خانه / تاپ / پرسوناژ یکی از خوش حس‌ترین کافه رستوران های غرب تهران

پرسوناژ یکی از خوش حس‌ترین کافه رستوران های غرب تهران

روز به روز به تعداد کافه رستوران های تهران اضافه می شود اما کافه رستوران خوب چیزی نیست که هر روز زیاد و زیادتر شود تا بتوان به راحتی آن را پیدا کرد. ممکن است بگویید کافه رستوران خوش حس یعنی چه و چه ویژگی هایی یک کافه را خوش حس و خوش انرژی می کند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال بهتر است با ما به کافه رستوران پرسوناژ بیایید تا هم یک کافه رستوران خوب و دنج را بیشتر بشناسید و هم با ویژگی های یک کافه خوش حس آشنا شوید. با ما در مجله فیدیلیو همراه باشید.

پرسوناژ کافه رستورانی برای تمام سلیقه‌ها

تقریبا از اواخر سال ۹۷ کافه رستورانی در محدوده میدان پونک و مرکز خرید بوستان شروع به کار کرد که تا پیش از این نمونه مشابه آن را در این حوالی شاهد نبودیم. پرسوناژ یک کافه رستوران دنج و خوش حس و ظرفیتی حدود ۴۵ نفر با منوی غذایی و نوشیدنی بسیار متنوع و جذاب است که سرویس چای و قلیان عربی آن از پرطرفدارهای منطقه است. میز و صندلی کلاسیک، دیوارهای خاص با رنگ و بوی هنرهای تجسمی، منوی ایرانی و فرنگی و پذیرایی گرم و صمیمی سبک این کافه را تلفیقی و همه پسند کرده است.

پرسوناژ کافه رستورانی محبوب دانشجویان

پرسوناژ هر روز هفته و از ساعت ۱۱ صبح تا تقریبا ۱۲ شب میزبان میهمانان پر و پاقرص خود است. این کافه رستوران به دلیل نزدیکی به مراکز آموزشی و دانشگاه های بزرگ منطقه غرب تهران از پاتوق های پرطرفدار دانشجویان، بخصوص دانشجویان حوزه هنر و نمایش است. سرویس دهی خوب در کنار قیمت واقعا منصفانه از دیگر دلایل محبوبیت پرسوناژ، یکی از بهترین کافه رستوران های غرب تهران شده است. کافه رستوران پرسوناژ منوی مبسوط و کاملی دارد. این منو شامل انواع نوشیدنی سرد و گرم است که برای همه جور سبک و سلیقه ای انتخاب در آن وجود دارد. از یک شات اسپرسو تلخ مایل به ترش بگیرید تا شربت خاکشیر و تخم شربتی. البته با توجه به تابستان و فصل گرما نوشیدنی های سرد طرفداران بیشتری دارد. از محبوب ترین نوشیدنی های پرسوناژ شیک های جذاب و خنک و خوشمزه آن هستند. شیک هایی که با پشمک تزئین می شوند و عطر طعم ایرانی را به این خنکی دلچسب اضافه می کنند.

پیشنهاد شما برای آرامش و ریلکس کردن چیست؟

یکی از این پیشنهادات جذاب پرسوناژ، سرویس قلیان عربی همراه با چای و یا گاهی اوقات سینی مزه است. یک دست قلیان خوش کام که می تواند روح و روان شما را جلا دهد و باعث شود اوغات خوشی در پرسوناژ بگذارنید. سرویسی محبوب و جذاب که نمونه آن را در این محدوده نمی توانید پیدا کنید.

اگر اهل بازی های تخته ای هستید و دوست دارید با همراهانتان و زمانی که در کافه پرسوناژ هستید حسابی سرگرم شوید و معاشرت کنید می توانید از انواع بازی هایی تخته ای که این کافه برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید. خلاصه هر آنچه خوبان دارند پرسوناژ در یکجا برای شما جمع کرده است.

کباب تابه ای با مرغ تریاکی پرسوناژ را امتحان کرده اید؟

منوی غذایی کافه رستوران پرسوناژ پر است از انتخاب های خوشمزه و جذاب و البته متنوع. متنوع یعنی از نودل سرخ شده با میگو و مرغ با سس تریاکی تا زرشک پلو با مرغ قالبی، کباب تابه ای و … در کل هر غذایی که با خوردن آن قرار است لذت را در این کافه رستوران تجربه کنید.

پرسوناژ یعنی یک کافه ی خوش حس

خوب با این مشخصه ها متوجه شدید که یک کافه خوش حس چه کافه ای است، و یکی از نمونه های جذاب آن را شناختید. حالا این کافه خوش حس برای چه اوقاتی و با چه کسانی مناسب است؟ باید بگوییم پرسوناژ خوراک کنار هم بودن است، جه دونفره، گروهی و یا دانشجویی و جان می دهد برای یک تولد گرم و صمیمی. محیط اینجا دنج است و مناسب برای قرارهای کاری و یا ریلکس کردن در عصر تابستان. پرسوناژ حتی برای تماشای مسابقات ورزشی آن هم در محیط گرم و دوست داشتنی یکی از بهترین کافه رستوران های غرب تهران است.

آدرس منو و نظرات درباره ی کافه رستوران پرسوناژ

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.