خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / طباخی بره سفید ستارخان | معرفی، تاریخچه، منو، آدرس و راه های تماس و سفارش

طباخی بره سفید ستارخان | معرفی، تاریخچه، منو، آدرس و راه های تماس و سفارش

یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین کله پزی‌های تهران «طباخی بره سفید» است. اگر شما هم جزو طرفداران غذاهای سنتی هستید، احتمالا کله پاچه هم دوست خواهید داشت. این غذای خوشمزه و مقوی، از قدیم جزو غذاهای لوکس و لاکچری به‌حساب می‌آمده و سرو آن نشانه مهمان‌نوازی بوده است. کله پزی بره سفید در غرب تهران، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین طباخی‌های تهران به شمار می‌رود. در این مقاله از فیدیلیو مگ به بررسی طباخی بره سفید ستارخان، ساعات کاری طباخی بره سفید، آدرس، شماره تلفن و اینستاگرام بره سفید، نقاط قوت کله پزی بره سفید و هر آنچه باید درباره این کله پزی معروف تهران بدانید، می‌پردازیم.

معرفی طباخی بره سفید

طباخی بره سفید یکی از طباخی‌های مشهور و بسیار محبوب در تهران است که در غرب تهران واقع شده است. این طباخی، کله پاچه، سیراب، شیردان و آبگوشت را با بالاترین کیفیت تهیه و سرو می‌کند. کله پاچه‌ای که در طباخی بره سفید عرضه می‌شود، با تازه‌ترین کله پاچه‌های کشتار روز تهیه می‌شوند. در طباخی بره سفید کله و پاچه و سیراب شیردان به بهترین و اصولی‌ترین روش تمیز می‌شوند و شما می‌توانید با خیال راحت، کله پاچه سالم، بهداشتی و خوشمزه را از این طباخی به روش‌های آنلاین یا تلفنی سفارش داده یا در سالن طباخی بره سفید، میل کنید.

تاریخچه طباخی بره سفید

کله پزی بره سفید یکی از طباخی‌های قدیمی و با اصالت تهران است. این طباخی در سال ۱۳۷۰ در غرب تهران و خیابان ستارخان، شعبه طباخی بره سفید را احداث کرد و به‌خاطر کیفیت عالی در طبخ و سرو کله پاچه، مورد استقبال قرار گرفت. حالا دیگر امکان ندارد بخواهید در ستارخان و غرب تهران به طباخی بروید و انتخاب نخست شما بره سفید نباشد.

این کله پزی، تمام مجوزهای بهداشتی را کسب کرده است و تحت نظارت وزارت بهداشت، با کادری مجرب به فعالیت مشغول است.

منوی طباخی بره سفید

منو یا لیست غذای طباخی بره سفید، شامل موارد زیر است. این آیتم‌ها و موارد را می‌توانید به‌صورت تلفنی یا به روش خرید آنلاین در سایت طباخی سفید، سفارش دهید یا به‌صورت حضور ی در محل طباخی میل کنید:

  • پرس زبان + گوشت + بناگوش
  • یک دست گوشت
  • بناگوش
  • مغز
  • پاچه (۱ عدد)
  • چشم (۱ جفت)
  • آبگوشت با مغز
  • یک پرس سیراب شیردان (یک دست)
  • آبگوشت ساده
  • دست کامل کله پاچه
  • معجون کله پاچه

آدرس طباخی بره سفید کجاست؟

اگر به دنبال بهترین طباخی تهران می‌گردید، باید آدرس طباخی بره سفید را هم بلد باشید. این کله پزی در تهران، میدان توحید، خیابان ستارخان، روبه‌روی خیابان باقرخان واقع شده است.

شعبه‌های طباخی بره سفید

کله پزی بره سفید تمرکز خود را بر کیفیت پخت و ارائه بهترین کله پاچه تهران گذاشته است و تنها یک شعبه در تهران دارد. شعبه طباخی بره سفید در ستارخان، تنها شعبه طباخی بره سفید است و طباخی‌های دیگر که با نام بره سفید در دیگر نقاط تهران مثل خیابان ولیعصر، هروی، یوسف آباد یا در دیگر شهرهای ایران به نام سفید بره یا بره سفید فعالیت می‌کنند، تحت نظارت طباخی بره سفید تهران نیستند.

طباخی بره سفید هیچ نمایندگی یا شعبه دیگری در تهران و سایر شهرهای ایران ندارد و کیفیت و فعالیت دیگر طباخی‌ها با نام بره سفید، مورد تایید طباخی بره سفید تهران نیست.

ساعات کاری طباخی بره سفید

طباخی بره سفید به صورت حضوری و آنلاین به ارائه کله پاچه، آبگوشت و سیراب شیردان می‌پردازد. ساعت کاری برای سفارش تلفنی بیرون بر و پذیرایی در سالن این طباخی، هر ۷ روز هفته و در ساعات ۴ صبح تا ۱۲ شب است. (این ساعات کاری ممکن است تحت شرایط خاص تغییر کند)

راه‌های ارتباطی با طباخی بره سفید

برای ارتباط با طباخی بره سفید می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر کمک بگیرید:

شماره تماس: ۶۶۵۰۳۱۶۲- ۶۶۵۰۴۰۱۲ (با پیش شماره -۰۲۱)

آدرس اینستاگرام طباخی بره سفید: @baredefidofficial

آدرس وبسایت یا تارنمای بره سفید: www.baresefid.com

نقاط قوت کله پزی بره سفید در لیست بهترین طباخی های تهران

اگر شما هم جزو افرادی هستید که کیفیت و تازگی غذاهایی که بیرون از خانه میل می‌کنید یا از بیرون سفارش می‌دهید برای‌تان بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، پس حتما فاکتورهای مختلفی را در زمان خرید غذای حساسی مثل کله پاچه از طباخی یا کله پزی در نظر می‌گیرید.

طباخی بره سفید یکی از کله پزی‌های نام‌آشنای تهران است که برای طبخ و سرو کله پاچه، به ریزترین جزییات توجه دارد. از نقاط قوت طباخی بره سفید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مواد باکیفیت و تازه

کله پزی بره سفید، در انتخاب و خرید کله پاچه و سایر اجزای طباخی مثل سیراب، شیردان و گوشت لخم تازه و باکیفیت حساسیت زیادی نشان می‌دهد. مواد اصلی به کار رفته در کله پزی بره سفید، به‌صورت روزانه تهیه شده، به روش‌های بهداشتی شسته و پاک و موزدایی می‌شوند و همه تاییدیه‌های سلامت وزارت بهداشت را کسب کرده‌اند.

روش پخت حرفه ای  کله پاچه و سیراب شیردان

در طباخی بره سفید، شیوه طبخ و مدت زمان پختن کله پاچه، سیراب و شیردان، با دقت و جزییان فراوان انجام می‌شود. آیتم‌های موجود در منوی کله پاچه بره سفید، علاوه بر تمیز و گندزایی شدن، برای مدت طولانی پخته می‌شوند تا به خوبی جا بیفتند.

برای تهیه کله پاچه مخصوص بره سفید، از ادویه‌های مخصوص استفاده می‌شود تا کله پاچه هیچ بوی زهم و زننده‌ای نداشته باشد و نتیجه کار یک کله پاچه لعاب‌دار و خوشمزه از آب دربیاید.

سرو کله پاچه در مکانی تمیز و آرامش‌بخش

نظافت سالن طباخی بره سفید، بر اساس استانداردهای بهداشتی انجام می‌شود. صندلی‌ها و میزهای سالن این طباخی، پس از استفاده هر مشتری، کاملا تمیز و ضدعفونی می‌شوند. در پایان هر روز نیز تمامی ظروف و لوازم آشپزی شسته شده و ضدعفونی می‌شوند. فضای آشپزخانه و سالن نیز روزانه طبق مصوبات وزارت بهداشت تمیز و ضدعفونی می‌شود.

 بنابراین اگر روی تمیزی و نظافت مکانی که در آن غذا می‌خورید، حساس هستید، می‌توانید با خیال راحت کله پاچه را در سالن بره سفید، میل کنید یا سفارش خود را به روش‌های آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

استفاده از کادر مجرب و محترم

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمان سفارش کله پاچه، نحوه برخورد پرسنل با مشتری است. در کله پزی بره سفید، کارکنان با نهایت ادب  و احترام به خدمت‌رسانی به مشتریان حضوری می‌پردازند.

قیمت مناسب کله پاچه در طباخی بره سفید

قیمت کله پاچه بره سفید، نسبت به کیفیت آن، بسیار به صرفه‌ و خوش‌قیمت‌ است. بنابراین اگر به دنبال یک کله پاچه با قیمت مناسب می‌گردید که کیفیت بالایی در طعم و پخت داشته باشد، می‌توانید خرید از طباخی بره سفید را با خیالی آسوده در برنامه خود قرار دهید.

دسترسی آسان به کله پزی بره سفید

فرقی نمی‌کند کله پاچه یا سایر اجزای کلپچ مثل گوشت، بناگوش، آبگوشت، پاچه، مغز، سیراب، شیردان و … را به‌صورت حضوری سفارش می‌دهید یا سفارش آنلاین و تلفنی کله پاچه را ترجیح می‌دهید؛ طباخی بره سفید با موقعیت جغرافیایی مناسبی که در غرب تهران دارد، دسترسی آسان برای سفارش حضوری را فراهم کرده است. همچنین شما می‌توانید به راحتی کله پاچه خود را به‌صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش داده و در کمترین زمان به‌صورت داغ و تازه، با ارسال فوری درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات متداول

طباخی خوب در تهران کجا بریم؟

اگر به دنبال یک کله پزی با قیمت مناسب و کیفیت بالای پخت و سرو هستید کله و پاچه و سیراب شیردان و سایر مخلفات آن هستید، طباخی بره سفید ستارخان را می‌توانید با خیالی آسوده انتخاب کنید.

بهترین زمان خوردن کله پاچه چه وقتی است؟

هر چند کله پاچه را در هر وعده‌ای از روز می‌توانید میل کنید ولی سرو کله پاچه به‌عنوان ناشتا و در وعده صبحانه متداول‌تر است. چون کله پاچه جزو غذاهای سنگین و پرچرب به شمار می‌رود و توصیه می‌شود زمانی آن را میل کنید که بعد از خوردن کله پاچه، فعالیت فیزیکی داشته باشید.

کله و پاچه را با چی بخوریم که سریع هضم بشه؟

برای هضم کله پاچه بهترین کار تحرک، ورزش و پیاده‌روی است. برخی افراد برای هضم بهتر کله پاچه از آبلیمو و دارچین یا سرکه استفاده می‌کنند اما واقعیت این است که کله پاچه یک غذای چرب و سرشار از کلسترول است. هر 100 گرم کله پاچه حدود 150 کالری دارد و اگر به خوردن کله پاچه علاقه دارید باید حتما تحرک و ورزش را در دستور کار زندگی روزمره و لایف استایل همیشگی خود قرار دهید.

درباره ebrahimi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *