خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / بهترین کباب ترش تهران را در کدام رستوران بخوریم؟
بهترین کباب ترش تهران را در کدام رستوران بخوریم؟

بهترین کباب ترش تهران را در کدام رستوران بخوریم؟

کباب ترش از غذاهای محبوب خطه سرسبز شمال کشور است که طرفدارهای بسیاری دارد. به همین دلیل است که در رستوران های بیشتر شهرها این غذای خوشمزه جایگاه خود را دارد.
اما کیفیت این کباب خوش طعم همه جا یکسان نیست و به قولی کباب ترش هر رستورانی ارزش خوردن ندارد. این موضوع موجب شده است ما در صفحه اینستاگرام فیدیلیو از اهالی فیدیلیو بخواهیم که تجربه خود را از  رستورانی که در آن بهترین کباب ترش را خورده اند با ما در میان بگذارند. نتیجه این نظرسنجی را در مجله فیدیلیو بخوانید.

بهترین کباب ترش تهران را در کدام رستوران بخوریم؟

کافه رستوران بهزاد

همیشه زمانی که قصد داریم برای گذراندن لحظاتی شاد در کنار خانواده و دوستان به کافه یا رستورانی برویم از دیگران مشورت می‌گیریم که کدام کافه یا رستوران بهتر است؟ در اینجا قصد داریم یکی از بهترین کافه رستوران‌های تهران را که بهترین کباب ترش را برای شما سرو می‌کند معرفی کنیم تا بتوانید لحظات شادی را در آنجا سپری کنید. همیشه امتحان غذای شهرهای مختلف ایران برای همه ما جذاب بوده و زمانی که سفر می‌کنیم اولین چیزی که در آن شهر توجه ما را جلب می‌کند غذاها و خوراکی‌های محلی آن شهر است.

گیلان هم یکی از قسمت‌های شمال است که غذاها و خوراکی‌های جذابی دارد و هر کسی باید آنها را امتحان کند. ولی اگر جایی باشد که این طعم‌های تازه و جذاب را در تهران خلق کند، بسیار عالی است و نیازی نیست برای امتحان بهترین جوجه ترش کیلومترها به شمال ایران سفر کنید.

کافه رستوران بهزاد جزو یکی از ۱۰ رستوران گیلکی معروف تهران است که با دارا بودن غذاهای گیلکی و همینطور تنوع بالای دسر، نوشیدنی و کیک توانسته توجه بسیاری از رستوران گردها را به سمت خود جلب کند. این رستوران غذاهای گیلکی معروف را با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه درست می‌کند و شما را با طعم بی‌نظیر کباب ترش و همینطور جوجه ترشی که دارد وابسته خود خواهد کرد.

این رستوران جذاب گیلکی که در شهرک غرب تهران واقع شده است می‌تواند طعم و مزه غذاهای شمالی یا گیلکی را برای شما به بهترین نحو تداعی کند.

ویژگی‌های کافه رستوران بهزاد

  • استفاده از مواد اولیه تازه
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • تنوع بالای نوشیدنی‌ها
  • سرو انواع کیک و دسر
  • دسترسی آسان
  • کارکنانی خوش رو

آدرس: میدان صنعت، ابتدای خیابان سیمای ایران، جنب مرکز خرید پلاتین

تلفن: 0211591

ساعت کاری: 8 صبح تا 12 شب

آدرس پیج اینستاگرام: behzadrestaurant.ir

نتیجه گیری

انتخاب کافه رستورانی که بتوان بهترین طعم‌ها را در آنجا امتحان کرد بسیار سخت و دشوار است. همینطور نمی‌توان به راحتی به جایی برای گذراندن لحظاتی شاد کنار خانواده اعتماد کرد. کافه رستوران بهزاد واقع در میدان صنعت، ابتدای خیابان سیمای ایران، جنب مرکز خرید پلاتین می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

گیلانه

رستوران گیلانه یکی از لوکس ترین رستوران های شمالی تهران است. این رستوران در خیابان جردن تهران واقع شده است و  با دکوراسیون تلفیقی سنتی و شمالی، پنجره‌های چوبی و گل‌دان های شمعدانی زیبا تداعی کننده مناطق شمالی کشور است.
این رستوران در نظر سنجی انجام شده در صفحه فیدیلیو به عنوان بهترین رستورانی معرفی شد که بهترین کباب ترش را ارائه می دهد. گیلانه علاوه بر کیفیت بالای کباب ترشش به رفتار خوب پرسنل و سرویس دهی مطلوب معروف است و در ضمن منوی پر و پیمانی از غذاهای شمالی دارد.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران گیلانه، اینجا را لمس کنید

https://fidilio.com/restaurants/khoshbin/%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%DB%8C-/

خوشبین (حسن رشتی)

در دل خیابان های شلوغ و دودگرفته خیابان سعدی تهران، رستوران ساده و بی آلایش خوشبین که به حسن رشتی معروف است میزبان علاقمندان به غذاهای شمالی است.
رستورانی که اگر چه از نظر بسیاری از شرکت کنندگان در نظر سنجی بهتر از گیلانه است؛ اما رتبه دوم را از فیدیلیویی ها اخذ کرد. این رستوران حال و هوای رستوران های بین راهی جاده شمال را دارد و بهترین کباب ترش را در ظروف استیل و بدون هیچ تشریفاتی سرو می کند. اگر هوای یک کباب ترش خوشمزه، بدون تشریفات را دارید میهمان حسن رشتی شوید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران خوشبین، اینجا را لمس کنید

https://fidilio.com/restaurants/khoshbin/%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%DB%8C-/

ماهی سفید

رستوران ماهی سفید که در محدوده زعفرانیه تهران واقع شده است هم کباب ترش های خوش طعم و با کیفیتی دارد. از آن گذشته نحوه سرو غذا در این رستوران از نقاط مثبت آن است که به محبوبیت آن افزوده است. به عنوان مثال کباب ها در این رستوران در دیگچه‌های کوچک سفالی سرو می شود که حال و هوای خاصی دارد.
در منوی این رستوران غذاهای گیلکی و دنیایی از غذاهای دریایی وجود دارد. اگر قصد صرف یکی از بهترین کباب ترش های زندگی تان با طعم و عطر و بوی محلی ولی در رستورانی لوکس را دارید، ماهی سفید پیشنهاد ما به شماست.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران ماهی سفید، اینجا را لمس کنید

https://fidilio.com/restaurants/whitfish/%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-/

گمج

گمج نام یکی از ظروف سنتی گیلانی است که دیگچه مانندی از جنس سفال است و غذا در ان سر صبر طبخ می شود.
این رستوران در مجموعه راه چوبی در اتوبان حقانی قرار دارد و شعبه دوم آن که فقط مخصوص بیرون‌بر است در فودکورت راه چوبی است. در رستوران گیلکی گمج انواع غذاهای محلی خطه سرسبز شمال ایران سرو می شود؛ اما کباب ترش های این رستوران زبانزد است و طرفدارهای بسیاری دارد. در کنار غذ اهای گیلکی می توانید دسرهای سنتی و پیش غذاهای گیلکی هم سفارش دهید و البته بهترین کباب ترش را.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران گمج، اینجا را لمس کنید

بهترین کباب ترش را در کدام رستوران بخوریم؟

دارچین

اگرچه دارچین یک رستوران ایرانی فرنگی محسوب می شود که منوی پر و پیمانی از غذاهای مختلف دارد؛ اما کباب ترش های معروف این رستوران انقدر محبوب است که مشتریان پر و پا قرص خود را دارد.
این رستوران حوالی خیابان میرزای شیرازی واقع شده است و یک محیط دنج و آرام است که برای شاید برای غذاهای گیلکی کمی غریب باشد. اما اگر قصد دارید یکی از بهترین کباب ترش های زندگیتان را در مرکز شهر میل کنید، دارچین انتخاب خوبیست.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران دارچین، اینجا را لمس کنید

بهترین کباب ترش تهران را در کدام رستوران بخوریم؟

شلتوک

اگر هوای میل کردت یک کباب ترش خوشمزه در فضایی دور از شهر را دارید شلتوک پیشنهاد اهالی فیدیلیو به شماست.
شلتوک ابتدای جاده فشم واقع شده است و یک رستوران ایرانی تمام عیار است که غذاهای متنوع ایرانی را با کیفیت بالا ارائه می دهد. صد البته که کباب ترش های این رستوران کیفیت و طعمی ویژه دارد. به همین دلیل در لیست ده گانه بهترین رستوران های ارائه دهنده کباب ترش قرار گرفته است.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران شلتوک، اینجا را لمس کنید

بهترین کباب ترش تهران را در کدام رستوران بخوریم؟

ارکیده

این رستوران در محدوده میدان آرژانتین قرار دارد و یکی از ارائه دهندگان برتر کباب ترش از نظر اهالی فیدیلیو است.
در این رستوران در تهیه برخی از غذاها مانند غذاهایی از که گوشت مرغ تهیه شده اند، از مواد ارگانیک استفاده می شود. کباب ترش های این رستوران هم طرفدارهای زیادی دارد. البته این رستوران در بیشتر اوقات شلوغ است. پس اگر قصد مراجعه به ارکیده را دارید از قبل میز رزرو کنید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران ارکیده، اینجا را لمس کنید

بهترین کباب ترش تهران را در کدام رستوران بخوریم؟

کنجه

رستوران کنجه که در آخرین روزهای اسفند گذشته در سه راه یاسر واقع در خیابان نیاوران افتتاح شد را می‌توان یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های شمال شهر تهران دانست.
کنجه در لغت به معنای تکه گوشت کوچکی است که به سیخ کشیده و این گوشت به سیخ کشیده شده می تواند یک کباب ترش عالی و با کیفیت باشد که نظر بسیاری از کاربران فیدیلیو را به خود جلب کرده است.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران کنجه، اینجا را لمس کنید

بهترین کباب ترش تهران را در کدام رستوران بخوریم؟

گیلار

رستوران گیلار در محله واقع شده است و طراحی داخلی آن به سبک خانه‌های ماسوله است. حتی غذاها در این رستوران گیلانی در ظروف سفالی مخصوص سرو می شوند که حال و هوای خاصی دارد.
کباب ترش های این رستوران هم طرفدارهای بسیاری دارد که به همراه نوشیدنی‌ها و پیش غذاهای مخصوص شمال کشور سرو می شود. گیلار از دسته رستوران های لوکس محسوب می شود و در نتیجه نباید انتظار قیمت های ارزان را داشته باشید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران گیلار، اینجا را لمس کنید

بهترین کباب ترش تهران را در کدام رستوران بخوریم؟

دیوان

رستوران دیوان در طبقه هشتم مرکز خرید سام سنتر واقع شده از رستوران های لوکس به حساب می آید.
اگر چه دیوان یک رستوران به سبک گیلکی نیست و در منوی آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد؛ اما کباب ترش های آن زبانزد است. پس اگر می خواهید یک کباب ترش خوشمزه در یک محیط لوکس نوش جان کنید و در ضمن به صنایع دستی ایرانی هم علاقمندید، این رستوران پیشنهاد خوبی برای شماست. چون بیشتر مواقع روی میز بزرگ ورودی رستوران صنایع دستی ایران و به ویژه شهرهای شمالی کشور برای فروش قرار گرفته اند.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران دیوان، اینجا را لمس کنید

سایر رستوران ها

به غیر از رستوران هایی که معرفی کردیم، گیلک، گیلانک، ترنج، پنج دری، طریقت، ته دیگ و… در تهران و رستوران های محرم و حاج حسین رشت، خاور خانم، یوسف جاده چالوس، گیلان خوراک و پهلوان عسگر لاهیجان در لیست بهترین ارائه دهندگان کباب ترش معرفی شده اند.

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.