خانه / تاپ / کروکودیل بهشتی برای دهن داران شکموی محبوب جامعه

کروکودیل بهشتی برای دهن داران شکموی محبوب جامعه

پیتزا و همبرگر و پاستا غذاهایی از جنس فست فود هستند که هر چقدر هم که اخبار و پزشکان بگویند که از این غذاها کمتر بخورید، ما سعی می‌کنیم بیشتر میل کنیم. البته که بنظر همه ما پیتزا و همبرگری دستپخت مادر یا برادر باشد و در منزل تهیه شود یک غذای بهشتی و سالم است. اما مگر می‌شود فست فودی پیدا کرد که خانه پز و سالم باشد؟ در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو می‌خواهیم شما را با فست فود کروکودیل آشنا کنیم که یک کسب کار غذایی خانوادگی است.

آیا می‌دانید کروکدیل‌ها باید روزی یک کومبو برگر میل کنند؟

کروکودیل یک فست فود تازه تاسیس و خانوادگی است. دکور و طراحی این فست فود شبیه به رستوران‌های بیرون بر است که تعدادی میز صندلی هم در فضای جلوی پیشخوان آن گذاشته‌اند. کروکدیل که بیشتر بخاطر برگرهایش طرفدار دارد یک رستوران محلی و در محله‌ای دنج، در محدوده سعادت آباد است. کروکودیل یک جای خوب برای یک روز تابستانی است که به شدت هوس همبرگر و پیتزا کرده باشی و بخواهی تو فضای باز بنشینی و یک اسپری آب خنک هم به سر و صورتت برخورد کند و یک غذای خونه پز خوشمزه و درست و حسابی هم میل کنی و از بهترین سه ماه سال لذت کافی و وافی ببری.

 

آیا میدانید کرودکدیل‌ها فقط دستپخت مادرشان را میل می‌کنند؟

کروکدیل یک رستوران خانوادگی است. دستور تهیه برگرها و سس‌ها کار مادر دستپخت خوشمزه مالک رستوران آقای اعلایی است. در کروکودیل شما همبرگر، پیتزا، پاستا و سالادی را میل می‌کنید که بارها و بارها در خانه تهیه و مورد استقبال همه دوستان و آشنایان دهن دار قرار گرفته و حالا این لذت خوشمزه و لذیذ را از سطح فامیل و دوست به اهالی محل و تهران ارتقاء داده‌اند.

در کروکودیل همه غذاها روزانه و از بهترین مواد تهیه می‌شود. گوشت و سبزیجات و نان از همان جایی تهیه می‌شود که مالکین کروکودیل پیش تر برای منزل از آن خرید می‌کردند. پس در کروکودیل خیالتان راحت باشد که از بهترین مواد و در سالم‌ترین و تمیز‌ترین حالت ممکن برای تهیه غذاها استفاده شده است.

منوی کروکودیل شامل برگر، سالاد، پیش غذا، پیتزا و پاستا است. برگرهای کروکودیل از محبوب‌ها و ویژه‌های منو هستند و عطر طعم برگرهای پرطرفدار به سبک ایرانی را دارند. کمبو برگر و بیکن برگر با پیاز کاراملی از پیشنهادات ویژه اینجا است. سالاد تن ماهی هم از خوشمزه‌های مخصوص کروکودیل است که حتما باید امتحان کنید. سس قارچ با دستور تهیه خانگی و ویژه کروکودیل را باید حتما بچشید، مخصوصا روی سیب زمینی سرخ شده و پاستاها. پیتزا دکتر کروکودیل هم ترکیبی است از برگر و استیک و پیتزا که چیزی حدود ۳۰۰ ۴۰۰ گوشت در آن بکار رفته است و بشدت به گوشتخواران دهن دار کروکودیل صفت پیشنهاد می‌شود. اگر از کروکودیل برگر بیرون بر بگیرید و ۱۰ لوگوی مخصوص را از روی جعبه‌ها جدا کنید می‌توانید از منوی کروکودیل به انتخاب خودتان یک سفارش مجانی داشته باشید.

آیا می‌دانید کروکدیل‌ها علاقه خاصی به رستوران گردها دارند؟

کروکودیل یک فست فود با طعم خانگی است. فست فودی با طعم کیفیت و مهم‌تر از همه اینکه مالک آن برای مدت زیادی یک مشتری حرفه‌ای برای رستوران‌های شهر بوده و اکنون که کروکودیل را اداره می‌کند بخوبی می‌داند یک مشتری دهن دار به دنبال چه چیزی می‌گردد. کروکودیل یک پیشنهاد ویژه برای افرادی است که بشدت دنبال فست فودی با طعم خانگی هستند و البته آنهایی که برایشان مهم است مواد اولیه سالم و مرغوب در تهیه خوارکشان استفاده شده باشد. اگه اهل رستوران گردی و فست فود هستید، اگر برگر باز هستید و به دنبال یک کشف تازه‌اید کروکودیل را در لیست مکان‌هایی که حتما باید سری به آن بزنید قرار دهید. البته اگر از طرف فیدیلیو به کروکودیل بروید و با اَپ فیدیلیو  در این رستوران چک این کنید و  آفر سیب زمینی هیجان انگیز رو رایگان دریافت کنید.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات رستوران کروکدیل اینجا را کلیک یا لمس کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.