خانه / فیدیلیو / معرفی کافه رستوران بابِل

معرفی کافه رستوران بابِل

بهترین رستوران سنتی تهران کدام است؟ بهترین کافه مرکز شهر کدام است؟ شاید این سوال‌ها برای همه شما عزیزان پیش بیاید. بارها اتفاق افتاده که قصد رفتن به کافه و رستورانی را دارید تا لحظات شادی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید. همیشه تا تصمیم می‌گیریم که به کافه‌ای برویم فقط به ذهنمان می‌آید که کافه رستوران‌های مرکز شهر بهترین انتخاب بوده، ولی سوال اینجاست که کافه مرکز شهر بهترین انتخاب است؟

ما به شما عزیزان کافه رستوران بابل را در مرکز شهر تهران پیشنهاد می‌کنیم تا لحظات شادی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. اگر می‌خواهید بیشتر این رستوران جذاب را بشناسید با ما تا آخر این مقاله همراه شوید.

فضای کافه رستوان بابِل

اولین چیزی که برای انتخاب یک کافه بسیار اهمیت دارد دکور و فضای جذاب آن کافه است. کافه رستوران بابِل یک کافه قدیمی در انقلاب است که بسیاری از دختر پسرهای جوان به دلیل زیبایی محیط این کافه اوقات خود را در آنجا می‌گذرانند. این کافه مرکز شهر دارای دکوری آمریکایی بوده که با میز و صندلی خاصی که دارد زیبایی زیادی به آن محیط بخشیده است.

اگر بخواهیم بیشتر این محیط را برای شما توصیف کنیم باید بگوییم که دکوراسیون داخلی این کافه الهام گرفته از دهه ۸۰ میلادی آمریکا است. این کافه جذاب مرکز شهر چیدمان جالب و کلاسیکی دارد که می‌تواند شما را چند ساعتی با تابلوهای جذاب و خاصی که دارد سرگرم کند. در محیط کافه بابِل هیچوقت خسته نمی‌شوید چون با نگاه کردن به دیوارهای زیبای آنجا می‌توانید ساعت‌ها با دوست خود بنشینید و لحظاتی را در این فضای زیبا و جذاب بگذرانید.

قیمت و منو کافه رستوران بابِل

بعد از محیط زیبای یک کافه غذا و نوشیدنی‌هایی که در آنجا سرو می‌شود بسیار مهم است. منو کافه مرکز شهر بابل بسیار جذاب و متنوع است. شما در این رستوران می‌توانید انواع مختلفی از نوشیدنی‌های سرد را امتحان کرده و گرمای تابستان را برای خود لذتبخش‌تر کنید.

همینطور منو نوشیدنی‌های گرم کافه بابِل بسیار کامل و متنوع است. نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای در محیط جذاب آنجا می‌تواند حس و حال عجیبی را در شما بوجود آورد. غذاهای این کافه رستوران هم  بصورت فست فود بوده و شما می‌توانید طعم و مزه پیتزا، ساندویچ، سیب زمینی و برگرهای جذاب را در این مکان زیبا امتحان کنید. یکی دیگر از چیزهای مهمی که برای همه ما بسیار مهم بوده قیمت غذاها و نوشیدنی‌های آن کافه رستوران است. منو این کافه رستوران مرکز شهر به غیر از اینکه بسیار متنوع بوده دارای قیمت‌های مناسبی هم است. قیمت نوشیدنی‌ها و غذاهای این کافه رستوران در مقابل کیفیت بالایی که دارند بسیار مناسب است. در نتیجه می‌توان این رستوران را بهترین رستوران سنتی تهران با موسیقی زنده دانست که در این زمینه خدمات مناسبی را ارائه می‌دهد.

کارکنان کافه رستوران بابِل

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که برای گذراندن لحظاتی شاد برای همه ما بسیار مهم بوده، برخورد و خوش‌رویی کارکنان یک کافه است. این کافه جذاب از کادری جوان و با انگیزه برای امور کافه خود استفاده کرده است. خوش‌رویی و برخورد خوب کارکنان این رستوران یکی از بهترین ویژگی‌های آنجا است. چون محیط شاد و دوستانه‌ای را در آنجا بوجود آورده‌اند.

اگر در کافه‌ای که انتخاب می‌کنید کارکنان و مدیران بی‌حوصله‌ای آنجا را اداره کنند به شما هم خوش‌ نخواهد گشت و هر لحظه به فکر آن هستید که آنجا را ترک کنید. ولی در کافه رستوران بابِل از این خبرها نیست، محیط شاد و دوستانه این کافه مرکز شهر شما را تشوق می‌کند که زمان بیشتری را در کافه بابِل بگذرانید.

اینستاگرام کافه بابل

قبل از آنکه به کافه بابل بروید بهتر است حتما یه سر به صفحه اینستاگرام این کافه مرکزی بزنید. با نگاهی به پیج ایستاگرام بابل کافه می‌توانید جذابیت محیط زیبای این کافه را ببینید و از زیبایی و خاص بودن آنجا مطمئن شوید. پیج اینستاگرام بابل کافه بسیار کامل و فعال است و شما می‌توانید از اطلاعات جالب و متن‌های زیبایی که در طول روز پست و استوری می‌گذارند لذت ببرید. همینطور با گوش دادن به پادکست‌های پیج اینستاگرام این کافه می‌توانید لحظات شاد و زیبایی را برای خود رقم زنید.

برگزاری دورهمی و میتیینگ‌های دوستانه در کافه مرکز شهر بابل

شما عزیزان می‌توانید قرارهای مهم خود را در این کافه برگذار کنید. همینطور این امکان برایتان فراهم شده تا با برگذاری دورهمی‌های دوستانه و همینطور جشن‌های تولد بتوانید خاطرات خوشی را با دوستان خود به ثبت برسانید.

مکانی جذاب برای عکاسی

اگر نگاهی جزئی به محیط کافه بابل بیاندازید می‌توانید متوجه جذابیت آنجا برای عکاسی شوید. تابلو‌ و قاب عکس‌هایی که در این کافه قرار گرفته‌اند بسیار جذاب و دیدنی هستند و می‌توانند عکس‌های شما را جذاب‌تر کنند. همینطور می‌توانید کلیپ‌های جذاب و دیدنی را از خود در این کافه ضبط کنید.

جذابیت و خاص بودن این کافه به قدری دیدنی است که هر باری که به آنجا می‌روید می‌توانید یک تصویر خاص از خود به ثبت برسانید. پس قبل از آنکه به آن کافه مرکز شهر بروید حتما دوربین عکاسی خود را هم همراه خود ببرید تا با ثبت لحظاتی زیبا در بهترین رستوران سنتی تهران خاطرات خوشی را برای خود به ثبت برسانید.

آدرس کافه رستوران بابِل

همانطور که تا اینجا گفتیم این کافه رستوران سنتی تهران، در مرکز شهر تهران قرار دارد. قبل از آنکه آدرس کافه بابل را در اختیار شما بگذاریم باید بگوییم که دسترسی به این کافه رستوران بسیار راحت است و با رسیدن به نزدیک‌ترین مترو محل سکونت خود می‌توانید در کمترین زمان به آنجا برسید. کافه رستوران بابل بهترین کافه کریمخان به حساب می‌آید. این کافه مرکز شهر جذاب در خیابان وصال شیرازی نرسیده به بلوار کشاورز قرار دارد. پس نگران نباشید بسیار راحت می‌توانید به آنجا برسید.

  • آدرس: خیابان وصال شیرازی، نرسیده به بلوار کشاورز، نبش بن بست هما، پلاک 119، کافه بابل
  • شماره تلفن: 86052604

ویژگی‌های کافه رستوران بابل

این کافه رستوران جذاب ویژگی‌های زیادی دارد که در زیر آنها را برای شما عزیزان نام می‌بریم تا راحت‌تر بتوانید انتخاب کنید.

  • محیطی جذاب
  • کارکنانی خوش‌رو و جوان
  • فضایی کاملا دوستانه
  • دکوری آمریکایی و خاص
  • واقع در مرکز شهر
  • دسترسی آسان
  • تنوع بالای نوشسدنی‌های گرم و سرد
  • تنوع بالای فست فود
  • تنوع بالای انواع کیک و شیرینی
  • محیطی مناسب برای برگذاری جلسات و دورهمی‌های دوستانه
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب مواد غذایی
  • محیطی مناسب برای عکاسی و ساخت کلیپ
  • دارا بودن صفحه اینستاگرام فعال و قرار دادن پادکست‌ّ‌هایی جذاب

نتیجه گیری

انتخاب کافه‌ای که بتواند حس و حال خوبی را در ما زنده کند بسیار سخت و دشوار است. کافه رستوران بابل با داشتن کارکنانی با انگیزه و جوان می‌تواند بهترین انتخاب برای گذراندن لحظاتی شاد در کنار دوستانتان باشد. محیط جذاب و زیبای این کافه مرکز شهر شما را به دهه ۸۰ میلادی در کشور آمریکا می‌برد و می‌توان لقب بهترین رستوران سنتی را به آن داد.

زیبایی و جذابیت این کافه به قدری زیاد است که می‌تواند به یکی از بهترین کافه‌هایی مرکز شهر تبدیل شود. همینطور دارا بودن منویی جذاب و کامل از ویژگی‌های کافه رستوران بابِل است. در این مقاله ما سعی داشتیم کافه رستوران بابِل را که بهترین کافه مرکز شهر است به شما معرفی کنیم تا بتوانید با رفتن به آنجا با چشم خود زیبایی و خاص بودن این کافه را ببینید و از لحظاتی که در آنجا می‌خواهید سپری کنید لذت ببرید.

درباره mona