خانه / پیشنهادهای ویژه / با بهترین جگرکی‌ های تهران آشنا شوید
بهترین جگرکی های تهران

با بهترین جگرکی‌ های تهران آشنا شوید

اگر روی این مطلب کلیک کرده‌اید و در حال خواندن آن هستید، پس شما هم یک جگر خور خفن هستید. جگر خورهای خفن سراغ هر جگرکی نمی‌روند. جگرخورهای خفن هم درست مانند طرفداران کله‌پاچه برای خود پاتوق‌های همیشگی دارند. البته در این بین این افراد حساسیت عجیبی هم در انتخاب جگرکی پاتوق خود دارند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید که همیشه به دنبال بهترین جگرکی‌ها هستند، روی لینک زیر کلیک کنید تا با بهترین جگرکی‌های تهران آشنا شوید. البته قبل از آن بهتر است که با خواص و معایت جگر هم آشنا شوید.

بهترین جگرکی ها و خواص و معایب جگر

جگرکیجگر سیاه یا همان کبد سرشار از ویتامین‌های خانواده B است. Bهای نازنینی که زیبایی پوست و مو و ناخن شما را به‌همراه خواهند داشت. B1، B2، B6 و B12. به جز خاندان معظم ویتامین B، ویتامین A نیز در جگر یافت می‌شود. همچنین منبع اسیدفولیک، آهن، روی و پتاسیم است.

در عین حال اما جگر منبع کلسترول است و مصرف زیادی آن باعث انباشتگی ویتامین A می‌شود. جگر در رده پروتئین گوشت قرمزاست. با این حال اما آهن آن ۲ تا ۳ برابر آهن گوشت گاو بوده و سرشار از چربی است. مقدار کلسترول آن تقریبا ۲ برابر گوشت قرمز کم چرب است و اگر در یک روز ۱۰۰ گرم آن مصرف شود، تقریبا ۵/۱ برابر بیشتر از حد مجاز، کلسترول وارد بدن شده است.

یک سیخ جگر حدود ۸۰ کالری انرژی دارد شته و در هر ۱۰۰ گرم آن ۱۸۵ کالری و در همین میزان جگر سرخ شده ۳۳۰ کالری انرژی به همراه مقدار بیشتری کلسترول نهفته است. در نتیجه در مصرف بی‌رویه آن دقت نظر را داشته باشید. حالا که با خواص و معایت جگر آشنا شدید به سراغ بهترین با فیدیلو همراه شوید تا با بهترین جگرکی‌های تهران آشنا شوید.

 

برای آشنایی با بهترین جگرکی‌ های تهران کلیک کنید