خانه / تاپ / رستوران حاج محسن یک غذای ایرانی اصیل مرغوب و خوشمزه

رستوران حاج محسن یک غذای ایرانی اصیل مرغوب و خوشمزه

هر غذای اصیل ایرانی تعدادی ویژگی دارد که این ویژگی‌ها را در هر رستورانی نمی توان یافت. مواد اولیه مرغوب ایرانی مثل: برنج شمال، زعفران خراسان، روغن کرمانشاهی، گوشت گوسفندی و … از اولین و مهمترین خصلت‌های یک غذای اصیل است. در کنار مواد اولیه، حجم غذا هم بسیار تاثیرگذار است. یک غذای اصیل تهرونی معمولا حجیم است و به اصطلاح باید به چشم بیاید و در نهایت این‌که بهتر است غذای مرغوب، لذیذ و حجیم در یک رستوران با قدمت و سابقه میل شود. به این بهانه در این

گزارش آگهی مجله فیدیلیو، سری زدیم به رستوران «حاج محسن»، که از قدیمی‌های محدوده‌ی مرکز شهر تهران (چهارراه ولیعصر) است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

 

رستوران حاج محسن با توجه حضور در منطقه چهارراه ولیعصر محل رفت‌و‌آمد دانشجویان و افرادی است که فعالیت هنری دارند

رستوران حاج محسن به مناسبت روز دانشچو تا پایان آذر ماه، تخفیف ویژه 10 درصدی بر روی سفارشات خود قرار داده و با ارائه کارت دانشجویی یا ذکر نام فیدیلیو میتوانید از این تخفیف بهره مند شوید.

رستوران حاج محسن از لحاظ منطقه‌ای دقیقا در جایی است که مشتریان آن در حال خرید کردن کتاب هستند و به یک استراحت در یک رستوران خوب احتیاج دارند.

رستوران ایرانی حاج محسن سه دهه نام نیک

رستوران «حاج محسن» با سبک، سیاق و منویی ایرانی از قدیمی‌های محدوده‌ی خیابان انقلاب و ولیعصر تهران است. رستورانی که از سال ۱۳۷۱ تاکنون میزبان اهل دلان و غذا دوستان است و در دو طبقه با لژ خانوادگی و میز و صندلی‌های نوستالژیک، هر روز هفته از ساعت ۱۱ تا ۱۶ ویژه‌ی نهار و از ساعت ۱۹:۳۰ تا حدود ۱۲شب با پذیرایی شام، میزبان مهمان‌هایی است که به دنبال یک غذای ایرانی پر پیمان و مرغوب هستند.

به جرأت رستوران «حاج محسن» بزرگترین و معروف‌ترین رستوران این محدوده‌ی شهر تهران است و رمز ماندگاری این نام را بعد از سه دهه میتوان در حفظ کیفیت و مشتری مداری‌شان یافت. رستوران «حاج محسن» فضای نوستالژیک، با حال‌و‌هوای دهه هفتادی دارد. از رومیزی‌های خاطره انگیز تا گلدان های قدیمی و …. همه و همه آدم را می‌برد به خاطرات خوب گذشته که از رستوران‌های اصیل ایرانی سراغ داریم.

از زرشک پلو تا مرغ تا باقالی پلو با گردن

غذای ایرانی خوب از چه موادی تهیه می شود؟ از مواد اولیه خوب ایرانی شامل: برنج شمال، زعفران خراسان، گوشت گوسفندی گرم، روغن نباتی مرغوب و …

در رستوران «حاج محسن» تمامی غذاها از بهترین مواد ممکن و بصورت روزانه تهیه و طبخ می‌شود. ممکن است نرخ غذای این رستوران از میانگین قیمت آن منطقه بیشتر باشد، اما دو عامل حیاتی را باید در نظر گرفت. نخست این‌که، مواد اولیه‌ی مرغوب هزینه بالایی دارد و دوم، این رستوران به حجم زیاد غذاهایش شناخته می‌شود.

پس اگر قصد دارید از پولی که برای یک غذا خوش‌مزه می‌پردازید لذت کافی ببرید، حتما باید رستوران «حاج محسن» را انتخاب کنید.

از غذاهای معروف رستوران «حاج محسن» و از پیشنهادهای ما به شما زرشک پلو با مرغ این رستوران است. یک زرشک پلو با مرغ لذیذ و سس مخصوص و خوشمزه با یک پرس برنج فرد اعلای ایرانی که به لذتی خاطره‌انگیز تبدیل می‌شود. از دیگر غذاهای پرطرفدار رستوران «حاج محسن» باقلاپلو با گردن است. غذایی که قطعا یک پرس آن برای دو نفر کفایت می‌کند و میل کردن این غذا از لذت‌هایی است که در کلام نمی گنجد. خلاصه از کباب لقمه تا جوجه کباب و از خورش قیمه سیب‌زمینی تا قورمه‌سبزی لذیذ «حاج محسن»، همه و همه بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و اهل هر غذایی ایرانی که باشید بهترینش را در اینجا می‌توانید میل کنید.

محیطی گرم و دلپذیر

منطقه‌ی مرکزی تهران در محدوده‌ی چهارراه ولیعصر رستوران و کسب کارهای غذایی کم نیستند، اما رستورانی مانند رستوران «حاج محسن» در این حوالی کم‌یاب است. رستورانی ایرانی با فضایی بزرگ در دو طبقه که بتوان در آن یک وعده ناهار یا شام را در کمال آرامش با خانواده میل کرد، یا یک قرار کاری به صرف غذا در آن برگذار کرد. رستوران ایرانی «حاج محسن» به دلیل گنجایش و ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند پذیرای مجالسی همچون ولیمه و میهمانی‌های بزرگ خانوادگی شما نیز باشد.

اگر تا امروز به رستوران «حاج محسن» رفته‌اید، تجربه‌هایتان از این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید و اگر تا حالا طعم لذیذ غذاهای رستوران «حاج محسن» را نچشیده‌اید، حتما این فرصت را برای خود بسازید و از تجربه‌تان برای ما بنویسید.

 

برای مشاهده منو و نظرات درباره‌ی رستوران حاج محسن بر روی نام رستوران کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.