خانه / فیدیلیو / معرفی رستوران سنتی کرمانشاهی

معرفی رستوران سنتی کرمانشاهی

25 ام فروردین بود، برای برگزاری تولدم به دنبال رستوران سنتی می‌گشتم تا بتوانم در کنار خانواده‌ام لحظات شادی را بگذرانم. چند روزی بود که از دوستانم پرس و جو می‌کردم که آنها جایی را به من معرفی کنند. همین که در حال جستجو در اینترنت بودم عکس‌های رستورانی را در شمال تهران دیدم، این رستوران به قدری زیبا بود که با دیدن عکس‌های آنجا عاشقش شدم.

امروز می‌خواهم بهترین رستوران سنتی تهران را به شما معرفی کنم تا شما هم بتوانید حسی که من با دیدن رستوران سنتی کرمانشاهی تجربه کردم را احساس کنید. بنظرم این رستوران یکی از زیباترین رستوران‌های سنتی در تهران است که هر کسی باید یک بار به آنجا برود و از زیبایی این رستوران لذت ببرد.

فضای داخلی رستوران سنتی کرمانشاهی

بعد از دیدن عکس‌های این رستوران سنتی تصمیم گرفتم تا به صورت حضوری برای تولدم رزرو را انجام دهم. نزدیک‌های عصر بود که به آنجا رفتم، زمانی که وارد شدم احساس کردم که اشتباهی به داخل خانه کسی رفتم و سریع برگشتم. وقتی بالای در را نگاه کردم و نام رستوران را دیدم متوجه شدم که آدرس را درست آمده‌ام. همین که تو فکر بودم آقای مسنی بهم گفت بفرمایید داخل دخترم، واقعا آقای خوش‌رویی بود.

وقتی وارد شدم حس کردم به سال‌های گذشته قدم گذاشته‌ام. حیاط یا باغ این رستوران بسیار زیبا بود. وقتی کمی جلوتر رفتم استخر یا حوض بزرگی را دیدم که یک مجسمه زیبا در وسط آن قرار داشت، همان لحظه با روشن شدن فواره‌ها زیبایی آن استخر و آب‌نما چند برابر شد. همانطور که به قطرات آب نگاه می‌کردم ناگهان توجه‌ام به عمارت سفید رنگ بزرگی که در اون سمت استخر بود جلب شد. من فیلم‌های قدیمی را خیلی دوست دارم و آنجا دقیقا این احساس را به من داد و من تصور کردم در 50 سال قبل قدم گذاشته‌ام.

وارد عمارت شدم تا به قسمت پذیرش بروم و این رستوران جذاب را رزرو کنم. با دیدن فضای داخلی رستوران مات و مبهوت به اطراف نگاه می‌کردم. فضای داخل عمارت کاملا سنتی طراحی شده بود و پنجره‌های قدیمی با شیشه‌های رنگی که در داخل عمارت قرار داشت به فضای آنجا حس و حالی متفاوت و جذاب بخشیده بود. دیگر مطمئن بودم که می‌خواهم تولدم را در این مکان زیبا جشن بگیرم.

منو رستوران سنتی کرمانشاهی

بعد از آنکه رزرو را انجام دادم تصمیم گرفتم لحظاتی را در حیاط آنجا بنشینم و نوشیدنی خنکی بخورم. قبل از هر چیزی باید بگم که منو این رستوران بسیار متنوع و جذاب است. در منو این رستوران به غیر از غذاهای سنتی، غذاهای فرنگی هم وجود دارد. به قسمت منو کافه رستوران کرمانشاهی رفتم تا نوشیدنی خنکی سفارش دهم، واقعا منو کامل و عالی داشت. همینطور نوشیدنی‌های گرم متنوعی در این منو بود.

با دیدن لیست غذاها خیالم از بابت مهمانی بسیار راحت شد چون هر کسی با هر سلیقه‌ای میتواند غذای خود را انتخاب کند. بعد از خوردن نوشیدنی متوجه کیفیت و خوشمزگی‌ آن شدم که این موضوع هم برای همه بسیار مهم است. وقتی تنها نشسته بودم و از منظره زیبای این رستوران جذاب لذت می‌بردم شنیدم خانواده‌ای که پشت میز کناری من نشسته بودن از غذای سنتی که سفارش داده بودند بسیار تعریف می‌کردند، همان موقع متوجه شدم که به غیر از نوشیدنی، کیفیت غذاهایی که سرو می‌کنند هم بالا و عالی است.

محیطی مناسب برای برگذاری جشن‌ها

وقتی روز تولدم رسید و من با خانواده‌ام به رستوران سنتی کرمانشاهی آمدیم متوجه شدیم که کیفیت این رستوران برای مهمانی‌های مفصل و بزرگ بسیار مناسب است. در این عمارت زیبا شما می‌توانیدجشن تولد، نامزدی و مجالس دیگر را برگذار کنید و از ویژگی‌هایی که دارد نهایت لذت را ببرید.

جالب است بدانید خانواده من بعد از دیدن این رستوران عاشق محیط صمیمانه و خانوادگی آنجا شدند. پیشنهاد می‌کنم شما هم مجالس مهم خود را در این رستوران برگذار کنید تا خودتان متوجه کیفیت آنجا شوید.

موسیقی زنده

یکی از مهم‌تریم ویژگی‌هایی که بسیار برای ما جذابیت داشت موسیقی زنده در این رستوران سنتی زیبا بود. زمانی که برای رزرو آمده بودم اصلا متوجه موسیقی زنده این رستوران نشدم و زمانی متوجه شدم که به مناسبت تولدم برایم اجرای زنده داشتند. واقعا غافلگیر و خوشحال شدم چون برای من بسیار با ارزش و جذاب بود. پس اگر به موسیقی علاقه دارید اینجا بهترین رستوران سنتی تهران با موسیقی زنده است.

کارکنان رستوران سنتی کرمانشاهی

یکی دیگر از ویژگی‌های این رستوران برخورد خوب کارکنانی بود که در این رستوران مشغول به کار بودند. از همان اول آقایی که برای خوش آمدگویی جلوی درب ورودی ایستاده بود تا بقیه کسانی که در حال زحمت کشیدن بودند، همگی با رویی خوش و لبانی خندان ساعت‎ها به ما و دیگر نفرات و مشتریان سرویس می‌دادند. این برخورد خوب کادر رستوران سنتی کرمانشاهی باعث شد که ما در آنجا احساس راحتی کرده و لحظات بیشتر و شادتری را در این رستوران سپری کنیم.

مکانی مناسب برای عکاسی

زمانی که برای گرفتم جشن با خانواده به این رستوران داشتیم می‌رفتیم و سریعا دوربین عکاسی‌ام را برداشتم تا بتوانم در محیط زیبای این عمارت عکس‌های جذابی را به ثبت برسانم. باغ این عمارت به دلیل بافت قدیمی و زیبایی که دارد یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی است. همینطور فضای سنتی داخل عمارت هم می‌تواند عکس‌های ما را زیباتر کند و همینطور جذابیت آنها را بالا ببرد. پس شما هم قبل از آنکه به این رستوران بروید حتما دوربین عکاسی خود را بردارید.

آدرس رستوران سنتی کرمانشاهی

این رستوران زیبا در شمال تهران قرار دارد به همین دلیل دارای آب و هوایی بکر و عالی است. دسترسی به این رستوران بسیار راحت است و شما می‌توانید در کمترین زمان به آنجا برسید. رستوران سنتی کرمانشاهی در منطقه نیاوران قرار دارد. دقت کنید قبل از مراجعه حتما تماس بگیرید و جای خود را رزرو کنید.

  • آدرس: پمپ بنزین نیاوران، خیابان رفیعی، پلاک 11، رستوران کرمانشاهی
  • تلفن: ۲۶۱۳۱۴۰۰، ۲۶۱۳۱۴۰۱

ویژگی‌های رستوران سنتی کرمانشاهی

  • داشتن محیطی زیبا
  • دسترسی آسان
  • کامل بودن منو غذا و کافه
  • موسیقی زنده
  • مکانی جذاب و زیبا برای عکاسی و گرفتم کلیپ
  • محلی مناسب برای برگذاری مراسم تولد، نامزدی و عقد
  • استفاده از مواد اولیه تازه
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب
  • محیطی صمیمانه و خانوادگی
  • بهترین رستوران سنتی تهران
  • غذاهای سنتی و فرنگی
  • کارکنان و پرسنلی خوش‌رو و خوش برخورد
  • عمارتی بزرگ با یک استخر و آبنماهای جذاب

نتیجه گیری

انتخاب رستوران  سنتی برای گذراندن لحظاتی شاد در کنار خانواده برای من بسیار سخت و دشوار بود. از اینکه بخواهم تولد 30 سالگی‌ام را در رستوران‌های تکراری برگذار کنم واقعا نگران بودم. همانطور که گفتم آشنایی با کافه رستوران کرمانشاهی یکی از بهترین اتفاق‌هایی بود که برای من در آن روزها افتاد. با برگذاری جشن تولدم در این رستوران زیبا و جذاب توانستم لحظات شادی را برای خودم و خانواده‌ام رقم بزنم. این موضوع برای من بسیار خوشایند بود زیرا خانوادگی بودن محیط این رستوران باعث شد که ما ساعت‌ها در آنجا بنشینیم و از محیط و طعم عالی غذاها لذت ببریم. در این مقاله من سعی داشتم بهترین رستوران سنتی تهران را به شما عزیزان معرفی کنم تا شما هم با برگذاری جشن‌های خود بتوانید حس من را تجربه کنید و خاطرات شیرینی را برای خود به ثبت برسانید.

درباره mona