خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / بهترین رستوران های تهران با فضای بازی کودکان را بشناسید

بهترین رستوران های تهران با فضای بازی کودکان را بشناسید

غذاخوردن در بیرون از خانه با بچه‌های کوچک همیشه کار ساده‌ای نیست. اما این هنوز هم می‌تواند سرگرم کننده باشد؛ چراکه بسیاری از رستوران‌های مناسب جمع‌های خانوادگی، فضای بازی کودکان داخلی یا خارجی در نزدیکی خود دارند. به این ترتیب والدین می‌توانند از غذای خود لذت ببرند، درحالی که شاهد بازی و شادی کودکانشان هستند. کودکان نیز می‌توانند آزادانه به این طرف و آن طرف بدوند تا اشتهای آنها باز شود و بعد از غذای خود در منو ویژه کودک لذت ببرند.

در حال حاضر بسیاری از رستوران‌ها فعالیت‌های مختلفی را ویژه کودکان تدارک دیده‌اند؛ به ویژه برنامه‌های سرگرم کننده کودکان برای شب‌های خاص مثل رنگ‌آمیزی، کاردستی، نقاشی چهره یا برنامه‌های اجرای زنده با مجری کودک. آواز خواندن و رقصیدن برای کودکان درکنار صرف غذا، خاطرات خوشی را برای خانواده شما رقم خواهد زد!

لیست بهترین رستوران های تهران با فضای بازی کودکان در انتهای این مطلب

بهترین رستوران های تهران با فضای بازی کودکان

تعداد زیادی از بارها و مکان‌های سرو نوشیدنی هم دارای فضای بازی کودکان عالی هستند. پس با آرامش در کنار دوستان و اعضای خانواده خود باشید، از نوشیدنی یا میان وعده خود لذت ببرید و اجازه دهید کودکان شادمانه بازی کنند. بنابراین غذا خوردن با خانواده در رستوران و بدون هیچ گونه استرس، مدیون زمین‌های بازی و دیگر پیشنهادهای سرگرم کننده برای کودکان است.

با این مقدمه، در این مطلب از سری مطالب 10 برترین رستوران های تهران می‌خواهیم 10 رستوران برتر با فضای بازی کودکان را به شما معرفی کنیم. اینها پیشنهاداتی عالی برای ساختن لحظه‌های شیرین در کنار خانواده و کودک دلبندتان است. پس با فیدیلیو همراه باشید.

مزایای رستوران‌های دارای فضای بازی کودکان

بهترین رستوران های تهران با فضای بازی کودکان

مطمئناً هنگام مسافرت و یا گردش تفریحی در سطح شهر، تشنه و گرسنه خواهید شد. اگر شما بچه دارید پیدا کردن مکانی مناسب، جایی که بزرگ‌ترها بتوانند ریلکس باشند و کودکان نیز بتوانند سرگرم شوند، همیشه کار ساده‌ای نیست؛ به همین دلیل رستوران‌های “کودک پسند” (یا  kid-friendly مکانی‌ست که دارای امکانات ویژه کودکان و والدین آنهاست) بسیار محبوب شده‌اند. رستوران‌هایی که به عنوان “کودک پسند” شناخته می‌شوند، امروزه نقش مهمی در جامعه ما دارند.

زمانی که والدین تصمیم می‌گیرند برای خوردن غذا به رستوران بروند، معمولا به صورت آنلاین به دنبال رستوران‌های “کودک و خانواده پسند” (kid and family-friendly) می‌گردند و اغلب اوقات به آنجا خواهند رفت. شاید دلیل اینکه که چرا تعداد خانواده‌هایی که بیرون غذا می‌خورند در 20 سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است، همین باشد.

در این رستوران‌ها بچه‌ها یک “خوش‌آمد” گرم و ویژه دریافت می‌کنند و به آنها توجه کافی می‌شود.از طرفی با یک منو کودک از غذاهای خوشمزه و سالم پذیرایی می‌شوند و همچنین با تعداد زیادی از سرگرم کننده‌های مختلف در زمین بازی تفریح می‌کنند.

چگونه کودکان مهمانان مهم یک رستوران به شمار می‌روند؟

بهترین رستوران های تهران با فضای بازی کودکان

خب این دلایل زیادی دارد: اولین و مهمترین آن این‌است که کودکان گروه جذابی از مهمان رستوران هستند. کودکان تاثیر زیادی بر روی والدین خود دارند، آنها معمولا تصمیم می‌گیرند جایی غذا بخورند که کودکانشان احساس راحتی و شادی کنند. خانواده‌ها معمولا زمانی که با کودکان هستند، برای مدت طولانی در رستوران نمی‌مانند یا هرگز به آن رستوران نمی‌روند؛ اگر این کودک پسند نباشد.

دلیل دوم این‌است که رستوران‌ها معمولا برای مراسم‎های مختلف مانند مهمانی جشن تولد کودکان و همچنین دورهمی‌های خانوادگی استفاده می‌شود. درنتیجه کودکان را نباید دست کم گرفت. کودکان از جمله بهترین مشتری‌های رستوران هستند که می‌توانند به مهمانان همیشگی تبدیل شوند، اگر والدین آنها فکر کنند که سرویس پذیرایی شما مناسب جمع‌های خانوادگی است.

بچه‌ها می‌خواهند بازی کنند و خلاقیت خود را بروز دهند! شما مجبور نیستید والد باشید تا بداند بچه‌ها چقدر بی‌تاب‌اند، به ویژه زمانی که آنها گرسنه هستند! پرسنل رستوران این را می‌دانند. پس آنها را سرگرم نگه‌ داشته و فشار را از روی والدین برمی‌دارند و تجربه حضور آنها را در رستوران آرام‌تر و لذت بخش‌تر می‌کنند. همچنین این رستوران‌ها با داشتن منو ویژه کودک، با غذاهای هیجان‌انگیز و البته سالم، این تجربه را کامل می‌کنند.

مهمانی جشن تولد کودکان

بهترین رستوران های تهران با فضای بازی کودکان و امکان برگزاری جشن تولد

بسیاری از رستوران‌ها امروزه برای گرفتن مهمانی‌های کودکان بسیار محبوب شده‌اند. بسیاری از آنها سرگرمی‌های جذابی را در قالب کلاه سرآشپز، بازی‌های مختلف، پاکت‌های مهمانی رنگارنگ محتوی لوازم ویژه بازی و سرگرمی، میزهای تزئین شده با تم خاص و غیره را اضافه می‌کنند. بنابراین بچه‌ها زمان خارق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند درحالی که نیازی به تمیزکاری والدین بعد از مهمانی نیست.

 

لیست بهترین رستوران و کافه های دارای محیط بازی برای کودکان

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران و کافه های زیر بر روی آن کلیک کنید

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.