خانه / تاپ / فیدی‌آفر تحولی در ارتباط با مشتریان

فیدی‌آفر تحولی در ارتباط با مشتریان

فیدی‌آفر موقعیتی جدید از “فیدیلیو” است که به مدیران کافه و رستوران‌ها امکان می‌دهد به مشتریان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

این توجه ویژه شامل چه موقعیت‌هایی می‌شود؟!!!

جمع‌اوری کامل اطلاعات از تمامی مشتریان کافه و رستوران‌ها، چه مشتریان ثابت و ویژه، چه مشتریانی که هر از گاهی به کافه و رستورانی خاص سر می‌زنند برای مدیران کار پیچیده و زمان بری‌ست و همچین امکانی به صورت جامع وجود ندارد. اما “فیدیلیو” با فیدی‌آفر یعنی باشگاه مشتریان رستوران و باشگاه مشتریان کافه این کار را برای شما آسان و هموار کرده است.

باشگاه مشتریان رستوران و کافه

«فیدی‌آفر» یا به نوعی موقعیت باشگاه مشتریان، خدمتی جدید از “فیدیلیو” است که برای سهولت کار مدیران و جمع‌آوری اطلاعات کامل مشتریان ایجاد شده است. بستری که به شما امکان می‌دهد اطلاعات تماس و راه‌های ارتباط با مشتریان خود را با جزئیات ثبت کنید. «فیدی‌آفر» قطعا موقعیت ویژه‌ای برای شما فراهم می‌کند.

به این ترتیب می‌توانید تعداد دفعات حضور مشتری خود را طی یک هفته، یک ماه و حتی بیش از یک سال گذشته در دسترس داشته باشید و بنا به ارزشی که هر مشتری برای شما دارد یا حضورش ارزش افزوده‌ای برای کسب‌وکار شما داشته، موقعیتی در خور آن مشتری تعریف کرده و در اختیار ایشان قرار دهید.

خدمات باشگاه مشتریان فیدی‌آفر

خدماتی از قبیل برگزاری جشن‌های خانوادگی مانند تولد، سال‌گرد ازدواج و موارد مشابه، همچنین ارائه‌ی تخفیف‌ها و هدایای ویژه به دسته‌ای از مشتریان خاص و اطلاع‌رسانی برنامه‌های جانبی یا تخفیف‌های فصلی به گروه مخاطبان بر اساس سلیقه و ذائقه‌ی هر کدام، از مهمترین ویژگی‌های برنامه‌ی کاربردی و جامع «فیدی‌آفر» است.

در پنل «فیدی‌آفر» امکان تعریف انواع بازی‌ها و دریافت امتیاز هم وجود دارد. مشتریان با مشارکت در فعالیت‌های جانبی «فیدی‌آفر» می‌توانند از هدایا و تخفیف‌های جذاب برخوردار شوند.

همچنین امکان ارسال پیام تولد، سال‌گرد ازدواج و یا هر مناسب دیگری که برای مشتری شما مهم است می‌تواند در «فیدی‌آفر» ثبت شود و با درج اطلاعات مشتری، این پیام‌ها به صورت خودکار برای مشتری ارسال می‌شود.

«فیدی‌آفر» پروفایل جامع و کاملی از هر مشتری را در اختیار مدیرانی قرار می‌دهد که مشتری مداری و حفظ مشتریان در راس اصول کاری آن‌ها قرار دارد.

درباره ali khani