خانه / تاپ / عاشقانه ترین کافه های تهران

عاشقانه ترین کافه های تهران

روز ولنتاین روزعشق و دوست داشتن است. نه تنها ایران بلکه در سراسر جهان همه نگاه ها معطوف به چنین روزی جهت یادآوری عشق و علاقه و  قدردانی از شریک عاطفی خود است. برخی با خرید هدیه قدردان عشقشان هستند و برخی دیگر نشستن در یک مکان دنج و گذراندن ساعاتی کنار هم را به همه هدایای دیگر ترجیح می دهند. از آنجایی که پیدا  کردن و رفتن به یک کافه رستوران خوب، دنج و شاید از همه مهم تر، مقرون به صرفه، در روز ولنتاین، احتمالا دغدغه  شما هم برای این روز خواهد بود،  امروز تصمیم گرفتیم در این مقاله، لیستی از کافه و رستوران هایی تهیه کرده ایم که شما را در رقم زدن شبی به یاد ماندنی کنار عزیزانتان همراهی کند. البته در نظر داشته باشید به دلیل شلوغی این لوکیشن ها در روز ولنتاین، بهتر است میز خود را از قبل رزرو کنید یا پیش از تشریف بردن حتما با محل مورد نظر خود تماس حاصل فرمائید.

 

کافه رستوران شانیا

سبک و سیاق این کافه رستوران برای نشستن دو عاشق که حرف ‌های زیادی با هم دارند، می تواند جذاب باشد. کافه ای در میان شلوغی های میدان فردوسی که منوی متنوعی از انواع غذا و نوشیدنی های دلچسب و البته با کیفیت را دارد. قیمت غذاها به نسبت کیفیتی که ارائه می شود واقعا منصفانه است. اگر که در این شب به یاد ماندنی گذرتان به میدان فردوسی افتاد، حتما به شانیا سر بزنید. کافه رستوران شانیا در این شب عاشقانه با دیزاین اختصاصی خود، محیطی خاص و آرام بخش را برای ایجاد حس خوب شما در کنار عزیزانتان فراهم خواهد کرد.

آدرس: میدان فردوسی- به طرف شرق- خیابان امیرسلیمانی- خیابان مهنا- پلاک2- کافه شانیا

شماره تلفن جهت رزرو: 09203201169 – 66341215

کافه هوبولانژ

گاهی اوقات، تنها چیزی که برای داشتن یک شب عالی نیاز دارید، یک منوی متنوع اما اقتصادی، چند نوشیدنی خوشمزه و گوش سپردن به موسیقی است که می توانید با آن ها حال و هوای خود را داشته باشید. هوبولانژ از آن دسته کافه هایی است که تمام این ها را در یک شب در اختیار شما قرار خواهد داد. طعم برگرهای آن آنقدر دلچسب است که پس از یکبار امتحان بی شک دلتان می خواهد دفعه بعدی صرفا بخاطر خوردن برگر، به هوبولانژ مراجعه کنید. همین حالا اگر قصد برگزاری یک شب دو نفره رمانتیک را دارید، با شماره تلفن هوبولانژ تماس گرفته و میز خود را رزرو کنید. برای این شب عاشقانه هفت سانس جهت رزرو برنامه ریزی شده است و ناگفته نماند که تزئینات اختصاصی ولنتاین و حتی جشن های تولد توسط پرسنل حرفه ای این مجموعه انجام می پذیرد.

آدرس: بلوار سعادت آباد- نرسیده به اتوبان هاشمی ( نیایش) نبش خیابان حق طلب غربی (بیست و ششم) پلاک 130- ساختمان تهران پاریس- طبقه دوم- کافه هوبولانژ

شماره تلفن جهت رزرو: 09109780446

کافه بستو

به نظر می رسد در لیست عاشقانه ترین کافه های تهران باید از کافه بستوهم نام برد. برخورد پرسنل این کافه محترمانه است و تنوع منو در کنار کیفیت بالای آن و قیمت های مناسب از مزایای پر رنگ حضور در این کافه به شمار می رود. در این مجموعه انواع ایونت ها از جمله معماری، موسیقی، تماشای فیلم، سریال و فوتبال و نقد فیلم، حتی موضوعاتی مثل سفر و شعر و داستان خوانی و البته ایونت مناسبتی ولنتاین نیز برگزار می شود. اگر تمایل به اضافه کردن کمی چاشنی هیجان انگیز هم به شب عاشقانه خود داشتید، می توانید در این کافه به انجام بازی های فکری و مهیج مشغول شوید.

آدرس: شهرک غرب- فاز6- خیابان گل افشان شمالی- کوچه اول- مجتمع تجاری ایرانیان- طبقه همکف- پلاک12- کافه بستو

شماره تلفن جهت رزرو: 88580223

کافه رستوران گاردریل

هر سال متفاوت از سال های پیش، می‌توانید ولنتاین خود را در موقعیت‌ های مختلفی که تا به‌ حال تجربه نکرده‌اید، بگذرانید. به این صورت می‌ توانید هر سال به بهانه ولنتاین، به شکلی خاص و فوق ‌العاده این لحظات زیبا را با کسی که دوستش دارید تجربه کنید. کافه رستوران گاردریل با وجود آنکه برنامه خیلی ویژه ی برای ولنتاین تدارک نمی بیند، اما سرو برگر و پیتزاهای مثلثی اش در کنار شریک عاطفی تان یکی از آن طعم های بی نظیر و به یادماندنی می شود که هر بار با یادآوری آن لبخندی از سر رضایت خواهید زد. فضای آن، رنگ های به کار رفته در طراحی و برخورد خوب پرسنل همگی شما را به وجد خواهند آورد.

آدرس: خیابان پیروزی- صددستگاه- پلاک468

شماره تلفن جهت رزرو: 38985

کافه قنادی سوییت آنجل

سوییت آنجل یک کافه قنادی دنج واقع در خیابان شریعتی، فعالیت خود را اواخر سال 1398 با تولید چیز کیک ژاپنی شروع کرد. این روزها کیفیت و تنوع شیرینی های آن بر سر زبان ها افتاده است. اگر که تصمیم داشتید جشن دو نفره ای در منزل خود داشته باشید، اگر که به کیفیت می اندیشید و به سلامت خود اهمیت می دهید و از همه مهم تر اگر که عاشق شیرینیجات هستید، کیک و شیرینی های سوئیت آنجل را از دست ندهید. هرچند که کادو بهانه ‌ست و همین که با رفتارتان نشان بدهید که چه قدر عاشق شریک عاطفی تان هستید، کافی است. اما این که ما اکثرا روزهای خوب و شاد را با خوراکی‌ها و دسرهای شیرین مثل کیک جشن بگیریم، راهی آسان برای نشان دادن احساساتمان به یک فرد خاص و ویژه است. بنابراین از نظر ما برای سورپرایز عشقتان از کافه سوئیت آنجل یک کیک و شیرینی خوشمزه و باب میل او سفارش دهید. ناگفته نماند که می توانید به خود کافه هم مراجعه کنید و در همانجا کیک و شیرینی را در کنار قهوه ای گرم نوش جان کنید. فقط فراموش نکنید به دلیل محدودیت مکان برای نشستن هرچه زودتر تماس گرفته و وقت خود را رزرو کنید.

آدرس: خیابان شریعتی- دوراهی قلهک- خیابان بصیری- پلاک 19

شماره تلفن جهت رزرو: 22000189

کافه قهوه چی

کافه قهوه چی با گذشت بیش از 23 سال، در حال حاضر در منطقه فرشته در فضایی بالغ بر 1000 متر مربع، داشتن محیطی آرام، منویی متنوع، پارکینگ اختصاصی و تیم متخصص وحرفه ای، آماده پذیرایی از شما و لحظات خاص زندگیتان می باشد. کافه از آن کافه‌های لوکس و دوست داشتنی است که حتی اگر ساعت‌ ها در آن بنشینید، باز هم خسته نمی ‌شوید. یکی از خاص‌ ترین ویژگی‌ های این کافه این است که در دل باغی سرسبز قرار دارد و در شب ولنتاین با دیزاین زیبا و عاشقانه میز بهترین گزینه ای است که می ‌تواند از این راه عشقتان را بی ‌نهایت سورپرایز کند. یک مکان مناسب برای قرارهای دو نفره و دوستانه!

آدرس: خیابان اکبری- ابتدای خیابان یاحقی (هاله)- پلاک 2 – کافه قهوه چی

شماره تلفن جهت رزرو: 09122208623

کافه بیستروپاپ

کلاب بیستروپاپ بنایی پنجاه ساله متعلق به دوره پهلوی دوم با معماری بسیار زیبا و منحصر به فرد از دهه هفتاد میلادی می باشد که امروزه به کافه رستورانی زیبا با سبک و سیاق فرانسوی در قلب تهران تبدیل شده است. در میان همهمه ‌ی تهران، انتخاب این کافه برای قرارهای عاشقانه تصمیم خوبی است؛ چرا که زنده کردن حس نوستالژی و نشستن در عمارتی قدیمی با طراحی خاص، حس آرامش بی نظیری به شما خواهد داد. از آنجایی که امکان برگزاری ایونت ولنتاین هم در این مجموعه وجود دارد، همین حالا برای رزرو خود از طریق شماره تماس زیر اقدام کنید. از همه این ویژگی‌ ها که بگذریم موسیقی زنده ای که در کافه اجرا می ‌شود لذت حضور در آنجا را دو چندان می ‌کند.

آدرس: سمیه- بعد از سپهبد قرنی- نرسیده به نجات الهی- داخل کوچه افشار- جنب تالار شب شب طلایی- پلاک2

شماره تلفن جهت رزرو: 88917683

 

علاوه بر 7 مورد از کافه رستوران هایی که به آن ها اشاره شد، حتما ما را از تجربیات خود در خصوص رفتن به بهترین کافه رستوران های مناسب ولنتاین و قرارهای عاشقانه در قسمت نظرات سهیم کنید.

 

درباره یلدا نوروزی