خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / سفارش آنلاین غذا | از امروز صبحانه، ناهار و شام رو از فیدیلیو سفارش بده!

سفارش آنلاین غذا | از امروز صبحانه، ناهار و شام رو از فیدیلیو سفارش بده!

سفارش آنلاین غذا از رستوران، کافه و کترینگ در سال‌های اخیر تبدیل به یک امر مرسوم و روزمره به خصوص برای افراد شاغل و کارمندان شده است. شما با کلیک روی پلتفرم های سفارش اینترنتی غذا از جمله فیدیلیو به راحتی می‌توانید در تهران و کرج غذا و نوشیدنی سرد و گرم تمام وعده‌های روز از صبحانه تا ناهار و شام خود را به صورت اینترنتی سفارش بدهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در این مقاله از مجله فیدیلیو به شما می‌گوییم چرا سفارش آنلاین غذا سایت از اپلیکیشن رستوران یاب فیدیلیو به نفع شماست.

چرا فیدیلیو را برای سفارش آنلاین غذا انتخاب کنیم؟

فیدیلیو به عنوان اولین و بزرگترین مرجع معرفی کافه و رستوران‌های کشور از سال ۱۳۸۷ از این پس با اضافه شدن امکان ارسال غذا به مشتریان همراه شما خواهد بود.

حالا دیگر فیدیلیو یک سامانه سفارش آنلاین غذا است که امکان سفارش اینترنتی غذا از صبحانه تا شام در تهران و کرج (و به زودی در سایر شهرهای ایران) را برای شما فراهم کرده است.

شما هر جا که باشید به آسانی می‌توانید  با استفاده از جستجودر سایت یا اپلیکیشن فیدیلیو، رستوران‌های اطرافتان را پیدا کنید، منوی غذا و تصاویر آن‌ها را ببینید، به آسانی سفارش خود را ثبت کنید و سریع تحویل بگیرید.

در واقع با چند کلیک ساده در سایت و اپلیکیشن فیدیلیو به راحتی می‌توانید منوی بهترین رستوران‌ها و فست فودهای نزدیک به خانه یا محل کار خود یا هر جایی که حضور دارید را مشاهده کنید.

 شاید شما بخواهید یک سفارش غذای ارزون داشته باشید یا به صورت آنلاین سفارش خود را از یک رستوران گران‌قیمت ثبت کنید؛ در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد. فیدیلیو با چند هزار رستوران و کافه در شهر‌های بزرگ ‌ایران به‌عنوان کامل‌ترین و بروز‌ترین مرجع رستوران و کافه در‌ ایران شناخته می‌شود.

سفارش آنلاین صبحانه و برانچ سرد و گرم از فیدیلیو

ما در فیدیلیو هر روز پذیرای سفارشات آنلاین شما برای وعده صبحانه و برانچ از بهترین کافه ها و رستوران های تهران و کرج هستیم.

اگر سفارش پنکیک صبحانه داشته باشید، یا انواع صبحانه فرانسوی، ایتالیایی، ترکی و اسپانیایی و … را اینترنتی سفارش بدهید و چه هوس انواع صبحانه سنتی ایرانی از کله پاچه داغ و حلیم، عدسی یا انواع املت صبحانه و نوشیدنی‌های سرد و گرم را داشته باشید، برای تحویل صبحانه درب منزل یا محل کار و برای جلسات کاری، فیدیلیو از امروز پایه صبحانه شماست.

کافی است در سایت یا اپلیکیشن فیدیلیو منوی غذاها را بررسی کنید، انتخاب کنید، آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل کار صبحانه گرم یا سرد خود را تحویل بگیرید.

سفارش آنلاین ناهار و شام از فیدیلیو

سفارش آنلاین غذا از فیدیلیو برای وعده ناهار و شام از بهترین رستوران‌ها، فست فودها، کترینگ‌ها و کافه‌های تهران و کرج به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن از همین امروز برای شما فراهم است.

اگر هوس غذای سنتی ایرانی دارید، غذاهای دریایی را برای وعده ناهار یا شام ترجیح می‌دهید، گیاهخوار هستید و غذای وگان دوست دارید، دلتان می‌خواهد غذای رژیمی سفارش بدهید، یا هوادار غذاهای فرنگی، چینی، ژاپنی، مغولی و … هستید با سوپر اپلیکیشن فیدیلیویا از طریق سایت فیدیلیو سفارش غذای خود را آنلاین ثبت کنید و از نزدیک‌ترین رستوران یا فست فود در محل کار یا منزل خود فوری تحویل بگیرید.

سفارش آنلاین انواع نوشیدنی های سرد و گرم از فیدیلیو

اگر دوست دارید چای و قهوه مورد علاقه اول صبح‌تان را داغ و تازه تحویل بگیرید سفارش اینترنتی نوشیدنی های گرم از فیدیلیو را از دست ندهید. نوشیدنی گرم شما در کمتر از 30 دقیقه بعد از سفارش اینترنتی به شما تحویل داده خواهد شد.

همچنین در هر ساعتی از شبانه‌روز که هوس نوشیدنی‌های سرد و گرم یا نوشیدنی انرژی زا و آبمیوه طبیعی کردید کافی است با چند کلیک ساده خرید اینترنتی انواع نوشیدنی را از وبسایت یا اپلیکیشن سفارش غذای آنلاین فیدیلیو انجام دهید.

سفارش آنلاین انواع سالاد و پیش غذا از فیدیلیو

اگر برای ناهار یا شام دوست دارید سالاد را به عنوان غذای اصلی یا پیش غذا میل کنید یا دوست دارید برای ناهار انواع سوپ و سایر پیش غذاهای سرد و گرم را به صورت اینترنتی سفارش بدهید، فیدیلیو برای این سفارش در کنار شماست. شما می‌توانید انواع سالاد سرد و گرم و انواع پیش غذا و سوپ تازه و با کیفیت را به صورت آنلاین در سایت یا اپلیکیشن فیدیلیو سفارش بدهید و در سریع‎ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مزایای سفارش آنلاین غذا از فیدیلیو

از جمله مزایای سفارش آنلاین غذا از فیدیلیو به عنوان یکی از معتبرترین سامانه‌های سفارش آنلاین غذا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به تنوع بی نظیری از رستوران‌ها، کافه ها و کترینگ ها برای سفارش صبحانه، برانچ، ناهار و شام؛
  • جستجوی سریع رستوران‌ها در وبسایت و اپلیکیشن فیدیلیو؛
  • مشاهده منوی رستوران‌ها با تصاویر واقعی غذاها؛
  • لیست بلند بالا از انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی و فست فود با قیمت مناسب؛
  • امکان سفارش غذای ارزون و قیمت مناسب از رستوران و کترینگ‌های معتبر؛
  • امکان سفارش اینترنتی غذا با چند کلیک ساده؛
  • تحویل صبحانه، برانچ، ناهار و شام در کمتر از 30 دقیقه درب منزل یا محل کار؛
  • امکان سفارش آنلاین غذا و تحویل غذا به صورت حضوری درب منزل یا محل کار و با ارسال از طریق پیک؛
  • امکان پرداخت آنلاین، اعتباری و حضوری و امکان استفاده از کد تخفیف؛
  • برابری قیمت‌ها در سفارش آنلاین و حضوری غذا بدون هزینه اضافی؛
  • ارسال رایگان غذا بدون دریافت هزینه پیک یا با دریافت هزینه پیک جزئی؛
  • امکان خرید و امتحان غذاهای سنتی ایرانی از انواع کباب، پلو و خورشت و غذاهای دریایی تا غذاهای محلی مثل آش رشته، حلیم و حتی کله پاچه و همچنین امکان سفارش انواع غذاهای فرنگی و بین المللی از غذاهای ایتالیایی گرفته تا غذاهای محبوب چینی و ژاپنی و هندی و …؛
  • خرید آنلاین و مطمئن انواع نوشیدنی گرم و سرد، انرژی زا، آبمیوه طبیعی و … با تحویل زیر 30 دقیقه ؛
  • امکان پیگیری لحظه‌ای سفارش از طریق اعلان‌های اپلیکیشن و سایت از روند آماده‌سازی سفارش گرفته تا سپردن بسته به پیک، نام، تلفن همراه و پیگیری مسیر حرکت پیک از روی نقشه تا لحظه رسیدن غذا به دست شما؛
  • پشتیبانی 24 ساعته تیم فیدیلیو که در هفت روز هفته به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات و رفع مشکلات احتمالی است.

فیدیلیو؛ سفارش آنلاین غذا در سریع‌ترین زمان

فیدیلیو به شما این امکان را می‌دهد تا با داشتن اپلیکیشن فیدیلیو یا از طریق وبسایت فیدیلیو در موبایل خود و با در اختیار داشتن اطلاعات رستوران‌ها و کافه‌های شهر، بهترین و سریع‌ترین انتخاب را داشته باشید. کافه‌های شهر، بهترین و سریع‌ترین انتخاب را داشته باشید.

با وبسایت و اپلیکیشن جدید فیدیلیو شما در هر نقطه‌ای از شهرهای تهران و کرج که باشید می‌توانید به راحتی به اطلاعات رستوران‌ها دسترسی پیدا کنید و نظر دوستانتان را هم درباره این رستوران‌ها بدانید.

راستی، شما می‌توانید اپلیکیشن فیدیلیو را از پلتفرم‌های گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید و همین حالا سفارش آنلاین غذا را از بهترین رستوران‌های تهران و کرج انجام دهید.

روش استفاده و نحوه سفارش از سرویس بیرون بر فیدیلیو به چه صورت است؟

از امروز با داشتن امکان سفارش غذا از سرویس بیرون بر فیدیلیو، دیگر نیاز به شناخت و تحقیق درباره رستوران‌، کافه و فست فودهای اطراف خانه‌ و محل کارتان ندارید.

شما با فعالسازی سرویس بیرون بر فیدیلیو کافیست موقعیت مکانی (با استفاده از (GPS خانه یا محلی که در آن قرار دارید را وارد کنید و با مشاهده و انتخاب رستوران، فست فود، طباخی و کترینگ مورد نظرتان، سفارش خود را ثبت کرده، روش تحویل و پرداخت خود را مشخص کرده و غذای مورد علاقه‌تان را با قیمت مناسب، بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مزیت سفارش آنلاین غذا برای کاربر فیدیلیو علاوه بر صرفه‌جویی در وقت این است که می‌توانید انواع غذای فرنگی، آسیایی، سنتی و فست فودی را با مقایسه قیمت‌ها در رستوران‌های مختلف، آگاهی از تخفیفات، نظرات کاربران و تعیین و آگاهی از زمان ارسال سفارش بدهید. تلاش فیدیلیو در زمینه سفارش آنلاین غذا، ارسال سریع و به موقع غذا از رستوران‌ها و فست فودهای نزدیک به شماست.

پس همین حالا روی دکمه سفارش آنلاین غذا از فیدیلیو کلیک کنید و غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را در تمام وعده‌های روز به صورت گرم یا سرد در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

درباره ebrahimi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *