خانه / تاپ / هل بنفش یا ملکه ادویه‌ها اثری از اکبر امپراطور

هل بنفش یا ملکه ادویه‌ها اثری از اکبر امپراطور

هل سبز اکبر را بسیاری از ما می شناسیم و از مشتریان آن هستیم، اما هل بنفش چطور؟ اگر اهل ادویه و ادویه خریدن باشید حتما هل بنفش به گوشتان خورده اما اگر با دنیای جذاب و هزار بو و مزه ادویه‌ها زیاد آشنا نباشید به احتمال زیاد نخستین بار است که این اسم را می‌شنوید. اصلا این هل بنفش چیست و محصول کدام کمپانی است که تبدیل به درجه یک‌ترین و بهترین هل بازار شده است. با ما در مجله فیدیلیو همراه باشید تا در ادامه این گزارش آگهی بیشتر با هل بنفش اکبر امپراطور آشنا شویم.

هل سبز اکبر با هل قرمز نارنجی و بنفش

هند سرزمین هل و اکبر امپراطور پادشاه آن است. این کمپانی از معروف‌ترین و خوش نام‌ترین‌ها در زمینه تولید و فروش هل سبز و هل بنفش اکبر معروف ترین هل در جهان است. این کمپانی بر اساس سایز دانه هل سبز خود تقسیم بندی چهارگانه‌ای را برای محصولاتش در نظر گرفته است که یکی از بهترین و محبوب ترین این دسته‌ها هل بنفش بوده ،که همان هل سبز اکبر است، و این هل بنفش به علت درشت بودن اندازه و تخم‌های بیشتر درون دانه‌ها هم عطر و بوی بیشتری به نسبت اندازه‌های کوچکتر خود دارد و هم طعم مزه بهتری.

چقدر در مورد هل سبز اکبر و خواص آن می‌دانید؟

طعم و بوی هل به سرعت ما را یاد انواع شیرینی و دسرهای سنتی ایرانی می‌اندازد. در طب سنتی ایرانی هل سبز طبعی گرم و خشک داشته و جویدن این هل سبز بعد از غذا هم به هضم آن کمک می‌کند هم موجب تقویت معده و روده شده و هم باعث خوشبو شدن دهان می‌شود. هل از جذاب ترین ادویه‌های دنیا است که در همه جا کاربرد دارد، شما کافیست چند حبه هل را داخل یک لیوان آب جوش بیاندازید تا بعد از ۵ دقیقه یک دمنوش گیاهی داشته باشید.

اگر طعم هل را با قهوه تست نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم این بار که قهوه می‌نوشید یک عدد هل خرد شده درون آن بیاندازید یا اگر می‌خواهید طعم سرد غذای خود را به خنثی تبدیل کنید حتما یک دانه هل درون ظرفتان قرار دهید. هل سرشار از کلسیم، پتاسیم و منیزیم است، این گیاه شفا بخش خاصیت دارویی داشته و موجب رفع مشکل سوهاضمه، تهوع و نفخ می شود.

 در جست و جوی هل بنفش یا هل سبز اکبر

هل سبز اکبر را در سطح شهر و بازار و با نام هل بنفش می توانید به راحتی پیدا کنید. این هل در بسته بندی های ۱۰۰ گرمی تا ۵ کیلوگرمی در فروشگاه ها و عطاری ها قابل خریداری است. از جمله مزایای هل سبز اکبر بسته بندی زیبا و مدرن آن است که هیچ بویی از آن خارج نشده و تا مدت ها هل سبز درون آن تازه و معطر باقی می‌ماند. اگر اهل خرید اینترنتی این قبیل محصولات هستید می توانید هل سبز اکبر را به راحتی از فروشگاه دیجیکالا خریداری کنید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.