خانه / تاپ / رستوران تماشا پاتوقی برای سخت پسندان
رستوران تماشا

رستوران تماشا پاتوقی برای سخت پسندان

همیشه اولین‌ها و با سابقه‌ترین‌ها در هر صنفی توانایی بودن در گروه بهترین‌ها را دارند. این اتفاقات در زمینه غذایی و رستوران داری بسیار بیشتر به چشم می‌آید. جایی که رضایت مشتری حرف اول را می‌زند و هرگونه خدشه‌ای که به این اعتماد و رضایت وارد شود باعث وقوع اتفاقات ناخوشایند برای این کسب و کار غذایی می‌شود. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو سری می‌زنیم به رستوران تماشا که پس از ۱۵ سال فعالیت مداوم همچنان کیفیت و محبوبیت خود را حفظ کرده است.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

رستوران تماشا زیبا، خاص و کلاسیک

این رستوران ۱۵ سال است که در طبقه فوقانی مرکز خرید میلاد نور واقع در محدوده شهرک غرب فعالیت می‌کند. سال ۸۲ در شروع فعالیت به صورت فودکورت فعالیت می‌کرده که در آن زمان اولین و بزرگترین فود کورت ایران بوده است و از سال ۸۸ هم تبدیل به رستوران تماشا شد و با همین سبک به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

فضای داخلی این رستوران بسیار شیک و کلاسیک است و نورپردازی مناسب و سقف بلند با طاق‌های زیبا و طراحی حرفه‌ای همگی به جاذبه‌های بصری این رستوران اضافه کرده است. حتی بخشی از ابزار تهیه و طبخ غذا که همخوانی با فضا و سبک طراحی رستوران تماشا داشته نیز در المان‌های محیطی مشاهده می‌شود. بعنوان مثال تنور پیتزا پزی زیبایی که با دیدن آن آدم یاد رستوران‌های اصیل ایتالیایی می‌افتد.

رستوران تماشا با اینکه فضای بزرگی دارد اما محیطش به شدت دنج و آرامش بخش است. این اتفاق باعث شده تا رستوران تماشا به یک مکان خوب برای برپایی مراسم و میهمانی‌های خصوصی و رستورانی برای دورهمی ستاره‌های سینما و افراد مشهور تبدیل شود.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

 گرم، تازه‌ و لذیذ

تنوع غذایی رستوران تماشا و طعم‌هایی که از شرق آسیا تا مکزیک را در بر می‌گیرد باعث رضایت حداکثری مشتریان از این رستوران با تجربه شده است. منوی رستوران تماشا شامل سالادهایی مثل سزار، هالومی و فتوش است و بوفه سالاد هم همیشه از پرطرفدارهای این رستوران بوده است. پش غذاهایی مثل اگرول و سیب زمینی بیکن هم از بهترین انتخاب‌های رستوران تماشا برای به اشتها افتادن است.

از تنور آجری حرفه‌ای و زیبایی که از سالن تماشا هم قابل مشاهده است می‌توان فهمید که پیتزاهای ایتالیایی حرفه‌ای در انتظار میهمانان تماشا است. از پیتزا مارگاریتای معروف تا استیک لذیذ. در ضمن از پاستای تازه اینجا هم نباید به سادگی گذشت. غذاهای مکزیکی و نودل‌های آسیایی و منوی مخصوص هم همگی برای افرادی با ذائقه بین‌المللی در نظر گرفته شده است. اگر شما یا دوستانتان هیچ علاقه‌ای به خوراک فرنگی ندارید و همیشه یک پرس چلوی ایرانی با خورش یا کباب لذت خوردن غذا را برای شما به همراه دارد باید به شما بگوییم در رستوران تماشا یک منوی مبسوط از انواع کباب و خوارک و خورش ایرانی برای شما در نظر گرفته شده است.

در این رستوران بوفه‌های ناهار، شام و افطار (ویژه ماه مبارک رمضان) ویژه و محبوبی دارد که هزینه‌ای بسیار معقول می‌توانید هر چه می‌خواهید از انواع غذاهای خوشمزه آن میل کنید.

رستورانی برای یک دورهمی خاطره انگیز

رستوران تماشا در فضایی دنج و آرام با منوی غذایی خوشمزه و هیجان انگیز با پارکینگ اختصاصی همیشه پذیرای میهمانان خود است. برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل اینجا در کنار سرویس دهی ویژه باعث شده اکثر مشتریانی که برای اولین بار رستوران تماشا را تجربه می‌کنند به مشتریان دائم آن تبدیل شوند. این رستوران یک بار گرم یا کافه هم دارد که با چند مدل قهوه و دمنوش گلوی میهمانان را تر می‌کند. همه این اتفاقات در کنار هم باعث می‌شود که رستوران تماشا به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای قرارهای دونفره، ملاقات‌های کاری و جشن‌های تولد و دورهمی‌های دوستانه و صمیمی برای دیدن مسابقات ورزشی تبدیل شود. اگر شما هم تجربه خوبی از رستوران تماشا دارید آن را با ما و دیگر دوستان فیدیلیوی خود به اشتراک بگذارید.

برای اطلاغ از آدرس و منو این رستوران اینجا کلیک کنید

یک نظر

  1. من کارم تم تولده و چندباری برای تولدایی که تو این رستوران برگزار میشد به ما سفارش دادن و همین دلیلی شد که با این رستوران آشنا بشم. اگه بخوام تجربه شخصی خودمو برای خوانندگان بگم باید بگم حتما امتحانش کنید. من فقط یکبار رفتم ولی واقعا تجربه فوق العاده ای بود.