خانه / تاپ / اینجا برگر یعنی تجربه یک برگر اصیل، باکیفیت و خوش طعم در دل شهر
اینجا برگر انتخاب اول برگربازان حرفه ای

اینجا برگر یعنی تجربه یک برگر اصیل، باکیفیت و خوش طعم در دل شهر

دنیای برگر پر از رنگ و طعم‌های خوشمزه است و برگر بازان حرفه‌ای همیشه به دنیال تجربه طعم‌های بهتر از این ساندویچ محبوب هستند. “اینجا برگر” که به تازگی در حوالی خیابان کریمخان تهران افتتاح شده خیلی زود جای خود را در میان عاشقان برگر پیدا کرده‌است. این به خاطر طعم واقعی و اصیل برگر در اینجا برگر است. با فیدیلیو همراه باشید تا با یکی از هیجان‌انگیزترین برگری‌های شهر آشنا شویم.

با اینکه مدت زمان زیادی از بازگشایی اینجا برگر نمی‌گذرد اما “اینجا” مشتریان ثابتی پیدا‌کرده که بعضا دو تا سه بار در هفته به آن سر می‌زنند و مهمترین دلایل آن این است که تمام المان‌های یک همبرگر، از نان گرفته تا سس، همگی به صورت تازه و دست‌ساز تهیه می‌شوند.

فضایی مدرن درعین حال دلنشین و خودمانی

اینجا برگر ، فضایی شیک، مدرن و البته صمیمی

طراحی دکوراسیون مدرن اینجا برگر ترکیب ساده‌ای از رنگ آبی نفتی و زرد خردلی‌ست که هارمونی زیبایی را بین دیوارها و مبلمان ایجاد کرده‌است. ماشین های جذاب سقفی و تابلوهایی چشم‌نواز با نورپردازی حرفه‌ای گرما و صمیمیت فضای رستوران را دوچندان کرده‌است. اینجا برگر قطعا یک انتخاب عالی برای دورهمی‌های دوستانه یا صرف یک شام لذیذ و دلچسب در کنار خانواده است. در سالن رستوران سیگار کشیدن ممنوع است اما می‌توانید از فضای باز پیاده‌رو استفاده کنید. راستی در این شلوغی شهر نگران جای پارک ماشین نباشید، اینجابرگر دارای پارکینگ اختصاصی‌ هم می باشد.

برگرهایی که هوش از سر آدم می‌برد!

اینجا برگر ، چلو برگر یک برگر استثنایی!

اینجا یک غذای سوپر ویژه دارد! چلو برگر، تلفیقی از غذای ایرانی و فست فود که ظاهر آن کاملا شبیه برگر است. به‌ این صورت که به جای نان از برنج استفاده می‌شود که مثل نان همبرگر گرد است و به همان شکل در دو طرف گوشت قرارگرفته و با دست نگه داشته‌می‌شود. چلو برگر با دورچین‌های جذاب و سماق سرو می‌شود. این یعنی تجربه غذای فست فود ایرانیزه شده! چلو برگر، اولین برگر واقعی ایرانی به حساب می‌آید.

از دیگر غذاهای ویژه اینجا (‌برگراینجا) است که با بیکن و پنیر تهیه میشود. پیش غذای محبوب (‌چیکن وینگز)‌ با سس مخصوص، مرکب از رب انار و عسل و سس ها و چاشنی های مختلف است که آب از دهان هر کسی راه می اندازد! اینجا یک منوی کافی شاپ مختصر هم دارد که بعد از غذا می توانید خود را مهمان یک لیوان چای یا اسپرسو کنید.

 در اینجا برگر خبری از سرخ کردن برگرها نیست!

در اینجا برگر همبرگرها در سه سایز مختلف با گوشت تازه و گرم تهیه می‌شوند

برگرهای اینجا برگر با دو نان، معمولی و چیاباتا (نوعی نان ایتالیایی) سرو می‌شوند. همبرگرها در ۳ سایز معمولی با ۱۲۰ گرم، اسلایدر با ۶۰ گرم و دابل برگر با دو عدد گوشت ۱۲۰ گرمی(‌ ۲۴۰ گرم ) ‌گوشت تهیه می‌شوند. تمام مراحل آماده‌سازی و پخت غذاها در واحد آماده‌سازی تمام مکانیزه اینجا برگر انجام می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است. این باعث شده تا تمام برگرها با نان تازه پخت و گوشت خالص تهیه شوند. در اینجا “برگرها” سرخ نمی‌شوند، بلکه توسط فرهای تمام اتوماتیک گریل و کبابی می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت که قیمت‌ها نسبت به کیفیت بسیار راضی کننده‌است. در یک کلام همبرگرهای اینجا طعم غذای خانگی میدهند؛ یعنی غذایی که با عشق و علاقه پخته‌شده و به سود و زیان در آن توجهی نمی‌شود.

در اینجا برگر پخت نان توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود

آقای “ناصرعلی سعادت” مدیر اینجابرگر فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های فناوری اطلاعات از جمله ورود اینترنت به ایران، راه اندازی اولین فروشگاه اینترنتی کشور (‌چاره)‌ و …. در کشورانجام داده‌اند و برای چندین سال رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بوده‌اند. حالا بعد از سال‌ها علاقه به همبرگر، تصمیم به راه‌اندازی اینجا برگر گرفته‌اند. ایشان می‌گویند:”من آشپز نیستم ولی سال‌ها همبرگر درست کردم و از پخت آن لذت می‌برم. از طرفی به عنوان یک مشتری خیلی به ندرت همبرگر خوب خوردم. بنابراین تصمیم به راه‌اندازی یک برگری گرفتم تا همبرگر واقعی درست کنم.

حفظ اصالت همبرگر یک هدف اصلی

اینجا برگر یک برگری واقعی و خوش مزه

به باور مدیر اینجابرگر غذاهای فست‌فود اگر چه فست‌ فود هستند، اما هرکدام متعلق به یک کشور و فرهنگ خاص‌اند. بنابراین باید به آنها احترام گذاشت و اصالت آنها را حفظ کرد. هدف اینجا برگر این است که همبرگرها دارای استانداردهای مشخص برگر باشند و این یعنی رعایت ۲ رکن اصلی آن: گوشت بدون ناخالصی و نان تازه. جالب است بدانید که تمام شیرینی‌ها و نان‌ها در اینجا برگر توسط خود آقای سعادت طبخ می‌شود.

اینجا برگر را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد: اگه دلت یه برگر خوب و واقعی میخواد برو اینجا!

در آینده نه چندان دور شعبات دیگر اینجا برگر در اقصی نقاط شهر بازگشایی خواهدشد؛ تا هر وقت هوس برگر کردید اینجا برگر را ببنید. می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرام و همچنین وب‌سایت اینجا برگر این برگری خوشمزه را پیگیری کنید.

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.