خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / ۱۰ کافه‌ای که بهترین میزبان برای تولد شما خواهند بود

۱۰ کافه‌ای که بهترین میزبان برای تولد شما خواهند بود

هرچه بخواهیم از کافه و قابلیت‌هایش بگوییم کم گفته‌ایم، کافه یک بستر است که می‌شود دنیا دنیا اتفاق در آن رقم بخورد. یکی از بهترین خدماتی که کافه‌ها می‌توانند به مشتریان، میهمانان و کافه نشین‌ها ارائه بدهند امکان برگزاری جشن تولد است، یعنی اینکه کافه تولد باشند. البته که هر کافه‌ای این اجازه را به شما نمی‌دهد و اصلا هر کافه‌ای مناسب این اتفاق مهم نیست. در این گزارش ۱۰ تایی از مجله فیدیلیو می‌خواهیم لیستی از بهترین کافه‌ و رستوران‌های تهران که مناسب برگزاری جشن تولد هستند را به شما معرفی کنیم.

اما پیش از شروع این گزارش می‌خواهیم به مزایای برگزاری تولد در کافه اشاره کنیم. آیا تا به حال به خوبی‌های گرفتن جشن تولد در کافه فکر کردید؟ مهم نیست جشن تولد شما دو نفرست یا ۲۰ نفره، مهم نیست همه از قبل در جریان هستند یا قرار است مراسم شما سورپرایز باشد، دیگر مهم نیست از قبل چیزی را آماده کنید و لازم باشد قبل و بعد از تولد خانه یا هر جای دیگری که می‌خواهید آنجا تولد بگیرید را تر و تمیز و مرتب کنید. تنها کافیست تعداد میهمانان و زمان تولد را با کافه هماهنگ کنید تا بهترین و کامل‌ترین سرویس را برای این شب بخصوص تحویل بگیرید.

لیست کاملی از کافه های پرطرفدار تهران و ده ها کافه و رستوان دیگر تهران را می توانید در اپلیکیشن فیدیلیو پیدا کرده و آن را دنبال کنید تا همیشه در جیبتان باشد. می توانید اپلیکیشن جدید و پرمخاطب فیدیلیو رو برای ios و از گوگل پلی و کافه بازار برای اندورید دانلود کنید.

۱- دنگ (یکی از پر طرفدارترین کافه تولد ها)

کافه رستوران دنگ در خیابان شیخ بهایی یکی از کافه‌هایی است که کاربران فیدیلیو تاکید زیادی روی برگزاری مهمانی در آن داشته‌اند و یکی از بهترین کافه تولد ها است. اینطور که در کامنت‌ها نوشته‌اند همه چیز در دنگ عالی بوده و برایشان خاطره خوبی از یک جشن تولد به جا گذاشته است. همه ما زمانی که برگزاری مهمانی‌مان را به کافه یا رستورانی واگذار می‌کنیم هیچ چیز جز آبروداری برایمان مهم نیست و آنطور که کاربران فیدیلیو نوشته‌اند کافه رستوران دنگ همه کاری کرده است تا آبروی مشتری‌ها مقابل مهمانانش را به بهترین شکل حفظ کند. دنگ دو طبقه دارد که در حقیقت طبقه دوم مختص تولد و کاملا مجزا از طبقه پائین است. اینجا بطور تخصصی پکیج ویژه تولد دارند برای هر سلیقه و هر میزان هزینه‌ای که بخواهید برای این جشن تولد داشته باشید.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات کافه رستوران دنگ بر روی نام کافه کلیک کنید

میتونید برای خرید لوازم تولد اینجا کلیک کنید

۲- کیک استودیو ورتا ( کیک از ما تولد از شما)

خوب یکی از مهمترین آیتم‌ها برای برپایی یک تولد خوب «کیک تولد» است، گزینه‌ای که بدون آن تقریبا هیچ تولدی سر نمی‌گیرد. پس شما برای اینکه یک تولد خوب و خوشمزه داشته باشید گزینه‌ای بهتر از یک قنادی یا کیک استودیو پیدا نمی‌کنید، یک قنادی که کافه تولد هم هست، البته که نه هر قنادی‌ای. کیک استودیو ورتا که یک کافه قنادی است با سالنی تقریبا بزرگ و میز و صندلی‌های چوبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یک تولد خودمانی، دوستانه و صمیمی است و به شما این امکان را می‌دهد که یکی از بهترین و زیباترین کیک‌های تولد عمرتان را در آن داشته باشید.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات کیک استودیو ورتا بر روی نام کافه کلیک کنید

میتونید برای خرید لوازم تولد اینجا کلیک کنید

۳-کافه نوآ

تولد در کافه

در کافه نوآ برای برگزاری تولد به یک مجتمع مدرن دعوت هستید. سازه‌ای موجی شکل در یکی از شمالی‌ترین نقاط تهران که هم آب و هوای خوبی دارد و هم یک تیر و چند نشان است.

کافه نوآ در پردیس سینما گالری ملت قرار دارد. مجموعه‌ای در کنار پارک بزرگ ملت، با چند سالن نمایش فیلم وگالری و کتاب فروشی. از تفریح در پارک و دیدن فیلم شروع کنید و بعد هم جشنی خاص در کافه‌ای خاص. هزینه جشن شما در کافه نوآ بستگی دارد که چه خدماتی را بخواهید.

کمترین آن از صد هزار تومان برای یک میز دو نفره شروع می‌شود و هر چقدر که تزیینات بیشتری بخواهید یا تعداد مهمان‌هایتان بیشتر شود این هزینه بالاتر می‌رود. همچنین کافه نوآ با کیک های خاص، فینگر فود و نوشیدنی که ارایه می‌کند یک قدم در برگزاری مهمانی و تولد جلو رفته است و از این بابت می‌تواند برای کسانی که به دنبال برگزای مهمانی به سبک جدید هستند راضی کننده باشد.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات کافه نوآ بر روی نام کافه کلیک کنید

میتونید برای خرید لوازم تولد اینجا کلیک کنید

۴-سولیس

کافه سولیس در محدوده قیطریه بلوار اندرزگو که به تازگی یک جابجایی چند طبقه‌ای را تجربه کرده از دیگر کافه‌هایی که است که به انتخاب کاربران مجله فیدیلیو فضای مناسبی برای برپایی جشن تولد دارد. چشم اندازی بینظیر به شمال تهران و کوه‌های پر برفش باعث می‌شود شب تولد و جشن شما را رویایی‌تر کند، یک کافه تولد مرتفع. سولیس از دیگر کافه هایی است که پکیج تولد دارد و می تواند میزبان خوبی برای این شب بخصوص باشد، کیک تولد، موزیک زنده، تزئینات سفارشی برای تولد از امکانات کافه سولیس برای جشن تولد است.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات کافه سولیس بر روی نام کافه کلیک کنید

میتونید برای خرید لوازم تولد اینجا کلیک کنید

۵- ایلیو

ایلیو یک مجموعه یا بهتر بگوئیم یکی از گروه‌های غذایی موفق در تهران است. چند جلاتو فروشی در شمال تهران، شکلات فروشی خاص و متفاوت در خیابان فرشته و رستوران ایلیو در طبقه آخر بوتیک مال ملل. ایلیو یکی از لاکچری‌ترین مکان‌هایی است که شما می‌توانید برای گرفتن جشن تولد خود یا دوستانتان انتخاب کنید. پذیرایی گرم و مفصل در کنار فراهم کردن آیتم‌های ویژه تولد برای شما، تهیه کیک تولد و تزئین حرفه‌ای میز شما از امکاناتی است که ایلیو در اختیار شما قرار می‌دهد. تجربه یک تولد خوب در ایلیو تا ابد در ذهن شما خواهد ماند.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات کافه ایلیو بر روی نام کافه کلیک کنید

میتونید برای خرید لوازم تولد اینجا کلیک کنید

۶- کالوک

«باید بیاد ماندنی شود آن روزی که به زندگی رنگ می‌دهد»، بله روز تولد یکی از به یاد ماندنی‌ترین روزها برای هر شخصی است، برای همین مهم است اگر می‌خواهیم تولدمان را در کافه یا رستورانی برگزار کنیم انتخاب خوب و مناسبی داشته باشیم تا در آخر یک خاطره به یادماندنی برایمان بماند. رستوران کالوک یکی از این انتخاب‌های خوب است، کافه رستورانی با پارکینگ اختصاصی، سالنی زیبا و البته تراسی با صفا در کنار انواع غذاهایی ایرانی، ایتالیایی و البته عربی که به شمایی که قصد دارید در آن تولد برگزار کنید امکانات کامل یک تولد رویایی را ارائه می‌دهد. چه تولدتان کوچک است چه بزرگ تیم حرفه‌ای رستوران کالوک همه جوره همراه شما خواهد بود.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات رستوران کالوک بر روی نام کافه کلیک کنید

میتونید برای خرید لوازم تولد اینجا کلیک کنید

۷- آلبالو

کافه آلبالو در پاساژ آیینه ونک در اتوبان کردستان قرار دارد. اینجا یک پاساژ قدیمی و تقریبا بدون زرق و برق است. اما کافه‌ای که در آن قرار دارد بسیار دنج و صمیمی است. می‌توانید ساعت‌ها در کافه آلبالو بنشینید و به دور از تشریفات و تعارف‌ها تولدی دوستانه داشته باشید. نسبت قیمت هم در اینجا از کافه‌ها و رستوران‌های دیگر کمتر است. سرویس تولد هزینه اضافه‌ای ندارد و مشتری به سلیقه خودش می‌تواند میزآرایی یا بادکنک آرایی کند. درواقع کافه آلبالو اختیار همه چیز را به مشتری می‌دهد و از این بابت هیچ هزینه‌ای از او دریافت نمی‌کند. بخاطر این صمیمیت و برخورد دوستانه است که کافه آلبالو در بین کاربران فیدیلیو محبوب شده و از برگزاری تولد در آن مثل مهمانی گرفتن در خانه یاد کرده‌اند، اینجا یک کافه تولد دنج و خودمانی است.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات کافه آلبالو بر روی نام کافه کلیک کنید

میتونید برای خرید لوازم تولد اینجا کلیک کنید

۸-رنسانس (کافه تولد با سالن اختصاصی)

چه تولد شما دو نفره باشد چه قصد برپایی جشن تولدی ۲۰ نفره در ذهن داشته دارید، در هر حالت کافه رستوران رنسانس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تولد است. یکی از ویژگی هایی که رنسانس را به نسبت دیگر کافه‌ها و رستوران‌ها متمایز می‌کند وجود یک سالن VIP است که می‌تواند بصورت اختصاصی در اختیار شما باشد، اتاقی که این امکان را به شما می‌دهد از پیش Theme مخصوص تولد برای آن انتخاب کنید و موزیک دلخواه خودتان را گوش دهید بدون آنکه مزاحمتی برای کسی ایجاد شود. امکاناتی همچون موزیک زنده، کیک تولد و چندین و چند سورپرایز دیگر اتفاقاتی است که در رنسانس برای آنان که تولدشان را آن جشن می‌گیرند

برای اطلاع از آدرس و مشخصات کافه رستوران رنسانس بر روی نام کافه کلیک کنید

میتونید برای خرید لوازم تولد اینجا کلیک کنید

۹-شانلی

اگر دوست دارید تولدی رسمی یا نیمه رسمی داشته باشید، اگر دوست دارید یک سرویس تولد خوب از میزبانتان داشته باشید، اگر قصد سورپرایز یا غافلگیری شخص متولد را دارید و در کل اگر بدنبال رستورانی هستید که یک شب خاطره انگیز را برای شما رقم بزند شانلی مرزداران یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. موزیک زنده، کیک تولد، میز آرایی مخصوص تولد و هزار و یک برنامه دیگر که شانلی برای شب تولد در نظر می‌گیرد تضمین کننده یک خاطره خوب و به یاد ماندنی برای شماست، اینجا یک رستوران شیک است که کافه تولد خوبی هم هست.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات رستوران شانلی بر روی نام کافه کلیک کنید

میتونید برای خرید لوازم تولد اینجا کلیک کنید

۱۰- نگیما

مجموعه غذایی نگیما که به تازگی در محدوده قیطریه افتتاح شده با دو سبک کاری مختلف در دو طبقه مجزا بهترین انتخاب برای یک دورهمی آن هم به بهانه تولد است. طبقه اول نگیما فضای کلاسیک با دکوری زیبا دارد که بشدت مناسب تولدهای خانوادگی و تا حدودی رسمی است، در این بخش از نگیما شما می‌توانید در کنار کیک تولد انتخابی از بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی در کنار سالادهای جذاب داشته باشید. طبقه دوم نگیما اما فضایی متفاوت دارد، یک روف گاردن مسقف با دکوری پاپ و مدرن و فضایی که بیشتر به کافه‌ها می‌خورد که منویی فرنگی و جدید دارد. در کنار این فضای زیبا امکاناتی همچون کیک تولد، موسیقی زنده و سرویس ویژه تولد از ویژگی‌های برپایی یک تولد در مجموعه نگیما خواهد بود.

برای اطلاع از آدرس و مشخصات کافه رستوران نگیما بر روی نام کافه کلیک کنید

 میتونید برای خرید لوازم تولد اینجا کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.