خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / بهترین فودکورت های کرج | آدرس، منو، شماره تلفن، ساعت کاری و پیج اینستاگرام

بهترین فودکورت های کرج | آدرس، منو، شماره تلفن، ساعت کاری و پیج اینستاگرام

بزرگ‌ترین فودکورت استان البرز و کرج کجاست؟ در استان البرز و شهر کرج چندین فود کورت مجهز وجود دارد که شما می‌توانید برای صرف میان وعده، میل کردن نوشیدنی و دسر یا صبحانه، ناهار و شام به این فودکورت‌ها سر بزنید. در این مقاله از فیدیلیو مگ لیست بهترین فود کورت های کرج را برای شما آماده کرده‌ایم و علاوه بر معرفی فودکورت های معروف کرج، به طور مختصر به معرفی منوی این فود کورت‌ها و همچنین آدرس و شماره تلفن و نحوه سفارش غذا و دسر و نوشیدنی از آن‌ها خواهیم پرداخت. همچنین به شما می‌گوییم بزرگترین فود کورت کرج و استان البرز کجاست.

بهترین فودکورت های کرج

۱-فودکورت نیکامال

«نیکامال» در اصل یک مجتمع تجاری و اداری در شهر کرج است که در طبقه چهارم این مجتمع، فودکورت نیکامال قرار دارد. سرو غذا در محیطی آرام، تمیز و با بالاترین استانداردها، فودکورت نیکامال را به یکی از بهترین فودکورت های کرج تبدیل کرده است. با نشستن در فودکورت نیکامال؛ مخصوصا در قسمت بالکن آن، می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر کرج را هم تماشا کنید.

در فودکورت نیکامال انواع غذاهای ایرانی، ترکی، غذاهای بین‌المللی و انواع فست فودها و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود. حتی فودکورت نیکامال برای تنوع دادن به منوی غذاهای خود، جگرکی را هم در بین رستوران‌های سرو غذا قرار داده است.

شما می‌توانید ساندویچ دونر گوشت و مرغ، انواع پیتزا و پاستا، انواع غذاهای ایرانی مثل انواع کباب، پلو، خورشت و … هم سفارش دهید. همچنین سفارش دادن و میل کردن نوشیدنی‌هایی مثل انواع قهوه و چای با کیک و نوشیدنی‌های سرد کافی شاپی می‌تواند اوقات خوشی را برایتان فراهم کند.

قیمت غذاهای فودکورت نیکامال در رده گران‌قیمت قرار می‌گیرد اما به نسبت امکانات و کیفیت غذایی که می‌خورید، غیرمنطقی نیست. در ضمن رستوران‌های موجود در فودکورت نیکامال، علاوه بر سرو غذا به‌صورت حضوری، امکان سفارش تلفنی و آنلاین را هم مهیا کرده‌اند.

همچنین، دسترسی به فودکورت نیکامال بسیار راحت است و اگر قصد دارید با وسایل نقلیه به فودکورت نیکامال بروید، بد نیست بدانید نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس گوهردشت-تهران-آزادی است که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌کند.

اگر هم با وسیله نقلیه شخصی به نیکامال می‌روید، خیالتان بابت جای پارک راحت‌ باشد، چون مجتمع نیکامال از ۷ طبقه پارکینگ با ظرفیت ۴۸۰ خودرو برخوردار است و با خیال راحت از امنیت خودرو خود، می‌توانید بعد از خرید کردن، غذا و نوشیدنی دلخواهتان را در فودکورت این مرکز خرید، میل کنید.

ضمنا در مرکز خرید نیکامال فضایی مخصوص بازی بچه‌ها طراحی شده است که کودک دلبندتان می‌تواند با انواع وسایل بازی سرگرم شود.

ساعات کاری فود کورت نیکا مال کرج: 10 صبح الی 23:30 شب

آدرس فودکورت نیکامال: کرج، فلکه اول گوهردشت، خیابان آزادی جنوبی، خیابان آرش

شماره تلفن فود کورت نیکا مال کرج: ۰۲۶۳۴۲۱۷۰۰۱

آدرس اینستاگرام فود کورت نیکا مال کرج: @nikamall_foodcourt

۲- فودکورت اکومال

مجتمع تجاری تفریحی «اکومال» یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید و تفریح در جاده مشکین دشت کرج است. این مجتمع در سال ۹۲ بر اساس نیازهای مردم این منطقه احداث شد.

در طبقه اول اکومال، فضایی به وسعت ۲۵۱۷ مترمربع به فودکورت اختصاص داده شده است که عنوان بزرگترین فود کورت کرج را از آن خود کرده است. در فودکورت اکومال کرج، غذاهای باکیفیت در محیطی آرام، دلنشین و زیبا سرو می‌شوند تا لذت خوردن بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها چند برابر شود.

در منوی کافه و رستوران‌های فودکورت اکومال کرج، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود، برگر، ساندویچ، سالاد، پیش غذا و نوشیدنی  روزانه با بهترین کیفیت و مواد اولیه سرو می‌شوند. رستوران‌های فود کورت اکو مال، علاوه بر سرو غذا به صورت حضوری، امکان سفارش آنلاین و تلفنی انواع غذا و دسر را هم مهیا کرده‌اند.

با مراجعه به مجتمع اکومال می‌توانید به پارکینگ این مجتمع با ظرفیت بیش از هزار خودرو هم دسترسی داشته باشید و از فضایی تمیز و لوکس برای خرید کردن از برندهای معتبر ایرانی و خارجی، بازی کودکان، فودکورت، هایپر استار با بیش از ۱۰ هزار متر مربع، پردیس سینمایی با ۶ سالن و ظرفیت هزار نفر بهره ببرید.

در کل اکومال کرج یک مجتمع ساخته و طراحی شده با بالاترین سطح استانداردها است و غذاهایی هم در فودکورت این مجتمع عرضه می‌شود، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند تا جایی که این فودکورت، بیشترین میزان رضایتمندی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طراحی دکوراسیون، کیفیت سرو غذا و محترمانه بودن برخورد کارکنان را به دست آورده است.

ساعت کاری فود کورت اکو مال کرج: ۹ صبح الی ۲۲ شب

آدرس فود کورت اکو مال: کرج، ابتدای جاده مشکین دشت، رزکان نو، مجتمع اکومال

شماره تلفن فود کورت اکومال کرج: ۰۲۱۴۲۲۶۸/ ۰۲۱۴۲۲۶۸۰۰۰

آدرس اینستاگرام فود کورت اکومال کرج: @eco_mall_ir

۳- فودکورت مهراد مال

«مهراد مال» به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تجاری، اداری و فرهنگی استان البرز شناخته می‌شود که در عظیمیه کرج واقع شده است. این مجتمع از ۵ طبقه تشکیل شده است و «فودکورت مهراد» در طبقه چهارم آن قرار دارد.

فودکورت مهراد مال یکی از بهترین و باکیفیت‌‌ترین فودکورت‌ های کرج است که از نظر کیفیت غذا، محیط و قیمت‌های مناسب، رقیب قدری برای فودکورت‌های تهران به‌حساب می‌آید و جزو بهترین فودکورت‌های ایران است.

از مجموعه امکانات موجود در مهراد مال می‌توان به پارکینگ با ظرفیت بالا، چشم اندازی زیبا به شهر کرج، فضای بازی کودک و فضای باز برای سرو غذا اشاره کرد.

بالکن‌ فودکورت مهرادمال، این مکان را به یکی از دلچسب‌ترین فود کورت‌های روباز کرج برای میل کردن غذا، دسر و نوشیدنی  تبدیل کرده است. از طرفی برخورد کارکنان و سرویس دهی، به گفته مشتریان در درجه عالی و کیفیت و طم غذاها هم در این فودکورت، مثال زدنی است.

در کنار این‌ها، طراحی دکوراسیون و محیط سرو غذا، بسیار دلچسب است. همه این مزیت‌ها، در کنار قیمت معقول غذاها، مهراد مال را به اولین گزینه برای انتخاب بهترین فود کورت کرج تبدیل کرده است.

در منو فودکورت مهراد مال سبک‌های مختلف غذا مثل ایرانی، ژاپنی، ایتالیایی و ترکیه‌ای به چشم می‌خورد. برای مثال در منوی کبابخانه ملوکانه مهراد و مطبخ ایرانی مهراد انواع غذا و پیش غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شوند. اگر هم اهل خوردن غذاهای ملل هستید دست‌تان برای میل کردن این غذاها در فودکورت مهراد باز راست.

اخیرا یک رستوران کبابی و جگرکی با سرو انواع دل و جگر و کباب‌های ایرانی و ملل هم در فضای باز فود کورت مهراد مال برای عاشقان غذاهای کبابی به تازگی افتتاح شده که دوغ ترکی مشهوری هم دارد. همچنین اگر قصد دارید صرفا یک نوشیدنی یا کیک و دسر در فودکورت مهراد مال میل کنید کافی است سری به کافی شاپ‌های این فودکورت بزنید.

شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مثل انواع غذاهای کبابی، پلویی، گوشتی، پیش غذا و سالاد به علاوه پیتزا، پاستا، ساندویچ، برگر، کباب و سوخاری و همچنین انواع دسر، کیک و نوشیدنی را به‌صورت حضوری در این مکان میل کرده یا از امکان سفارش تلفنی و آنلاین استفاده کرده و غذای دلخواه خود را ، درب منزل یا محل کار با ارسال فوری دریافت کنید.

ساعت کاری فود کورت مهراد مال کرج: 12 ظهر الی 23:30 شب

آدرس فود کورت مهراد مال: کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی، مجتمع تجاری مهرادمال، طبقه چهارم

شماره تلفن فود کورت مهراد مال: 02635777۰۰۰

آدرس اینستاگرام فود کورت مهراد مال: mehradmall@

۴- فودکورت برج ماندگار (اسکای لند)

مجتمع یا «برج ماندگار»، در حال حاضر به‌عنوان بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مجتمع‌های تجاری و تفریحی با موقعیتی عالی در کرج شناخته می‌شود. این برج در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد و به خاطر شهربازی مخصوص کودکان و بزرگسالان که با نام «اسکای لند» معروف است، فود کورت ماندگار هم به طبع آن بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

«اسکای لند کرج» در فضای 2500 متری در عظیمه کرج، در قالب شهربازی و فودکورت بدون محدودیت سنی مشغول به فعالیت است. از این فضا هزار متر آن به فودکورت اختصاص یافته و فضای وسیعی برای شهربازی اختصاص داده شده که از کودکان ۲ ساله تا بزرگسالان می‌توانند لحظات هیجان‌انگیزی را در این مکان تجربه کنند.

لذت خوردن غذاهای خوشمزه در مجموعه ۷ غرفه‌ای برج ماندگار در کنار شهربازی آن، خستگی را از تن والدین در می‌آورد. علاوه بر این احتمالا فرزند دلبندتان بعد از فعالیت بدنی هیجان انگیز، بهانه خوراکی‌های خوشمزه را خواهد گرفت. فودکورت برج ماندگار غذاهایی مناسب سلیقه و طبع کودکان و بزرگسالان را در غرفه‌های فودکورت عرضه می‌کند.

البته اگر می‌خواهید در منزل بنشینید ولی غذای فودکورت اسکای لند برج ماندگار را میل کنید، کافی است به‌صورت آنلاین یا تلفنی، غذا، نوشیدنی یا دسر مورد علاقه خود را از رستوران‌ها و غرفه‌های فودکورت اسکای لند سفارش دهید و درب منزل با ارسال فوری تحویل بگیرید.

ساعت کاری فودکورت اسکال لند برج ماندگار کرج: 12 ظهر تا 23:30 شب

آدرس فودکورت اسکای لند برج ماندگار: کرج، عظیمیه، میدان مهران، طبقه ۴، فودکورت اسکای لند

شماره تماس فود کورت اسکای لند برج ماندگار کرج: ۰۹۱۹۱۶۵۹۷۸۰

آدرس اینستاگرام فود کورت اسکای لند برج ماندگار کرج: mandegar_tower @

۵- فودکورت ارگ در فردیس کرج

اگر در فردیس کرج زندگی می‌کنید یا گذرتان به این منطقه می‌افتد، تجربه خوردن غذا در «فودکورت ارگ» را از دست ندهید. در این فودکورت، غذاهای مختلف با بالاترین کیفیت طبخ و سرو می‌شوند. خوردن غذاهای سنتی مثل کباب، مرغ زغالی، خوراکی‌های کافی شاپی و انواع کیک، انواع فست فود و پیتزا، بستنی و نوشیدنی‌های مختلف مثل آبمیوه، در فودکورت ارگ، تجربه خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد.

تنوع غذایی در فودکورت ارگ بسیار بالا است و در کنار کیفیت بسیار خوبی که خوراکی‌ها، نوشیدنی‌ها و غذاهای فودکورت ارگ دارد، قیمت‌های به نسبت معقولی هم در نظر گرفته شده است.

البته می‌توانید با منوهای متنوعی که در فودکورت ارگ فردیس کرج وجود دارد، بر اساس بودجه‌ای که برای هزینه کردن در نظر گرفته‌اید، غذا، نوشیدنی و دسر خود را سفارش دهید و رنج غذاها از متوسط تا گران در این منوها متنوع است.

در ضمن فودکورت ارگ در فردیس کرج، برای کسانی که تمایل به سفارش تلفنی یا آنلاین غذا دارند، امکان سفارش اینترنتی و تلفنی را هم فراهم کرده است که می‌توانید از این فرصت هم استفاده کنید و با ارسال فوری غذای خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

ساعات کاری فودکورت ارگ فردیس کرج: 10:30 صبح تا 24 بامداد

آدرس فود کورت ارگ فردیس کرج: فردیس، فلکه سوم، بلوار امام رضا، خیابان سی و سوم، میدان استقلال، مجتمع تجاری ارگ

شماره تلفن فودکورت ارگ فردیس کرج: 02636501001

آدرس اینستاگرام فود کورت ارگ فردیس کرج: _argfoofcourt@

سوالات متداول درباره بهترین فود کورت های کرج

بهترین فودکورت کرج کجاست؟

در لیست بهترین فود کورت‌های کرج  نام فود‌کورت‌های نیکامال، اکومال، مهرادمال، اسکای لند و فود کورت برج ماندگار و … در صدر است که بسته به دسترسی محل کار یا زندگی شما به این فودکورت‌ها می‌توانید آن‌ها را برای میل کردن انواع غذا، نوشیدنی‌های سرد و گرم یا دسر انتخاب کنید.

بزرگ ترین فودکورت کرج کجاست؟

فود کورت اکومال در فضایی به وسعت ۲۵۱۷ مترمربع به‌عنوان بزرگ‌ترین فودکورت در کرج شناخته می‌شود. همچنین فودکورت برج ماندگار فضایی با وسعت ۱۰۰۰ متر مربع را در اختیار دارد و جزو بزرگ ‌ترین فودکورت‌های البرز به حساب می‌آید.

درباره ebrahimi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *