خانه / اخبار / راهکارهای رایگان برای بالا بردن فروش رستوران
بالا بردن فروش رستوران

راهکارهای رایگان برای بالا بردن فروش رستوران

 

بالا بردن فروش رستوران، شاید کار راحتی به نظر برسد ولی اصلا راحت نبوده و به شدت چالش برانگیز است. امروزه مردم بیشتر از غذای بیرون بر استفاده می کنند. در واقع، ما 48 درصد بودجه غذایی خود را از بیرون بر ها و فست فود ها استفاده می کنیم. در سال 1950، این عدد فقط 25 درصد بود. نصف ما حداقل دو الی سه وعده در هفته از بیرون غذا تهیه می کنیم. اما، امروزه بیش از 1 میلیون رستوران در سراسر آمریکا قرار گرفته است.

رقابت برای بالا بردن فروش رستوران به شدت قوی است. حال این سوال به وجود می آید که ما چگونه باید از رقبای خود پیشی بگیریم؟ یک سری نکات ساده وجود دارد همون رستوران داری صحیح، مدیریت صحیح، بهینه سازی و مشتری مداری. ولی، جدا از این عوامل یک سری فاکتور های دیگر هم وجود دارد که شما باید به آنها توجه داشته باشید. امروز ما در این مقاله از مجله فیدیلیو قصد داریم بیشتر روی این موضوع متمرکز شویم و در مورد سه راه اصلی برای افزایش فروش رستوران با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.  

 

 

 

بالا بردن فروش رستوران

بهینه سازی موتور جستجو برای بالا بردن فروش رستوران

اگر ما قصد داشته باشیم تا بهترین راه موجود برای بالا بردن فروش رستوران را به شما معرفی کنیم، استفاده از فضای مجازی را انتخاب نمی کردیم. حتی فروش ویژه هم انتخاب نمی کردیم. در عوض، ما از تکنیک های سئو یا Search engine optimization استفاده می کردیم. چرا؟ چون که سئو بهترین راه برای ارتباط با مردم می باشد. 93 درصد ترافیک مربوط به وب سایت ها از موتور های جستجو دریافت می شود. در نتیجه سئو حیاتی است. سئو مطمئن می شود مردمی که دنبال رستوران می گردند، شما را پیدا کنند. برای افرادی که اطلاعات تخصصی ندارند، دنیای سئو کمی گیج کننده است. اما راه های خیلی زیادی برای بهبود وضعیت وب سایت شما وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

بالا بردن فروش رستوران

سئو چیست؟

الگوریتم اصلی گوگل، نزدیک به 200 روش مختلف برای یافتن بهترین نتیجه را به کاربر ارائه می کند. این روش ها و نحوه عملکردشان همواره در حال تغییر هستند. اما به صورت کلی، هرچه وب سایت شما به جستجوی کاربر نزدیک تر باشد، وب سایت شما قوی تر می شود. هیچکس، حتی افراد متخصص سئو هم نمی دانند که چگونه ما قصد داریم تا بر روی یک سری از این حقایق تمرکز داشته باشیم. این حقایق و عملکرد ها می توانند باعث شوند تا فعالیت های رستوران شما تا حد بسیار زیادی بهبود پیدا کند. توجه داشته باشید که هر کدام از موتور های جستجو روش های خاص خود را دارند. اما گوگل نزدیک به 88 درصد بازار را در اختیار خود دارد. پس ما امروز بر روی گوگل تمرکز داریم.

 

بالا بردن فروش رستوران

تاثیر محتوا بر بالا بردن فروش رستوران

اگر شما با افراد متخصص در زمینه سئو صحبت کنید و از آنها بپرسید که بهترین راه برای به دست آوردن رتبه خوب چیست؟ بی شک به شما محتوای عالی را معرفی می کنند. به عنوان یک رستوران دار، این امر کمی دشوار است. وب سایت های مربوط به رستوران باید یک منو، آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری داشته باشند. جدا از این موارد به هیچ چیزی نیاز نیست.

متاسفانه گوگل اصلا از صفحاتی که زیر 300 کلمه محتوا دارند خوشش نمی آید. الگوریتم فکر می کند چیزی که زیر 300 کلمه طول داشته باشد، نمی تواند پاسخ مناسبی را برای کاربر های خود مهیا کند. بهترین صفحه ها در گوگل معمولا 2 هزار کلمه محتوا دارند. اما نگران نباشید، شما نیازی به نوشتن یک رمان نخواهید داشت. در عوض، به وب سایت فعلی خود نگاهی بیندازید و برای بهبود صفحات آن تلاش کنید.

 

 

بالا بردن فروش رستوران

 

منو

مطمئنا شما همین الآن منوی خود را بر روی رستوران قرار داده اید. اما چگونه؟ در صورتی که شما از یک فایل پی دی اف استفاده کرده اید، همین الان باید آن را عوض کنید. آنها چند مشکل را ایجاد می کنند.

  1. بازدید کنندگان باید منو را دانلود کنند تا محتویات آن را مشاهده کنند.
  2. مطالعه یک پی دی اف بر روی موبایل واقعا سخت است.
  3. موتور های جستجو متون پی دی اف را اصلا تشخیص نمی دهند.

در عوض، شما باید منوی خود را به صورت مستقیم بر روی وب سایت خود اعمال کنید. این کار همه مشکلاتی که پی دی اف ها ایجاد می کنند را از بین می برد. در نتیجه، فروش در رستوران شما بیشتر می شود. 

درباره safoora makhmalbaf