خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / ۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

روزهای منتهی به عید و سال نو خیلی تند و سریع‌تر از آن چیزی که فکرش را بکنید یکی پس از دیگر می‌گذرند. درست در همین روزهایی که همه مشغول سر و سامان دادن به کارهای عقب مانده خود هستند و هزار جور درگیری فکری و شغلی دارند ما باید به فکر لذت بردن از این لحظه‌ها و ساعت‌ها باشیم که می‌گذرند و دیگر باز نمی‌گردند، لذتی از جنس قهوه در جایی همچون کافه و با سورپرایزی ویژه.

بله سورپرایزی فیدیلیوئی با کلی جایزه جذاب در مسابقه کافه گردی فیدیلیو به  اسم  کافه باز که به همت فیدیلیو  در میان ۱۰۰ کافه محبوب شهر و در اسفند ماه سال ۹۷ در جریان است که قرار است لذت کافه گردیمان را دو چندان کنند. در این گزارش سعی کردیم ۱۰ کافه برتر و جذاب تهران را که در این کمپین کافه گردی شرکت کردند بیشتر به شما معرفی کنیم، پس اگر دوست دارید کافه مورد نظر خودتونو راحت‌تر پیدا کنید با ما در مجله فیدیلیو همراه باشید.

لیست کاملی از کافه های پرطرفدار تهران و ده ها کافه و رستوان دیگر تهران را می توانید در اپلیکیشن فیدیلیو پیدا کرده و آن را دنبال کنید تا همیشه در جیبتان باشد. می توانید اپلیکیشن جدید و پرمخاطب فیدیلیو رو برای ios و از گوگل پلی و کافه بازار برای اندورید دانلود کنید.

۱- کافه باکارا۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

کافه باکارا از کافه‌های نسبتا جدید تهران و از آخرین کافه‌هایی که در یک خانه قدیمی شروع به کار کرده است. باکارا در یک خانه آجری در محدوده میدان انقلاب با حیاطی نسبتا بزرگ و حوضی زیبا و البته یک تلویزیون قدیمی زرد رنگ دل خیلی از میهمانان و مشتریانش را برده است. این روزها کافه باکارا یکی از مقصدهای کافه گردی کافه بازهای تهران است. اینجا معمولا هر روز هفته یک ایونت خاص از موسیقی تا کتاب خوانی در آن برگذار می‌شود. در لیست ۱۰۰ کافه کمپین کافه باز، از جنس کافه‌هایی که در خانه‌های قدیمی فعال هستند باز هم وجود، کافه‌هایی مانند خانه فرهنگ و هنر مانا، دایاموند و کافه تهرون ویلا.

آدرس، منو و مشخصات کافه باکارا را از اپلیکیشن فیدیلیو دریافت کنید

۲- کافه ویش۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

کافه باشد، آن هم در محدوده خیابان انقلاب، مکان هم در حیاط یک شهر کتاب و … بله اینجا کافه ویش است که کلی اتفاق‌ فرهنگی هنری در آن جمع شده‌اند و یکی از نماینده‌های شایسته کافه‌های محدوده انقلاب است. از نکاتی که کافه ویش را به نسبت بسیاری از ۱۰۰ کافه‌ای که در کمپین کافه باز حضور دارند متمایز میکند هدیه‌ای است که به ازای هر Check In یا اعلام حضور به وسیله اپلیکیشن موبایل فیدیلیو به شما می‌دهد.

کافه ویش ۱۰% تخفیف به رسم میهمان نوازی به میهمانان فیدیلیوای و کافه بازش ارائه می‌دهد که بسیار وسوسه کننده برای تجربه یک مقصد جدید و جذاب برای کافه گردی است. کافه‌هایی نظیر کافه دنگ، آرکان ،ژیرا ،پرسوناژ ،فوژر ،کلاور ،مهر نیکتا، لتو هم از دیگر مکان‌هایی هستند که با هر اعلام حضور یا Check In در آن ‌ا از ۱۰% تخفیف تا کیک و نوشیدنی را میهمان آن‌ها خواهید بود.

آدرس، منو و مشخصات کافه ویش را از اپلیکیشن فیدیلیو دریافت کنید

۳- وی کافه فلسطین

۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

در این کمپین چند کافه زنجیره‌ای هم وجود دارند که از شمالی‌ترین تا مرکز و حتی غربی‌ترین نقطه تهران را پوشش می‌دهند. یکی از این کافه‌های زنجیره‌ای پرطرفدار وی کافه شعبه خیابان فلسطین است. این کافه به همراه رستورانش بزرگترین کافه در محدوده خیابان انقلاب و چهار راه ولیعصر بوده که همیشه مملو از دانشجویان با سلایق مختلف و افرادی از جنس فرهنگ و هنر است. این کافه به میزهای سوشیالش معروف بوده و کیفیت آیتم‌های منویش اینجا را به یکی از پاتوق‌های همیشگی کافه باز ها تبدیل کرده است. از دیگر کافه‌های زنجیره‌ای کمپین کافه باز می‌توان به کافه طهرون‌ها و کافه شمرون‌ها اشاره کرد.

آدرس، منو و مشخصات وی کافه فلسطین را از اپلیکیشن فیدیلیو دریافت کنید

۴- کافه فکر بکر

۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

در میان کافه‌های کمپین کافه باز جنس کافه فکر بکر با دیگر کافه‌ها فرق دارد. این کافه از جنس بازی است آن هم Board Game . کافه فکر بکر کافه‌ای است که می‌توانید به آن بروید با اپ فیدیلیو اعلام حضور کنید، یک بازی جذاب دو یا چند نفره (بسته به تعدادتان) سفارش دهید و بعد قهوه‌ای بنوشید و در آخر شانس این را داشته باشید که یک دستگاه پلی استیشن خفن برنده شوید.

آدرس، منو و مشخصات کافه فکر بکر را از اپلیکیشن فیدیلیو دریافت کنید

۵ – کافه قنادی کیک استودیو سارا

۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

در میان کافه‌های این کمپین دو کافه کیک استودیو ورتا و سارا که اولی در خیابان انقلاب است و دومی در مجتمع ASP به نوعی کافه قنادی هستند. این دو بهترین انتخاب‌های ممکن خواهند برای زمانی که هوس یک اسلایس کیک تر خوشمزه کرده‌اید و می‌خواهید آن را با یک فنجان قهوه یا یک لیوان دمنوش دلچسب میل کنید و از روزهای آخر سال لذت ببرید. اصلا شاید به دنبال یک کافه می‌گردید که جشن تولدی در آن بگیرید و کیک را هم از میان گزینه‌های جذاب همان کافه قنادی انتخاب کنید و خدا را چه دید شاید شما برنده خوشبخت ساعت اپل واچ جشنواره کافه باز فیدیلیو بودید.

آدرس، منو و مشخصات کیک استودیو سارا را از اپلیکیشن فیدیلیو دریافت کنید

۶- کافه راندوو

۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

اگر در حال پرسه زنی در محدوده نیاوران هستید و به دنبال یک کافه شیک و جذاب با دکوری مناسب تعداد زیادی عکس پروفایل و سلفی هستید حتما سری به کافه راندوو بزنید و در آن اعلام حضور کنید. راندوو یکی از جذاب‌ترین کافه‌های تهران است که می‌توان از آن حس یک کافه فرانسوی را گرفت، در آن نشست، قهوه‌ای نوشید و کتابی مطالعه کرد.

آدرس، منو و مشخصات کافه راندوو را از اپلیکیشن فیدیلیو دریافت کنید

۷- کافه قنادی اوریانت

۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

اگر هم زمان کافه باز و اهل نوستالژی و تهران قدیم هستید، یا حتی دوست داریم وقتی از کافه به خانه می‌روید یک مقداری شیرینی یا شکلات مخصوص عید هم تهیه کرده باشید حتما به کافه قنادی اوریانت بروید. اوریانت که نزدیک به ۸۰ سال سابقه شیرین کردن کام ما را دارد متعلق به هموطنان ارامنه است که تبحر خاصی در تهیه شیرینی و قهوه دارند.

اوریانت از قدیم به شیرینی‌ها و شکلات‌های مخصوص عیدش معروف بوده، پرتقال با روکش شکلات شاید بعد از شیرینی پیروک معروف‌ترین محصول این کافه قنادی باشد، اینجا به شدت حال و هوای زمستان مایل به عید را می‌دهد. توجه داشته باشید اگر در هریک از این ۱۰۰ کافه اعلام حضور کنید و در اپ فیدیلیو عکس و کامت هم بگذارید ۲ امتیاز بیشتر خواهید گرفت.

آدرس، منو و مشخصات کافه قنادی اوریانت را از اپلیکیشن فیدیلیو دریافت کنید

۸- کافه شمرون باملند

۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

از زمان شروع به کار بام لند این نقطه از تهران به یکی از پاتوق‌های اصلی گردشگری شهر با محوریت غذایی و کافه نشینی تبدیل شده است. در میان ده‌ها کافه و رستوران این منطقه کافه شمرون باملند بزرگترین فضا را در اختیار دارد. فضایی که بصورت نوستالژیک و با حال هوایی تلفیق از تهران قدیم و جدید دکور شده و به بوفه صبحانه‌اش معروف است. آمفی کافه هم از دیگر کافه‌های باملند است که در کمپین کافه باز فیدیلیو وجود دارد.

آدرس، منو و مشخصات کافه شمرون بام لند را از اپلیکیشن فیدیلیو دریافت کنید

۹- کافه تی آرت

۱۰ کافه محبوب تهران که به مشتریانش جایزه می‌دهد

کافه تی آرت یک کافه جدید اما در یک مکان قدیمی است. اینجا یک حیاط بزرگ و زیبا و دو تراس جذاب با میز و صندلی های دونفره دارد. کافه تی آرت یک کافه خوش حس است که هم می‌توانید در این ایام قهوه خوبی در آن بنوشید و هم می‌توانید حال و هوای بهاری را از حیاط با صفایش استنشاق کنید.

آدرس، منو و مشخصات کافه تی آرت را از اپلیکیشن فیدیلیو دریافت کنید

۱۰- کافه تایپ

اگر کلی کار اداری این شب عیدی روی سرتان تلنبار شده ولی علاقمندید این کارها را در یک کافه انجام دهید قطعا کافه تایپ بهترین پیشنهاد برای میز کار شما خواهد بود. کافه‌ای با سقف بلند و دیوارهای آجری و کلی ماشین تحریر که یک قسمت آن مطعلق به شمایی است که به دنبال میز کار  تجهبز و کارا برای خودتان می‌گردید. البته که از انواع نوشیدنی‌های خاص و جذاب کافه تایپ هم نمی‌توان به راحتی گذشت.

آدرس، منو و مشخصات کافه تایپ را از اپلیکیشن فیدیلیو دریافت کنید

لیست کاملی از کافه های پرطرفدار تهران و ده ها کافه و رستوان دیگر تهران را می توانید در اپلیکیشن فیدیلیو پیدا کرده و آن را دنبال کنید تا همیشه در جیبتان باشد. می توانید اپلیکیشن جدید و پرمخاطب فیدیلیو رو برای ios و از گوگل پلی و کافه بازار برای اندورید دانلود کنید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.