خانه / تاپ / با بهترین روش معرفی اینستاگرام رستوران به مشتری ها آشنا شویم

با بهترین روش معرفی اینستاگرام رستوران به مشتری ها آشنا شویم

وقتی یک مشتری به رستوران مراجعه می کند در هیاهوی شلوغی و گرسنگی و اشتیاق انتخاب غذا، معرفی اینستاگرام رستوران را چطور انجام دهیم؟ یا چطور پیج اینستاگرام رستوران را برای آنها بفرستیم و درخواست کنیم تا ما را دنبال کنند؟ بیشتر رستوران ها روی کارت ویزیت و یا پایین منو، آدرس اینستاگرام یا تلگرام خود را چاپ می کنند. اما روش مناسبی نیست چرا که بیشتر افراد کارت ویزیت ها را دور می اندازند و توجهی به جزئیات منو هم ندارند. بنظر ما بهترین راه این است که آدرس اینستاگرام را برای مشتری پیامک کنید. مشتری می تواند همان لحظه یا بعدا پیامک را باز کند و کافی است فقط بر روی آدرس پیج داخل پیامک کلیک کند تا وارد اینستاگرام رستوران شما شود.

دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت، وسیله بسیار کاربردی برای رستوران ها و فست فودها است. فقط از مشتری بخواهید شماره موبایل خود را وارد دستگاه کند، بلافاصله متنی که شما از قبل مشخص کرده اید و شامل لینک اینستاگرام و تلگرام و … است برایش پیامک می شود.

دایرکت با روش جادویی متوجه می شود که چه کسی روی لینک اینستاگرام شما کلیک کرده و چه کسی کلیک نکرده است! پس شما می توانید در آینده برای کسانی که هنوز شما را Follow نکرده اند مجددا پیامک بفرستید و آن ها را تشویق کنید تا از اینستاگرام شما بازدید کنند.

دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت امکانات زیادی دارد. می توانید برای همه کسانی که شماره خود را وارد دستگاه کرده اند پیامک انبوه بفرستید و خیالتان راحت باشد که پیامک به همه، حتی کسانی که تبلیغات را مسدود کرده اند ارسال می شود. (چون همه افراد با رضایت شماره خود را وارد دستگاه کرده اند، پیامک ها به همه ارسال میشود). یک امکان جالب دیگر دستگاه دایرکت، جذب مشتریانی است که مدتی است به رستوران شما سر نزده اند! با پنل دستگاه دایرکت می توانید به مشتریانی که مثلا ۳ ماه است به شما مراجعه نکرده اند پیامک بفرستید و با تخفیف یا روش های دیگر آنها را برای مراجعه مجدد از رستوران ترغیب کنید.

شخصا تا به حال در چند رستوران غذا خورده اید که در پایان جویای نظر شما پیرامون کیفیت غذا، قیمت یا برخورد پرسنل بوده اند؟
دایرکت به صورت کاملا خودکار می تواند مثلا ۲ ساعت پس از مراجعه یک مشتری به رستوران یک نظرسنجی برای او پیامک کند و نظر اون پیرامون کیفیت غذا (یا هر مورد دیگری که شما دوست دارید) را بپرسد. داخل پیامک نظرسنجی یک لینک قرار دارد که مشتری می توانند با کلیک بر روی آن وارد صفحه ای شود و به سوال شما امتیازی بین ۱ تا ۱۰ بدهد. شما میتوانید در پنل دایرکت پاسخ مشتریان به نظرسنجی را ببینید و حتی از کسانی که از خدمات شما رضایت نداشته اند با ارسال پیامک دلجویی کنید. این نوع نظرسنجی که NPS نام دارد ، یکی از رایج ترین روش های سنجش رضایت مشتریان است. حتی می توانید یک باشگاه مشتریان راه اندازی کنید و بر اساس تعداد مراجعه مشتریان به آنها تخفیف یا جایزه بدهید.

برای آشنایی بیشتر با دستگاه دایرکت و امکانات آن به سایت http://panel.direct مراجعه کنید.
همچنین می توانید دستگاه را همین الان به صورت آنلاین از دیجی کالا خریداری کنید.

درباره صدف قنبری

یک نظر

  1. دستگاه زیبایی هست با کارایی مناسب و ساده شماره موبایل مشتریان ذخیره کنید و هدفمند بهشون اس ام اس کنید.