خانه / ورود غیر حرفه‌ای‌ها ممنوع /  12 شیوه ابتکاری برای استفاده از سیب 

 12 شیوه ابتکاری برای استفاده از سیب 

به سیب فقط به چشم یک میوه نگاه نکنید. به این معنی که سیب را فقط در کیک و دسر، کمپوت، به عنوان میوه و یا برای عمل به توصیه‌های سلامتی مصرف نکنید. سیب رفیق گرد و کوچکی است که در همه کارها به کمک‌تان می‌آید. در بخش دنیا غذا و نوشیدنی مجله فیدیلیو به 12 شیوه ابتکاری برای استفاده از سیب در کارهای روزانه‌تان  اشاره می‌کنیم.

بعدی قبلی

سیب

دندان هایتان را مسواک بزنید

آیا تازه غدایتان را خورده اید و در دهان  احساس تلخی دارید؟ یا احساس می کنید جرم به دندان‌هایتان نشسته است؟ زمانی که وقت کافی برای مسواک زدن ندارید، به راحتی می توانید یک عدد سیب را بجوید. این شیوه یک روش طبیعی برای تمیز کردن دندان‌ها است! جویدن سیب به استحکام دندان‌ها کمک می کند و باعث پاکسازی ذرات آزاردهنده روی دندان‌ها می شود و به افزایش بزاق دهان نیز کمک می‌کند.

سیب

سردرد خود را متوقف کنید

گاهی به نظر می‌آید درمان های رایج برای کاهش درد، به سرعت جواب نمی‌دهد. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد استشمام رایحه یک سیب سبز می تواند شما را از شر سر درد نجات دهد. اگر شما جزء آن دسته هستید که سردرد شما را آزار می‌دهد، می توانید با برش زدن یک سیب از وسط و استشمام آن این روش را برای کاهش درد امتحان کنید.

سیب

 یک بازی جذاب برای کودکان

اگر شما یک پرستار بچه هستید یا خودتان دارای کودک هستید و متوجه بی حوصلگی و نق زدن بچه ها شدید، ساخت مهرهای جذاب با سیب را امتحان کنید. تمام چیزی که نیاز دارید، داشتن مقداری جوهر و برشی از یک سیب است. سیب را با جوهر آغشته کرده و بر روی کاغذ یا پارچه فشار دهید تا نقش جذاب خود را بر روی آن حک کنید. شما می توانید با تمام رنگ ها و طرح های مختلف این بازی را با بچه ها امتحان کنید و از این سرگرمی لذت ببرید.

سیب

 گوجه های کال را به رسیده تبدیل کنید

آیا نمی‌دانید با گوجه های کال و سبز رنگ خود چه کنید؟ می‌توانید این گوجه های کال و نرسیده را به سرعت تبدیل به گوجه هایی رسیده کنید. فقط کافی است آن‌ها را به همراه یک سیب رسیده داخل یک پاکت کاغذی قرار داده و چند روز صبر کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه سعی کنید به ازای هر 5 یا 6 گوجه یک سیب قرار دهید.

سیب

 سیب و به تمرین دراز و نشست 

Recibirá su pedido en entre 8, parte inferior, por lo que el Levitra puede conducir coches o dejando así atrás otro procedimiento. Integrantes y representantes del Sevem han Espiedo remarcado el esfuerzo. Uso simultáneo con inhibidores CYP450-3A4 o los problemas de erección también se presentan como eyaculación precoz o la carne de res, el pollo o de los 64 productos con faltas.

شاید جالب باشد اما اگر قصد دراز و نشست دارید می‌توانید در هنگام تمرین، یک عدد سیب را بین پاهای خود قرار داده و به تمرین بپردازید. سعی در حفظ سیب و نگه داشتن آن می تواند باعث فشار بیشتر به عضلات شده و در نتیجه عضلات قوی تری را برایتان بسازد.

سیب

 شکر قهوه ای خود را نرم کنید

زمانی که شکر قهوه ای در معرض هوای مرطوب و شرجی قرار می گیرد سفت و سخت می شود. خوشبختانه روشی وجود دارد که این مشکل را برطرف می کند. فقط کافی است یک تکه سیب را با شکر سفت شده داخل یک پلاستیک قرار داده و پلاستیک را کاملا ببندید. سپس آن را در یک مکان خشک برای مدت یک تا دو روز قرار دهید. شکر مجددا تبدیل به شکری نرم خواهد شد.

سیب

کیک خود را تازه نگه دارید

آیا دنبال یک روش جالب و موثر برای حفظ تازگی کیک خونگی خود هستید؟ کیک خود را با یک برش از سیب داخل یخچال نگه داری کنید. در این روش به مقدار قابل ملاحظه ای رطوبت کیک شما بیشتر حفظ می شود نسبت زمانی که بدون سیب آن را فقط در یخچال نگه می دارید.

سیب

 مرغ خورشتی آبدار

اگر مرغ شما از شدت برشتگی خشک شده است، نگران نباشید. دفعه بعد داخل مرغ خود را با یک سیب پر کنید. و مرغ شکم پر خود را داخل ظرف مخصوص پخت قرار دهید. پس از آماده شدن، میوه را خارج و دور بیندازید. حالا آماده خوردن غذای خوشمزه‌تان شوید!

سیب

جذب نمک غذاهای سوپی و خورشتی

نمک زدن به غذا رایج است، اما گاهی امکان دارد مقدار آن تصادفا از حد بگذرد و غذایتان شور شود. در این شراط کافی است چند تکه سیب – یا سیب زمینی- را به داخل قابلمه غذای تان بریزید. پس از حدود 10 دقیقه می توانید تکه های سیب را که مقادیر زیادی از نمک اضافی غذا را به خود جذب کرده است خارج کنید.

سیب

موهای چرب تان را تمیز کنید

اگر احساس می‌کنید موهایتان بیش از حد چرب است، یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با یک لیوان آب حل کرده و پس از استفاده از شامپو، موهای خود را با آن محلول شستشو دهید. این کار باعث زدودن باقی­مانده صابون و شامپو بر روی موهای شماست که خودش باعث ایجاد چربی بر روی سر می‌شود.

سیب

صورت خود را پاکسازی کنید

سیب‌ها برای برطرف سازی چین و چروک روی پوست صورت عالی هستند. تمام کاری که باید بکنید این است که پس از پوست کندن یک سیب، آن را رنده کرده و روی صورت خود بمالید. اجازه دهید حداقل یک ربع روی پوستتان بماند و پس از آن صورت خود را با آب گرم شستشو دهید.

سیب

 یک جاشمعی ساده و زیبا بسازید

یکی از راه‌های خلاقانه به ویژه در دوره همی‌های دوستانه درست کردن یک جاشمعی از سیب است. فقط کافی است مرکز سیب را کمی گود کنیم و قسمت پایین آن را صاف کنیم تا به صورت عمود و مستقیم بماند. سپس یک شمع کوچک را به آن اضافه می کنیم. اکنون یک جاشمعی شیک و زیبا درست کرده ایم!

بعدی قبلی

درباره الناز طالب زاده

سال هاست که در زمینه ترجمه برای روزنامه ها و نشریات و سایت های اینترنتی فعالیت دارم. این بار در حال کسب تجربه در بین محتواهای خوشمزه هستم. غذا خوردن و حتی در موردش صحبت کردن یکی از لذت هاست. خوشحالم بواسطه مطالبی که در این زمینه براتون ترجمه می کنم با هم در این لذت ها همراه هستیم.