خانه / تاپ / کافه رستوران روبرت امیرچاکلت دارآباد سابق پاتوقی آرام و خودمانی

کافه رستوران روبرت امیرچاکلت دارآباد سابق پاتوقی آرام و خودمانی

فضای گرم و صمیمی همراه با سرویس‌دهی خوب و احترام به مشتری، همگی به اندازه غذای باکیفیت و خوشمزه از فاکتورهای یک رستوران خوب به شمار می‌روند. به همین دلیل امروزه رستوران‌ها در تلاشند تا محیطی آرام و دلپذیر را برای مشتریان خود ایجاد کنند. جایی که مهمانان احساس راحتی کنند و بتوانند اوقات خوشی را در آنجا بگذرانند.

کافه رستوران روبرت دارآباد که در یکی از شمالی‌ترین مناطق تهران واقع شده‌است، از جمله این رستوران‌هاست. با معرفی کافه رستوران امیرچاکلت دارآباد در این مطلب از مجله فیدیلیو همراه باشید.

کافه رستوران امیرچاکلت دارآباد مکانی دنج و صمیمی

این رستوران در دل پارک-موزه حیات وحش دارآباد تهران قراردارد. کافه رستوران روبرت دارآباد دارای سه بخش سالن، بالکن و روف تاپ است. از آنجایی که این رستوران بر روی ارتفاع واقع شده، در قسمت بالکن و به‌ویژه روف تاپ شاهد چشم‌انداز زیبایی از شهر هستید. همچنین امکان کشیدن سیگار و سرو قلیان هم در بخش‌های سرباز رستوران وجود دارد.

معرفی کافه رستوران امیرچاکلت دارآباد ، متشکل از سه بخش سالن، تراس و روف تاپ

در این رستوران در روزهای خاصی از برگذارکننده‌های بازی‌های گروهی و همچنین گروهای موسیقی دعوت می‌شود که می‌تواند شبی به یادمانی را رقم بزند. همچنین کافه رستوران روبرت دارآباد امکانات متنوعی برای مشتریان همیشه همراه خود در نظر دارد. آنها می‌توانند برای مراسم‌های خاص از تخفیفات و امکانات ویژه‌ای استفاده کنند.

در کافه رستوران امیرچاکلت دارآباد همیشه حق با مشتری است

غذاهای امیرچاکلت همگی بعد از سفارش تهیه می‌شوند. یعنی چیزی به عنوان آماده‌سازی قبلی وجود ندارد. پس با خیال راحت هرچه دلتان می‌خواهد سفارش دهید. منوی صبحانه هوس‌انگیز و محبوب اینجا شامل صبحانه انگلیسی، صبحانه کامل ایرانی، رولت اسفناج و انتخاب‌های خوشمزه دیگر است که هر روز هفته ارائه می شود. اما امیرچاکلت جمعه ها بوفه ویژه صبحانه هم دارد که قیمت‎ مناسب آن شما را متعجب می‌کند. اگر به اینجا سر زدید حتما “پیتزا ویژه امیرشکلات” را همراه با سالاد سزار با سس مخصوص امتحان کنید. منو امیرچاکلت هم از کامل‌ترین منوهایی است که هر کافه‌ای می‌تواند داشته‌باشد. اما ویژگی جذاب آن این‌است که شما می‌توانید همه نوشیدنی‌های گرم را با طعم دهنده‌هایی مثل کارامل، نعنا، وانیل و فندوق نوش جان کنید.

همچنین می‌توانید تغییراتی هم در غذای انتخابی خود ایجاد کنید. کافه رستوران امیرشکلات دارآباد تا حد امکان به خواست و سلیقه شما احترام می‌گذارد. همچنین صمیمت میان مدیریت، پرسنل و مشتریان و سرویس‌دهی خوب توسط پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده از بارزترین ویژگی‌های آن به‌شمار می‌رود.

شهر، خیلی دور خیلی نزدیک!

از غذا بگذریم که سخن از لوکیشن خوش‌تر است! اینجا مکانی مناسب برای افرادی‌ست که به طبیعت و جای دنج علاقه دارند چون یک تابلوی سه بعدی از شهر پیش‌روی شماست. همه شهر از اینجا خیلی آرام و بی‌دغدغه به نظر می‌رسد؛ انگار فرسنگ‌ها با آن فاصله دارید.

کافه رستوران امیرچاکلت دارآباد

غروب خورشید از پشت کوه‌هایی که انگار فقط چند قدم تا رسیدن به آنها راه است، منظره زیبا و روح‌نوازی را به نمایش می‌گذارد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. تابش نور آفتاب از لای درختان بلند اطراف چنان آدم را به دنیای دیگری پرتاب می‌کند که جز زیبایی چیز دیگری نمی‌توان دید! و البته پاییز و زمستان اینجا با درختان هزار رنگ و صدای باران شبیه رویایی‌ست که خودتان باید از نزدیک ببینید.

با این تفاسیر چه لذتی بیشتر از همراه کردن آن همه زیبایی و آرامش با یک لیوان نوشیدنی گرم یا یک غذای لذیذ برای ما خوشمزه دوستان!

اینجا فضایی عالی برای دورهمی‌های دانشجویی، دوستانه و همینطور وقت گذراندن با خانواده است. همچنین مکانی ایده‌آل برای کتاب خواندن و کار کردن. چراکه مهمانان امیرشکلات می‌توانند بدون محدویت زمانی از سکوت و آرامش اینجا لذت ببرند. اما شاید بیشتر از همه مکانی مناسب برای قرارهای عاشقانه دونفره باشد. من فکر می‌کنم جایی که زیباست را باید با کسانی رفت که دوستشان داری؛ و اینجا همه چیز برای ساختن خاطره‌ای که بعدها با فکرکردن به آن لبخند بزنید مهیاست!

اینستاگرام کافه رستوران امیر شکلات دارآباد را از طریق این لینک دنبال کنید.

 

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.