خانه / تاپ / چگونه از رستوران های ملل غذاهای بین‌المللی را آنلاین سفارش دهیم؟

چگونه از رستوران های ملل غذاهای بین‌المللی را آنلاین سفارش دهیم؟

لذت زندگی‌کردن در تجربه چیزهای تازه است. چشیدن طعم غذاهای مختلف و سرکشیدن به آشپزخانه ملل مختلف هم راهی برای تجربه تازه‌ها است. این روزها که سفارش انلاین غذا برایتان فراهم است، تجربه‌کردن هم راحت‌تر از گذشته‌ها به‌نظر می‌رسد. با سفارش غذایی بین‌المللی از رستورانی خوب می‌توانید بی‌دردسر و سریع، هم‌سفره مردمانی از دیارهای مختلف شوید. هم‌سفره چینی‌ها می‌شوید؟ ایتالیایی‌ها؟ مکزیکی‌ها یا اهالی کدام کشورهای دیگر؟

رستوران ملل چیست؟

شاید شما هم عنوان رستوران ملل را بر سردر بعضی از رستوران‌ها دیده باشید. این رستوران‌ها همان مکان‌های نابی هستند که به شما اجازه چشیدن طعم غذای کشورهای دیگر را می‌دهند. با خرید غذا و امتحان‌کردن منوهای رستوران‌های ملل فقط غذا نمی‌خورید بلکه به قلب فرهنگ هر کشور راهی می‌شوید.

غذاها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. از فرهنگ می‌گویند و از تاریخ. از جغرافیا می‌گویند و از ذائقه. با سفارش غذاهای ایرانی و خارجی، چشیدن غذاهای بین‌المللی هم فال است و هم تماشا. اگر به‌دنبال تنوع و تفریحی تازه هستید، سری به این رستوران‌ها بزنید. اگر هم می‌خواهید درباره ملت‌های مختلف بیشتر بدانید، باز سفارش غذاهای خارجی را تجربه کنید.

از رستوران‌های ملل چه انتظاراتی داشته باشید؟

اگر قصد امتحان‌کردن غذاهای ملل را دارید، به چند نکته در انتخاب رستوران دقت کنید. به چه نکته‌هایی؟

  • منحصربه‌فردبودن منوی رستوران؛
  • کیفیت طعم و ارائه خدمات؛
  • امکانات و ظاهر رستوران.

منحصربه‌فردبودن منوی رستوران

رستوران‌های مللی که منویی دقیق و درست دارند، گزینه‌هایی منحصربه‌فرد به مشتریان پیشنهاد می‌دهند. نمی‌شود رستورانی ادعای چینی‌بودن داشته باشد و در منویش همبرگر و پیتزاهای ایتالیایی هم قرار بدهد.

حواستان را جمع کنید و بدانید که اگر رستورانی صددرصد انرژی و تلاشش را روی غذای ملتی خاص گذاشته، منویی منحصربه‌فرد و مخصوص همان کشور هم ارائه می‌کند. فرقی نمی‌کند که قصد سفارش اینترنتی غذا دارید یا می‌خواهید به‌طور حضوری به رستوران بروید. در هر حال، به خاص‌بودن منو توجه کنید.

کیفیت طعم و ارائه خدمات

نخستین تجربه چشیدن غذایی خارجی مهم است. بنابراین، سعی کنید که به رستوران‌هایی با بهترین کیفیت بروید. کمی پرس‌وجو کنید و برای خرید غذا به‌سراغ موردی بروید که کیفیت و اصالت غذاهایش زبان‌زد همگان است. با خرید اینترنتی غذا چنین کاری برایتان راحت‌تر می‌شود.

چرا؟ چون اگر از اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپ غذا سفارش بدهید، امکان مرور نظرات کاربران و امتیازهایشان به هر رستوران برایتان فراهم خواهد بود. نگاه کنید و ببینید که پرفروش‌ترین رستوران و محبوب‌ترین گزینه‌ها کدام هستند. در این صورت، انتخاب برایتان ساده‌تر و خوشایندتر می‌شود.

امکانات و ظاهر رستوران

 

اگر قصد مراجعه حضوری به رستوران را دارید، حتما نیم‌نگاهی به ظاهر و امکاناتش هم داشته باشید. برای مثال، رستورانی هندی می‌تواند دکوراسیون و ظاهری شبیه به نسخه‌های واقعی در هندوستان داشته باشد. چنین مکانی هم غذایی تازه در اختیارتان می‌گذارد و هم فضایی جدید و جذاب.

اگر هم قصد خرید اینترنتی غذا دارید، باز بهتر است که به‌سراغ رستوران‌هایی بروید که امکانات و ظاهری خاص و متناسب با منو و غذایشان دارند. درست است که شما در فضای آنها غذا را میل نخواهید کرد اما تاحدی مطمئن می‌شوید که از جایی مطمئن و اصیل غذا خریده‌اید.

بهترین رستوران‌های ملل تهران را می‌شناسید؟

اگر قصد خرید غذا از رستوران‌های ملل داشته باشید، دست‌تان برای انتخاب در پایتخت بازِ باز است. رستوران‌های مختلفی از ملل گوناگون در تهران فعالیت می‌کنند. خرید غذای آنلاین هم از بیشتر آنها ممکن است. در ادامه چند مورد از بهترین‌ها را برایتان معرفی می‌کنیم. اگر قصد سفارش انلاین غذا داشته باشید هم این رستوران‌ها غذا را درب منزل به دست‌تان می‌رسانند.

رستوران ایتالیایی تیپو

ایتالیایی‌ها هستند و غذاها و دسرهای خوشمزه‌شان. کافه‌رستوران ایتالیایی تیپو منوی جذابی دارد از انواع پیتزاهای اصیل ایتالیایی. پاستاها و لازانیاهای آن هم دل مشتریان را به‌دست می‌آورند. اگر قصد خوردن غذاهای ایتالیایی دارید، این نام را در گوشه ذهن نگه دارید. پشیمان نمی‌شوید.

  • خیابان امام خمینی، بین خوش و رودکی نبش کوچه رمضانی، رستوران ایتالیایی تیپو

رستوران سوشی فکتوری

اگر دوست دارید که غذاهای آسیایی را امتحان کنید، سوشی فکتوری را به‌خاطر بسپارید. این رستوران از پرطرف‌دارهای پایتخت است و به شما امکان انتخاب غذاهای مختلف از میان منوی پررنگ‌ولعابش می‌دهد.

سوشی، سوپ‌های خاص، اسپرینگ‌رول، سالادهای کره‌ای و ژاپنی و البته نودل‌های خوش‌طعم را از سوشی فکتوری سفارش بدهید. تازگی و بسته‌بندی مناسب غذاهای این رستوران از نقاط قوتش است.

  • جردن، خیابان گلفام، مجتمع امیر، طبقه همکف، سوشی فکتوری

رستوران هندی چینگاری با امکان خرید اینترنتی غذا

غذاهای تند هندی را دوست دارید؟ درباره آشپزی هندی‌های پرحرارت و پرشور کنجکاو هستید؟ رستوران هندی چینگاری تهران را امتحان کنید. این رستوران پرطرف‌دار است و مشتریانش را راضی نگه می‌دارد.

لازم نیست که حتما مراجعه حضوری داشته باشید، چینگاری امکان خرید اینترنتی غذا را هم دارد و غذا را درب منزل برایتان می‌فرستد. پاری کباب یا مرغ تنوری را امتحان کنید و ببینید که نظرتان چیست.

  • مفتح شمالی چهارراه زهره پلاک ۶، رستوران هندی چینگاری

رستوران کاساب

ترک‌ها غذاهای خیلی خوشمزه‌ای دارند. لازم نیست که راهی استانبول و ازمیر شوید، در حوالی خیابان فرشته به رستوران کاساب (قصاب) سر بزنید و استیک‌ها و کباب‌های ترک را نوش‌جان کنید. دسرهایی مانند کنوفه و کادایف هم که از واجبات برای امتحان‌کردن هستند.

  • خیابان فرشته، ساختمان ام اچ هاوس، پلاک۱۰۴

رستوران لاتون، هتل اسپیناس پالاس

غذاهای مدیترانه‌ای هم دوست‌داران تجربه‌های ناب و البته طعم‌های متنوع را راضی نگه می‌دارد. از جذابیت‌های این رستوران باید به بوفه متنوع و پرسنلی اشاره کرد که بسیار خوش‌برخورد و کاربلد هستند. این رستوران دکوراسیون جذابی هم دارد و نمای زیبایی از شهر را پیش رویتان می‌گذارد.

  • سعادت آباد، میدان بهرود، هتل اسپیناس پالاس

در آخر 

تنوع و تجربه‌کردن زندگی را جذاب‌تر می‌کند. اگر اهل پریدن از هواپیما یا غواصی در عمق دریاها نیستید، دست‌کم جسارت‌های معقول‌تر و تجربه‌های متنوع‌ و تازه‌تر کم‌خطری مانند امتحان‌کردن غذاهای ملل را به خودتان هدیه کنید.

این روزها که سفارش انلاین غذا وجود دارد، با سرزدن به اپلیکیشن‌های سفارش غذا می‌توانید رستوران‌های باکیفیت را راحت‌تر شناسایی کنید و غذاهای کشورهای دیگر را مهمان سفره ایرانی‌تان کنید. نظرتان چیست؟

https://snapp.ir/online-food-delivery/

درباره ali khani