خانه / تاپ / کافه رستوران کاوان تجربه گذر آرام زمان و حالی خوش

کافه رستوران کاوان تجربه گذر آرام زمان و حالی خوش

سعادت‌آباد یکی از مناطق شکم‌گردی خوش آب و رنگ تهران است که در آن انواع کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها برای سلیقه‌های مختلف وجود دارد. یکی از بهترین آنها کافه رستوران کاوان است که هم کافه است و هم رستوران؛ کاوان یک رستوران ایتالیایی تازه تاسیس با ظاهری شیک و جذاب و متشکل از دو سالن سرپوشیده و بالکن است. برای آشنایی بیشتر با رستوران کاوان سری به آنجا زدیم تا حال و هوای آن را از نزدیک ببینیم. با فیدیلیو همراه باشید.

رستوران کاوان ،طراحی زیبا و چشم نواز

در بدو ورود سرخابی پر رنگ صندلی‌ها در کنار میزهایی از جنس چوب و سنگ نوعی فضای گرم و منحصر به‌فرد را به نمایش می‌گذارد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. طراحی تراس با آجرهای قهوه‌ای چشم‌نواز نیز فضایی زیبا و دنج را به ارمغان آورده‌است.

کاوان یک کافه رستوران لاکچری و درعین حال صمیمی‌ست که می‌توانید برای ساعاتی در آنجا از شلوغی‌های شهر فاصله گرفته و لحظات آرامی را تجربه کنید. کاوان چند ماهی‌ست که فعالیت خود را شروع کرده و برنامه‌های ویژه برای آینده دارد. از برگزاری ایونت‌های خاص با حضور گروهای موسیقی بزرگ کشور گرفته تا برنامه‌های ویژه برای مراسم‌هایی مثل یلدا.

یکی از موارد خاص رستوران، برنامه ویژه با عنوان lady’s days برای بانوان است که در این روز خدمات ویژه‌ای را به بانوانی که مهمان کاوان هستند، ارائه می‌کند. پذیرایی صبحانه هم به زودی به منوی رستوران اضافه خواهدشد. همچین امکانات ویژه‌ای هم برای مشتریان همیشگی رستوران در نظر گرفته ‌شده‌است. خلاصه اینکه برنامه‌های جذاب زیادی در کافه رستوران کاوان در حال شکل گیری‌ست. بنابراین اگر می‌خواهید از آنها مطلع شوید، از طریق این لینک به اینستاگرام کاوان بپیوندید.

پیتزای “سیر استیک” و دیگر هیچ!

به اعتقاد من سیر در غذا معجزه می‌کند، حالا اگر استیک هم همراه آن باشد دیگر توانی برای مقاومت باقی نمی‌ماند! اگر شما هم مثل من فکر می‌کنید حتما پیتزای “سیر استیک” کاوان را امتحان کنید. اینجا یک غذای جذاب هم برای برگربازان حرفه‌ای دارد: “همبرگر ویژه کاوان” با نان دست ساز که یک مزه متفاوت از برگر را ساخته‌است. منوی رستوران بسیار کامل و شامل انواع پیتزا، پاستا، خوراک‌ها و سالاد است.

کلیه مراحل آماده‌سازی و پخت غذا در کاوان در واحد آماده‌سازی رستوران انجام می‎شود و این ویژگی است که کاوان را از بسیاری از رستوران‌های تهران متمایز می‌کند. همچنین دقت در انتخاب مواد اولیه مرغوب و پخت آنها با تجهیزات مدرن یکی از خصوصیات کاوان به‌شمار می‌رود.

هرچه میل داشته‌باشید در منو کافه کاوان هست

بعد از صرف یک غذای خوشمزه و یا برای یک بعدظهر دونفره یا دوستانه، منو کافه کاوان پیش‌روی شماست. به جرات می‌توان گفت که منوی کافی‌شاپ کاوان یکی از کامل‌ترین منوهایی است که می‌توان در کافی‌شاپ پیدا کرد. این می‌تواند تمام سلیقه‌ها را راضی کند.

صرف نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه یک گزینه ایده‌آل برای عاشقان قهوه در فصل تابستان است. آفوگاتو قهوه می‌تواند یکی از آنها باشد. همچنین برای سنتی پسندان هم انواع دمنوش‌های گیاهی و آبمیوه‌های طبیعی وجود دارد که بنا بر سلیقه خود می‌توانند آن را سفارش دهند. اما پیشنهاد ما “دمنوش ویژه کاوان” است که یک نوشیدنی آرامش‌بخش و مرکب از چای، هل، دارچین و گیاهان دیگر با عطری و طعمی دلپذیر است.

آقای عسگرزاده مدیر کاوان می‌گوید: “سعی ما بر این است تا محیطی را ایجاد کنیم که مهمانان در آن احساس کنند برای ما محترم و ارزشمند هستند و این مهمترین اصل برای مدیریت و پرسنل کاوان به‌شمار می‌رود.”

شعار کاوان این است:”برای خودت وقت بگذار و قلبت را مهمان فضای ما کن” این یعنی مهمان کردن خود به یک نوشیدنی دلچسب در فضای گرم و آرام کاوان، فارق از دنیای شلوغ و شتاب‌زده بیرون؛

 

برای مشاهده منو، نظرات و آدرس کافه رستوران کاوان بر روی نام کافه کلیک کنید

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.