خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / شکلات‌های سل چاکلت با دست نواخته می‌شود

شکلات‌های سل چاکلت با دست نواخته می‌شود

لذت شکلات در زندگی ما آنقدر پررنگ است که اگر بتوانیم دوست داریم همچون افسانۀ «هانسِل و گرتل» خانه‌ای از شکلات داشته باشیم کما اینکه این داستان الهام‌بخش آثار زیادی در هنر و موسیقی هم بوده است و شنیدن اپرای «هامپردینک» در موزۀ شکلات بروکسل، رویای همۀ دوست‌داران شکلات دست ساز جهان است.

 

شکلات دست ساز  با عطر و مزۀ خاص  و فرآیند آماده‌سازی هنرمندانه‌ای که دارد در نوع بی‌نظیری از خود  با نام شکلات بلژیکی شهرت یافته است. این شکلات‌ها توسط مواد تازه و طبیعی تهیه  می‌شوند و ظرافت و مهارت بسیاری در تولید آن اعمال می‌شود.

همه شکلات‌ها به نحوی خوشمزه هستند، اما شکلات دست ساز آن هم با استانداردهای شکلات بلژیکی، اتفاقی شیرین‌تر با طعمی خاص و بی‌نظیر است.

سُل چاکلت تجربۀ شکلات بلژیکی در تهران است؛ خاص‌ترین فروشگاه آنلاین شکلات دست ساز تهران که در پاسداران واقع شده است.

در تولید شکلات‌های دست ساز  سُل چاکلت دقت و حساسیت زیادی روی انتخاب و کیفیت مواد اولیه اعمال می‌شود و مطمئن باشید که مواد مورد استفاده از طبیعی‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد موجود تهیه می‌شود  تا جایی که مشتریانی که قبلاً خرید کرده‌اند آن را با نام بهترین شکلات دست ساز پاسداران می‌شناسند.

برای حفظ کیفیت و اهمیت ظرافت شکلات از نظر شکل و ظاهر، تنها از کره ی کاکائو استفاده می‌شود و چون تولید شکلات دست ساز  در تمامی مراحل بر عهده سُل چاکلت است، انتخاب‌های خوب  آنها ازجمله در تهیۀ مواد اولیه، موجب تضمین کیفیت محصول با توجه به استانداردهای جهانی شده به همین دلیل شکلات دست ساز یک شکلات لاکچری محسوب می‌شود و قیمت آن از شکلات‌های صنعتی بیشتر است.

 

سل مارکت به عنوان یکی از بهترین ارائه‌کنندگان شکلات دست ساز تهران در انواع شکلات وگان، شکلات بدون قند یا ترافل‌های دست ساز- دارای رتبه بالایی در لیست بهترین شکلات‌های دست ساز ایران است.

تمامی شکلات‌های این مجموعه از برندهای بلژیکی کلبوت و بلکولاد تهیه می‌شوند و فاقد هرگونه افزودنی، اسانس و نگه دارنده است.

 

شکلات لاکچری

شکلات دست ساز یک انتخاب لاکچری برای هدیه به نزدیکترین عزیزان است.

شکلات‌های دست ساز  لاکچری کاملاً به صورت دستی و  توسط زبده‌ترین اساتید ساخت شکلات بلژیکی تولید می‌شوند و در ساخت آن از ماشین آلات صنعتی خبری نیست.

با هدف ایجاد طعم منحصر به فرد از مغزهای طبیعی مانند پسته، فندوق و بادام استفاده می‌شود. این شکلات‌ها در عین لوکس بودن، به صرفه هستند و با هر بودجه‌ای می توانید آن‌ها را آنلاین ازاینستاگرام تهیه کنید.

 

 

 

 

شکلات سفارشی

چه چیزی رویایی‌تر از این که به کسانی که دوستشان داریم یک جعبه شکلات دست ساز سفارشی شده هدیه دهید.

با خرید شکلات دست ساز به عزیزانتان نشان می‌دهید که چقدر او را خاص و یگانه دوست دارید و برای خرید این هدیه فکر کرده‌اید، وقت گذاشته‌اید و سلیقه به خرج داده‌اید.

برخی از مارک‌های معروف شکلات برای تهیه محصولات خود از مواد مصنوعی کاکائوی درجه پایین استفاده می‌کنند اما وقتی صحبت از شکلات سفارشی سل مارکت می‌شود بهترین مزه‌ها و با کیفیت‌ترین محصولات در ذهن نقش می‌بندد.

شکلات سفارشی، یک انتخاب خاص را نشان می‌دهد که در اتمام تولید شکلات‌های سُل چاکلت می‌توانید بافت صاف ابریشمی شکلات بلژیکی را روی زبان خود احساس کنید.

شکلات دست ساز سفارشی کاملاً مطابق نیاز و سلیقه‌ شما تولید می‌شود و می‌توانید آن را برای مناسبت‌های مختلف سفارشی‌سازی کنید و هدیه دهید.

 

 

سل چاکلت؛ شکلات بلژیکی در تهران

 

فروشگاه آنلاین سل چاکلت با علاقمندی توامان به موسیقی و شکلات پایه‌گذاری شد و عشق به ساختن طعم‌های بی‌نظیر هنگامۀ نابترین لحظه‌های زندگی در کنار بهترین انسان‌هایی که صادقانه دوستشان داریم آن را شکل داد.

معنای دیگر سُل الهه خورشید است و سُل چاکلت می‌خواهد که زیبایی آفرینِ زمان‌هایی از باهم‌بودنمان باشد که شاید هرگز تکرار نشوند و باید که با طعمی به یادماندنی در قاب خاطراتمان ماندگار شوند.

در سُل چاکلت جمع هیجان‌انگیزی از انواع شکلاتهای شیری، دارک، روبی، گلد، سفید و… با بالاترین کیفیت ممکن و ویژگی‌های خاص تولید می‌شود و اتفاقی که مدتهاست به رویه تبدیل شده است رضایت تام و تمام مشتریانی است که هر خریدشان انگیزۀ انتخاب شکلات بعدی با طعم و بسته‌بندی کاملاً اختصاصی است.

 

 

نُت شکلات‌های بلژیکیِ سُل چاکلت با دست نواخته می‌شود و این جادویِ دست‌سازِ عطر و طعم و زیبایی در جعبه‌ای که دوستش دارید برای ساختن یک تجربۀ بامزۀ شکلاتی تقدیم انتخاب خوب شما می‌شود.

درباره ali khani