خانه / تاپ / کافه رستوران خاقان مکانی مجلل برای پذیرایی از شما

کافه رستوران خاقان مکانی مجلل برای پذیرایی از شما

آیا به این فکر کرده بودید که یک رستوران خوب مانند یک دوست خوب است؟ بله پیدا کردن یک رستوران که اول از همه پرسنل خوب و صمیمی و خوش برخوردی داشته باشد و دوم فضای دنج و آرامی برای ریلکس کردن در کنار غذاهای متنوع، تازه و با کیفیت می‌تواند اوقات ما را با شادی و حس خوب پر کند و به بخشی از برنامه هفتگی ما تبدیل شود. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو سری زدیم به کافه باغ و رستوران خاقان که یک رستوران تمام عیار است.

 رستوران خاقان کافه باغی به دور از هیاهوی شهر

رستوران خاقان در حوالی خیابان نلسون ماندلا (جردن) قدمتی ۸ ساله دارد. اما در حدود یک سال است که با مدیریت جدید حال و هوای بهتری پیدا کرده و هر روز بر تعداد طرفدارانش اضافه می‌شود. موقعیت محلی و مکانی این رستوران به گونه‌ای است که اصلا فکرش را نمی‌کنید در میان این کوچه پس کوچه‌ها به رستورانی برسید که در کنار سالن شیک اش یک حیاط با آبنماهای جدید و حوض‌های زیبا داشته باشد. این مقدار گل کاری و دار درخت در این حیاط زیبا آن هم در میان بافت فشرده شهری نعمتی است که باید به درستی از آن استفاده کرد.

فضای پذیرایی رستوران خاقان به دو بخش حیاط و سالن تقسیم می‌شود. سالن خاقان با فضایی کلاسیک محیطی مناسب برای وعده‌های غذایی رسمی، ناهارهای کاری و دورهمی‌های خانوادگی است. در گوشه این سالن یک بار چوبی و در کنار آن یک پیانوی زیبا قرار دارد که یک پیانیست حرفه‌ای موزیکی زیبا را بعنوان موسیقی متن لحظات خوش با هم بودن شما می‌زند.

یک لیوان آرامش در حوضخانه

در مقابل سالن خاقان حیاط آن قرار دارد. اولین چیزهایی که در حیاط رستوران خاقان جلب توجه می‌کند دو میز بزرگ VIP آن با طراحی جدید و جذاب است. میزی که با آبنما تلفیق شده و از زیر شیشه آن آبی همچون رودخانه یا آبشاری زیبا و آرام در جریان است. صدای آب موزیک آرامش بخشی است که در این فضای زیبا برای شما نواخته می‌شود.

رستوران خاقان حیاط زیبایی هم دارد که فضای صمیمی‌تری دارد و مناسب قرارهای دو نفره، مناسب یک قهوه تلخ و کیک گرم است. البته اگر اهل سیگار و قلیان هم باشید در این فضای باز می‌توانید لذت بیشتری ببرید. در کل حیاط رستوران خاقان یک پیشنهاد خاص و متفاوت است با میز و صندلی‌هایی که روی حوض آن قرار دارد و با تلویزیون بزرگی که شرایط سرگرمی گروهی همچون تماشای مسابقات فوتبال و والیبال را برای شما فراهم می‌کند.

لذتی خوشمزه در رستوران خاقان

خاقان یک کافه رستوران است و منوی آن به دو بخش نوشیدنی‌ها برای کافه و خوراک‌ها و غذاها برای رستوران تقسیم می‌شود. از منوی غذایی رستوران خاقان می‌توان متوجه شد که سبک این رستوران بین المللی است یعنی غذاهایی از ایران، ایتالیا، آمریکا و حتی هند و مکزیک هم در این منوی اشتها آور یافت می‌شود. یکی از خوبی‌های رستوران خاقان تنوع غذایی آن کنار مختصر و مفید بودن منو است. بر خلاف بسیاری از رستوران‌ها که شاید تنوع منو در آن‌ها به بیش از ۱۰۰ مورد برسد. شما در خاقان سبک غذایی مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و سپس از آن سبک چند گزینه جذاب و خوشمزه خواهید داشت و از آن لذت کامل خواهید برد.

پیشنهاد می‌کنیم منوی خاقان را با پیش غذاهای آن شروع کنید. بورانی بادنجان و زیتون پرورده دست ساز خاقان از آن مزه‌های فراموش نشدنی خواهد بود. از میان سالادهای جذاب خاقان سالاد مخصوص طرفداران بسیاری دارد که شیفته این سالاد سالم و تازه و جذاب هستند. خاقان به استیک‌هایش معروف است و مشتری‌هایی دارد که از نقاط مختلف شهر فقط به عشق استیک‌های رستوران خاقان پا به این رستوران می‌گذارند.

استیک آبدار فقط در خاقان

استیک مخصوص خاقان، لمب چاپس، استیک تی بن از محبوب‌های منوی استیک هستند. اگر علاقهمند به غذاهای دریای هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما یکبار شاه میگوی اینجا را مزه کنید. میگو گریل و ماهی سلمون خاقان یک حجم لذت تمام نشدنی است که نظر شما را در مورد غذاهای دریایی که پیش تر تجربه کردید تغییر خواهد داد. در منوی خاقان پاستاهای محبوب و چند غذای پرطفدار ایرانی مانند جوجه کباب و چلو ماهیچه و شیشلیک به سبک شاندیز هم به چشم می‌خورد.

یک روز خوب از یک صبحانه خوب شروع می شود

البته از صبحانه خاقان هم نمی‌توان به سادگی گذشت و شما در آخر هفته‌ها و ایام تعطیل می‌توانید از مزه‌های ایرانی و فرنگی آن لذت ببرید. در کنار همه این‌ها اگر محل کارتان در اطراف رستوران خاقان است یا امکان آمدن به خاقان را ندارید اما دلتان برای مزه‌های خوشمزه آن تنگ شده است و یا برای میهمانی‌هایتان یک غذای خوب و خوشمزه می‌خواهید، می‌توانید از منوی بیرون بر رستوران خاقان استفاده کنید.

بعد از صرف یک وعده غذای لذیذ حالا نوبت به صرف نوشیدنی و دسر می‌‌رسد. از منوی کافه رستوران خاقان می‌توانید انواع دمنوش و چای تازه دم، قهوه و نوشیدنی‌های بر پایه اسپرسو و در کنار آن ها کیک و شیرینی تازه و شیرین را انتخاب کنید. البته انتخاب‌های جذاب دیگری هم می‌توانید داشته باشید. بعنوان مثال قلیان و خوراکی‌های هوس انگیزی که در کنار آن سرو می‌شود که حتما باید سری به خاقان بزنید و آن‌ها را از نزدیک تجربه کنید.

در خاقان شاهانه پذیرایی شوید

خاقان یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین رستوران‌های این منطقه است که با وجود نزدیکی به خیابان‌های اصلی و مناطق اداری تجاری مهم شهر فضای بشدت دنج و آرامش بخشی دارد. خاقان با داشتن سالنی شیک و حیاطی روح نواز فضای مناسب برای قرارهای کاری، گردهمایی هیئت مدیره شرکت‌ها، قرارهای دو نفره و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. غذاهای خوشمزه و هوس انگیز در کنار نوشیدنی‌های جذاب این اطمینان را به شما می‌دهد که با کلی خاطره خوب و خوشمزه و البته یک مقدار زیادی آرامش خاقان را ترک کنید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات خاقان اینجا را کلیک یا لمس کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.