خانه / پیشنهادهای ویژه / کدام غذاها را میتوانیم با اسنپ سفارش دهیم؟
خرید اینترنتی غذا

کدام غذاها را میتوانیم با اسنپ سفارش دهیم؟

 

خرید اینترنتی غذا لطف و مزایای زیادی دارد. درست زمانی که گرسنه هستیم یا هوس غذایی خاص کرده‌ایم، با چند کلیک و لمس چند دکمه روی گوشی‌های همراه به خواسته‌مان می‌رسیم. اسنپ غذا و خدمات آنلاین دیگر را برای این ارائه داده است که سرعت و راحتی راهی به دقیقه‌های زندگی‌مان پیدا کنند. از حق نگذریم، واقعا هم همین‌طور شده است. همین سفارش غذا را در نظر بگیرید؛ انتخاب از میان غذاهای مختلف در کمال راحتی و با درنظرگرفتن امتیازهای هر رستوران و نظرات مشتریان قبلی چقدر کارمان را راحت‌تر کرده است و تجربه خرید غذا از بیرون را جذاب‌تر. این روزها، هر غذایی که دلتان بخواهد در اسنپ غذا موجود است. فقط بحث خرید فست‌فود و غذاهای مشابه‌اش نیست. مثلا چه غذاهای دیگری می‌توانیم سفارش بدهیم؟ برایتان بیشتر خواهیم گفت. 

سفارش غذا ؛ از ساندویچ و سوخاری تا کباب ناب و غذاهای دریایی 

گاهی وقت کافی برای آشپزی نیست. در محل کار یا منزل هستید و مشغله دارید. اینجاست که اسنپ‌فود قهرمانانه به دادتان می‌رسد. در مواقع دیگر هم ناجی سفره‌تان می‌شود. مثلا وقتی هوس خوردن غذایی خاص کرده‌اید و میلی هم به مراجعه حضوری به رستوران‌ها ندارید. 

حتی برای مهمان‌هایتان هم می‌توانید از اسنپ سفارش غذا دهید. دایره انتخاب‌ غذاها در این سامانه متنوع است. برای همین در مواقع مختلف می‌توانید از خدماتش بهره ببرید و انواع غذاها را با سفارش آنلاین در خانه تحویل بگیرید. 

۱. انواع غذاهای ایرانی 

  غذاهای ایرانی

اهل خوردن فست‌فود نیستید؟ مدت زیادی است که به‌خاطر دوری از خانه و دست‌پخت‌های خوشمزه خانگی غذای ایرانی نخورده‌اید؟ دلتان را با سفارش از اسنپ گرم کنید. 

رستوران‌های مختلفی برای سفارش غذا در این اپلیکیشن حضور دارند و غذاهای ایرانی متنوع برایتان آماده می‌کنند. گشتی در میان رستوران‌ها بزنید و ببینید که کدام‌ از نظر کاربران قبلی کارشان را خوب انجام داده‌اند. رستوران و غذا را انتخاب کنید و به خواهش دلتان پاسخ مثبت بدهید. 

۲. فست‌فود و سوخاری 

وقتی عجله دارید و وقت کم است یا از غذاهای معمولی و خانگی خسته شده‌اید، بوی فست‌فودها در مشامتان می‌پیچد و طعمشان زیر دندانتان می‌آید. تقریبا همه حتی مخالفان این سبک از غذاها هم گاهی بدجوری هوس پیتزا، همبرگر و اعضای دیگر این خانواده را می‌کنند. در این مواقع، کافی است که سری به اسنپ بزنید و با سفارش انلاین غذا ، سوخاری‌های برشته و انواع فست‌فود را نوش‌جان کنید. 

۳. کباب‌های مختلف 

ما ایرانی‌ها عاشق کباب هستیم، نه؟ از میان ما خیلی‌ها هم ادعای کباب‌پزی در حد سرآشپز دارند اما واقعیت این است که در بسیاری از اوقات، تلاشمان برای پخت کباب به‌سبک حرفه‌ای به نتیجه‌ای نمی‌رسد. 

برای خوردن کباب ناب از رستوران موردعلاقه‌تان سفارش آنلاین غذا بدهید. نگرانی از اینکه کباب پخت خودتان خوب از کار درمی‌آید یا نه را کنار بگذارید. به حرفه‌ای‌ها اعتماد کنید و کباب‌های خوشمزه را از بهترین رستوران‌های اسنپ سفارش بدهید. 

۴. پاستا 

دنیای پاستا و ماکارونی‌ها متنوع است. اگر قصد خرید اینترنتی غذا دارید و دلتان امتحان‌کردن طعمی تازه می‌خواهد، نگاهی به انواع پاستاهای خوشمزه بیندازید. سرآشپزهای رستوران‌های خوب، با قلق‌های مخصوص به‌ خودشان پاستاهایی درست می‌کنند که شما را به کوچه‌پس‌کوچه‌های ایتالیا می‌برد. 

پاستا انتخاب مناسبی برای زمان‌هایی است که دلتان غذایی خوشمزه می‌خواهد و در ضمن وقت اندکی هم دارید. با سفارش از اسنپ می‌توانید پاستایی درجه‌یک از رستورانی خوب را خیلی زود و سریع درب منزل تحویل بگیرید. 

۵. سالادهای مختلف  

انواع سالاد

وقتی حرف از خرید اینترنتی غذا می‌شود، همه فکرها به‌سمت فست‌فود می‌رود، اما حتی دوست‌د‌اران سالم‌خوری و غذاهای رژیمی هم می‌توانند سفارش غذای اینترنتی را تجربه کنند. 

سالادهای مختلف از رستوران‌ها و مراکز تهیه غذای مختلف سفارش بدهید و طعم راحتی و سرعت نوش‌جان‌کردن وعده غذایی آماده را بچشید. این را هم یادتان نرود که شاید درست‌کردن سالاد ساده باشد اما رستوران‌ها قلق‌هایی دارند که خروجی نهایی خوشمزه‌تری ارائه می‌کنند. 

۶. غذاهای دریایی 

دلتان می‌خواهد که غذاهای دریایی خاصی مانند سوشی را امتحان کنید؟ نمی‌دانید کدام رستوران‌ها بهترین غذاهای دریایی را دارند؟ ریسک نکنید. با اسنپ غذا های دریایی را بررسی کنید و ببینید کدام رستوران‌ها غذاهای دریایی بهتری دارند. با مرور نظرات کاربران و امتیاز رستوران‌ها می‌توانید متوجه این قضیه شوید. 

با اسنپ سفارش غذا فقط به فست‌فود و غذاهای ایرانی رایج محدود نمی‌شود. سفارش آنلاین یکی از بهترین راه‌ها برای امتحان‌کردن غذاهای دریایی تازه است. حتما شما هم قبول دارید که اگر بار نخستِ خوردن غذاهای دریایی تجربه خوبی رقم نزند، امتحان‌کردن دوباره‌شان کار سختی خواهد بود. با سفارش آنلاین غذا می‌توانید بهترین‌ها را از راه بررسی نظر کاربران قبلی شناسایی کنید. 

۷. انواع غذای بین‌الملل 

 انواع غذاهای ملل

تعداد رستوران‌های بین‌المللی نسبت به هم‌تایان ملی‌شان کمتر است. برای اینکه بدانید از کجا می‌توانید غذاهایی کشورهای دیگر را امتحان کنید، سری به اسنپ فود بزنید. با انتخاب دسته‌بندی غذاهای بین‌الملل انتخاب‌های پیش رویتان را ببینید و از منوی آنها مناسب‌ترین گزینه را سفارش بدهید. 

۸. غذاهای گیلانی 

گیلان است و غذاهای خوشمزه و نابش. فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه ایران هستید؛ اگر سری به اپلیکیشن اسنپ بزنید، در بخش دسته‌بندی غذاهای گیلکی می‌توانید یک وعده غذای خوشمزه را با حال‌وهوای شمالی سفارش بدهید. رستوران‌های گیلانی را در بخش غذای اسنپ شناسایی کنید و بی‌دردسر، غذای موردعلاقه‌تان را در خانه نوش‌جان کنید. 

روش سفارش انلاین غذا با اسنپ 

سفارش انلاین غذا

سفارش انلاین غذا یعنی حق انتخاب و امکان تجربه رفاه و راحتی. برای خرید اینترنتی غذا از اسنپ کار سختی پیش رویتان نیست. باید: 

  • وارد سوپراپلیکیشن اسنپ شوید و گزینه غذا را انتخاب کنید؛ 
  • آدرستان را روی نقشه انتخاب کنید؛ 
  • از میان دسته‌بندی‌های مختلف غذا، وارد مورد دلخواه شوید؛ 
  • براساس نوع غذا، منطقه موردنظر و رستورانی که دوست دارید، گزینه دلخواه را جست‌وجو کنید؛ 
  • غذا را سفارش بدهید، هزینه را بپردازید و منتظر بمانید تا اندکی بعد درب منزل به شما تحویل داده شود. 

با سوپراپ اسنپ می‌توانید انواع غذا، نان و شیرینی را سفارش بدهید. از هر خدمتی در این اپلیکیشن که استفاده کنید، امتیازاتی در باشگاه مشتریان برایتان ثبت می‌شود. با این امتیازها می‌توانید در خریدهای بعدی و استفاده از خدمات مختلف اپلیکیشن از تخفیف‌های مختلف بهره‌مند شوید. 

در آخر 

سفارش غذای انلاین می‌تواند در بسیاری از شرایط نجات‌تان بدهد یا تجربه رفاه بیشتری برایتان به‌همراه داشته باشد. کارکردن با اپلیکیشن نام‌آشنای اسنپ هم که سخت نیست. هیچ‌وقت سفارش انواع غذا به این راحتی نبوده است. قبول دارید؟ 

درباره safoora makhmalbaf