خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / سفارش آنلاین غذا در تهران | از حالا دیگه فیدیلیو غذاتو می رسونه

سفارش آنلاین غذا در تهران | از حالا دیگه فیدیلیو غذاتو می رسونه

سفارش آنلاین غذا با ارسال فوری در تهران از تمام رستوران‌ها و فست فودها، فود کورت‌ها، کافه‌ها، کترینگ‌ها و … حالا از طریق سایت و اپلیکیشن فیدیلیو مهیاست. حتما می‌دانید فیدیلیو که سال‌هاست در قالب یک پلتفرم معرفی رستورا‌ن‌ها، کافه‌ها و شیرینی فروشی‌ها در ایران برای یک انتخاب خوشمزه کنار شما بوده است، حالا وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. در این مقاله از مجله فیدیلیو با ما باشید تا درباره اپلیکیشن فیدیلیو برای سفارش اینترنتی غذا در تهران و مزایای آن بیشتر توضیح بدهیم.

سفارش آنلاین غذا در تهران با فیدیلیو از تمام رستوران ها و فست فودهای معروف

فیدیلیو یک برند شناخته شده در حوزه غذا، نوشیدنی، شیرینی و دسر است. فیدیلیو که از سال ۱۳۸۷ تاکنون نقش یک راهنمای معتبر برای رستوران‌گردها و کافه‌گردها در سرتاسر ایران بوده است از امروز برای سفارش غذای اینترنتی در تهران و پرداخت درب منزل، محل کار یا هر آدرسی که ثبت می‌کنید همراه شماست.

حالا شما از طریق سایت یا اپلیکیشن فیدیلیو به راحتی و با چند کلیک ساده می‌توانید هر جای تهران که هستید رستوران‌های ایرانی و فرنگی، رستوران‌های گیاهی، فود‌کورت‌ها، ساندویچی‌ها، کبابی‌ها، طباخی‌ها، جگرکی‌ها، کترینگ‌ها، پروتئينی‌ها، کافه‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌های و … نزدیک خودتان را جست‌و‌جو کرده و سفارش خود را با ارسال فوری زیر ۳۰ دقیقه تحویل بگیرید.

به این ترتیب امکان سفارش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، غذاهای محلی، غذاهای دریایی، فست فود،‌ ساندویچ،‌ پیتزا و پاستا،‌ انواع کباب، غذاهای دریایی، سوخاری، آش و حلیم،‌ کله پاچه، آبمیوه و بستنی، شیرینی،‌ نوشیدنی‌های سرد و گرم،‌ انواع قهوه و … از سایت یا اپلیکیشن فیدیلیو با ارسال فوری برای شهر تهران مهیاست.

چرا برای سفارش آنلاین غذا در تهران سایت و اپلیکیشن فیدیلیو را انتخاب کنیم؟

چرا بهتر است برای سفارش اینترنتی غذا در تهران از طریق سایت یا اپلیکیشن فیدیلیو سفارش خود را ثبت کنیم؟ پاسخ به این سوال به سابقه طولانی و جذاب فیدیلیو در زمینه رستوران‌گردی و کافه‌گردی برمی‌گردد.

حتما می‌دانید که پلتفرم فیدیلیو از سال 1387 در حوزه راهنمایی و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌ها فعالیت داشته و یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های رستورا‌ن‌گردی ایرانی است.

پلتفرم فیدیلیو شبکه کاملی از رستوران‌ها و تمام کسب و کارهای حوزه غذا در اغلب شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران را در اختیار دارد و حالا با این پشتوانه قوی به‌ طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا و سایر خوراکی‌ها شده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نظرات و امتیازهای مشتریان هم در مورد رستوران‌ها، کافه‌ها، قنادی‌ها، طباخی‌ها و … از سال ۱۳۸۷ تاکنون در سامانه آنلاین فیدیلیو حفظ شده و در دسترس است. حالا این منبع موثق، مرجع منحصر به فردی از اطلاعات معتبر در مورد راهنمای رستوران‌ها و کافه‌های سراسر ایران از دیرباز تا به امروز است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند قبل از سفارش غذا یا هر خوراکی دیگری از یک رستوران یا کافه نظرات سایر مشتریان را هم در مورد آن بدانند این نظرات و امتیازات بدون شک یک منبع قابل اعتماد است.

از صبحانه تا برانچ،‌ ناهار و شام با سفارش آنلاین از فیدیلیو در تهران

اگر ساکن تهران هستید می‌توانید غذا، پیش غذا،‌ نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع کیک و دسر و … را از وعده صبحانه تا برانچ و ناهار و شام را به صورت اینترنتی از طریق سایت فیدیلیو سفارش بدهید و در کمترین زمان غذای خود را درب منزل،‌ محل کار یا هر آدرسی که ثبت می‌کنید تحویل بگیرید.

مزایای سفارش غذا آنلاین در تهران از فیدیلیو با ارسال فوری

ساکنان شهر تهران می‌توانند با سفارش آنلاین غذای خود در سایت یا اپلیکیشن فیدیلیو از مزایای سفارش آنلاین در این پلتفرم سفارش اینترنتی غذا نیز بهره‌مند شوند. برخی از مزایای سفارش دادن غذا به صورت اینترنتی در تهران از طریق پلتفرم فیدیلیو عبارتند از:

  • دسترسی به تنوع بی‌نظیری از رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، قنادی‌، طباخی، کبابی، جگرکی، بستنی و آبمیوه فروشی و کترینگ‌ها برای سفارش صبحانه، برانچ، ناهار و شام؛
  • امکان دسترسی به نمرات امتیازدهی و همچنین نظرات قدیمی و جدید مشتریان درباره هزاران کافه، رستوران، کبابی، جگرکی، شیرینی فروشی، فست فود، طباخی، کترینگ، سفارش فینگرفود، آبمیوه و بستنی فروشی، قنادی و … از سال 1387 تاکنون؛
  • جستجوی سریع رستوران‌ها، فست فودها،‌ طباخی‌ها،‌ ساندویچی‌ها فود‌کورت‌ها، کترینگ‌ها،‌ آبمیوه و بستنی فروشی‌ها و شیرینی فروشی‌های تهران در وبسایت و اپلیکیشن فیدیلیو؛
  • مشاهده منوی رستوران‌ها با تصاویر واقعی غذاها؛
  • رابطه کاربری آسان و جذاب؛
  • لیست متنوع و کاملی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، پیش غذا، فینگرفود، فست فود و دسر و نوشیدنی با قیمت مناسب؛
  • امکان سفارش اینترنتی غذای ارزان و قیمت مناسب از رستوران، فست فود، جگرکی، کبابی و کترینگ‌های معتبر و غذاهای گرانقیمت از رستوران‌های لاکچری تهران؛
  • امکان اعمال فیلترهای مختلف برای جستجوی سریع‌تر شامل نوع غذا، منطقه، امتیاز کاربران و …؛
  • امکان سفارش انواع فینگرفود و سفارش‌های مربوط به مجالس؛
  • امکان سفارش غذا در تعداد زیاد حتی برای ارگان‌ها و شرکت‌ها؛
  • پروسه آسان سفارش اینترنتی غذا با چند کلیک ساده؛
  • ارسال و تحویل فوری صبحانه، برانچ، ناهار و شام در کمتر از 30 دقیقه درب منزل یا محل کار یا هر جایی از تهران که حضور دارید و آدرس خود را در آن لحظه ثبت می‌کنید؛
  • امکان سفارش آنلاین غذا و تحویل غذا به صورت حضوری درب منزل یا محل کار با ارسال از طریق پیک؛
  • امکان پرداخت آنلاین، اعتباری و حضوری؛
  • امکان استفاده از کدهای تخفیف فیدیلیو؛
  • تخفیف‌ها، جوایز و پیشنهادی ویژه کافه‌ها و رستوران‌ها در اپلیکیشن فیدیلیو؛
  • برابری قیمت‌ها در سفارش آنلاین و حضوری غذا بدون هزینه اضافی؛
  • ارسال پیک رایگان غذا با حذف هزینه توسط رستوران؛
  • امکان خرید و امتحان غذاهای سنتی ایرانی از انواع کباب، پلو و خورشت، غذاهای دریایی، غذاهای گیاهی، انواع سالاد،‌ سوپ و غذاهای رژیمی گرفته تا غذاهای محلی مثل آش رشته، حلیم و حتی کله پاچه و همچنین امکان سفارش انواع غذاهای فرنگی و بین‌المللی از غذاهای ایتالیایی گرفته تا غذاهای محبوب چینی، کره ای، عربی، مغولی، ژاپنی و هندی و … در شهر تهران؛
  • خرید آنلاین و مطمئن انواع نوشیدنی گرم و سرد، انرژی‌زا، آبمیوه طبیعی و … در تهران با تحویل زیر 30 دقیقه؛
  • تعیین و آگاهی از زمان ارسال غذا؛
  • امکان پیگیری لحظه‌ای سفارش از طریق اعلان‌های اپلیکیشن وسایت فیدیلیو از روند آماده‌سازی سفارش گرفته تا سپردن بسته به پیک، نام، تلفن همراه و پیگیری مسیر حرکت پیک از روی نقشه تا لحظه رسیدن غذا به دست شما؛
  • اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا فیدیلیو فقط محدود به رستوران‌ها نمی‌شود و شامل کافه‌ها، فودکورت‌ها، شیرینی فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، فست فودها، محصولات پروتئینی، سوپر‌مارکت‌ها و هایپ‌مارکت‌ها و … در شهر تهران نیز هست.
  • پشیتبانی فیدیلیو هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23 حتی در روزهای تعطیل، آماده سفارش غذای آنلاین، پاسخگوی سوالات و رفع مشکلات احتمالی در روند سفارشات شماست.

چطور برای سفارش اینترنتی غذا در تهران از طریق سایت و اپلیکیشن فیدیلیو اقدام کنیم؟

برای سفارش اینترنتی غذا در تهران از طریق سایت یا اپلیکیشن فیدیلیو شما می‌توانید به راحتی و فقط با چند کلیک ساده بهترین رستوران‌ها، فست فودها، طباخی‌ها، جگرکی‌ها، شیرینی فروشی‌ها، بستنی و آبمیوه فروشی‌ها، کترینگ‌ها، فودکورت‌ها، کافی شاپ‌ها، کبابی‌ها و … در شهر تهران و نزدیک خود را (تا فاصله 4 کیلومتری از محلی که هستید) مشاهده کنید.

سپس غذا، نوشیدنی،‌ دسر و … هر سفارشی که در تمام وعده‌ها و میان وعدها دارید را به صورت آنلاین سفارش دهید و با ارسال فوری زیر 30 دقیقه از پیک تحویل بگیرید.

شما با فعال‌سازی سرویس بیرون بر فیدیلیو کافی‌ست موقعیت مکانی (با استفاده از (GPS خانه یا محلی که در آن قرار دارید را وارد کنید و با مشاهده و انتخاب رستوران، فود‌کورت، فست فود، شیرینی فروشی، کافه، طباخی یا کترینگ مورد نظرتان، سفارش خود را ثبت کرده، روش تحویل و پرداخت خود را مشخص کرده و غذای مورد علاقه‌تان را با قیمت مناسب، بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ارسال فوری درب منزل یا محل کار بگیرید.

حداقل مبلغ سفارش صد هزار تومان است و مشتری تا شعاع 4 کیلومتری از محلی که حضور دارد یا آدرسی که ثبت می‌کند، امکان انتخاب رستوران، فودکورت، کافه، فست فود، شیرینی فروشی، بستنی و آبمیوه فروشی، طباخی و … را خواهد داشت.

همچنین شما از طریق سوپر اپلیکیشن‌ روبیکا و اپلیکیشن اوانو هم می‌توانید وارد پلتفرم فیدیلیو شوید و سفارش آنلاین غذای خود را ثبت کنید.

نحوه دانلود اپلیکیشن فیدیلیو برای سفارش آنلاین غذا در تهران

شما می‌توانید اپلیکیشن فیدیلیو را برای آیفون و اندروید از پلتفرم‌های گوگل پلی، روبیکا و کافه بازار دانلود کنید.

سخن پایانی

بعد از دانلود اپلیکیشن فیدیلیو برای تلفن همراه خود یا از طریق سایت فیدیلیو روی دکمه سفارش آنلاین غذا از فیدیلیو کلیک کنید و در هر نقطه ای از شهر تهران که هستید غذا، پیش غذا، سالاد، دسر و نوشیدنی مورد علاقه خود را در تمام وعده‌های روز به هر صورتی است که است، گرم یا سرد، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

به شما قول می‌دهیم که ازتجربه آسان و سریع سفارش آنلاین غذا با فیدیلیو از بهترین رستوران‌ها و فست فودهای تهران لذت خواهید برد.

درباره ebrahimi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *