام کنند؛ برخی از شمع‌های معطر اسپرسو از ترکیب قهوه و شکلات ساخته شده‌اند که بسیار جذاب‌اند! آنها تمیز و بدون دوده می‌سوزند و زمان سوختگی بعضی از آنها تا ۶۰ ساعت است. به علاوه قراردادن آنها بر روی هر نوع میز، یا قفسه‌ای بسیار زیبا به نظر خواهدرسید.

بیشتر بخوانید:

۱۰ قهوه خوشمزه که به راحتی در آشپزخانه شما ساخته می‌شوند
نسکافه پر فروش‌ترین قهوه فوری در جهان
ترفندهایی برای تهیه یک قهوه سرد خانگی و سالم

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.