خانه / تاپ / رستوران رترو پاتوقی دنج و خوشمزه برای غذا دوستان شهر

رستوران رترو پاتوقی دنج و خوشمزه برای غذا دوستان شهر

رستوران‌ها و خوشمزه فروشی‌هایی هستند که در ابتدا ناشناخته هستند و به مرور توسط دوستان اهل دلان آن منطقه و محدوده کشف می‌شوند. سپس این خبر خوشمزه کم کم از محدوده، محل و منطقه خارج شده و خبر طعم و مزه‌اش به مرور غذا دوستان را از سطح شهر به آنجا می‌کشاند. یکی از این رستوران‌های تازه کشف شده که غذاها و سالادهایش حسابی طرفدار پیدا کرده رستوران رترو است. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو می‌خواهیم به دنیای خوشمزه رترو برویم و یک تجربه خوشمزه داشته باشیم.

 

رترو رستورانی جذاب اما با ظاهر قدیمی

حدودا ۲ سالی می‌شود که رستوران رترو با سبک طراحی رترو (یا شبیه به کهنه و قدیمی) در محدوده سعادت آباد و شهرک غرب مشغول به فعالیت‌های خوشمزه است. پنجره، میز و صندلی و تابلوهای فلزی کهنه شده، لامپ‌های ادیسونی، لوله‌های تزئینی و … این ها همه المان‌های قدیمی رستوران رترو هستند. رستورانی که حال و هوای محلی، دنج، خاص و جذابی دارد. آشپزخانه باز رترو حاکی از آن است که در این رستوران چیزی برای پنهان کردن از مشتری وجود ندارد.

رترو حدود ۳۰ ۴۰ صندلی دارد که در دو فضای سالن و پیاده روی اختصاصی جلوی رستوران تقسیم شده است. بله رترو در یک محدوده دنج قرار دارد و همانند کافه رستوران‌های فرانسوی میز و صندلی خود را برای ایجاد فضایی بهتر در پیاده رو قرار داده است. پیاده رویی که سنگ فرش شده و با اسپری آب در روزهای گرم تابستان و گرما تاب در سرمای زمستان لذت نشستن در محیط باز را برای میهمانان خود بیشتر کرده است.

 

منوی جذاب تازه و همیشه خوشمزه

یک سری اتفاقات غذایی است که در کمتر رستوران و فست فودی اتفاق شاهد آن هستیم. تست و ارائه آیتم های جدید در منو بصورت فصلی و ماهیانه. در رترو همیشه محصولی خوشمزه در حال تست زدن است تا بعنوان پیشنهاد جدید و تنوع در ذائقه به مشتریان ارائه شود. منوی خوشمزه رترو را از سالاد‌ها شروع می‌کنیم، جایی که سالاد رترو گاردن از محبوب‌ترین هاست و این سالاد رسپی مخصوص رترو است و تعریف آن را از خیلی‌ها شنیده‌ایم. منوی سالادی شامل سالاد سزار با سس ویژه، سالاد یونانی، سالاد اگرودولچه با تکه‌های هندوانه و خوشمزه‌های دیگراست.

برگرهای ۲۰۰ گرمی رترو هم خیلی پرطرفدار هستند مخصوصا فونگی و هالاپینو برگر با طعمی لذیذ و سس‌های جذاب. البته که رترو را باید با اشتها آورهایش شروع کرد. سیب زمینی با سس آلفردو و دیپ چدار از لذت‌های تمام نشدنی رترو هستند. صبر کنید غذا و پیش غذایتان را خالی میل نکنید حتما از نوشیدنی‌های ترکیبی جذاب و خنک رترو هم سفارش دهید تا از غذایتان بیشتر لذت ببرید. کوکتل رترو و نوشیدنی دامس قطعا انتخاب همیشگی شما خواهد بود. منوی رترو زیر نظر یک سرآشپز حرفه‌ای و مزه شناس همواره در حال به روز شدن است. این منوی خوشمزه شامل ساندویچ ها و پاستا‌ها و استیک‌های تازه و لذیذ هم می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم به سلیقه خودتان از این منو هرچه می‌خواهید انتخاب کنید تا بیشتر متوجه توضیحات ما شوید.

 

رترو و دورهمی به صرف یک وعده غذای خوشمزه

 

رستوران رترو با فضای دنج و آرام خود، با منوی جذاب و متنوع، با پرسنل خوشرو و میهمان نواز و با کیفیت همیشه خوبش اکثر اهالی محل را شیفته خود کرده است. این سطح سرویس دهی بالا باعث شده تا افراد غذاشناس و غذا گرد هم پایشان به رترو باز شود و از آن بعنوان یک کشف جدید نام ببرند. جایی که ارزش چندین بار امتحان کردن و تبدیل شدن به پاتوق غذایی را بخوبی دارد. پیشنهاد ما در فیدیلیو این است که اگر تا به حال رترو را تجربه نکرده‌اید حتما آن را امتحان کنید و حتما با اپلیکیشن جدید فیدیلیو هم چک این(اعلام حضور)  کنید تا فعلا یک نوشیدنی موهیتو خنک میهمان ما و رترو باشید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.