خانه / پیشنهادهای ویژه / بهترین ژامبون تنوری تهران را در این رستوران‌ها بخورید
ژامبون تنوری

بهترین ژامبون تنوری تهران را در این رستوران‌ها بخورید

ساندویچ کالباس  از هر نوعی که باشد همین که با سس مایونز همراه شود و کمی هم گوجه فرنگی و خیارشور کنار آن قرار بگیرد به تنهایی لذت زیادی دارد. این لذت آنقدر زیاد است که هرچقدر هم منابع مختلف از ضررها و ناسالم بودن‌های این فراورده‌های گوشتی می‌گویند، باز هم زورشان به خوشمزگی ساندویچ‌های کالباس و سوسیس نمی‌رسد.

البته که امروز کارخانه‌های تولید فرآورده‌های گوشتی بسیار پیشرفت کرده‌اند و محصولاتشان را با استانداردهای روز تهیه می‌کنند، اما در هر صورت از یک ساندویچ پر از کالباس که با مخلفات پر شده باشد و پنیر و چیپس هم آن را خوشمزه‌تر کرده‌ باشد نمی‌توان گذشت. همین موضوع باعث شد تا در اینستاگرام فیدیلیو از کاربران بپرسیم که بهترین و خوشمزه‌ترین ساندویچ کالباس تنوری را در کدام فست فود خورده‌اند.

به کمک پاسخ‌های شما توانستیم این گزارش را در مجله فیدیلیو بنویسیم که راهنمایی باشد برای پیدا کردن خوشمزه‌ترین ساندویچ ژامبون تنوری در تهران. چه برای آن‌هایی که به دلیل مسائل مختلف سالی یک بار به خود اجازه خوردن این نوع غذاها را می‌دهند و چه برای آن‌هایی که به هیچ وجه نمی‌توانند از یک ساندویچ پر ملات ژامبون تنوری بگذرند.

 

ژامبون تنوریژامبون تنوری چمن

چمن یک پیتزا و ساندویچ فروشی قدیمی و تمام عیار است. اینجا نه فقط برای ساندویچ‌های تنوری، بلکه برای پیتزاها و دیگر ساندویچ‌هایش مثل مغز و هات داگ هم بسیار طرفدار دارد. این محبویت علاوه بر غذای خوب و خوشمزه، به دلیل قدیمی و نوستالژی بودن چمن نیز هست.

همینطور به این دلیل که در نزدیکی پارک نیاوران قرار دارد و این نزدیکی به شلوغی‌ اش اضافه کرده است. اینجا یکی از پاتوق‌های قدیمی پیتزا و ساندویچ در شمال تهران است و اگر با دید جامعه شناسی شهری نگاه کنیم، می‌توان آن را جزو هویت محله نیاوران به حساب بیاوریم.

اما چرا ژامبون تنوری چمن معروف است و در نظرسنجی فیدیلیو هم رتبه اول را آورده است؟ کافی است ساندویچی قطور با نان باگت فرانسوی را تصور کنید که ابتدا چند برگ ژامبون دلخواه‌تان را که کیفیت بالایی هم دارد درون آن قرار گرفته، سپس مقدار زیادی چیپس خلالی به همراه پنیر آب شده که با هر گاز زدن به ساندویچ، پنیر آن کش می‌آید و در نهایت هم همراهی سس مخصوص چمن محتویات آن را تشکیل داده است.

حالا چشمانتان را باز کنید و به زودی خود را به نیاوران برسانید تا تجربه ژامبون تنوری چمن را از تصور و خیال به واقعیت تبدیل کرده باشید.

منو، آدرس و نظرات درباره چمن را اینجا ببینید

 

ژامبون تنوری

سودا

دومین ساندویچ فروشی که از طرف کاربران فیدیلیو عنوان بهترین ژامبون تنوری تهران را  به خود اختصاص داد، ساندویچ فروشی سودا در خیابان شریعتی است. ساندویچ سودا هم در نوستالژی بودن دست کمی از چمن ندارد. تقریبا اوایل دهه هفتاد بود که ساندویچ‌های کالباس جای خود را بیشتر از قبل بین مردم باز کردند.

این کار با افتتاح چند ساندویچ فروشی زنجیره‌ای که فقط ساندویچ‌های سرد کالباس را ارایه می‌کردند اتفاق افتاد. بعد از آن برخی رستوران‌ها نوآوری داشتند و با قرار دادن ساندویچ ژامبون تنوری در منو خود سعی کردند متفاوت باشند. سودا هم یکی از همین رستوران‌ها است و حالا که بیشتر کاربران درباره آن نظر مثبت داشتند این نظر را با توجه به خاطرات چند ساله گذشته‌شان درباره سودا بیان کردند. اینجا برای خیلی‌ها یادآور اولین تجربه ژامبون تنوری بوده است. مخصوصا برای دهه ۶۰‌ای هایی که در دهه ۷۰ نوجوان محسوب می‌شدند.

ساندویچ ژامبون تنوری در منو سودا هم با کالباس مرغ ارایه می‌شود و هم با کالباس گوشت. محتویات آن هم مثل چمن، چیپش خلالی و پنیر است. البته سس مخصوص ندارند و از سس‌های آماده استفاده می‌کنند. ضمن اینکه ساندویچ‌های تنوری سودا با قارچ همراه است. در سودا قیمت ساندویچ‌ها خیلی بالا نیست و با کمتر از ۱۵ هزار تومان می‌توانید ساندویچ بزرگ و سیرکننده‌ای را نوش جان کنید.

آدرس: خیابان شریعتی پایین تر از یخچال نبش کوچه شریف

تلفن : ۲۲۲۶۲۲۷۰

 

ژامبون تنوریبلوبرگر

وقتی یک برگر فروشی در رتبه سوم ارایه بهترین ساندویچ ژامبون تنوری قرار می‌گیرد یعنی این رستوران علاوه بر ارایه برگر توانسته در بقیه موارد منو هم موفق باشد. بلوبرگر در میدان کاج در محله سعادت آباد قرار دارد. محله‌ای که پاتوق شکموها و شکم‌گردهای تهران محسوب می‌شود و در بعضی از خیابان‌های آن سرتاسر خیابان فقط کافه و رستوران است. االبته منو اینجا فقط به برگر و ساندویچ محدود نیست و پیتزا هم دارد. اما برگرهای آتشی و ژامبون تنوری آن بیشترین طرفدار را دارد.

ژامبون تنوری بلوبرگر آنقدر خوشزه است که برخی‌ درباره آن نوشته‌اند “ژامبون تنوری اینجا طلاس” و بعضی هم نوشته‌اند “ تا ژامبون تنوری اینجا رو نخوردید درباره بهترین ژامبون نظر ندید” . این ژامبون تنوری هم مانند دیگر ساندویچ‌های تنوری با پنیر آب شده همراه است اما چیپس خلالی ندارد و جای‌ آن را با مقدار زیادی قارچ گریل شده پر کرده است.

این موضوع باعث می‌شود تا ساندویچ سبک تری را نسبت به دیگر ژامبون‌ تنوری‌ها نوش جان کنید و بعد از خوردن آن احساس سنگینی نداشته باشید. به علاوه سس خوشمزه‌ای که در این ساندویچ وجود دارد و بدون آن نمی‌توان این ساندویچ را تصور کرد. قیمت ژامبون تنوری در بلوبرگر هم حدود ۱۲ هزار تومان است.

منو، آدرس و نظرات درباره بلوبرگر را اینجا ببینید

 

ژامبون تنوریبهاران

ساندویچ بهاران یک پاتوق قدیمی برای دونر بازها و کباب ترکی خورها است. تمام معروف بودنش را از دونرهایش به دست آورده اما آن‌هایی که در بهاران دل را به دریا زده و خلاف جهت آب سفارش ژامبون تنوری داده‌اند، حالا برای فیدیلیو نوشته‌اند که اگر تا کنون دل  به این ژامبون تنوری ها نداده‌اید ضرر کرده‌اید.

ساندویچ بهاران در خیابان شریعتی علاوه بر تابلو که نام آن را مشخص می‌کند، جمعیت زیادی که مقابلش قرار دارد و خودروهای پارک شده‌ای که مشتری‌ها ساندویچ به دست مشغول خوردن غذایشان هستند آن را از دیگر مغازه‌ها متمایز کرده است. در بهاران انواع ساندویچ‌ها ارائه می‌شود و این تنوع انقدر زیاد است که در هر بار مراجعه اگر از قبل ندانید چه چیزی می‌خواهید یا چه چیزی هوس کرده‌اید بین همه گزینه‌ها به دردسر می‌افتید.

اما پیشنهاد کاربران فیدیلیو این است که در کنار همه سفارش‌های خود ژامبون تنوری اینجا را هم امتحان کنید و حالا که تا بهاران رفته‌اید ژامبون تنوری نخورده از آنجا بیرون نیایید.

منو، آدرس و نظرات درباره بهاران را اینجا ببینید

 

ژامبون تنوریباماهاس

باماهاس یکی از متفاوت‌ترین و بهترین ساندویچ‌ فروشی‌های تهران است. عوامل اینجا ایده احیا ساندویچ‌های خوشمزه با طعم قدیمی را داشتند که در این کار بسیار هم موفق شده اند‌. ساندویچ‌هایی پرملات با سس مخصوص و خیلی خوشمزه که ورقه‌های زیادی از کالباس دارد و با پیاز و جعفری همراه است. همه این موارد در کنار هم باعث شده تا باماهاس خوشمزه‌ترین ساندویچ‌ها را ارایه کند.

البته به این دلیل که مواد درجه یک در محصولاتش استفاده می‌کند قیمت آن کمی بالاست و شاید همین بالا بودن قیمت باعث شده تا افراد کمتری آن را تجربه کرده و درباره آن نظر داشته باشند. اما در نظر داشته باشید که ساندویچ‌های باماهاس آنقدر بزرگ و پر ملات است که یکی از آن دو نفر را سیر می‌کند.

خصوصا اگر از ساندویچ‌های تنوری باشد که چیپس پنیر هم داخل آن وجود دارد و به سیرکنندگی‌اش اضافه می‌کند. در باماهاس همه چیز آنقدر خوشمزه است که با هر بار رفتن به آنجا با خود قرار می‌گذارید تا در مراجعه بعدی ساندویچ دیگری را سفارش دهید و به این ترتیب خود را راضی می‌کنید که چرا نمی‌توانید همزمان همه غذاهای اینجا را تست کنید. باماهاس در خیابان سی تیر، خیابان کریمخان و خیابان نیاوران هم شعبه دارد.

منو، آدرس و نظرات درباره باماهاس را اینجا ببینید

 

ژامبون تنوریناخدا پیتزا

اینجا یک پیتزا فروشی قدیمی در بلوار درختی محله شهرک غرب است که برای اهالی این منطقه یک رستوران محبوب به حساب می‌اید. علاوه بر غذای خوشمزه و پیتزاهای پرطرفدارش، فضای خانوادگی و آرامش بخشی دارد که خصوصا در شب‌ها زیبایی خاصی دارد. اینجا جزو اولین پیتزا فروشی‌هایی بوده است که مبتکر پیتزا پنجره‌ای به حساب می‌آید و تمام پیتزاهایش را در همین ابعاد مستطیلی سرو می‌کند.

درست است که پیتزاهای ناخدا بسیار معروف تر از ساندویچ‌هایش است، اما در بین همه ساندویچ‌ها هم ژامبون تنوری دارد که تهرانی‌ها را به محله شهرک غرب می‌کشاند. ساندویچی به قیمت ۱۶ هزارتومان که از کالباس‌های با کیفیت و با بالاترین درصد گوشت تهیه شده است. سس مخصوص ناخدا و پنیر آب شده در بین این ساندویچ وجود دارد که در کنار فضای خوب ناخدا آن را به یکی از بهترین ژامبون تنور‌ی‌‌های تهران تبدیل کرده است.

منو، آدرس و نظرات درباره ناخدا پیتزا را اینجا ببینید