خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / 11 تا از بهترین رستوران های رژیمی و سالم در تهران + منو و آدرس کامل

11 تا از بهترین رستوران های رژیمی و سالم در تهران + منو و آدرس کامل

غذای رژیمی و سالم در تهران کجا بخوریم؟ احتمالا شما هم تا قبل از خواندن این مقاله فکر می‌کنید وقتی قرار است یک غذای رژیمی و سالم بخورید، به این معناست که باید یک غذای بی‌مزه در حجم کم میل کنید. اما قطعا حالا دیگر این یک تصور اشتباه است. در ادامه ما بهترین رستوران‌های رژیمی و سالم در مناطق مختلف تهران را به شما معرفی می‌کنیم که هم غذاهای خوشمزه سرو می‌کنند، هم سفارش حضوری و تلفنی و آنلاین دارند و هم فاکتورهای درست کردن یک غذای سالم برای بدن را صفر تا صد رعایت می‌کنند و برخی هم برنامه کالری شماری برای شما دارند. با فیدیلیو مگ همراه باشید.

بوتیک کافه ژول

اگر به دنبال یک رستوران رژیمی در شمال تهران هستید که برای کوچک و بزرگ غذاهای سالم سرو کند، بوتیک کافه «ژول» در منطقه زعفرانیه تهران به‌عنوان نخستین پایه‌گذار طراحی، تهیه و ارائه غذای سالم و رژیمی در ایران یک انتخاب مطمئن است.

در بوتیک کافه ژول برای تهیه انواع غذاهای سالم و رژیمی تیمی از متخصصان تغذیه برای تهیه بسته‌های متنوع از انواع غذاهای سالم و رژیم گرد هم آمده‌اند.

همچنین در کافه بوتیک ژول بسته‌های غذاهای سالم و رژیمی هم برای افراد مختلف طراحی شده است، برخی از این پک‌های غذایی عبارتند از:

  • بسته استایل برای آن‌هایی که می‌خواهند تناسب اندام خود را حفظ کنند؛
  • بسته سیکس پک برای عضله سازی؛
  • بسته دیتاکس (برای پاکسازی بدن)؛
  • بسته اقتصادی با قیمت مناسب؛
  • بسته مخصوص ورزشکاران؛
  • بسته ایمنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن؛
  • بسته‌های مخصوص زنان باردار و شیرده؛
  • بسته کتوژنیک افرادی که قصد دارند رژیم کتوژنیک را دنبال کنند؛
  • بسته مخصوص افرادی که به دنبال رعایت نکردن اصول صحیح تغذیه دچار بیماری‌های مختلف ناشی از اضافه وزن از جمله فشارخون بالا، چربی خون بالا، دیابت و … شده‌اند؛
  • بسته‌های مخصوص افراد وجترین و وگن؛
  • بسته جونیور مخصوص کودکان.

 در ابتدای کار فرد با مشاورین مجموعه ژول یک مشاوره رایگان خواهد داشت، بعد از این مشاوره طبق هدف و شرایط شخصی هر کدام از افراد، مشاورین تغذیه ژول غذا یا بسته غذایی مناسب را پیشنهاد می‌دهند.

ذکر این نکته ضروری است که بسته‌های غذایی مجموعه ژول شامل انواع بسته‌های غذای رژیمی و سلامت، بسته‌های مختلف مخصوص وعده‌های مختلف غذایی از انواع پلو و سوپ و خورشت به سبک غذاهای ایرانی و فرنگی گرفته تا انواع پاستا و پیتزا و اسپاگتی و ساندویچ و …، بسته‌هایی مخصوص گیاه‌خواران، انواع نوشیدنی و سایر موارد مثل لاین مخصوص غذاهای رژیمی اقتصادی است.

بسته‌های غذای سالم و رژیمی ژول هم به‌صورت روزانه و هم به‌صورت هفتگی برای وعده‌های صبحانه، برانچ، میان وعده، ناهار و شام طراحی شده‌اند و تمام غذاها با دقت و وسواس از نظر ارزش غذایی، کالری و … اندازه‌گیری شده است.

برای خرید غذای سالم و رژیمی در شمال تهران از طریق کافه بوتیک ژول هم می‌توانید سفارش خود را به‌صورت حضوری ثبت کرده و غذای خود را حضوری دریافت کنید یا همان‌جا در فضایی دلنشین میل کنید.

یا اینکه می‌توانید سفارش آنلاین غذای رژیمی خود را ثبت کنید و با ارسال فوری درب منزل تحویل بگیرید. همچنین امکان سفارش تلفنی غذای رژیمی از کافه بوتیک ژول هم برای شما فراهم است.

 البته با توجه به اینکه مراحل آماده‌سازی از صبح همان روز شروع می‌شود، امکان ارسال صبحانه وجود ندارد.

در ضمن به تازگی امکان سفارش غذای رژیمی به‌صورت اقساطی هم از ژول فراهم شده است.

علاوه بر این «ژول جونیور» بسته هفتگی غذای سلامت کودکان را هم با توجه به نیازهای تغذیه‌ای کودک شما طراحی کرده است. این بسته غذای سالم و رژیمی در درمان و جلوگیری از کبد چرب کودکان و همچنین به رشد قدی کودک شما کمک می کند. ژول جونیور برای شنبه تا چهارشنبه طراحی شده است.

  • آدرس وبسایت ژول: getjoule.co
  • شماره تماس با ژول: 09026666825/  02191008313
  • آدرس پیج اینستاگرام ژول:  joule_healthy_energetic@
  • آدرس بوتیک غذای سالم و رژیمی ژول: تهران، زعفرانیه، خیابان ماکویی پور (جنوبی)، کوچه اردیبهشت مرکزی، پلاک ۸
  • ساعت کاری بوتیک ژول: از 9 صبح الی 11 شب

رستوران گیاهی زمین

برای میل کردن یک غذای سالم و رژیمی در تهران که ارگانیک هم باشد و به درد تمام رژیم‌های غذایی بخورد و هم مخصوص افراد گیاهخوار طبخ شده باشد، یکی از معروف‌ترین‌ها رستوران «زمین» است. رستوران گیاهی زمین در منطقه شهرک غرب جزو بهترین رستوران‌های شناخته شده غذای سالم و رژیمی در غرب و شمال غرب تهران است.

رستوران زمین که عنوان نخستین رستوران وگن ایران را هم یدک می‌کشد جزو نخستین رستوران‌های گیاهی در تهران است که به‌صورت تخصصی غذاهای موردعلاقه افراد وجترین را طبخ می‌کند.

رستوران زمین برای سفارش حضوری و میل کردن غذا در محل رستوران هم فضای سرپوشیده دارد و هم فضای باز برای صرف غذا در دل طبیعت.

علاوه بر این امکان سفارش تلفنی و آنلاین غذا از رستوران گیاهی زمین برای شما فراهم است. اگر در شهر تهران هستید ارسال غذاهای سالم ارگانیک، رژیمی و گیاهی درب منزل برای شما در صورت سفارش اینترتی فراهم است.

منوی رستوران وگان زمین شامل انواع چلو کباب کوبیده گیاهی، چلو چنجه گیاهی، چلو برگ گیاهی، خوراک کوبیده گیاهی با نان، سمنو، ژله گیاهی و … است. همچنین انواع پیتزاهای گیاهی، پاستای گیاهی، ساندویچ و برگرهای گیاهی و سوپ و نودل، پیش غذا و سالاد و نوشیدنی و … برای وعده‌های ناهار، میان وعده و شام در رستوران ارگانیک زمین به روشی سالم و رژیمی سرو می‌شود.

  • آدرس رستوران گیاهی زمین: تهران، شهرک غرب سیمای ایران، شهرک پردیسان
  • شماره تماس رستوران گیاهی زمین: 02188373924
  • ساعات کاری رستوران گیاهی زمین: هر روز از 11 صبح الی 12 بامداد
  • آدرس صفحه اینستاگرام رستوران زمین: zamin.vegan@
  • پارکینگ: دارد

سالاد بار ارگانیکا پرس

فروشگاه اینترنتی «ارگانیکا پرس» در سال ۹۸ با هدف سفارش غذای رژیمی در تهران کار خود را آغاز کرد. در ارگانیکا پرس انواع سالاد، بویل‌ها، کلد پرس‌ها و پکیج‌های پاکسازی بدن را می‌توانید در اغلب مناطق تهران سفارش داده و غذا یا نوشیدنی رژیمی خود را در کمترین زمان با ارسال فوری تحویل بگیرید.

از جمله مزایای سفارش غذای رژیمی و سالم از ارگانیکا پرس که شعارش «سالم و رژیمی» است، طعم عالی غذاها، ارزش غذایی بالا و توجه به مبحث مهم کالری‌شماری است. قبل از سفارش غذای خود در ارگانیکا پرس با مطالعه جدول ارزش غذایی و توضیحات هر محصول می‌توانید غذا یا میان وعده مورد علاقه خود را سفارش دهید.

در منوی ارگانیکا پرس انواع بشقاب رژیمی، انواع سالاد، دیس سالاد، انواع ساندویچ، انواع تست، نوشیدنی، آبمیوه (کلدپرس)، آبمیوه طبیعی، انواع شربت بار، انواع میلک شیک، کوکتل و اسموتی، باکس میوه، پک‌های متنوع میوه خشک، پکیج پاکسازی، انواع کیک و چیزکیک، سبزیجات آماده، سوپ و مزه‌های سرد مثل حمص، انواع سس و … تهیه شده از بهترین و سالم‌ترین مواد اولیه و رژیمی را می‌توانید سفارش بدهید.

سالاد بار ارگانیکا دارای دو شعبه در غرب تهران منطقه پونک و همچنین شعبه شمال تهران در محدوده شریعتی، پل صدر است و در زمینه غذای رژیمی بیرون بر فعالیت دارد.

پس اگر به دنبال سفارش غذای سالم و رژیمی در غرب و شمال تهران هستید از یکی از این دو شعبه می‌توانید غذا، دسر یا میان وعده رژیمی خود را به‌صورت روزانه به روش‌های‌ آنلاین یا تلفنی سفارش بدهید و با ارسال فوری درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

  • آدرس شعبه صدر ارگانیکا پرس: تهران، صدر، بلوار کاوه، خیابان رزم جوبین، خیابان بیستم
  • آدرس شعبه پونک ارگانیکا پرس: تهران، پونک، اشرفی اصفهانی از جنوب به شمال، قبل از اتوبان نیایش، بلوار پونک، کوچه پونه 4، پلاک 41
  • شماره تماس ارگانیکا پرس: 02122367328
  • آدرس سایت ارگانیکا پرس: organicapress.ir
  • آدرس پیج اینستاگرام ارگانیکا پرس: organicapress@
  • ساعت کار سالاد بار ارگانیکا پرس: هر روز از 10:45 صبح الی 23 شب

کافه رستوران گیاهی آناندا

امروز دیگر پیدا کردن غذای سالم و رژیمی در تهران کار سختی نیست به خصوص اگر به غذاهای گیاهی و بدون گوشت علاقه داشته باشید.

در این میان رستوران گیاهی «آناندا» یکی از مشهورترین رستوران‌های شمال تهران برای سفارش غذاهای ارگانیک و گیاهی با یک شیوه پخت رژیمی و سالم است.

رستوران آناندا در سال 1385 در محله اختیاریه تهران تأسیس شد. در منوی رستوران گیاهی آناندا از همان ابتدا طبخ غذاهای گیاهی ایرانی و فرنگی با روش پخت سالم و اصولی در دستور کار بوده است.

به گفته دست‌اندرکاران رستوران آناندا اتفاقا بخش اعظم مشتریان این رستوران نه افراد وگن و وجترین بلکه آن‌هایی هستند که گوشتخوارند اما دوست دارند هر از گاهی غذاهای لذیذ و سالم گیاهی را هم میل کنند.

در رستوران گیاهی آناندا غذاها به‌صورت روزانه تهیه شده و هر روز یک پلو، خورشت، سوپ، سالاد، دسر و نوشیدنی به غیر از آیتم‌های ثابت منو هم سرو می‌شود. تمام این غذاهای سالم و لذیذ با استفاده از سبزیجات و مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می‌شوند.

با نگاهی به منوی رستوران گیاهی آناندا به آیتم‌های جالبی برمی‌خوریم؛ از انواع دلمه گرفته تا لازانیا، پاستا و اسپاگتی‌های گیاهی، انواع سالاد و پیش غذا مثل سوپ و حلیم بادمجان، انواع چلوکباب گیاهی، انواع پلو و خورشت و انواع پیتزاهای گیاهی. همچنین انواع دسر و نوشیدنی‌های سالم و رژیمی نیز در این رستوران سرو می‌شود.

برای سفارش غذای سالم و رژیمی در تهران هم می‌توانید به‌صورت حضوری به آناندا مراجعه کنید و غذای خود را در محیط دلنشین رستوران میل کنید یا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن درب منزل با محل کار با ارسال فوری تحویل بگیرید.

  • آدرس رستوران آناندا: تهران، پاسداران، بهستان دهم، اختياريه جنوبی، جنب مخابرات، پلاک 18
  • آدرس وبسایت رستوران آناندا: anandaveg.com
  • آدرس صفحه اینستاگرام رستوران گیاهی آناندا: anandaveg@
  • شماره تماس رستوران گیاهی آناندا: 02122772817/ 02122556767
  • ساعت کار رستوران گیاهی آناندا: هر روز از ساعت 12 ظهر الی 23 شب

رستوران رژیمی فیت شف

برای خوردن انواع پنینی با گوشت و مرغ و بوقلمون که به روش سالم و رژیمی طبخ شده باشند پیشنهاد شما کدام رستوران در تهران است؟ اگر نظر ما را بخواهید رستوران رژیمی «فیت شف» یک انتخاب حرفه‌ای است.

علاوه بر انواع پنینی، شما می‌توانید انواع ساندویچ با نان خمیر ترش، انواع برگر، انواع سالاد، انواع ساندویچ با نان جو، انواع خوراک ماهی، جوجه و کباب، انواع پاستا، انواع خوراک استیک گوشت و مرغ و نیز انواع چلو جوجه، چلو ماهی و چلو کباب را در این رستوران غذاهای سالم و رژیمی در تهران سفارش بدهید. سس‌های فیت شف هم رژیمی و دست‌ساز خودشان هستند .

در رستوران رژیمی فیت شف، صبحانه هم هر روز سرو می‌شود. همچنین انواع نوشیدنی سنتی، آبمیوه طبیعی و دتاکس و میل کردن انواع دسر و شیرینی سالم هم جزو آیتم‌های ثابت منوی فیت شف هستند.

درباره رستوران رژیمی فیت شف ذکر این نکته ضروری است که دو شعبه در زعفرانیه و سعادت آباد دارد. پس اگر به دنبال رستورانی با غذاهای سالم و رژیمی در شمال تهران هستید بد نیست سری به یکی از این دو شعبه بزنید.

برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به‌صورت حضوری، آنلاین و تلفنی سفارش غذای خود را ثبت کرده و با ارسال فوری درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

  • آدرس شعبه زعفرانیه رستوران فیت شف: تهران، زعفرانیه مقدس اردبیلی بین فلاحی و پسیان، پاساژ برلیان طبقه همکف واحد 11/2 و 11/3 فیت شف
  • آدرس شعبه سعادت آباد رستوران فیت شف: تهران، سعادت آباد میدان کتاب، بلوار منفرد نیاکی، خیابان صحرا جنوبی پلاک 11
  • ساعت کار شعب فیت شف سعادت آباد و زعفرانیه: شنبه تا پنجشنبه/ ناهار از ساعت 11:30 الی  17:59/ شام از ساعت 18 الی 23 شب
  • آدرس وبسایت فیت شف سعادت آباد: https://www.fitchef.ir/order/fitchef-saadatabaad
  • آدرس وبسایت شعبه فیت شف زعفرانیه: https://www.fitchef.ir/order/fitchef-zaferanie
  • آدرس صفحه اینستاگرام فیت شف: fitchef.ir@

سیرونه

منوی غذاهای رژیمی و سالم «سیرونه» چیزی کم ندارد. درواقع سیرونه یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین رستوران‌های ارائه دهنده غذای رژیمی و سالم در تهران است.

این پلتفرم عرضه غذاهای سالم، رژیمی، ورزشی و عضله‌ساز تحت عنوان شرکت تغذیه سبز البرز (با نام تجاری سیرونه) در سال 1398 با هدف تولید غذاهای سالم و رژیمی، با در نظر گرفتن و طیف گسترده‌ای از افراد ورزشکار، افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن مثل دیابت، فشار خون بالا، بیماران قلبی، کسانی که رژیمی کتوژنیک دارند و افراد گیاهخوار و … فعالیت خود را آغاز کرد.

این پلتفرم عرضه غذاهای رژیمی و سالم که در سال 1402 گواهی سلامت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را هم دریافت کرده، علاوه بر ارائه غذای سالم و آماده‌سازی و بسته‌بندی اتوماتیک غذاها، با کمک گرفتن از سرآشپزان حرفه‌ای و کارشناسان صنایع غذایی، اقدام به ارائه رژیم‌های غذایی اصولی، اندازه‌گیریBMI  و ارائه برنامه رژیم غذایی فردی از طریق تکمیل پرسشنامه و ارزیابی های کلینیکی (تن سنجی) و پاراکلینیک (آزمایشات بیمار) و مشاوره تلفنی جهت آموزش و اجرای صحیح و کامل برنامه غذایی کرده است.

در سیرونه غذاهای لذیذ و سالم و رژیمی با روغن زیتون یا روغن کنجد و عموما به روش‌های گریل و بخارپز طبخ می‌شوند. در سیرونه حتی سعی شده تا غذاهای پرکالری و ناسالمی مثل پیتزا هم با کالری کمتر و روش پخت و مواد اولیه سالم‌تر در اختیار مشتری قرار بگیرند.

سفارش غذاهای سیرونه هم از طریق سایت سیرونه به صورت سفارش اینترنتی و هم سفارش حضوری و تلفنی با ارسال فوری به تمام نقاط تهران امکان‌پذیر است. بسته‌های غذای رژیمی سیرونه شامل موارد زیر است:

  • یک وعده غذایی (نهار یا شام)
  • دو وعده‌ای (نهار و شام)
  • سه وعده‌ای (صبحانه، نهار و شام)
  • پکیج کامل (صبحانه، نهار، شام به همراه میان وعده)

خلاصه این‌که در منوی غذاهای سیرونه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سالم و رژیمی با احتساب کالری، انواع ساندویچ و برگر، انواع پیتزا، انواع پاستا، انواع سالاد و انواع نوشیدنی رژیمی قابل سفارش و ارسال است.

  • آدرس سیرونه: تهران، سهرودی، خیابان خرمشهر، پلاک 94
  • ساعت کار سیرونه: هر روز از 11 صبح الی 11 شب
  • شماره تماس سیرونه: 021088530297
  • آدرس صفحه اینستاگرام سیرونه: sirooneh@
  • آدرس وبسایت سیرونه: sirooneh.com

پروکالری

اگر در سعادت آباد به دنبال یک رستوران مدرن و شیک با غذاهای تازه، غذاهای کالری پایین و پروتئین بالا می‌گردید، «پروکالری» یکی از رستوران های سالم و رژيمی در شمال غرب تهران است.

در این رستوران، کالری غذاها کنترل شده، با مواد اولیه باکیفیت تهیه شده و قیمت غذاها هم منصفانه است. منوی غذاهای پرو کالری لیست مفصلی از انواع غذاهای سالم، گیاهی و پروتئینی را در بر می‌گیرد.

این غذاها شامل انواع سالاد، ماهی و مرغ کبابی، انواع نودل، انواع ساندویچ، انواع دسر، غذاهای با پروتئین بدون چربی، برنج رژیمی، انواع نوشیدنی‌های طبیعی و دمنوش‌های گیاهی کاملا ارگانیک و سالم هستند. در ضمن بسته‌بندی این غذاها، کاملا بهداشتی است و ماندگاری آن‌ها را بالاتر می‌برد.

کافی است چند بار خودتان یا عزیزانتان را به رستوران پروکالری مهمان کنید تا کم‌کم تاثیر مثبت آن را بر سبک غذایی خود هم مشاهده کنید.

علاوه بر سفارش حضوری، شما می‌توانید برای سفارش غذای رژیمی آنلاین، پروکالری را به‌عنوان یک گزینه عالی انتخاب کنید و غذای خود را با ارسال فوری درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • ساعت کار پروکالری: هر روز از 11 الی 23 شب
  • آدرس وبسایت پروکالری: procalorie.ir
  • شماره تماس پروکالری: ۰۲۱۲۲۱۴۹۵۴۶
  • آدرس پیج اینستاگرام پروکالری:     @procalorie
  • آدرس رستوران پروکالری: سعادت آباد، بالای بلوار پاکنژاد، بلوار پیام مجتمع تجاری پرواز، طبقه اول، واحد ۳۱۲ و ۳۱۳

رستوران مگریز

«مگریز» در اصل یکی از خوشنام‌ترین رستوران‌های رژیمی در غرب تهران است که در تهیه و سرو انواع غذاهای بین‌المللی و غذاهای ویژه ایرانی و فرنگی معروف شده است.

این رستوران که از سال ۱۳۹۶ با هدف سرو غذاهای رژیمی و سالم شروع به کار کرده، در همین مدت، حسابی نام و برند خود را جا انداخته است. آشپزهای رستوران رژیمی مگریز، دوره‌های آشپزی را در سطوح بین‌المللی گذرانده‌اند تا مشتریان، بالاترین کیفیت و اصیل‌ترین طعم غذاها را تجربه کنند.

منوی رستوران مگریز حسابی پر و پیمان است و برای همه سلیقه‌ها، غذاهای خوشمزه‌ای تدارک دیده است. از انواع صبحانه‌ گرفته تا پیش‌غذا، سالاد، غذاهای ایرانی، غذاهای آسیایی، غذاهای دریایی، غذاهای عربی، پاستا، استیک، گریل، برگر، پیتزا، انواع دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم را می‌توانید به‌صورت حضوری، در فضای گرم و صمیمی مگریز با دکوراسیون مدرن میل کنید.

همچنین می‌توانید غذای دلخواهتان را به‌صورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. اگر هم می‌خواهید حتما غذاهایتان رژیمی باشد، یا رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنید، می‌توانید از منوی مگریز، گزینه‌های رژیمی را انتخاب کنید یا از پرسنل مودب این مجموعه بخواهید تا شما را در انتخاب غذاهای رژیمی، سالم و کم‌کالری کمک کنند.

  • ساعت کار رستوران مگریز: ۱۱ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس وبسایت مگریز: magreeze.net
  • شماره تماس رستوران مگریز: ۰۲۱۴۶۱۴۴۵۱۳/ ۰۲۱۴۶۱۱۴۷۶۸
  • آدرس پیج اینستاگرام رستوران مگریز: @magreeze
  • آدرس رستوران مگریز: پونک، بلوار عدل، تقاطع بهار، ضلع جنوب شرقی

رستوران تیم فیت

اگر به دنبال یک رستوران رژیمی گیاهی در شمال تهران یا در اصل شمال غرب تهران هستید، می‌توانید «تیم فیت» را انتخاب کنید. در رستوران تیم فیت علاوه بر سفارش انواع غذاهای سالم و رژیمی ایرانی و فرنگی و همچنین غذاهای نیمه رژیمی، انواع نوشیدنی و آبمیوه طبیعی، دیتاکس، میان وعده و همچنین انواع چای و قهوه رژیمی و بدون قند هم برای خرید مشتریان هر روز آماده است.

در رستوران تیم فیت با خوردن غذای سالم، سالاد و انواع نوشیدنی‌ها، می‌توانید در هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی کنید، چون غذاهای رژیمی این رستوران در کنار طعم اصیل و بی‌نظیر، نسبت به رستوران‌های مشابه، قیمت به صرفه‌ای دارند.

رستوران تیم فیت، در کنار منوی کامل، «پک روزانه رژيمی تیم فیت» را هم ارائه کرده است. در این پک، ۳ وعده اصلی و ۲ میان وعده قرار داده شده است که این پک از همان ابتدا مورد استقبال ورزشکاران و افرادی که رژیم لاغری و کاهش وزن دارند حسابی مورد استقبال قرار گرفت.

علاوه بر سفارش حضوری و میل کردن غذا در رستوران تیم فیت، این رستوران برای راحتی دسترسی مشتریان به غذاهای سالم و رژیمی، امکان سفارش و خرید اینترنتی را هم مهیا کرده است. به این ترتیب شما می‌توانید با قیمت معقول و منطقی، غذای کل روز خود یا بعد از باشگاه ورزش خود را سفارش دهید و درب منزل یا محل کار در کمترین زمان تحویل بگیرید.

  • ساعت کار رستوران تیم فیت: ۱۰ صبح الی ۲۳ شب
  • آدرس وبسایت: –
  • شماره تماس تیم فیت: ۰۹۱۲۶۲۰۲۶۷۸
  • آدرس پیج اینستاگرام تیم فیت: teamfit_diet
  • آدرس رستوران تیم فیت: سعادت آباد، بالاتر از چهار راه سرو، جنب پل عابر پیاده، نبش کوچه اشکان، پلاک ۲۹، واحد ۱

رستوران گارلت

«گارلت» جزو مشهورترین رستوران‌های رژیمی تهران است که به خاطر سرو غذاهای تهیه شده سالم با مواد اولیه بسیار باکیفیت و ارگانیک، مشهور است.

اگر رژیم غذایی لاغری یا چاقی را دنبال می‌کنید و به شمردن کالری‌های غذاهایتان عادت کرده‌اید، رستوران گارلت کار را برای شما راحت می‌کند.

بد نیست بدانید تمامی محصولات رژیمی گارلت پس از طبخ در تونل انجماد قرار گرفته و به سرعت سرد می‌شوند، سپس با دستگاه ‌وکیوم شده و اکسیژن داخل ظرف تخلیه می‌شود، به همین خاطر محصولات گارلت عمر بالایی دارند و شما می‌توانید غذای رژیمی یک هفته را یک‌جا خریداری کرده و در یخچال نگهداری کنید.

در منوی رستوران گارلت، صبحانه، میان وعده، انواع ساندویچ و پیتزا رژیمی، انواع اسنک، انواع غذاها و خوراک‌های رژیمی، انواع نوشیدنی‌های پروتئینی، نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، سس‌های رژیمی و … وجود دارند که برای همه سلیقه‌ها و با هر رژیم غذایی، گزینه مناسب را می‌توانید پیدا کنید.

رستوران رژیمی گارلت در مناطق سهروردی، اکباتان، ونک، سعادت آباد و اندرزگو در شهر تهران و در مناطق عظیمیه و گوهردشت شهر کرج شعبه دارد.

 گارلت علاوه بر امکان سفارش به‌صورت حضوری، امکان ارسال غذای رژیمی درب منزل به کل مناطق در تهران و کرج از طریق سفارش تلفنی و آنلاین را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است. همچنین گارلت چند شعبه مجازی در مناطقی مثل صادقیه، تجریش، میرداماد و نقاطی دیگر از تهران دارد.

  • ساعت کار گارلت: ۹ صبح الی ۲۳ شب
  • آدرس وبسایت گارلت: garlet.ir
  • شماره تماس گارلت: ۰۲۱۲۸۴۲۱۷۶۷
  • آدرس پیج اینستاگرام گارلت: garlet.ir@
  • آدرس شعبه سعادت آباد رستوران گارلت: سعادت آباد، سرو غربی، زیر بانک گردشگری، پلاک ۷۹، غذای سالم و رژیمی گارلت
  • آدرس شعبه ونک رستوران گارلت: ونک، خیابان خدامی، خیابان آرارات برج آفتاب پلاک ۲۲/ 02188606933
  • آدرس شعبه سهروردی رستوران گارلت: سهروردی شمالی، نبش کوچه شریف (ساعت کاری 13 الی 24)/ 02188547845
  • آدرس شعبه اندرزگو رستوران گارلت: تهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، نبش خیابان سلیمان غربی، پلاک 97/ 02122672916
  • آدرس شعبه عظیمیه کرج رستوران گارلت: میدان مهران، ضلع جنوبی میدان، 02632551528
  • آدرس شعبه گوهردشت رستوران گارلت: کرج، رجائی شهر، بلوار جمهوری اسلامی بین یاقوتی و شجاعی/ 02634411162

رستوران پرو الون

«پرو الون» چیزی فراتر از رستوران است و به‌عنوان یک کافه رستوران محبوب در غرب تهران شناخته می‌شود. منوی رستوران پرو الون یکی از بهترین منوهای رستوران‌های رژیمی غرب تهران است.

در منو کافه رستوران پرو الون انواع غذاهای کم کالری، غذاهای مغذی، پیش غذاهای رژیمی، انواع ساندویچ رژیمی، انواع سالاد رژیمی، انواع سس‌های رژیمی، آبمیوه‌های طبیعی، انواع دسر، کیک، شیرینی رژيمی و … گنجانده شده است.

نوشیدنی‌هایی هم که در کافه رستوران پرو الون سرو می‌شوند، نوشیدنی‌های بدون شکر هستند. همچنین می‌توانید با خیال راحت دسر، کیک و شیرینی بخورید چون به روش رژیمی تهیه شده‌اند.

شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی، سفارش از طریق سایت‌های سفارش غذا و حتی دایرکت اینستاگرام، غذای رژیمی و ورزشی خود را از رستوران پرو الون سفارش دهید.

  • ساعت کار رستوران پرو الون: هر روز ۸:۳۰ صبح تا ۲۳ شب
  • آدرس وبسایت: –
  • شماره تماس رستوران پرو الون: ۰۲۱۸۸۳۷۴۸۴۳
  • آدرس پیج اینستاگرام رستوران پرو الون: proeleven.ir@
  • آدرس رستوران پرو الون: تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین، گلستان جنوبی، نبش مسجد نبی

سوالات متداول درباره بهترین رستوران‌های سرو غذای رژیمی و سالم در تهران

بهترین رستوران رژیمی در شمال تهران کجاست؟

در شمال، شمال شرق و شمال غرب تهران، می‌توانید رستوران‌های رژیمی مختلفی را پیدا کنید که غذای سالم سرو می‌کنند. رستوران ژول، رستوران پروکالری، رستوران پرو الون، رستوران گارلت و رستوران تیم فیت جزو معروف ترین رستوران های رژیمی در محدوده شمال تهران محسوب می‌شوند.

غذای سالم و رژیمی در غرب تهران کجا بخوریم؟

اگر به دنبال یک رستوران خوب با غذاهای گیاهی در غرب تهران می‌گردید، می‌توانید رستوران پرو الون، شعبه اکباتان رستوران گارلت، رستوران مگریز و … را انتخاب کنید و سفارش غذای رژیمی خود را به‌صورت آنلاین، حضوری یا تلفنی انجام دهید.

سخن پایانی

شما اهل خوردن غذاهای رژیمی و سالم هستید؟ خودتان در منزل غذای رژیمی درست می‌کنید یا ترجیح می‌دهید از رستوران‌هایی که غذاهای رژیمی و ارگانیک در منوی خود دارند یک غذای سالم سفارش بدهید؟ به نظر شما بهترین رستوران رژیمی تهران کجاست و غذاهای سالم کدام رستوران‌های تهران خوشمزه‌تر هستند؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما و مخاطبان فیدیلیو در میان بگذارید.

درباره ebrahimi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *