خانه / تاپ / بهترین کافه رستوران‌های غرب تهران

بهترین کافه رستوران‌های غرب تهران

در سال‌های اخیر کافه نشینی یکی از اصلی‌ترین تفریحات نسل جوان محسوب می‌شود، ضمن این که از دیرباز برگزاری دورهمی دوستانه، جشن‌های تولد، قرارهای دوستانه و عاشقانه و حتی قرارهای کاری در کافه رستوران‌ها یک امر رایج و طبیعی است. منطقه غرب تهران به عنوان یکی از لوکس‌نشین‌ترین مناطق و برخورداری از جمعیت بالا، از جمله مناطقی است که کافه رستوران‌های دنج، آرام و با محیط‌های لوکس، شیک، زیبا و صمیمی بسیاری دارد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی کمپین متفاوتی از بهترین کافه رستوران‌های غرب تهران بپردازیم. با ما همراه باشید.

کمپینی از بهترین کافه رستوران‌های غرب تهران

وقتی صحبت از کافه رستوران در میان باشد، مطمئنا منطقه غرب تهران گزینه‌های متعدد و بی‌شماری در اختیار دارد که انتخاب را برای علاقمندان به کافه نشینی سخت می‌کند. اکثر این کافه‌ها محیطی دنج و آرام، جوی دوستانه و صمیمی و دکوراسیون لوکس و زیبایی دارند. دقیقا همان فاکتورهایی که برای انتخاب یک کافه رستوران عالی باید در نظر داشته باشید. دسترسی آسان یکی دیگر از اولویت‌ها در زمان انتخاب برای کسانی است که قصد دارند به این مکان‌ها مراجعه کنند. ما در ادامه به معرفی کافه رستوران‌هایی می‌پردازیم که از هر نظر بهترین در نوع خود محسوب می‌شوند.

 

1. کافه رستوران ریون

کافه رستوران ریون، از جمله کافه‌های زیبا و دنج در منطقه بهرود سعادت آباد است. این کافه با فضای کار اشتراکی، اینترنت رایگان در طبقه بالای مجموعه، برخورداری از فضای گیمینگ و فضای مخصوص فری اسموک همراه با ارائه قلیان در طبقه پایین مجموه و فضای باز یکی از بهترین‌ها در لیست کمپین ما است. در کنار فضای شیک، لوکس و دوستانه می‌توان از منوی جذاب و غذاهای متنوع آن به عنوان نقطه قوت دیگر یاد کرد. در منوی این کافه رستوران انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع کیک، پیتزا، برگر و ساندویچ‌ها را می‌توانید مشاهده کنید که با بهترین کیفت و زیباترین دیزاین در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. دریافت نوشیدنی از نوع چای در فضای کاری کافه، رایگان و سفارش قهوه نیز همراه با ده درصد تخفیف خواهد بود.

فضای آرام و صمیمانه این کافه بهترین مکان برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه، جشن‌های تولد و سورپرایز، قرارهای کاری و… محسوب می‌شود.

آدرس: سعادت آباد – میدان بهرود – خیابان عابدی – نبش کوچه ۳۶ – کافه رستوران ریون

تماس: ۲۲۱۱۲۸۳۶-۰۲۱

آدرس پیج اینستاگرام: rion_cafe@

 

2. پیتزا سیره

پیتزا سیره یکی دیگر از کافه رستوران‌های موجود در فهرست ما است که می‌توان آن را در زمره بهترین کافه رستوران‌های غرب تهران دانست. پیتزا سیره با منویی کامل و متفاوت از انواع پیتزاها به همراه ساندویچ‌های سرد و گرم و انواع سالاد و نوشیدنی آماده پذیرایی از مشتریان است. از جمله نقاط قوت این رستوران می‌توان به خوشمزه‌ترین سبک پخت پیتزا با خمیر ناپلیتین اشاره کرد. این شکل از تهیه خمیر دارای بافتی سبک، ترد و خوشمزه است که طعم و مزه‌ای مطبوع و متفاوت برای پیتزا را به همراه دارد.

مکان آرام و دنج پیتزا سیره بهترین موقعیت برای برگزاری قرارهای دوستانه و کاری به شمار می‌رود. در کنار کیفیت بالای مواد اولیه همه گزینه‌های موجود در منوی رستوران، برخورد مناسب و حرفه‌ای پرسنل را می‌توان از دیگر نقاط قوت این رستوران دانست.

آدرس: سعادت آباد – خیابان علامه شمالی – خیابان ۱۸ غربی – پلاک ۵۱

شماره تماس: ۰۹۳۵۲۴۲۰۴۷۸

آدرس پیج اینستاگرام: syrah_pizzeria@

 

3. کافه دل پیانو

کافه رستوران بعدی در منوی ما، کافه دل پیانو است. این کافه سرویس دهی خود را از ساعت ۸ صبح به صورت حضوری و دلیوری آغاز می‌کند. از جمله محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در منوی صبحانه این رستوران می‌توان به صبحانه انگلیسی و شاک شوکا اشاره کرد.

در منوی این رستوران می‌توان انواع غذاهای ایرانی از جمله کته کباب دیگی، لوبیا پلو، کته جوجه، لم چاپس و… اشاره کرد. منوی رستوران شامل انواع ساندویچ ها، برگرها، پیش غذاها، سالادها و نوشیدنی از نوع ایرانی و فرنگی است و همین تنوع بالای غذاها و نوشیدنی‌ها سبب می‌شود که بتوانید انتخابی متناسب با سلیقه و بودجه خود داشته باشید.

سرو قلیان در این کافه رستوران آزاد است و در فضای باز می‌توانید طعم‌های مختلف قلیان را سفارش دهید. ایجاد فضای وی آی پی نیز بهترین مکان برای برگزاری قرارهای کاری، جشن‌های تولد، سورپرایز و… را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله دیگر امکانات ویژه این کافه رستوران می‌توان به پخش زنده فوتبال اشاره کرد.

آدرس: سعادت آباد – خروجی هتل اوین – خیابان سوری – روبروی شهرک آتیساز- کافه رستوران دل پیانو

شماره تماس: ۲۲۳۸۱۰۹۸-۰۲۱

آدرس پیج اینستاگرام: delpiano. caferestaurant@

 

4. کافه سی تی پلاس

این کافه از جمله کافه رستوران‌های بسیار دنج و آرام است که برای قرارهای کاری و یا انجام کار در محیطی خارج از دفتر و منزل بسیار مناسب به نظر می‌رسد. در کنار دکوراسیون عالی و دلباز این کافه، می‌توان به منوی جذاب و متفاوت شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع ساندویچ و برگر و غذاهای سنتی برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام اشاره کرد.

منو دارای فضای باز، پارکینگ اختصاصی و موزیک زنده است و به همین دلیل یک محیط عالی و مناسب برای برگزاری جشن تولد، دورهمی‌های دوستانه و قرارهای دو نفره عاشقانه نیز به نظر می‌رسد. محیط کافه رستوران سی تی پلاس به اندازه‌ای دنج و آرامبخش است که به نظر می‌رسد شعار انتخاب شده توسط مدیریت این کافه «When your brain needs A HUG» به معنای «وقتی مغزت احتیاج به بغل کردن داره.» مصداق بارز آرامش و صمیمیتی است که در این مکان احساس می‌شود.

کافه Ctplus سال ۲۰۱۵ با نام coffee truck تاسیس شد که کافه ایی سیار بود و بعد از ۲ سال اسم مجموعه را به ctplus که مخفف coffee truck است تغییر داد. کافه رستورانی دنج برای تمامی رنج‌های سنی، منوی کافی شاپ و رستوران ایتالیایی و مناسب برای برگزاری مافیا در ساعات پایانی شب است.

آدرس: سعادت آباد – علامه طباطبایی شمالی- کوچه اقبال ملی- پلاک ۳۷

شماره تماس: ۲۲۰۹۴۲۲۸-۰۲۱

آدرس پیج اینستاگرام: ct. plus@

 

5. آژمان کافه

این کافه رستوران را باید بدون شک یکی از بهترین کافه‌های موجود در منطقه سعادت آباد دانست. مهمترین ویژگی‌های این کافه رستوران شامل فضای دنج و صمیمی، دکوراسیون مدرن و لوکس و منوی عالی با تنوع بالای انتخاب‌ها می‌شود.

محیط کافه برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه، قرارهای رومانتیک دو نفره و گذراندن اوقات خوش به تنهایی بسیار مناسب است. در منوی رستوران انواع غذاها، پیش غذا، دسر، نوشیدنی و سالادها مشاهده می‌شود. در تنظیم منو همه سلیقه‌ها و ذائقه‌های غذایی در نظر گرفته شده است و به این ترتیب می‌توان این کافه رستوران را یک انتخاب عالی برای همه سلیقه‌ها دانست.

از دیگر نقاط قوت این کافه باید به کادر حرفه‌ای و صمیمی آن اشاره کرد. آژمان کافه مجموعه‌ای است که تیم مدیریتی آن به سلامت و کیفیت بیش از سایر سرفصل‌های تجارتی اهمیت می‌دهند و رضایت کامل مشتریان را سرمایه اصلی کسب و کار خود می‌دانند و در عین حال ضمن گذراندن دوره‌های بین المللی و با مدارک معتبر بین المللی مجموعه خود را بروز کرده و با فضایی حدودا چهل نفره آماده برگزاری مراسم اختصاصی و مهم از جمله تولد، قرار ملاقات‌های کاری، خانوادگی، دوستانه و… است. در تولید محصولات این کافه از مواد اولیه کاملا تخصصی استفاده می‌شود و مراحل تولید به بهترین نحو توسط حرفه‌ای‌ها صورت می‌گیرد. به عنوان مثال برای طبخ انواع پیتزا در این کافه رستوران از بهترین کیفیت آرد بدون بهبود دهنده استفاده می‌شود.

آدرس: سعادت آباد – خیابان مجد – نبش خیابان نسترن

شماره تماس: ۲۲۱۴۶۸۱۰-۰۲۱.۰۲۱-۲۲۱۴۶۸۱۴ و ۰۲۱-۲۲۱۴۶۸۱۳

آدرس پیج اینستاگرام: azhmancafe@

 

6. بستو کافه

یکی دیگر از کافه رستوران‌های حاضر در فهرست کمپین ما «بستو کافه» است. این کافه با ظرفیت حدود ۶۰ نفر واقع در شهرک غرب یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برگزاری جشن‌ها و میهمانی‌های نسبتا بزرگ است. از ویژگی‌های این کافه می‌توان به منوی عالی و متنوع، فضای دنج و آرام، دکوراسیون شیک و باکلاس، پرسنل حرفه‌ای و صمیمی و در اختیار داشتن فضای باز و بسته اشاره کرد.

در این کافه رستوران شما می‌توانید مجموعه‌ای از انواع غذاهای سرد و گرم، پیتزا، انواع فست فود (ساندویچ‌های گرم و سرد، برگر و…) انواع سالاد و دسر، انواع نوشیدنی گرم و سرد و… را در منو مشاهده کنید. منوی کافه بر اساس همه سلیقه‌ها و ذائقه‌های غذایی تدوین شده است و کیفیت بالای مواد اولیه و طبخ آن‌ها باعث شده است که محصولات این کافه رستوران با طعم و مزه‌ای متفاوت همراه باشند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این کافه، صبحانه‌های آن است که انواع صبحانه ایرانی، انگلیسی، املت، پنکیک و… را در بر می‌گیرد. منوی این کافه شامل انواع قهوه، انواع شیک و نوشیدنی‌های سرد، چای، انواع دمنوش، پیتزا و انواع پنینی می‌باشد که بسیار خوشمزه و خوش عطر بوده و قیمت مناسبی دارند. یکی دیگر از مزایای کافه بستو، فضای پارکینگ است که به این ترتیب دیگری نیازی نیست نگران جای پارک باشید.

محیط دنج کافه در یکی از فرعی‌های فاز ۶ باعث می‌شود این فضا مناسب ملاقات‌های دوستانه تا قرارهای کاری و حتی بازی‌های پر هیجان مانند مافیا و free discussion و یا دیدن فیلم و سریال‌های روز دنیا و همچنین پخش زنده فوتبال را در فضاهای تفکیک شده باشد. امنیت و آرامش بالای فضای کافه را می‌توان از دیگر ویژگی‌های آن دانست.

به نظر می‌رسد شعار این کافه: «besto is your best ferind» به معنای «بستو بهترین دوست شما است» با توجه به تمام امکاناتی که این مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهد، خیلی هم شعارگونه به نظر نرسد.

آدرس: شهرک غرب، فاز۶، گل افشان شمالی، کوچه یکم، پاساژ ایرانیان، کافه بستو

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۸۰۲۲۳

آدرس پیج اینستاگرام: bestocafe@

 

درباره یلدا نوروزی