خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / فیدیلیو | بهترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا ( بانک اطلاعات رستوران های ایران)

فیدیلیو | بهترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا ( بانک اطلاعات رستوران های ایران)

فیدیلیو یک اپلیکیشن آنلاین سفارش غذا از تمام رستوران‌ها،‌ فست فودها، فود کورت‌ها، بستنی و آبمیوه‌فروشی‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها، کترینگ‌ها، طباخی‌ها،‌ جگرکی‌ها، کبابی‌ها و … در ایران است. این برنامه سفارش غذا آنلاین با سابقه‌ای طولانی به عنوان یک راهنمای قدیمی و معتبر رستوران‌ها و کافه‌ها در تمام شهرهای ایران حالا قصد دارد با سفارش آنلاین غذا و تحویل فوری آن به مشتری تجربه آسان و سریع سفارش غذا را به بهترین شکل ممکن عملی کند. در این مقاله از مجله فیدیلیو با ما باشید تا به شما بگوییم چرا فیدیلیو حالا بهترین اپلیکیشن سفارش غذای رستورانی و خانگی برای سفارش اینترنتی ارزان‌ترین و گران‌ترین غذاها و دسرهای مورد علاقه شماست.

اپلیکیشن سفارش غذا آنلاین فیدیلیو؛ بزرگ‌ترین مرجع اطلاعات رستوران و کافه های ایران

پلتفرم فیدیلیو از سال 1387 (یعنی بیش از ۱۵ سال پیش) در حوزه راهنمایی و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌ها فعالیت داشته، شبکه کاملی از رستوران‌ها را در اختیار دارد و حالا به‌ طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا و سایر خوراکی‌ها شده است.

درواقع فیدیلیو یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های رستوران‌گردی ایرانی از ۱۵ سال پیش تاکنون است و به این ترتیب بانک اطلاعاتی گسترده‌ای شامل اطلاعات و نقد و بررسی تقریبا تمامی رستوران‌ها و کافه‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها،‌ فست فودها، فود کورت‌ها،‌ کترینگ‌ها، طباخی‌ها و … در اغلب شهرهای بزرگ ایران از جمله شهر تهران را در خود ذخیره کرده است.

فیدیلیو در این ۱۵ سال بیش از یک میلیون کاربر را با خود همراه کرده است و با این پشتوانه ارزشمند از تجربه و مخاطب، حالا آماده است تا در جهت باعث بالا رفتن کیفیت ارائه سرویس غذای آنلاین و در نهایت بهبود تجربه مشتری نقش خود را به نحو احسن در این بازار بزرگ ایفا کند.

 جالب است بدانید نظرات مشتریان در مورد رستوران‌ها، کافه‌ها، قنادی‌ها، طباخی‌ها و … از سال ۱۳۸۷ تاکنون در فیدیلیو موجود است. این اطلاعات ارزشمند، مرجع منحصر به فردی از اطلاعات به درد بخور در مورد راهنمای رستوران‌ها و کافه‌های سراسر ایران از دیرباز تا به امروز و یک فرصت خوب برای افرادی است که دوست دارند قبل از سفارش غذا از یک رستوران یا کافه نظرات سایر مشتریان را هم در این مورد بدانند.

این‌ها را گفتیم که بگوییم خبر خوب این است که حالا فیدیلیو علاوه بر راهنمای انتخاب بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها، یک سامانه سفارش آنلاین غذا است که امکان سفارش اینترنتی غذا از صبحانه تا شام در تهران و کرج (و به زودی در سایر شهرهای ایران) را برای شما فراهم کرده است.

سفارش آنلاین غذا با ارسال فوری از تمام رستوران‌ها و فست فودها و همچنین فود کورت‌ها، شیرینی فروشی‌ها، بستنی و آبمیوه فروشی‌ها و کترینگ‌ها و … در حال حاضر از طریق اپلیکیشن و سایت فیدیلیو به عنوان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های سفارش غذای اینترنتی در ایران فعال است.

استفاده از اپلیکیشن سفارش غذای فیدیلیو به صرفه است؟

معمولا برای سفارش غذای اینترنتی از فیدیلیو این سوال پیش می‌آید که آیا سفارش آنلاین غذا از این نر‌م‌افزار سفارش غذا به نفع مشتری است؟ پاسخ به این سوال مثبت است.

سفارش اینترنتی غذا با ارسال فوری از تمام رستوران ها و فست فودها از طریق سایت فیدیلیو و همچنین اپلیکیشن رستوران یاب فیدیلیو علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم تا به صورت مستند ثابت کنیم چرا اپلیکیشن فیدیلیو در حال حاضر جزو بهترین اپ‌های سفارش آنلاین غذا است.

چرا اپلیکیشن فیدیلیو جزو بهترین اپ های سفارش غذای آنلاین است؟

  • دسترسی به تنوع بی نظیری از رستوران‌ها، کافه ها، قنادی‌، طباخی، کبابی، جگرکی، بستنی و آبمیوه فروشی و کترینگ‌ها برای سفارش صبحانه، برانچ، ناهار و شام؛
  • امکان دسترسی به نظرات قدیمی و جدید مشتریان درباره هزاران کافه، رستوران، کبابی، جگرکی، شیرینی فروشی، فست فود، طباخی، کترینگ، سفارش فینگرفود، آبمیوه و بستنی فروشی، قنادی و … از سال 1387 تاکنون؛
  • جستجوی سریع رستوران‌ها در وبسایت و اپلیکیشن فیدیلیو؛
  • مشاهده منوی رستوران‌ها با تصاویر واقعی غذاها؛
  • رابطه کاربری آسان و جذاب؛
  • لیست متنوع و کاملی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، پیش غذا، فینگرفود، فست فود و دسر و نوشیدنی با قیمت مناسب؛
  • امکان سفارش اینترنتی غذای ارزان و قیمت مناسب از رستوران، فست فود، جگرکی، کبابی و کترینگ‌های معتبر؛
  • امکان اعمال فیلترهای مختلف برای جستجوی سریع‌تر شامل نوع غذا، منطقه، امتیاز کاربران و …؛
  • امکان سفارش انواع فینگرفود و سفارش‌های مربوط به مجالس؛
  • امکان سفارش غذا در تعداد زیاد حتی برای ارگان‌ها و شرکت‌ها؛
  • پروسه آسان سفارش اینترنتی غذا با چند کلیک ساده؛
  • ارسال و تحویل فوری صبحانه، برانچ، ناهار و شام در کمتر از 30 دقیقه درب منزل یا محل کار یا هر جایی که حضور دارید و آدرس خود را در آن لحظه ثبت می‌کنید؛
  • امکان سفارش آنلاین غذا و تحویل غذا به صورت حضوری درب منزل یا محل کار با ارسال از طریق پیک؛
  • امکان پرداخت آنلاین، اعتباری و حضوری؛
  • امکان استفاده از کدهای تخفیف فیدیلیو؛
  • برابری قیمت‌ها در سفارش آنلاین و حضوری غذا بدون هزینه اضافی؛
  • ارسال پیک رایگان غذا با حذف هزینه توسط رستوران؛
  • امکان خرید و امتحان غذاهای سنتی ایرانی از انواع کباب، پلو و خورشت و غذاهای دریایی تا غذاهای محلی مثل آش رشته، حلیم و حتی کله پاچه و همچنین امکان سفارش انواع غذاهای فرنگی و بین‌المللی از غذاهای ایتالیایی گرفته تا غذاهای محبوب چینی، کره ای، عربی، مغولی، ژاپنی و هندی و …؛
  • خرید آنلاین و مطمئن انواع نوشیدنی گرم و سرد، انرژی زا، آبمیوه طبیعی و … با تحویل زیر 30 دقیقه؛
  • تعیین و آگاهی از زمان ارسال غذا؛
  • امکان پیگیری لحظه‌ای سفارش از طریق اعلان‌های اپلیکیشن وسایت فیدیلیو از روند آماده‌سازی سفارش گرفته تا سپردن بسته به پیک، نام، تلفن همراه و پیگیری مسیر حرکت پیک از روی نقشه تا لحظه رسیدن غذا به دست شما؛
  • اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا فیدیلیو فقط محدود به رستوران‌ها نمی‌شود و شامل کافه‌ها، فودکورت‌ها، شیرینی فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، فست فودها، محصولات پروتئینی، سوپر مارکت‌ها و هایپ‌مارکت‌ها و … نیز هست.
  • فیدیلیو هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23 حتی در روزهای تعطیل، آماده سفارش غذای آنلاین، پاسخگوی سوالات و رفع مشکلات احتمالی در روند سفارشات شماست.

چرا اپلیکیشن فیدیلیو برای سفارش اینترنتی غذا بهتر است؟

فیدیلیو به شما این امکان را می‌دهد تا با داشتن اپلیکیشن فیدیلیو در موبایل خود یا از طریق وبسایت فیدیلیو و با در اختیار داشتن اطلاعات بهترین رستوران‌ها، فست فودها، کترینگ‌ها، فود کورت‌ها، شیرینی فروشی‌ها، بستنی فروشی، آبمیوه فروشی‌ها و کافه‌ها و نظرات کاربران از سال‌ها پیش تاکنون، بدون معطلی مناسب‌ترین و سریع‌ترین انتخاب را بدون معطلی داشته باشید.

شما هم می‌توانید از طریق سایت فیدیلیو سفارش اینترنتی غذا را انجام دهید یا اپلیکیشن فیدیلیو را برای آیفون و اندروید از پلتفرم‌های گوگل پلی، روبیکا و کافه بازار دانلود کنید.

چطور از اپلیکیشن فیدیلیو غذا را به صورت اینترنتی سفارش بدهیم؟

برای سفارش اینترنتی غذا با پلتفرم فیدیلیو شما می‌توانید به راحتی و فقط با چند کلیک ساده بهترین رستوران‌ها، فست فودها، طباخی‌ها، جگرکی، شیرینی فروشی، بستنی و آبمیوه فروشی، کترینگ، فود کورت، کافی شاپ، کبابی و … نزدیک خود را (تا فاصله 4 کیلومتری از محلی که هستید) مشاهده کنید. سپس غذا، نوشیدنی یا دسر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و با ارسال فوری زیر 30 دقیقه تحویل بگیرید.

شما با فعال‌سازی سرویس بیرون بر فیدیلیو کافی‌ست موقعیت مکانی (با استفاده از (GPS خانه یا محلی که در آن قرار دارید را وارد کنید و با مشاهده و انتخاب رستوران، فود کورت، فست فود، شیرینی فروشی، کافه، طباخی یا کترینگ مورد نظرتان، سفارش خود را ثبت کرده، روش تحویل و پرداخت خود را مشخص کرده و غذای مورد علاقه‌تان را با قیمت مناسب، بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ارسال فوری درب منزل یا محل کار بگیرید.

حداقل مبلغ سفارش صد هزار تومان است و مشتری تا شعاع 4 کیلومتری از محلی که حضور دارد یا آدرسی که ثبت می‌کند، امکان انتخاب رستوران، فودکورت، کافه، فست فود، شیرینی فروشی، بستنی و آبمیوه فروشی، طباخی یا هر کسب و کار ارائه خدمات غذای دیگری را خواهد داشت.

همچنین شما از طریق سوپر اپلیکیشن‌ روبیکا و اپلیکیشن اوانو هم می‌توانید وارد پلتفرم فیدیلیو شوید و سفارش آنلاین غذای خود را ثبت کنید.

پس همین حالا روی دکمه سفارش آنلاین غذا از فیدیلیو کلیک کنید و غذا، پیش غذا، سالاد، دسر و نوشیدنی مورد علاقه خود را در تمام وعده‌های روز به هر صورتی است که است، گرم یا سرد، در کمترین زمان ممکن از یکی از معتبرترین اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا تحویل بگیرید.

درباره ebrahimi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *