خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / تبلیغات تخصصی برای رستوران ها در فیدیلیو با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد

تبلیغات تخصصی برای رستوران ها در فیدیلیو با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد

اگر به تازگی یک رستوران تاسیس کرده‌اید و قصد دارید مشتری جذب کنید یا صاحب یک رستوران قدیمی هستید و دوست دارید با مشتریان بیشتری تعامل داشته باشید نخستین کاری که باید انجام بدهید تبلیغات تخصصی برای رستوران‌تان است. حتما ایده‌های زیادی برای تبلیغ رستوران تا به حال به ذهنتان رسیده است یا شاید حتی به متن تبلیغ رستوران خود هم فکر کرده‌اید. اما می‌دانید چطور باید رستوران خود را تبلیغ کنید و از چه روش‌هایی برای جذب مشتری استفاده کنید که پول خود را هدر نداده باشید و از تبلیغ دل‌زده نشوید؟ در این مقاله از فیدیلیو مگ قصد داریم درباره تبلیغات تخصصی رستوران ها و تمهیداتی که فیدیلیو در این زمینه برای شما اندیشیده است بیشتر صحبت کنیم تا از جادوی تبلیغ درست و اصولی برای رونق کسب و کار خود بیشترین بهره را ببرید.

چرا باید رستوران خود را در شبکه‌های اجتماعی و فضای آنلاین تبلیغ کنیم؟

امروزه با پیشرفت ارتباطات و حضور بیش از پیش اغلب افراد جامعه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دیگر نمی‌توان امیدی به تبلیغات تلفنی، تبلیغات پیامکی، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات دهان به دهان و محلی یا پخش تراکت و نصب بیلبورد داشت.

حالا دیگر یکی از مهم‌ترین دلایل پیشرفت کسب و کارها حضور فعال و مستمر در فضای مجازی و توجه به نیازهای مخاطبان بی‌شمار در این فضای پرتب و تاب و پویا است.

فرض کنیم شما یک رستوران دارید؛ حالا یا این رستوران را به تازگی تاسیس کرده‌اید یا صاحب یک رستوران با سابقه هستید. تا به حال به این فکر کرده‌اید که سهم رستوران شما از دنیای جادویی شبکه‌های اجتماعی چیست؟

آیا رستوران شما فقط یک صفحه اینستاگرام دارد؟ فارغ از تعداد فالوورها آیا شما با مخاطبان خود تعامل دارید؟ اصلا می‌دانید مشتریان رستوران شما چطور رستوران شما را پیدا کرده‌اند؟ می‌دانید چند درصد از مشتریان شما از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با رستوران شما آشنا شده‌اند؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طبق تحقیقات صورت گرفته میزان بررسی نظرات کاربران درباره یک رستوران تا 93 درصد بر تصمیم‌گیری مشتریان برای انتخاب یک رستوران تاثیر داشته است. چرا که باز هم بر طبق نتایج این تحقیق میزان اثرگذاری اعتماد مشتریان به نظر کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به سایر نظرات و توصیه‌ها حدود 84 درصد است.

حتی جالب است بدانید که 75 درصد افراد محصول و خدماتی را می‌خرند که قبلا آن را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اند؛ این یک نتیجه شگفت‌انگیز است!

خب با همه این تفاسیر هنوز به این فکر نکرده‌اید که چرا شما از این پتانسیل شگفت‌انگیز شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای تبلیغ رستوران خود استفاده نکنید؟

برای تبلیغات رستوران خود در فضای مجازی چه کنیم؟

تا اینجای کار متوجه شدیم در دنیای ارتباطات امروز و در میان حجم زیادی از تبلیغاتی که در فضای مجازی درباره کسب و کارهای مختلف از جمله رستوران‌ها می‌بینیم لازم است که در این فضا یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای تبلیغات داشته باشیم. آنچه که بیش از همه در این میان اهمیت دارد این موارد است:

یک صفحه فعال در پلتفرم اینستاگرام داشته باشید

برای رستوران خود یک صفحه اینستاگرام راه‌اندازی کنید. داشتن یک پیج اینستاگرام فعال برای کسب و کاری مثل رستوران لازم است زیرا:

  • مخاطبان عکس غذاهای رستوران شما را می‌ببینند؛
  •  می‌توانند نظرات سایر کاربران را بخوانند؛
  • از قیمت‌ غذاها مطلع می‌شوند؛
  • به منوی آنلاین و منوی نوشتاری رستوران دسترسی پیدا می‌کنند؛
  • اگر از خدمات شما راضی بودند شما را به دیگران معرفی می‌کنند و دوستان و آشنایان خود را زیر پست‌های شما تگ می‌کنند؛
  • اگر رستوران شما پیج اینستاگرام فعالی داشته باشد مشتریان خوش ذوق در عکس‌هایی که با دیگران در صفحه شخصی خود به اشتراک می‌گذارند پیج رستوران شما را تگ می‌کنند و بیشتر دیده می‌شوید.
  • هر چه بیشتر تگ شوید و پست‌های شما دیده شود به این ترتیب به صفحه اکسپلور اینستاگرام هم راه پیدا می‌کنید و بیشتر دیده می‌شوید.
  • همچنین یادتان باشد آدرس دقیق رستوران را در یک هایلایت اختصاصی به همراه لوکیشن در پیج اینستاگرام خود قرار دهید.

یک وب سایت فعال و خوش آب و رنگ داشته باشید

بسیاری از افراد هنوز هم وقتی می‌خواهند درباره یک رستوران یا هر کسب و کار دیگری اطلاعات بیشتری کسب کنند به جستجوی گوگل متوسل می‌شوند. اگر می‌خواهید برای رستوران خود یک وبسایت فعال داشته باشید به این موارد توجه داشته باشید:

  • گالری تصاویر داشته باشید و عکس غذاهای رستوران را در وب‌سایت مرتب آپلود و در صورت نیاز بروزسانی کنید؛
  • قسمت نظرات کاربران فعال باشد؛
  • آدرس و لوکیشن رستوران و شماره تلفن را در وب‌سایت ثبت کرده باشید؛
  • صفحه درباره ما داشته باشید تا مخاطبان بیشتر با شما و سابقه رستوران شما آشنا شوند؛
  • منوی آنلاین داشته باشید؛
  • امکان سفارش آنلاین از طریق وبسایت فراهم کنید.

ثبت آدرس رستوران در گوگل مپ ضروری است

برای دسترسی بهتر مشتریان به آدرس رستوران شما علاوه بر ثبت آدرس در پیج اینستاگرام و صفحه وبسایت لازم است که آدرس رستوران را در گوگل مپ هم ثبت کنید. برخی مشتریان از طریق اپلیکیشن‌های مسیریابی می‌خواهند رستوران شما را پیدا کنند و این ثبت آدرس در گوگل مپ حسابی به مذاقشان خوش می‌آید.

به اینفلوئنسرهای اینستاگرام و پیج‌های تخصصی معرفی کافه و رستوران سفارش تبلیغ بدهید

یکی از موثرترین ایده‌های تبلیغات در اینستاگرام به خصوص برای کسب‌وکارهای مواد غذایی مثل کافه‌ها و رستوران‌ها و … سپردن تبلیغات به فودبلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام است تا تبلیغ غذا و خدمات رستوران شما را انجام دهند.

اما فقط این کافی نیست. یکی از بهترین تبلیغات تخصصی در اینستاگرام سپردن تبلیغ رستوران به پیج‌های تخصصی و مورد اعتماد معرفی کافه و رستوران مثل «فیدیلیو» است.

چرا باید تبلیغات تخصصی رستوران خود را به فیدیلیو بسپاریم؟

خب تا اینجای کار متوجه شدیم که تبلیغ رستوران در فضای مجازی چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد. اما مسئله اینجاست که عملی کردن این مراحل و تبلیغات نیاز به تجربه و البته سپردن کار به دست یک تیم کاربلد و متخصص دارد که فیدیلیو قرار است این کار را با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد برای شما انجام دهد.

داستان از این قرار است که ما در فیدیلیو با ارائه خدمات تبلیغاتی موثر به شما کمک می‌کنیم رستوران خود را به بهترین شکل و از طریق تبلیغات در وب‌سایت، صفحه اینستاگرام و اپلیکیشن فیدیلیو معرفی کنیم تا بیشتر دیده شود.

اما چرا فیدیلیو را برای تبلیغات تخصصی رستوران خود انتخاب کنیم؟ زیرا فیدیلیو به عنوان اولین و بزرگترین مرجع معرفی کافه و رستوران‌های کشور از سال 1387 برای یک انتخاب خوشمزه در کنار شما بوده است و امروز با داشتن میلیون‌ها مخاطب از سراسر کشور و داشتن شناخت کامل از نیازهای مخاطبین مجموعه‌های غذایی از رستوران‌ها گرفته تا کافه، قنادی، طباخی، کیترینگ و … یک مرجع امن و مطمئن برای سپردن تبلیغ کسب و کار شماست.

در همین راستا فیدیلیو از مجموعه‌های غذایی شامل رستوران، کافه، فست‌فود و … دعوت به عمل می‌آورد که علاوه بر استفاده از پلتفرم سفارش آنلاین غذا از سرویس‌های جدید تبلیغات وب سایت و اینستاگرام هم نیز استفاده نمایند.

ما در فیدیلیو با ارائه خدمات تبلیغاتی موثر به شما کمک می‌کنیم رستوران‌تان را به بهترین شکل از طریق تبلیغات در وب‌سایت و صفحه اینستاگرام معرفی کنید تا هم در فضای اینستاگرام و هم در صفحه نخست گوگل بیشتر دیده شوید. فرم درخواست تبلیغات ما آماده است تا شما را به مشتریان جدید معرفی کند.

 به این ترتیب حتی اگر رستوران شما صفحه اینستاگرام یا وب‌سایت داشته باشد با کمک فیدیلیو که مخاطبان میلیونی دارد بیشتر دیده می‌شوید؛ اما چطور؟ در ادامه به شما می‌گوییم.

مزایای تبلیغات تخصصی رستوران، کافی شاپ، فست فود و سایر مجموعه‌های غذایی در فیدیلیو

  • جذب هدفمند؛
  • افزایش فروش؛
  • افزایش ترافیک؛
  • هزینه موثر؛
  • پکیج‌های متنوع؛
  • دسترسی به بازار جدید و مخاطبان گسترده؛
  • افزایش آگاهی از برند.

بدین ترتیب شما با سپردن تبلیغات تخصصی رستوران یا هر مجموعه غذایی دیگری به فیدیلیو می‌توانید:

  • با هزینه اندک در کمپین‌های فیدیلیو در اینستاگرام شرکت کنید؛
  • از فیدیلیو پست و استوری خریداری کنید؛
  • نسبت به فودبلاگرهای اینستاگرام و اینفلوئنسرها برای تبلیغ رستوران یا هر مجموعه غذایی که دارید هزینه بسیار کمتری پرداخت کنید؛
  • شما با همکاری با فیدیلیو می‌توانید هم صفحه وب‌سایت داشته باشید و هم با کمترین هزینه در اینستاگرام معرفی شوید.

تماس با کارشناسان فیدیلیو

کلیه فعالین در صنعت غذا شامل رستوران، فست‌فود، شیرینی فروشی، طباخی، کیترینگ، صبحانه و … می‌توانند در پلتفرم فیدیلیو ثبت نام نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فیدیلیو تماس بگیرید.

آدرس: تهران، کاووسیه، خیابان آفریقا، کوچه ترکمان (نوزدهم)، پلاک ۲۳، واحد ۱

شماره تلفن:74052000-021

درباره ebrahimi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *