خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / 20 تا از بهترین فودکورت های تهران از شمال تا جنوب پایتخت

20 تا از بهترین فودکورت های تهران از شمال تا جنوب پایتخت

بهترین فودکورت تهران کجاست؟ اصلا بزرگترین فودکورت تهران در شمال پایتخت است یا غرب تهران؟ بهترین فودکورت‌های شرق تهران کدام فودکورت‌ها هستند؟ در تهران فودکورت روباز هم داریم؟ اگر در غرب تهران بخواهیم فودکورت برویم کدام فودکورت بهتر و مجهزتر است؟ از این مقاله از فیدیلیو مگ قرار است به بررسی بهترین فودکورت های تهران در نقاط مختلف پایتخت از شمال گرفته تا جنوب، شرق و غرب بپردازیم و کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین فودکورت تهران را با هم پیدا کنیم. با ما باشید.

بهترین فودکورت های سرپوشیدن و روباز تهران

قبل از این‌که به بررسی بهترین فودکورت‌های تهران بپردازیم بد نیست ابتدا کمی درباره فضایی به نام فودکورت بدانیم.

فودکورت (Food court)، صحن غذا یا خوراک سرا، عموماً یک سالن سرپوشیده یا منطقه مشترک در داخل مراکز خریدی مثل مال و پاساژ، مراکز تفریحی، فرودگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز ورزشی است. در فودکورت، رستوران‌ها و کافه‌ها به طور به هم پیوسته در گرداگرد یک صحن جمع شده‌اند. درواقع فودکورت یک منطقه مشترک برای سرو صبحانه، ناهار و شام یا دسر و نوشیدنی است.

امروزه فودکورت‌ها معمولا در بسیاری از مجتمع‌های تجاری و تفریحی، فرودگاه‌ها و مراکز ورزشی بزرگ جای خود را باز کرده‌اند و به‌خاطر دسترسی راحت و تنوع در خوراکی‌ها و غذاهایی که سرو می‌کنند، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.

البته فودکورت به خصوص فود کورت‌های مراکز خرید، مراکز تفریحی یا باشگاه‌های بزرگ ورزشی و حتی مال و پاساژ ممکن است روباز هم باشد و همیشه یک فضای سرپوشیده هم نیست.

بد نیست بدانید فودکورت طبقه دوم در مرکز خرید Paramus Park در Paramus، نیوجرسی، که در مارس 1974 افتتاح شد، به‌عنوان اولین فودکورت دنیا شناخته می‌شود.

 در سال‌های اخیر فود کورت‌ها به بخش جذاب و پرطرفدار اغلب مال‌ها و مراکز خرید بزرگ در اغلب شهرهای ایران هم تبدیل شده‌اند. امکان ندارد شما برای خرید مایحتاج خود سری به یکی از مال‌های بزرگ ایران بزنید و پایتان به فود کورت باز نشود.

در اغلب مراکز خرید و تفریحی فودکورت در طبقه آخر یا طبقات انتهایی و گاهی در تراس واقع شده و از همین رو حس غذا خوردن در سقف آسمان با چشم‌اندازی دلنشین را برای شما تداعی می‌کند. در ادامه قصد داریم بهترین و بزرگترین فود کورت‌های تهران از شمال گرفته تا جنوب را با هم زیر ذره‌بین ببریم.

فودکورت برج میلاد

فودکورت «برج میلاد» همان‌طور که از نامش پیداست در برج میلاد تهران واقع شده است و از جمله معروف‌ترین و بزرگترین فودکورت‌های غرب تهران است.

فودکورت برج میلاد در طبقه چهارم و نزدیک رستوران گردان برج میلاد (بزرگ‌ترین رستوران گردان ایران با بوفه نامحدود) و شهربازی برج میلاد با دیدی ۳۶۰ درجه واقع شده است.

فودکورت برج میلاد بیش از 18 غرفه ایرانی و بین‌المللی دارد و شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی از آبگوشت و دیزی گرفته تا کوبیده و جوجه، انواع سوپ و پیش غذا، انواع سوخاری، ساندویچ و فست فود، غذاهای ملل از جمله غذاهای عربی، ایتالیایی، مکزیکی، ترکی، مغولی، مراکشی و … و همچنین انواع دسر، آبمیوه و نوشیدنی سرد و گرم را در این فودکورت سفارش بدهید.

نکته جالب این‌که در فودکورت برج میلاد «خانه بازی فودکورت برج میلاد» هم واقع شده است که یک ایده عالی برای سرگرم کردن کودکان تا زمان آماده شدن سفارش غذا است.

همچنین اگر می‌خواهید با همسرتان صبحانه، ناهار یا شام میل کنید و کودکتان میلی به غذا ندارد می‌توانید او را به مربی و مراقبان دلسوز این مجموعه بازی بسپارید و با خیال راحت غذای خود را میل کنید.

قیمت غذاها در منو رستوران‌های فودکورت برج میلاد نسبتا گران است اما به تجربه رفتن به برج هیجان‌انگیز میلاد به‌عنوان مرتفع‌ترین برج ایران، ششمین برج مخابراتی دنیا و میل کردن غذا با تماشای چشم‌اندازی زیبا و موسیقی گوش‌نواز می‌ارزد. در ضمن علاوه بر سفارش حضوری در محل برج میلاد، امکان سفارش تلفنی و آنلاین از فودکورت برج میلاد در محدود این مکان هم وجود دارد.

  • آدرس فودکورت برج میلاد: تهران، اتوبان همت، کوی نصر (گیشا)، برج میلاد، طبقه چهارم
  • شماره تماس فودکورت برج میلاد: 0214953
  • ساعت کاری فودکورت برج میلاد: همه روز از 9 صبح الی 24 بامداد
  • آدرس پارکینگ برج میلاد: تهران، بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل‌الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد تهران، پارکینگ طبقاتی برج میلاد

فودکورت ارگ تجریش

فودکورت «ارگ تجریش» جزو معروف‌ترین فودکورت‌های شمال تهران است که در پاساژ ارگ (ارگ سنتر) تجریش و در کنار شهربازی و سینمای این مجموعه واقع شده است. فودکورت ارگ تجریش در طبقه سوم این مجتمع تجاری واقع شده و بعد از یک پاساژگردی طولانی برای صرف غذا یک گزینه عالی است.

منوی رستوران‌های فودکورت ارگ تجریش شامل غذاهای فست فودی، سوخاری و ساندویچی و سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم، کیک و دسر است. همچنین کافه عربی و چند رستوران روباز در طبقه چهارم ارگ تجریش قرار دارند و به همین دلیل فودکورت ارگ تجریش یکی از محبوب‌ترین فودکورت‌های روباز تهران محسوب می‌شود.

همچنین کافه «ویونا» در طبقه همکف، نمایندگی رسمی برند فرانسوی کافه «لوگغنیه اپن»، کافه «ادب» در طبقه همکف و کافه «روکو» در طبقه اول ارگ تجریش برای کافه‌روها جزو جذابیت‌های این مرکز خرید بزرگ در شمال تهران محسوب می‌شوند. در ضمن علاوه بر سفارش حضوری و میل کردن سفارش در فودکورت ارگ تجریش، امکان سفارش آنلاین و تلفنی هم در محدوده ارگ وجود دارد.

  • آدرس فودکورت ارگ تجریش: تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد، مجتمع ارگ تجاری تجریش، طبقه سوم
  • شماره تماس فودکورت ارگ تجریش: ۰۲۱-۲۲۳۹۶۱۲۱/ ۰۲۱-۲۲۳۹۶۸۹۲
  • ساعت کار فودکورت ارگ تجریش: هر روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳ شب
  • آدرس صفحه اینستاگرام فودکورت ارگ تجریش: @foodcourt.arg
  • پارکینگ:        پارکینگ مجتمع ارگ تجریش

فودکورت پل طبیعت

«پل طبیعت» در سال‌های اخیر جزو جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در تهران بوده است. این پل بر بالای بزرگراه مدرس 2 پارک طالقانی و آب و آتش را به هم متصل می‌کند و به همین دلیل یکی از پر رفت و آمدترین جاذبه‌های گردشگری تهران است و اگر چه یک پل است اما خودرویی از روی آن رد نمی‌شود.

اگر به پل طبیعت رفتید، این پل برای خوردن غذا و دسر بعد از یک پیاده‌روی دلنشین در طبقه زیرین خود یک فودکورت با چندین کافه و رستوران دارد که انواع خوراک ایرانی، ایتالیایی، فست‌فود، آبمیوه‌، قهوه‌ سرد و گرم و دسر در آن‌ها سرو می‌شود.

چند کافه و رستوران در فودکورت پل طبیعت تهران به‌عنوان یکی از شلوغ‌ترین فودکورت‌های ایران روباز هستند و برخی از رستوران‌های این فودکورت از جمله رستوران «ملل» هم دیوار شیشه‌ای دارند و شما در زمان صرف غذا یا نوشیدنی می‌توانید از تماشای مناظر زیبای اطراف پل هم لذت ببرید.

علاوه بر سفارش حضوری امکان سفارش تلفنی و آنلاین آیتم‌های منوی رستوران‌ها و کافه‌های فودکورت پل طبیعت در محدوده پل طبیعت هم مهیاست.

  • آدرس فودکورت پل طبیعت: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان شهیدی، پارک آب‌وآتش، ضلع شرقی پل طبیعت، فودکورت طبیعت
  • شماره تماس فودکورت طبیعت: ۰۲۱۴۷۰۹۸۸۱۹
  • ساعت کار فودکورت طبیعیت:  همه‌ روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۴ بامداد
  • آدرس صفحه اینستاگرام فودکورت طبیعیت: @tabiat_foodcourt
  • آدرس پارکینگ پل طبیعت: بزرگراه حقانی، کوچه شهیدی (در محدوده اطراف پل طبیعت چند پارکینگ عمومی هم دایر است).

فودکورت مگامال اکباتان

فودکورت «مگامال» اکباتان یکی از فودکورت‌های خوب غرب تهران است. این فودکورت که در طبقه دوم مجتمع تجاری-تفریحی مگامال در منطقه اکباتان تهران واقع شده با مساحتی حدود 2400 متر مربع یک تراس بزرگ هم دارد که صرف غذا در این تراس جزو جذابیت‌های این فودکورت برای مشتریان محسوب می‌شود.

در فودکورت مگامال چند کافه و رستوران انواع دسر، نوشیدنی‌های سرد و گرم، غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی، فست فود و سوخاری و ساندویچ، انواع پاستا و پیتزا، غذاهای گیاهی و … سرو می‌شود و برای صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به کافه و رستوران‌های این فودکورت بروید.

از جمله معروف‌ترین رستوران‌های فودکورت مگامال اکباتان می‌توان به کافه شمرون، رستوران برجسته و فست فود شیلا اشاره کرد. همچنین امکان سفارش تلفنی و آنلاین برای ساکنین محدوده اکباتان و شهرک بیمه از این فودکورت غرب تهران مهیاست.

  • آدرس فودکورت مگامال: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی، مجتمع فرهنگی-رفاهی اکباتان
  • شماره تماس فودکورت مگامال: ۰۲۱۴۴۶۹۴۴۷۱
  • ساعت کار فودکورت مگامال: همه‌ روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳ شب
  • پارکینگ فودکورت مگامال: پارکینگ مرکز خرید مگامال اکباتان

فودکورت آدرس فودهال

فودکورت« آدرس فودهال» در خیابان فرشته، یکی از بهترین و لوکس‌ترین فودکورت‌های شمال تهران با دکوراسیون خاص و المان‌های متفاوت و جذاب است. در این فودکورت دو طبقه در منطقه الهیه، چند رستوران کافی شاپ و البته یک تراس برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است.

در آدرس فودهال فرشته سرو انواع کباب‌ و غذاهای ایرانی و فرنگی، آسیایی، گیاهی، ایتالیایی، دسر، شیرینی و کیک و نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع قهوه، سالاد و پیش غذا، انواع فست فود، ساندویچ، استیک، سوخاری و پاستا و پیتزا و … به‌صورت روزانه و تهیه شده از بهترین مواد اولیه سرو می‌شود.

همچنین اگر اهل خوردن صبحانه و عصرانه بیرون از منزل هستید فودکورت آدرس فودهال یک گزینه عالی برای شماست. این فودکورت معروف در شمال تهران پارکینگ دارد که با توجه به مشکل جای پارک در آن منطقه یک آپشن خوب است اما فقط یک ساعت اول پارکینگ رایگان است و برای تعداد ساعات بیشتر باید هزینه پرداخت کنید. در ضمن امکان سفارش آنلاین و تلفنی از این فودکورت در محدوده آن مهیاست و با ارسال فوری درب منزل یا محل کار به شما تحویل داده می‌شود.

قیمت آیتم‌های منوی رستوران‌های فودکورت آدرس فودهال نسبت به موقعیت مکانی آن نسبتا گران است و در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 20 هم موسیقی زنده پخش می‌شود.

  • آدرس فودکورت آدرس فودهال: تهران، خیابان فرشته، خیابان نیلوفر، خیابان مریم
  • شماره تماس فودکورت آدرس فودهال فرشته: ۰۲۱۲۶۲۰۷۴۰۶
  • ساعت کار فودکورت آدرس فودهال فرشته: همه‌ روزه از ساعت صبح ۸ الی ۲۳:۴۵ شب
  • آدرس صفحه اینستاگرام آدرس فودهال فرشته: @addressfoodhall
  • پارکینگ:دارد

فودکورت ری لند

فودکورت «ری لند» در شهرری جزو بهترین و مجهزترین فودکورت‌های جنوب تهران است. در این فودکورت که بزرگ‌ترین فودکورت جنوب تهران هم محسوب می‌شود سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از جمله غذاهای ترکی و افغانی، چلوکبابی، جگرکی، فست فود، دسر و شیرینی و انواع نوشیدنی‌های مدرن سرد و گرم همه روزه انجام می‌شود.

همچنین رستوران‌ها و کافه‌های فودکورت ری لند دور تا دور یک محوط روباز قرار گرفته‌اند و همین مسئله ری لند را به یکی از شلوغ‌ترین فودکورت‌های روباز تهران تبدیل کرده است.

از جمله مشهورترین رستوران‌های فودکورت ری لند رستوران «کباب شاه عبدالعظیم» است که زحمت رفتن به شهرری برای خوردن کباب‌های شاه عبدالعظیم را از دوش عاشقان این کباب کوبیده مشهور برداشته است.

خبر خوب اینکه فودکورت ری لند هم گیم نت دارد و هم شهربازی (شهر شادی) و به این ترتیب کوچکترها حوصله‌شان هم سر نمی‌رود.

علاوه بر سفارش حضوری در فودکورت ری لند امکان سفارش تلفنی و آنلاین از کافه و رستوران‌های این مجموعه در محدوده فودکورت برای مشتریان مهیاست و تحویل غذا، نوشیدنی یا دسر با ارسال فوری انجام می‌شود.

  • آدرس فودکورت ری لند: تهران، بزرگراه شهید آوینی، خیابان شهید کریمی شیرازی (استخر)، جنب سینما راگا
  • ساعت کاری فودکورت ری لند: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 24 بامداد
  • شماره تماس فودکورت ری لند: 02156803504
  • آدرس صفحه اینستاگرام فودکورت ری لند:  @rey_land_ ‎
  • پارکینگ: پارکینگ

فودکورت سون سنتر

فودکورت «سون سنتر» در طبقه پنجم مجتمع تجاری سون سنتر در محله هفت حوض نارمک واقع شده و از جمله بهترین فودکورت های شرق تهران است.

 در این فودکورت جمع و جور که فضای کمتری نسبت به فودکورت‌های بزرگ تهران دارد در مجموع چند کافه و رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فود، انواع قهوه سرد و گرم، نوشیدنی‌های کافی شاپی گرم و سرد، کیک، شیرینی و دسر را روزانه سرو می‌کنند.

در فودکورت سون سنتر «رستوران نادر» فضایی نسبتا بزرگ دارد و به‌خاطر سالاد بار و سرو غذاهای لذیذ ایرانی مکان مناسبی برای برگزاری مراسم دورهمی، میهمانی و جشن‌ محسوب می‌شود.

همچنین علاوه بر امکان سفارش حضوری از فودکورت سون سنتر، شما می‌توانید سفارش غذا، نوشیدنی یا دسر خود را به‌صورت تلفنی یا آنلاین ثبت کرده و آن را با ارسال فوری درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

  • آدرس فودکورت سون سنتر: تهران، نارمک، ضلع جنوبی میدان نبوت، خیابان دکتر آیت، نبش رضوان، مجتمع تجاری سون سنتر، طبقه پنجم
  • ساعت کار فودکورت سون سنتر: هر روز از ساعت 11:30 الی 23:30 شب
  • وب‌سایت فودکورت سون سنتر: 7center.ccom.ir
  • آدرس صفحه اینستاگرام فودکورت سون سنتر: 7centermall@
  • پارکینگ: پارکینگ سون سنتر

فودکورت اپال

فودکورت مجتمع تجاری-تفریحی «اپال» در سعادت آباد تهران یکی از مجهزترین فودکورت‌ های شمال غرب تهران است. درواقع اُپال بزرگترین مرکز تجاری و سرگرمی در غرب تهران است و برای هر سن و سالی یک سرگرمی تدارک دیده است که فودکورت اپال برای آن‌هایی که دوست دارند بعد از خرید و تفریح در همان مکانی که هستند غذا، نوشیدنی یا دسر هم میل کنند یکی از آن‌هاست.

در طبقه نهم مرکز خرید اپال فودکورت اپال واقع شده که یکی از بزرگ‌ترین و بهترین فودکورت های تهران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مثل ایتالیایی، ترکی، آسیایی، ژاپنی و عربی، استیک، غذاهای دریایی، سوشی، پاستا و پیتزا، فست فود، سوخاری است.

همچنین چندین کافه رستوران مثل برندهای معروف «ساعدی‌نیا» و «ویونا» برای سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم، کیک، دسر، باقلوا و شیرینی است در فودکورت اپال برای کافه‌روها همیشه آماده پذیرایی از مشتریان است.

البته دو رستوران بزرگ و مجلل به جز فودکورت هم در مجتمع اپال دایر شده‌اند. کافه رستوران «وستیک» و رستوران «آدیشه لانژ» به‌عنوان یکی از جدیدترین رستوران‌های روف گاردن سعادت آباد در طبقه دهم مجتمع اپال هم فضای باز و هم فضای سرپوشیده دارد و برای افراد سیگاری یک انتخاب ایده‌آل است.

شما هم می‌توانید سفارش خود را به‌صورت حضوری در فودکورت اپال سعادت آباد ثبت کنید و هم امکان خرید آنلاین یا تلفنی و ارسال فوری در محدوده مجتمع تجاری اپال برای شما مهیاست.

  • آدرس فودکورت اپال: تهران، بزرگراه یادگار امام، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان، مرکز تجاری اپال، طبقه نهم
  • ساعت کاری فودکورت اپال: 11:30 صبح الی 24 بامداد
  • ساعت کاری کافه فودکورت اپال: 9 صبح الی 24 بامداد
  • آدرس صفحه اینستاگرام فودکورت اپال: opal_shopping_center@
  • پارکینگ: پارکینگ اپال

فودکورت ایران مال

فودت کورت «ایران مال» بزرگترین فودت کورت تهران است که در لیست بهترین فود کورت های تهران هم جزو 3 فودکورت نخست است. تعداد زیادی کافه و رستوران در سالن‌های مختلف فودکورت ایران مال در طبقات G1، G2، G3 و GR (بام) وجود دارند. درواقع فودکورت ایران مال در سالن‌های مجزا و طبقات مختلف احداث شده است.

در فودکورت ایران مال به‌عنوان یکی از بهترین فودکورت‌های غرب تهران علاوه بر انواع غذاهای ایرانی، شما انواع غذا از ملل و فرهنگ‌های مختلف از جمله غذاهای عربی و لبنانی، ژاپنی، آسیایی، ایتالیایی و … را می‌توانید سفارش بدهید. همچنین سرو انواع آبمیوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم کافی شاپی، انواع قهوه سرد و گرم، انواع دسر، کیک، شیرینی و باقلوا و … همیشه در این فودکورت به راه است.

رستوران‌های مشهور غذاهای سنتی ایرانی، فست فود و کافه از جمله هانی، قریشی، کافه ویونا، کافه لانژ و … در فودکورت بزرگ ایران مال شعبه دارند.

برخی از کافه و رستوران‌های ایران مال در فضای باز قرار دارند و به همین خاطر برای افرادی که می‌خواهند سیگار یا قلیان بکشند محدودیتی وجود ندارد.

قیمت آیتم‌های منوی کافه‌ها و بهترین رستوران‌های فودکورت ایران مال از متوسط تا گران است و بسته به سفارشی که دارید متغیر است. اگر به تفکیک بخواهیم فودکورت‌های بازار بزرگ ایران مال را به شما معرفی کنیم عبارتند از:

  • فودکورت دیدار در طبقه G2 با ویو باغ دیدار و صدای گوشنواز آب جاری
  • فودکورت سپید در طبقه G3 با شهربازی اختصاصی برای کودکان
  • فودکورت الماس ورودی ایوان الماس

البته همان‌طور که گفتیم رستوران‌های ایران مال به این 3 فودکورت محدود نمی‌شوند و بیش از 70 کیوسک ارائه غذا، فست فود، دسر و نوشیدنی در طبقات مختلف ایران مال قرار دارند که در همه این غذاخوری‌های از صبحانه تا ناهار و شام و میان وعده هر روز حاضر است.

همچنین علاوه بر سفارش حضوری امکان سفارش آنلاین و تلفنی هم از فودکورت‌های ایران مال در محدود بازار بزرگ ایران مال برقرار است.

  • آدرس فودکورت ایران مال: تهران، بزرگراه شهید خرازی، ورودی ایران مال
  • ساعت کاری فودکورت ایران مال: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23 شب
  • پارکینگ: پارکینگ ایران مال

فودکورت پالادیوم

در لیست بهترین فودکورت های تهران فودکورت «پالادیوم» در لیست فودکورت های شمال تهران جزو صدرنشین‌هاست. این فودکورت بزرگ و مدرن در مجتمع تجاری پالادیوم در منطقه یک تهران و محله زعفرانیه واقع شده و در دو بخش مجزا‌ (طبقه همکف ب) و طبقه سوم به‌صورت دو فودکورت واقع شده است.

در فودکورت طبقه همکف پالادیوم می‌توانید از کافه‌هایی مثل «ویونا» و «رئیس» انواع کیک، شیرینی، دسر، بستنی و نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید و برای خوردن سوخاری و فست فود سراغ برندهای مشهوری مثل «مرغ سوخاری دی» یا «گامبی» سر بزنید.

اما در فودکورت اصلی که در طبقه سوم واقع شده انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی، فست‌فود، غذاهای ترکی، ایتالیایی و سالاد سرو می‌شود. در این طبقه، کافه و رستوران‌های مشهوری از جمله برگر فکتوری، رادمان، لیبرو، سالاد بار ورده، روماتای، رستوران ایرانی مسما، دونر مارکت، لیبرو و رستوران ژاپنی کاتسو روزانه به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

این در حالی است که در سایر طبقات پالادیوم چند رستوران دیگر هم قرار دارند و مشتریان خاص خودشان را دارند. علاوه بر امکان سفارش حضوری و میل کردن غذا یا دسر و نوشیدنی در پالادیوم، امکان سفارش تلفنی و آنلاین در محدوده پالادیوم هم فراهم است و سفارش شما با ارسال فوری به دست‌تان می‌رسد.

به این ترتیب اگر ساکن شمال تهران هستید یا به این منطقه رفت و آمد دارید شما می‌توانید برای صرف صبحانه، برانچ، ناهار و شام یا صرفا برای خوردن یک دسر و نوشیدنی، فودکورت پالادیوم را انتخاب کنید.

  • آدرس فودکورت پالادیوم: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، جنب کوچه عروضی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه همکف و سوم
  • ساعت کار فودکورت پالادیوم: هر روز از ساعت 11 صبح الی 23 شب
  • آدرس وب‌سایت فودکورت پالادیوم: palladiummall.com
  • آدرس صفحه اینستاگرام فودکورت پالادیوم: palladiummall.official@
  • پارکینگ: پارکینگ مجتمع پالادیوم

فودکورت کوروش مال

فودکورت «کوروش» در مجتمع تجاری-تفریحی کوروش در اتوبان ستاری یکی دیگر از بزرگترین و بهترین فودکورت های غرب تهران است. پس اگر برای خرید و پاساژگردی گذرتان به غرب تهران افتاد یا به پردیس سینمایی کوروش رفتید و هوس یک شکم‌گردی اساسی کردید حتما سری به این فودکورت بزرگ و مدرن بزنید.

 در فودکورت کورش مال از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مثل غذاهای عربی و ترکی و ایتالیایی گرفته تا یک لیست کامل از انواع فست فود، سوخاری، ساندویچ، منوی کودک، سالاد، آش و دیزی، غذاهای محلی مثل گیلانی، چلوکباب بازاری، انواع کیک، شیرینی و دسر، نوشیدنی‌های گرم و سرد سنتی و مدرن و خلاصه یک دوجین خوراکی لذید از برندهای معتبر کافه و رستوران در انتظار شماست.

همچنین در برخی رستوران‌های طبقه روف کوروش مال قلیان هم سرو می‌شود. اگر سوال شما هم این است که فودکورت کوروش مال چند طبقه است باید بگوییم یکی از فودکورت‌های کوروش مال در طبقه دوم و در مجاورت شهربازی ژوپیتر واقع شده و با 22 رستوران کافه همه روزه به سرو انواع غذا، دسر و نوشیدنی می‌پردازند.

همچنین فودکورت «روف گاردن کوروش» هم در بام مجتمع کوروش در طبقه هفتم واقع شده است. علاوه بر این در طبقات سوم، چهارم، پنجم و ششم مجتمع کوروش چندین رستوران و فست فود دیگر هم به‌صورت پراکنده حضور دارند.

  • آدرس فودکورت کوروش مال: تهران، بزرگراه ستاری، خیابان پیامبر مرکزی، طبقه دوم و هفتم
  • صفحه اینستاگرام کوروش مال: kouroshmall@
  • ساعت کاری فودکورت کوروش مال: هر روز از ساعت 9 صبح الی 23:30 شب
  • پارکینگ: پارکینگ مجتمع کوروش

فودکورت روشا

خب نوبتی هم که باشد نوبت معرفی کوچک ترین فودکورت تهران است. فودکورت «روشا» در شمال تهران و محله نیاوران یکی دیگر از معروف‌ترین فودکورت های شمال تهران است.

در این فودکورت جمع و جور در طبقات نهم و دهم (R) مرکز خرید روشا، چند رستوران و فست فود حضور دارند و بخشی از فضای فودکورت هم روباز، در پشت بام روشا سنتر و مناسب افراد سیگاری یا کسانی است که دوست دارند صبحانه، برانچ، ناهار یا شام خود را در فضای باز میل کنند.

رستوران‌ آسیایی و مشهور «راه ابریشم»، رستوران «دهکده» و رستوران «تهران-بیروت» جزو مشهورترین رستوران‌های این فودکورت هستند.

اگر در محدوده روشا سنتر هستید، علاوه بر سفارش حضوری شما می‌توانید سفارش خود را اینترنتی یا تلفنی ثبت کنید و با ارسال فوری تحویل بگیرید.

  • آدرس فودکورت روشا سنتر: تهران، نیاوران، فرمانیه، تقاطع عمار، دپارتمان استور روشا
  • ساعت کاری فودکورت روشا سنتر: از 8 صبح الی 12
  • آدرس اینستاگرام: @rosha.restaurants
  • شمار تماس فودکورت روشا: 02125714000
  • پارکینگ: پارکینگ روشا سنتر

فودکورت باشگاه انقلاب

فودکورت «باشگاه انقلاب» یکی دیگر از بهترین فودکورت‌های تهران است که در ابتدای جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب در منطقه 3 واقع در شمال شهر تهران قرار دارد. در این مجموعه شما می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌های دلخواه خود را در محیط سرپوشیده، نیمه باز و فضای روباز با یک پلان مارپیچی با چشم‌انداز عالی نوش جان کنید.

وجود درختان سر به فلک کشیده و گیاهان سرسبز در لابه‌لای این پلان مارپیچی، این مکان را به یکی از زیباترین فودکورت های روباز تهران تبدیل کرده است. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجموعه انقلاب هر روز با ارائه انواع غذاهای ایرانی، برگر و پاستا، انواع صبحانه و املت‌های متنوع، کیک و دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم با قیمت‌های منطقی در وعده‌های صبحانه، برانچ، ناهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

این فودکورت به‌خصوص برای ورزشکارانی که جاده تندرستی باشگاه انقلاب را برای دویدن و ورزش کردن انتخاب می‌کنند، بهترین گزینه برای صرف صبحانه است. پس اگر برای گشت‌وگذار یا ورزش به باشگاه انقلاب مراجعه کردید حتما به فودکورت آن نیز سر بزنید.

  • آدرس فودکورت باشگاه انقلاب: تهران، خیابان سئول، خیابان نمایشگاه، درب شمالی باشگاه انقلاب، جنب جاده تندرستی
  • صفحه اینستاگرام فودکورت باشگاه انقلاب: @enghelabfoodcourt
  • ساعت کاری فودکورت باشگاه انقلاب: هر روز از ساعت 9 صبح الی 23:15 شب
  • شماره تلفن فودکورت باشگاه انقلاب: 02126217457
  • پارکینگ: پارکینگ اختصاصی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

فودکورت سانا سنتر

فودکورت «سانا سنتر» واقع در طبقه دوم مرکز تجاری «سانا» یکی از بهترین نمونه‌های فودکورت روباز تهران است که به فضای بسته و سرپوشیده هم مجهز است.

این مرکز تفریحی-تجاری با 15 رستوران و کافی‌شاپ متنوع همه روزه با ارائه بهترین غذاهای ژاپنی، ایرانی، ایتالیایی، ترکی، مغولی و فست فود در رده‌های قیمتی گوناگون پذیرای مشتریان است.

 پاساژ لوکس و مجهز سانا سنتر در شمال تهران و در خیابان اندرزگو قرار دارد و مجموعه‌ای از کافه‌ها، سالادبارها و رستوران‌های متنوع را با استانداردهای مختلف در خودش جا داده است. پس اگر برای تفریح و وقت‌گذرانی به شمال تهران رفتید، حتما به سانا سنتر هم سر بزنید و از امکانات یکی از بزرگترین فودکورت های تهران در خیابان اندرزگو بهره‌مند شوید.

در این پاساژ لوکس و مجهز شما می‌توانید صبحانه، برانچ، ناهار و شام خود را به دلخواه در یکی از فاخرترین رستوران‌های تهران یا در محیطی دوستانه و خودمانی نوش جان کنید.

در منوی رستوران‌های فودکورت سانا سنتر آیتم‌های متنوعی از غذاهای گریل شده، باربیکیو، مرغ سوخاری، پیتزا و پاستا، برگر، بستنی، آبمیوه‌های تازه، کیک و دسرهای گوناگون و قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد اصیل در دسترس شما قرار دارند.

علاوه بر مراجعه حضوری، اگر در محدود سانا سنتر هستید شما می‌توانید از طریق سفارش آنلاین یا تلفنی نیز غذای دلخواه خود را به رستوران‌های سانا سنتر فودکورت سفارش دهید و درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

  • آدرس فودکورت سانا سنتر: تهران، خیابان اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی، مرکز خرید سانا، طبقه دوم
  • صفحه اینستاگرام سانا سنتر: @SanaShoppingCenter
  • ساعت کاری فودکورت سانا سنتر: هر روز از ساعت 9 صبح الی 23:30
  • شماره تلفن سانا سنتر: 02121006418
  • پارکینگ: پارکینگ اختصاصی مرکز خرید سانا

فودکورت رویال تراس

فودکورت «رویال تراس» با امکانات بی‌نظیر و محیطی لوکس می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین فودکورت های غرب شمال تهران در صدر لیست فودکورت‌های سعادت آباد جای گیرد.

این فودکورت شیک و جذاب که در مرکز تجاری-تفریحی رویال در خیابان سعادت آباد تهران واقع شده، می‌تواند محیطی دلچسب برای صرف غذا، دسر و نوشیدنی در ساعت‌های مختلف روز باشد.

در این مجموعه شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از غذاهای ایرانی، ایتالیایی، ترکی و دونر، خوراک‌های آسیای شرقی، انواع غذاها و پیش غذاهای مرغی، ساندویچ و برگر، کیک و دسر فرانسوی و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع را نوش جان کنید.

این فودکورت زیبا و آرام علاوه بر فضایی سرپوشیده و لوکس از یک تراس وسیع با چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر تهران نیز برخوردار است. علاوه بر همه این‌ها، وجود کیدز کلاب (کلاب ویژه بازی و نگهداری کودکان) در این مجموعه یکی از بهترین امکاناتی است که آسایش شما را در هنگام صرف وعده‌های صبحانه، برانچ، ناهار یا شام تضمین می‌کند.

اگر در محدوده سعادت آباد هستید، علاوه بر مراجعه حضوری، شما می‌توانید از طریق سفارش آنلاین یا تلفنی نیز غذای دلخواه خود را به رستوران‌های فودکورت رویال تراس سفارش دهید و با ارسال فوری درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

  • آدرس فودکورت رویال تراس: تهران، بلوار سعادت آباد، تقاطع بلوار دریا، مجتمع تجاری-اداری رویال، طبقه دوم
  • آدرس صفحه اینستاگرام فودکورت رویال تراس: @royalterrace.foodcourt
  • ساعت کاری فودکورت رویال تراس: هر روز از ساعت 11 صبح الی 24 بامداد
  • شماره تلفن فودکورت رویال تراس: 02188564945
  • پارکینگ: پارکینگ هوشمند و اختصاصی رویال مال

فودکورت هدیش مال

فودکورت «هدیش مال» واقع در شمال شرق تهران و در طبقه چهارم مرکز تجاری-تفریحی هدیش، عنوان یکی از بهترین فودکورت های شمال شرق تهران را یدک می‌کشد.

این فودکورت در شمال شرق تهران با وجود عمر کوتاهی که دارد معمولا شلوغ و پر رفت و آمد است. دلیلش هم این است که با مراجعه به هدیش مال، علاوه بر خرید و گشت‌وگذار و صرف انواع غذاهای دریایی مانند ماهی کبابی، میگو کبابی و فیش‌اندچیپس می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی مانند پردیس سینمایی بهره‌مند شوید.

اگر هم اهل غذاهای دریایی نیستید، می‌توانید ناهار یا شام مورد نظرتان را از منوی کاملی از پیتزا و پاستا و سالادها و همچنین، از میان انواع غذاهای ایرانی رستوران های فودکورت هدیش مال انتخاب کنید.

اگر شما هم به دنبال بهترین فودکورت در پاسداران هستید، حتما به مرکز تجاری-تفریحی هدیش مال سر بزنید و به دلخواه خود انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، ترکی، فست فود، سالاد، کیک و دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم در فضایی سرپوشیده و دلپذیر یا در فضای روباز روف گاردن نوش جان کنید.

پس از صرف غذا در این فودکورت روباز تهران یا در مجموعه سرپوشیده آن، می‌توانید به طبقه پنجم این مرکز تجاری هم مراجعه کنید. این طبقه، شامل دنج‌ترین کافی‌شاپ‌هایی است که با ارائه انواع قهوه، دمنوش، نوشیدنی‌های سرد، اسنک، املت، بستنی، کیک و دسر در تمام ساعات کاری به ویژه در وعده‌های صبحانه و برانچ اوقات خوشی را برای شما تدارک می‌بینند.

همچنین علاوه بر مراجعه حضوری، اگر در محدوده هدیش مال هستید شما می‌توانید از طریق سفارش آنلاین یا تلفنی نیز غذای دلخواه خود را به رستوران‌های فودکورت هدیش مال سفارش دهید و با ارسال فوری درب منزل یا محل کارتان در کمترین زمان تحویل بگیرید.

  • آدرس فودکورت هدیش مال: تهران، خیابان پاسداران، میدان هروی، خیابان موسوی شرقی، پلاک 14، مرکز تجاری-تفریحی هدیش مال، طبقه چهارم
  • صفحه اینستاگرام هدیش مال: @hadishmall
  • ساعت کاری فودکورت هدیش مال: هر روز از ساعت 10 صبح الی 23 شب
  • شماره تلفن فودکورت هدیش مال: 02122950101
  • پارکینگ: پارکینگ اختصاصی هدیش مال

فودکورت چارسو

فودکورت «چارسو» یکی از بهترین فودکورت های مرکز تهران است که در خیابان جمهوری و در طبقه پنجم بازار لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال چارسو قرار دارد.

این مکان با ظرفیت پذیرایی از 800 نفر می‌تواند به‌عنوان یکی از بزرگ ترین فودکورت های تهران شناخته شود. بنابراین، پس از گشت‌وگذار و خرید در این بازار صوتی-تصویری یا بعد از تماشای فیلم در پردیس سینمایی چارسو، شما می‌توانید انواع نوشیدنی، کیک و دسر، فست فود، غذاهای ایتالیایی و غذاهای ایرانی را در وعده‌های صبحانه، ناهار یا شام در فضایی دلپذیر نوش جان کنید.

کافی است در تراس این فودکورت مجهز یا در کنار دیوارهای شیشه‌ای آن بنشینید و در هنگام صرف انواع برگر، مرغ سوخاری، پیتزا، غذاهای مدیترانه‌ای یا نوشیدنی‌های سرد و گرم مشغول تماشای چشم‌انداز بدیعی از شهر تهران شوید.

به علاوه، اگر در محدوده این مرکز خرید هستید، می‌توانید از امکان سفارش تلفنی و آنلاین از رستوران‌های فودکورت چارسو نیز استفاده کرده و غذای دلخواه خود را درب منزل یا در محل کارتان با ارسال فوری تحویل بگیرید.

  • آدرس فودکورت چارسو: تهران، خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، بازار چارسو، طبقه پنجم
  • @charsoubazar
  • صفحه اینستاگرام چارسو: @charsoubazar
  • ساعت کاری فودکورت چارسو: هر روز از ساعت 9 صبح الی 23 شب
  • شماره تلفن فودکورت چارسو: 02166171492

فودکورت فلای لند

فودکورت «فلای لند» یکی دیگر از بهترین فودکورت های غرب تهران است که در طبقه همکف مجموعه ورزشی-تفریحی فلای لند واقع در پارک پرواز هر روز به ارائه طیف گسترده‌ای از غذاهای ایرانی و فرنگی می‌پردازد.

 در این مجموعه، پس از تفریح در اسنو پارک و بهره‌مندی از امکانات پیست تیوب سواری، اسکی و اسنو برد یا بعد از سپری کردن اوقاتی خوش در شهربازی پارک پرواز، شما می‌توانید انواع پیش غذا، غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین، کیک و دسر را در وعده‌های ناهار یا شام نوش جان کنید.

پس، اگر به دنبال بهترین فودکورت در محدوده سعادت آباد می‌گردید، حتما به فلای لند سر بزنید. خوب است بدانید، صرف صبحانه در فودکورت فلای لند فقط در روزهای جمعه امکان‌پذیر است.

مدیریت یکپارچه فودکورت فلای لند یکی از جالب‌ترین مواردی است که سفارش غذا را برای شما ساده‌تر می‌کند. به این ترتیب، شما تنها با بررسی یک منوی واحد و بدون نیاز به مراجعه به غرفه‌های گوناگون، پس از انتخاب میز می‌توانید غذای مورد نظرتان را به پرسنل مجرب این مجموعه سفارش دهید.

وجود یک تراس وسیع در انتهای طبقه همکف از بهترین امکاناتی است که صرف غذا و نوشیدنی در فضای باز با چشم‌اندازی جذاب از شهر تهران را برایتان امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر مراجعه حضوری، اگر در محدوده پارک پرواز هستید، از طریق سفارش تلفنی و آنلاین هم می‌توانید غذای دلخواه خود را از رستوران‌های فلای لند سفارش دهید و درب منزل یا در محل کارتان با ارسال فوری تحویل بگیرید.

  • آدرس فودکورت فلای لند: تهران، سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو، بلوار پیام، خیابان آهنگرانی، بوستان پرواز، فود پارک فلای لند
  • صفحه اینستاگرام فودکورت فلای لند: @flyland.foodpark
  • وب سایت فودکورت فلای لند: flyland.menusaz.com
  • ساعت کاری فودکورت فلای لند: هر روز از ساعت 12 صبح الی 24، جمعه‌ها از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر
  • شماره تلفن فودکورت فلای لند: 02122371700 – 0211494
  • پارکینگ: پارکینگ اختصاصی پارک پرواز واقع در میدان بهرود

فودکورت همیلا سنتر

فودکورت «همیلا سنتر» در مرکز خرید همیلا واقع در شمال غربی تهران در محله پونک قرار دارد و به‌عنوان یکی از بهترین فودکورت های غرب تهران با چشم انداز 360 شهری شناخته می‌شود.

در این مرکز تجاری-تفریحی، پس از گشت‌وگذار در بازار، تماشای فیلم دلخواه خود در پردیس سینمایی یا سرگرمی و وقت‌گذرانی در شهربازی مدرن و سرپوشیده می‌توانید نوشیدنی و غذای مورد نظر خود را از میان منوهای متنوع ایرانی، فرنگی، فست فود و کافه‌های مختلف فودکورت همیلا انتخاب کنید.

همیلا سنتر با در نظر گرفتن همه جوانب، جای خود را در لیست بهترین نمونه‌های فودکورت روباز تهران و همچنین، فودکورت‌های سرپوشیده باز کرده است.

در قسمت روباز این فودکورت، سرو قلیان و کشیدن سیگار آزاد است. با مراجعه به این مرکز تفریحی شیک و مدرن شما می‌توانید از انواع ته‌چین و کباب گرفته تا ساندویچ‌ها، سالادها، غذاهای وگن و پیتزاهای متنوع و همچنین، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرها و شیرینی‌های متنوع را نوش جان کنید.

علاوه بر مراجعه حضوری برای صرف صبحانه، ناهار یا شام، اگر در محدوده همیلا سنتر هستید، از طریق سفارش تلفنی و آنلاین هم می‌توانید غذای دلخواه خود را از رستوران‌های فودکورت همیلا سنتر سفارش دهید و درب منزل یا در محل کارتان تحویل بگیرید.

  • آدرس همیلا سنتر: تهران، پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان فلاح زاده، نبش خیابان پارک
  • صفحه اینستاگرام همیلا سنتر: @thehamilacenter
  • ساعت کاری فودکورت همیلا سنتر: هر روز از ساعت 10 صبح الی 22:30 شب
  • شماره تلفن فودکورت همیلا سنتر: 02148814191
  • پارکینگ: پارکینگ اختصاصی همیلا سنتر واقع در پونک، بلوار همیلا

فودکورت نیایش مال

فودکورت «نیایش مال» از نظر تعداد رستوران و کافه و همچنین، از لحاظ وسعت می‌تواند عنوان یکی از بزرگ ترین فود کورت های تهران را به خودش اختصاص دهد.

این فودکورت در طبقه منفی یک مرکز تجاری-تفریحی نیایش مال واقع در شمال غربی تهران قرار دارد و 34 واحد از معتبرترین کافه‌ها و رستوران‌ها را در خود جا داده و به این ترتیب مکان مناسبی برای صرف صبحانه، ناهار یا شام است.

در این مکان تفریحی زیبا و مجهز، پس از تماشای فیلم در پردیس سینمایی یا بعد از انجام انواع بازی‌های دیجیتال و خرید و گشت‌وگذار در بازار می‌توانید انواع سالاد، غذاهای ایرانی و فرنگی، غذاهای دریایی، غذاهای گیاهی، غذاهای ترکی، برگر، غذاهای ایتالیایی، ساندویچ، پیش غذا، کیک و دسر و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در فضایی آرام و صمیمی نوش جان کنید.

علاوه بر مراجعه حضوری، اگر در محدوده نیایش مال هستید، از طریق سفارش تلفنی و آنلاین هم می‌توانید غذای دلخواه خود را از رستوران‌های فودکورت نیایش مال سفارش دهید و درب منزل یا در محل کارتان با ارسال فوری تحویل بگیرید.

  • آدرس فودکورت نیایش مال: تهران، بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، چهارراه جنت آباد، ضلع جنوب شرقی، مرکز تجاری-تفریحی نیایش مال، طبقه منفی یک
  • صفحه اینستاگرام نیایش مال: @the_niayeshmall
  • ساعت کاری فودکورت نیایش مال: هر روز از ساعت 9 صبح الی 24 شب
  • شماره تلفن فودکورت نیایش مال: 021488140550، 09002827269
  • پارکینگ: پارکینگ اختصاصی نیایش مال

سوالات متداول درباره بهترین و مشهورترین فودکورت‌های تهران

کدام فودکورت‌های تهران روباز هستند؟

بهترین فودکورت های روباز تهران معمولا در بالاترین طبقات مجتمع‌های تجاری و برج‌ها واقع شده‌اند. فودکورت پل طبیعت، فودکورت باشگاه انقلاب، فودکورت روشا، فودکورت فلای لند، فودکورت سانا، فودکورت همیلا سنتر، فودکورت کوروش مال و فودکورت ری لند از جمله معروف ترین و بهترین فودکورت‌های روباز تهران هستند.

بهترین فودکورت های غرب تهران کدامند؟

فودکورت برج میلاد، فودکورت نیایش مال، فودکورت کوروش مال، فودکورت ایران مال و فودکورت مگا مال از جمله بهترین فودکورت های غرب تهران هستند.

بهترین فودکورت های شرق تهران کدامند؟

فودکورت سون سنتر و فودکورت هدیش مال از جمله بهترین فودکورت های شرق و شمال شرق تهران هستند.

بهترین فودکورت‌های شمال تهران کدامند؟

فودکورت ارگ تجریش، فودکورت سانا، فودکورت روشا، فودکورت آدرس فودهال، فودکورت پالادیوم، فودکورت رویال تراس و فودکورت اپال از جمله معروف ترین فودکورت های خوب شمال تهران هستند.

بهترین فودکورت مرکز تهران کجاست؟

اگر می‌خواهید به یک فودکورت مجهز و خوب که فضای باز هم داشته باشد در مرکز تهران بروید پیشنهاد ما به شما فودکورت چارسو است.

درباره ebrahimi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *